Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα απεριόριστου κυβισμού και πρώτη μηχανή


StavrosBaira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, kremidi είπε

πάρε το z  φίλε μου, σιγά τα αυγά, απλά θα την σέβεσαι την μηχανή. Τι σχέση έχουν τα 125 με 7,5 ;  τίποτε δεν θα πάθεις πάρε το z με κλειστά μάτια, αν φοβάσαι μην παίρνεις καθόλου μηχανή. Ίσα ίσα ένα καλό μηχανάκι θα σε γλυτώσει από πολλά, είναι πραγματική μηχανή με καλά κρατήματα, αναρτήσεις, γκάζια να ξεφεύγεις και να προσπερνάς γρήγορα, καλά ρεπρίζ κτλ κτλ τα 125-αρία θα σε σκοτώνουν που παριστάνουν τις μηχανές ενώ ειναι καρούλια

Στην γενικη εικονα οτι μια μοτοσυκλετα στεκεται καλυτερα στον δρομο απο ενα παπακι θα συμφωνησω. Με το Z απλα θα σκοτωθει.
Βασικα θα σκοτωθω και εγω που ειμαι 45 και καβαλαω απο 15 χρονων μηχανακια εχοντας μαζεψει καμια 100αρια δικαστηρια για οδηγηση χωρις διπλωμα και τα τελευταια 12 χρονια vstrom ως επαγγελματιας - συνταξιουχος πια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/11/2022 στις 8:06 ΜΜ, andreaspA είπε

Στην γενικη εικονα οτι μια μοτοσυκλετα στεκεται καλυτερα στον δρομο απο ενα παπακι θα συμφωνησω. Με το Z απλα θα σκοτωθει.
Βασικα θα σκοτωθω και εγω που ειμαι 45 και καβαλαω απο 15 χρονων μηχανακια εχοντας μαζεψει καμια 100αρια δικαστηρια για οδηγηση χωρις διπλωμα και τα τελευταια 12 χρονια vstrom ως επαγγελματιας - συνταξιουχος πια.

 

Ποιο χαρακτηριστικο του Ζ ειναι αυτο που το κανει θανατηφορο; Ενημερωτικα ρωταω, οπως σου ειπα δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν παυει να ειναι ενα 7,5 naκed απλα, το σεβεσαι αφου στα 32 σου καταλαβαινεις οτι μια μηχανη που κανει τα 0-100 κατι λιγοτερο απο 4 δευτερολεπτα δεν αστειευεται. Σας ξαναλεω και ας ακουγεται ως προκληση μια μηχανη χωρις φεριγκ δεν μπορει να παει πανω απο 140 δεν αντεχεις, θα σου φυγουν τα πιδια απο τους μασπεδιες, το πολυ 2-3 λεπτα, αυτες οι μηχανες ειναι απλα για ρεπριζ, εντο κτλ αλλα ο φιλος ειναι αρχαριος οποτε αυτα πανε περιπατο. Μην συγκρινεις street με on-off το τελευταιο μηχανακι που ειχα (2012) gs 1200 περναγα Λαρισα με 180-190 ειναι και αυτο σκοτωστρα;

Επεξ/σία από kremidi
ορθογραφια
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, kremidi είπε

Ποιο χαρακτηριστικο του Ζ ειναι αυτο που το κανει θανατηφορο; Ενημερωτικα ρωταω, οπως σου ειπα δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν παυει να ειναι ενα 7,5 neckin απλα, το σεβεσαι αφου στα 32 σου καταλαβαινεις οτι μια μηχανη που κανει τα 0-100 κατι λιγοτερο απο 4 δευτερολεπτα δεν αστειευεται. Σας ξαναλεω και ας ακουγεται ως προκληση μια μηχανη χωρις φεριγκ δεν μπορει να παει πανω απο 140 δεν αντεχεις, θα σου φυγουν τα πιδια απο τους μασπεδιες, το πολυ 2-3 λεπτα, αυτες οι μηχανες ειναι απλα για ρεπριζ, εντο κτλ αλλα ο φιλος ειναι αρχαριος οποτε αυτα πανε περιπατο.

