Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα απεριόριστου κυβισμού και πρώτη μηχανή


StavrosBaira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή βλεπω κάποιοι του προτείνετε 125, οσο επικίνδυνη ειναι η z750 αλλο τοσο ειναι και το 125 δεν μαζεύεται από πουθενά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, washcloud είπε

32 επίσης σημαίνει ότι ΔΕΝ έχει τα ίδια αντανακλαστικά και την μαθησιακή ευκολία ενός 17χρονου. Ούτε καν ενός 25χρονου. Ντε φάκτο αυτό. Όσο για την ωριμότητα, ΙΣΩΣ να την έχει, αλλά αυτό ντε φάκτο δεν είναι.

Ως οδηγός μηχανής θα πω ότι το σημαντικότερο είναι η εμπειρία-ωριμότητα του οδηγού και όχι η ηλικία ειδικά αν μιλάμε για έναν νέο άνθρωπο στα 32 σε σύγκριση μ' έναν 25αρη ή 17αρη. Το μόνο ερωτηματικό μου που δεν εθίγη από κανέναν είναι το Γιατί τώρα; Οι περισσότεροι ξεκινήσαμε από τα 16-17 να οδηγούμε μηχανάκια. Η απάντηση στην ερώτηση αυτή ίσως ξεκαθαρίσει κι άλλο τα πράγματα.

 

1 ώρα πριν, kremidi είπε

αν βρεθείς χωμένος σε μια στροφή με περιισότερα χλμ από όσα έπρεπε αν δεν έχεις γκάζια( και ανάρτηση σοβαρή) πως θα βγεις ζωντανός;

Σχολιάζω διότι θα πάρεις πολλούς στο λαιμό σου, μ' αυτά που γράφεις. Πράγματι σε μια μηχανή η ενεργητική ασφάλεια (αναρτήσεις, κινητήρας, φρένα κλπ) είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν να μείνεις σώος. Σ' αντίθεση με το αυτοκίνητο η παθητική ασφάλεια είναι αυτά που φοράς πχ. κράνος, τζάκετ κλπ (δηλ. ελάχιστη ως ανύπαρκτη). Την ενεργητική ασφάλεια όμως ΔΕΝ την θέλεις για να σωθείς από την στροφή που μπήκες με περισσότερα χλμ από ότι έπρεπε καθώς δεν θα έπρεπε να μπεις με περισσότερα χλμ. Την θέλεις για έναν ελιγμό που αναγκάζεσαι να κάνεις, ένα φρενάρισμα που αναγκάζεσαι να κάνεις επειδή κάποιος άλλος έκανε μ@λ@κία κλπ.

Η ενεργητική δεν είναι για να σε προστατέψει απο τις δικές σου μ@λ@κίες (άσχετα αν μπορέσει να το κάνει).

Οδηγώ μόνο μηχανές (ποτέ παπάκια μετά τα 18 μου) και αγαπώ τις sport. Αλλά θέλω να ζήσω με όλα μου τα μέλη για να τις χαίρομαι. 

Η μηχανή οδηγείται ΠΡΩΤΑ με το μυαλό και μετά με τις ικανότητες του οδηγού και τις τεχνικές προδιαγραφές της. 

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Σχολιάζω διότι θα πάρεις πολλούς στο λαιμό σου, μ' αυτά που γράφεις. Πράγματι σε μια μηχανή η ενεργητική ασφάλεια (αναρτήσεις, κινητήρας, φρένα κλπ) είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν να μείνεις σώος. Σ' αντίθεση με το αυτοκίνητο η παθητική ασφάλεια είναι αυτά που φοράς πχ. κράνος, τζάκετ κλπ (δηλ. ελάχιστη ως ανύπαρκτη). Την ενεργητική ασφάλεια όμως ΔΕΝ την θέλεις για να σωθείς από την στροφή που μπήκες με περισσότερα χλμ από ότι έπρεπε καθώς δεν θα έπρεπε να μπεις με περισσότερα χλμ. Την θέλεις για έναν ελιγμό που αναγκάζεσαι να κάνεις, ένα φρενάρισμα που αναγκάζεσαι να κάνεις επειδή κάποιος άλλος έκανε μ@λ@κία κλπ.

Η ενεργητική δεν είναι για να σε προστατέψει απο τις δικές σου μ@λ@κίες (άσχετα αν μπορέσει να το κάνει).

Οδηγώ μόνο μηχανές (ποτέ παπάκια μετά τα 18 μου) και αγαπώ τις sport. Αλλά θέλω να ζήσω με όλα μου τα μέλη για να τις χαίρομαι. 