Μ' αρέσει που επιμένεις όταν ο ίδιος ο ερωτών έχει αποφασίσει να μην την πάρει.

Απλό σχόλιο σ' όσα επιμένεις.

Σώνει και καλά κάποιος πρέπει να πάρει δίκυκλο για να τρέχει. Δεν δέχεσαι κάποιον άλλον λόγο.

Σ' ότι αφορά το ερώτημα σου για το θανατηφόρο χαρακτηριστικό θα σου απαντήσω. Ολα στο Ζ είναι θανατηφόρα για όποιον δεν έχει εμπειρία. Η άμεση απόκριση του κινητήρα που ξαφνιάζει τον αδαή. Τα φρένα που γονατίζουν την μηχανή μ''ενα τσίμπημα κοκ. Η ευκολία που μπορεί να μπει σε μια στροφή με ταχύτητα και να φοβηθεί και αντί να ανοίξει γκάζι γέρνοντας να πατήσει φρένο κλπ, κλπ κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μ' αρέσει που επιμένεις όταν ο ίδιος ο ερωτών έχει αποφασίσει να μην την πάρει

Αυτο δεν επεσε στην αντιληψη μου...

49 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Τα φρένα που γονατίζουν την μηχανή μ''ενα τσίμπημα κοκ

Αν τα φρενα σου γονατιζουν την μηχανη στο τσιμπιμα του φρενου να το πεις στο συνεργειο σου να σου φτιαξουν τα φρενα.

49 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

. Η άμεση απόκριση του κινητήρα που ξαφνιάζει τον αδαή.

Ποιο αμεση ειναι σποκριση στο γκαζι ενος αυτοματου στα ιδια κυβικα παρα του Ζ.

Αυτο που σας συμβαινει παιδια ειναι οτι πιστευετε σε στερεοτυπα αλλων χρονων και επισης το μαρκετιγκ της kawasaki επιασε τοπο. Λθγο αγριο λουκ και εγινε η μηχανη θανατος, αλλα χωρις λογο ετσι απλα. Τελος να πω οτι εγω λεω ακριβως το αντιθετο απο αυτο που εσυ προσπαθεις να μου φορτωσεις, οτι το συγκεκριμμενο δεν ειναι για να τρεχει εσεις φαγωθηκατε οτι θα σκοτωθει γιατι τρεχει. Τωρα το οτι η streetfight μηχανη βγηκε για φαναρι φαναρι ψιλο-κοντρες δεν φταιω εγω δεν το εφτιαξα εγω το μηχανακι εγω απλα σου εξηγω τον λογο για το οποιο βγηκε. Δυστυχως οπως ειπα και ποιο πανω στερεοτυπα σκουριασμενα ποιο επικίνδυνο ειναι ενα beverly 500

Επεξ/σία από kremidi
Ορθογραφικα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kremidi είπε

Ποιο χαρακτηριστικο του Ζ ειναι αυτο που το κανει θανατηφορο; Ενημερωτικα ρωταω, οπως σου ειπα δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν παυει να ειναι ενα 7,5 neckin απλα, το σεβεσαι αφου στα 32 σου καταλαβαινεις οτι μια μηχανη που κανει τα 0-100 κατι λιγοτερο απο 4 δευτερολεπτα δεν αστειευεται. Σας ξαναλεω και ας ακουγεται ως προκληση μια μηχανη χωρις φεριγκ δεν μπορει να παει πανω απο 140 δεν αντεχεις, θα σου φυγουν τα πιδια απο τους μασπεδιες, το πολυ 2-3 λεπτα, αυτες οι μηχανες ειναι απλα για ρεπριζ, εντο κτλ αλλα ο φιλος ειναι αρχαριος οποτε αυτα πανε περιπατο. Μην συγκρινεις street με on-off το τελευταιο μηχανακι που ειχα (2012) gs 1200 περναγα Λαρισα με 180-190 ειναι και αυτο σκοτωστρα;

Το πιο απλο. Γιατι εχει δυναμη! γιατι στο πρωτο γαργαλημα που θα φαει το γκαζι σε νερα και δεν βρει προσφυση ή θα ξαπλωσεις και θα μετρας τα μετρα ή θα ξαναβρει προσφυση και θα σου τραβηξει μια σφαλιαρα και θα μετρας τουμπες στον αερα.

Γιατι την 1η φορα που θα εχεις νευρα και το γαργαλησεις λιγο παραπανω, μαζευει χλμ για πλακα! Και δεν μας νοιαζουν τα χλμ στα 200. Μας νοιαζουν τα 100 απο στενο σε στενο που θα σου βγει η κυρα απο Stop και θα καρφωσεις στο πλαι της με 100χλμ.

Δεν σεβεσαι τιποτα αν δεν εχεις εμπειρια. Δεν ξερεις τι ειναι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kremidi είπε

Αυτο δεν επεσε στην αντιληψη μου...

Αν τα φρενα σου γονατιζουν την μηχανη στο τσιμπιμα του φρενου να το πεις στο συνεργειο σου να σου φτιαξουν τα φρενα.

Ποιο αμεση ειναι σποκριση στο γκαζι ενος αυτοματου στα ιδια κυβικα παρα του Ζ.

Αυτο που σας συμβαινει παιδια ειναι οτι πιστευετε σε στερεοτυπα αλλων χρονων και επισης το μαρκετιγκ της kawasaki επιασε τοπο. Λθγο αγριο λουκ και εγινε η μηχανη θανατος, αλλα χωρις λογο ετσι απλα. Τελος να πω οτι εγω λεω ακριβως το αντιθετο απο αυτο που εσυ προσπαθεις να μου φορτωσεις, οτι το συγκεκριμμενο δεν ειναι για να τρεχει εσεις φαγωθηκατε οτι θα σκοτωθει γιατι τρεχει. Τωρα το οτι η streetfight μηχανη βγηκε για φαναρι φαναρι ψιλο-κοντρες δεν φταιω εγω δεν το εφτιαξα εγω το μηχανακι εγω απλα σου εξηγω τον λογο για το οποιο βγηκε. Δυστυχως οπως ειπα και ποιο πανω στερεοτυπα σκουριασμενα ποιο επικίνδυνο ειναι ενα beverly 500

άνθρωπος που δεν έχει οδηγήσει θα πάει να πιάσει μία μηχανη τόσο απότομη όσο το z και σε μια στροφή πάει και "γαργαλίσει το γκάζι η σε καποια προσπεράσει ανοίξει παραπάνω ...... στην καλύτερη στην εντατική θα ειναι (και χίλια άλλα δυο παραδείγματα)

για αρχάριο θέλει κάτι ήρεμο κατά προτίμηση με abs γιατι περισσότεροι στα φρένα πανικου απλά τα πατάνε τέρμα και δεν τα αφήνουν  να εχει συμπλέκτη και ταχύτητες να μάθει μερικά χρονια πώς δουλεύει μια μηχανη και αργοτερα ας πάρει οτι θέλει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι μεγάλος πια για δίκυκλο για να ξεκινησεις τωρα. Θα σου πρότεινα να το αποφύγεις χωρίς να διαφημίσω τον εαυτο μου. Θα είσαι πιο ήσυχος και εσύ και οι γύρω σου....ο δρόμος έχει γίνει ζούγκλα και θέλει τεράστια εμπειρία για να μείνεις όρθιος...

Ούτε να το σκέφτεσαι για το συγκεκριμένο μηχανάκι...είναι πολύ επικίνδυνο για κάποιον άσχετο...η μηχανή θέλει να ανέβεις βήμα βήμα, δεν μπορείς να διαχειριστεις το γκάζι ενός τέτοιου με το καλημέρα. Θα σε ξεγελάσει και θα έχει άσχημη κατάληξη.

Φιλικά πάντα και όχι επικριτικά.....

 

Αν τελικά το αποφασίσεις , ξεκινά από πίστα πρωτα και όχι στο δρόμο. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kremidi είπε

Αν τα φρενα σου γονατιζουν την μηχανη στο τσιμπιμα του φρενου να το πεις στο συνεργειο σου να σου φτιαξουν τα φρενα.