τι μηχανή οδηγάς φίλε;

αν προσπαθείς να με πείσεις ότι οδηγάς μηχανή και δεν βρέθηκες ποτέ σε στροφή ( ή και ευθεία) εκτεθειμένος λόγω αστάθμητων παραγόντων ακόμη και ανέξάρτητων από εσένα (πχ ένα ΙΧ που πάει αργά ή έχει αντίθετα) δεν με πείθεις για την εμπειρία σου. Τελευταία φορά που βρέθηκα με περισσότερα σε στροφή ήταν γιατί η στροφή ήταν απλά ποιο κλειστή από ότι έδειχνε, έχεις να πεις τίποτε επ' αυτού;

Επεξ/σία από kremidi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kremidi είπε

αν προσπαθείς να με πείσεις ότι οδηγάς μηχανή και δεν βρέθηκες ποτέ σε στροφή ( ή και ευθεία) εκτεθειμένος λόγω αστάθμητων παραγόντων ακόμη και ανέξάρτητων από εσένα (πχ ένα ΙΧ που πάει αργά ή έχει αντίθετα) δεν με πείθεις για την εμπειρία σου. Τελευταία φορά που βρέθηκα με περισσότερα σε στροφή ήταν γιατί η στροφή ήταν απλά ποιο κλειστή από ότι έδειχνε, έχεις να πεις τίποτε επ' αυτού;

Φίλε το να βρεθείς στη στροφή και να αντιμετωπίσεις τη μ@λ@κία κάποιου άλλου το έγραψα πεντακάθαρα ότι είναι εύλογο. Στο η στροφή ήταν πιο κλειστή από ότι έδειχνε σημαίνει ότι έκανες ΛΑΘΟΣ εκτίμηση. Αρα δεν έφταιγε η στροφή καθώς αυτή ήταν δεδομένη. Εσύ εκτίμησες λανθασμένα. Αφού δεν είχες ξαναπεράσει από την στροφή και δεν την ήξερες έπρεπε να είσαι πιο συντηρητικός.

Οδηγώ CBR 650 sport καθώς είμαι Hondakias και απεχθάνομαι τις Kawa :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειναι λίγο too much το 750 ειδικα το z. μπορεις να το πας αλλα και εγω θα έλεγα ειδικα αν θες να μαθεις να οδηγας να πας σε κατι λιγο πιο ευκολο. θα σε πηγαινει αντι να το πηγαινεις και θα αργησεις πολύ να μαθεις πανω του. δεν ειναι καλο για πρωτο, αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα σκοτωθεις. παντως μαζευει αρκετα χλμ αλλα οντας γυμνο σε φοβιζει και λιγο. αν ηταν να παρεις ντυνμενο 750 θα ελεγα ξεκαθαρα οχι. για το z αντε επειδη ειναι καλη ευκαιρια αλλα και πάλι θα προτεινα κατι με 60-80 άλογα πιο ηπιου χαρακτηρα. 

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Εσύ εκτίμησες λανθασμένα. Αφού δεν είχες ξαναπεράσει από την στροφή και δεν την ήξερες έπρεπε να είσαι πιο συντηρητικός.

εξ αρχής όμως σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης αναφέρθηκα φίλε, στις οποίες τα "καρούλια" που προτείνουν εδώ είσαι νεκρός. 

Ούτε εγώ έχω οδηγήσει το Ζ αλλά γενικά τα kawa σε κάπιοες λίγες βόλτες που έχω κάνει μου έδωσαν την εντύπωση του "όγκου" δεν ξέρω γιατί...

Επίσης το "θα πάρω πολλούς στο λαιμό μου" πως σου προέκυψε; Διαφωνείς για το σχολείο που προτείνω;

CBR είχα το πρώτο fireblade του 92 (με τον 16αρι τροχο) και μάντεψε, εγώ δεν έπαθα ποτε τίποτε ένας φίλος - γνωστός με 250 δεν τα κατάφερε μιας και μπαίνοντας σε ανοιχτή αριστερή η μηχανή δεν είχε ούτε την ανάρτηση ούτε τα γκάζια να πέσει ποιο κάτω να ανοίξει το γκάζι του και να βγει Κύριος...(αυτό επειδή είσαι σπορ και καταλαβαίνεις)

 

Επεξ/σία από kremidi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Επειδή βλεπω κάποιοι του προτείνετε 125, οσο επικίνδυνη ειναι η z750 αλλο τοσο ειναι και το 125 δεν μαζεύεται από πουθενά 

...οτιδήποτε σε δύο ρόδες (ακόμη και ποδήλατο) είναι δυνητικά "επικίνδυνο", καθότι παθητική ασφάλεια γιοκ, ζώνη γιοκ, προστασία από αμάξωμα γενικά γιοκ και μπορεί να βρεθείς 50 μέτρα μακρυά και να μη σε σκοτώσει η σύγκρουση αλλά η πτώση (και το πού θα καρφωθείς).