Φίλε σχήμα λόγου είναι. Δεν μιλάω για εμένα. Μιλάω για κάποιον ασυνήθιστο σε τέτοια φρένα. Σε στιγμή έντασης δεν θα ελέγξει σωστά τον εαυτό του και πατώντας περισσότερο φρένο από ότι πρέπει θα θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο από την ανταπόκριση της μηχανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/11/2022 στις 12:10 ΜΜ, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

ποδήλατο ξέρεις ?

αν ναι .......

δεν νομίζω να σε δυσκολέψει κάτι .......

 

motorcycle-crash.gif

Επεξ/σία από makis269
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2022 στις 12:10 ΜΜ, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Άστους να λένε. Αν την πατάς με τα δύο πόδια και λυγισμένα τα γόνατα ωστε να εχεις αυτοπεποίθηση ,  συν να έχεις μυαλό να οδηγας αμυντικά  πάρτη την. Όλα είναι στο δεξί καρπό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το σιγουρο παντως ειναι οτι οδηγωντας μηχανη, ανεξαρτητως κυβισμου, θα αναθεωρησεις σιγουρα τον τροπο με τον οποιο οδηγεις αυτοκινητο...
Το πρωτο σου αυτοκινητο φανταζομαι δεν ηταν κανενα θηριο με 500+ ιππους...
 

Επεξ/σία από Saniresort
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Άστους να λένε. Αν την πατάς με τα δύο πόδια και λυγισμένα τα γόνατα ωστε να εχεις αυτοπεποίθηση ,  συν να έχεις μυαλό να οδηγας αμυντικά  πάρτη την. Όλα είναι στο δεξί καρπό. 

Αυτό με το ότι κάποιοι θεωρείτε ότι όλοι πρέπει να γίνουν hard core οδηγοί με ξεπερνάει. Αν ήταν έτσι οι εταιρείες θα εβγαζαν μόνο sport-super sport, touring και enduro μηχανές (αντε και βλακείες όπως harley κλπ για τους περίεργους easy riders). Δεν θα υπήρχε τίποτε άλλο ούτε σκουτερ, ούτε παπιά ούτε τίποτε άλλο. 

Τέλος η αυτοπεποίθηση αναπτύσσεται σε κάποιον μαζί με την εμπειρία και την επιτυχή δοκιμασία σε απαιτητικές συνθήκες δηλ. απαιτεί να παρέλθει ΧΡΟΝΟΣ. Αυτοπεποίθηση πριν από αυτά είναι απερισκεψία καθώς η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας θέλει γερά ΘΕΜΕΛΙΑ και όχι απλή αισιοδοξία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Αυτό με το ότι κάποιοι θεωρείτε ότι όλοι πρέπει να γίνουν hard core οδηγοί με ξεπερνάει. Αν ήταν έτσι οι εταιρείες θα εβγαζαν μόνο sport-super sport, touring και enduro μηχανές (αντε και βλακείες όπως harley κλπ για τους περίεργους easy riders). Δεν θα υπήρχε τίποτε άλλο ούτε σκουτερ, ούτε παπιά ούτε τίποτε άλλο. 

Τέλος η αυτοπεποίθηση αναπτύσσεται σε κάποιον μαζί με την εμπειρία και την επιτυχή δοκιμασία σε απαιτητικές συνθήκες δηλ. απαιτεί να παρέλθει ΧΡΟΝΟΣ. Αυτοπεποίθηση πριν από αυτά είναι απερισκεψία καθώς η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας θέλει γερά ΘΕΜΕΛΙΑ και όχι απλή αισιοδοξία.

Και εγώ μαζί σου είμαι. Όπως τα λες είναι. Να την πάρει και να πηγαίνει με 80 100 να κάνει το κέφι του. Δεν σημαίνει το πήρε θα το πηγαίνει στα όρια και θα ξυνει μαρσπιεδες.Αρκεί να την πατάει καλά και να έχει τα μυαλά στο κεφάλι του. 32 είναι ο άνθρωπος δεν είναι παιδάκι να κάνει ταρζανιες . Ξέρει πως λάθη δεν συγχωράει το συγκεκριμένο.

Το πολύ πολύ να κάνει κάτι ώστε να την περιορίσει την ιπποδυναμη η και το γκάζι ακόμα. Υπάρχουν λύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^...32 χωρίς πρότερη οδηγική εμπειρία δικύκλου, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, αδερφέ. Εδώ άλλοι πάνε και σκοτώνονται με παπιά γιατί δεν το έχουν να τα κουμαντάρουν (κι όχι επειδή φταίει το παπί με τα κακά του κρατήματα, τα "χμ" φρένα, την απουσία ισορροπίας κατασκευής, την "ανύπαρκτη" ανάρτηση), κι ας οδηγάνε χρόνια αμάξι. Όταν είσαι "εκτεθειμένος" σε δίκυκλο, πολλά περισσότερα απρόσμενα μπορούν να συμβούν, ειδικά όταν δεν έχεις την εμπειρία να τα αποφύγεις ή έστω να τα διαχειριστείς. Πόσο μάλλον με μηχανές όπως η συγκεκριμένη για την οποία γίνεται (ή έστω γινόταν, αφού ο ts δήλωσε την επιθυμία του τελικά να πάρει κάτι μικρότερο) λόγος, η οποία είναι μεταξωτό βρακί που θέλει και τον ανάλογο επιδέξιο κώλο να φορεθεί. Δεν σημαίνει ότι αν τελικά πάρει κάποιος το Z750 σώνει και καλά μετράει,,,μέρες, αλλά η λογική λέει "καλύτερα όχι", χωρίς να έχει μάθει τον δρόμο πρώτα σε πιο βατό εργαλείο. Αν από την άλλη την πάρει, ΕΙΝΑΙ πιο σώφρων κι από Αρσακειάδα, την πηγαίνει "λάου-λάου" για χρόνια, ταυτόχρονα κάνει και μαθήματα σε πίστα, ε τότε ναι, δεν σημαίνει κι ότι απαραίτητα θα σκοτωθεί κάποια στιγμή...Το ζήτημα είναι ότι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ (για να μην πω "κανείς") δεν θα το ανοίξουν λίγο παραπάνω πριν της ώρας του, ακόμη και στα "32", και εάν κάποια στιγμή κάτσει σκηνικό που λόγω απειρίας δεν θα μπορέσει ν' ανταποκριθεί σωστά, τότε έρχονται οι "ομορφιές"....

Το ζουμί των όσων "γκρινιάζουμε" στο παρόν thread, δεν είναι "ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ", αλλά "...καλύτερα ΜΗΝ ξεκινήσεις με κάτι τέτοιο (ΟΠΟΙΑ μηχανή τέτοιας κατηγορίας κι αν είναι)".

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/11/2022 στις 8:24 ΜΜ, kremidi είπε

Ποιο χαρακτηριστικο του Ζ ειναι αυτο που το κανει θανατηφορο; Ενημερωτικα ρωταω, οπως σου ειπα δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν παυει να ειναι ενα 7,5 naκed απλα, το σεβεσαι αφου στα 32 σου καταλαβαινεις οτι μια μηχανη που κανει τα 0-100 κατι λιγοτερο απο 4 δευτερολεπτα δεν αστειευεται. Σας ξαναλεω και ας ακουγεται ως προκληση μια μηχανη χωρις φεριγκ δεν μπορει να παει πανω απο 140 δεν αντεχεις, θα σου φυγουν τα πιδια απο τους μασπεδιες, το πολυ 2-3 λεπτα, αυτες οι μηχανες ειναι απλα για ρεπριζ, εντο κτλ αλλα ο φιλος ειναι αρχαριος οποτε αυτα πανε περιπατο. Μην συγκρινεις street με on-off το τελευταιο μηχανακι που ειχα (2012) gs 1200 περναγα Λαρισα με 180-190 ειναι και αυτο σκοτωστρα;

Πήρα το Z φίλε! Εύκολο μηχανάκι και πολύ σταθερό! Δεν το τρέχω μιας και γενικά δεν τρέχω ούτε με το αυτοκίνητο..η καλύτερη αγορά, αρκεί να προσέχεις το γκάζι! 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...