That said, όταν ο άλλος α) δεν έχει μάθει συμπεριφορά δικύκλου β) έχει ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ "εκπαιδεύσει" τον εαυτό του (σώμα αλλά και μυαλό) στην οδήγηση αυτοκινήτου για χρόνια, έχει σαφώς μεγαλύτερη διαδρομή να διανύσει στα 32 του από έναν "φρέσκο" 20χρονο (...βέβαια έχει από την άλλη καλύτερη αντίληψη του δρόμου και κυρίως της οδηγικής συμπεριφοράς ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, από έναν νουμπά 20χρονο κάγκουρα, αλλά θεωρώ δεν επαρκεί - για τους περισσότερους έστω). Το οποίο ναι μεν σημαίνει ότι όντως και με τα 125 μπορείς να σκοτωθείς χαλαρότατα λόγω μαλακίας (σου), αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλύτερο (πάντα για κάποιον εντελώς άβγαλτο με μηχανές, πέραν των "μαθημάτων" στη σχολή). Εννοείται ότι εξαρτάται και από το "τί 125άρι" θα πάρει, όπως κι εννοείται και σε τί κατάσταση θα είναι αυτό, και τέλος από το σε τί κατάσταση είναι το μυαλό του, διότι μια χαρά μαλακίες μπορεί κανείς να κάνει και στα 32, και στα 42 και οποτεδήποτε, καθώς η ηλικία δεν συνάδει απαραίτητα με την "ωριμότητα". 

Όσο λοιπόν πιο "μαζεμένο" εργαλείο θα πάρει, για να ΜΑΘΕΙ να οδηγεί, "τόσο το καλύτερο", χωρίς αυτό να είναι μια γενική συμπαντική αλήθεια. Από 'κει και πέρα στο δικό του καθαρά χέρι είναι το πώς θα διαχειριστεί είτε το ποδήλατο, είτε την εφταμισάρα, τί θα "μάθει" οδηγώντας και πώς θα το εφαρμόζει κάθε φορά που θα το/την καβαλάει.

ΙΣΩΣ λοιπόν καλό θα ήταν να ξεκίναγε με "κάτι με συμπλέκτη" (αντί πχ για παπί χωρίς), αν στο μέλλον σκοπεύει να ανέβει κυβικά. Ο ίδιος περισσότερο θα το κρίνει, γιατί κανένας δεν είναι ίδιος με κανέναν στην αντίληψη, ώστε να του πούμε εμείς "τί θα κάνει". Αν πάλι δεν είναι τόσο σίγουρος για τον εαυτό του και τις ικανότητές του, ας ξεκινήσει καλύτερα με παπί, που ναι μεν σε καμμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο με μια "μεγάλη" από πολλές απόψεις, αλλά θα συνηθίσει στο κουμαντάρισμα δικύκλου, ώστε σε κα'να χρόνο (αν τον παίρνει οικονομικά), να είναι εντάξει ώστε ν' αλλάξει κατηγορία...(...μην αρχίσουμε όμως με τα κακά των παπιών που επίσης είναι πολλά σε σχέση με μια "μεγάλη", γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη...).

 

Στις 1/11/2022 στις 12:10 ΜΜ, StavrosBaira είπε

Για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. 

...κι αν τελικά την ζαχαρώνεις ακόμα (είπες βέβαια σε άλλη φάση ότι μάλλον θα ξεκινήσεις με κάτι μικρότερο), να τονίσουμε αυτό που είπε άλλος πιο πάνω: "φίλος/ξε-φίλος", το "καινούρια σχεδόν" ούτε απ' την εξωτερική κατάσταση θα το κρίνεις φυσικά, ούτε και θα ΒΑΣΙΣΤΕΙΣ στα λεγόμενά του, αλλά θα την πας από μηχανικό της "εμπιστοσύνης σου", ΘΑ ΠΛΕΡΩ να την τσεκάρει, και να σου πει τί ψάρια ΑΚΡΙΒΩΣ πιάνει. Για να μη τυχόν χαλάσει στην πορεία "ε μπιούτιφουλ φρέντσιπ".....

34 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

το Γιατί τώρα;

...το πιθανότερο πάντως είναι "χέρι από την οικογένεια", ή "οικονομικοί λόγοι", ή και συνδυασμός κτλ. Όπως επίσης πιθανό είναι το αμάξι να είναι "από την οικογένεια". Κατά τ' άλλα, ο ίδιος ξέρει καλύτερα να πει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kremidi είπε

εξ αρχής όμως σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης αναφέρθηκα φίλε, στις οποίες τα "καρούλια" που προτείνουν εδώ είσαι νεκρός. 

Τώρα το ξεκαθαρίζεις. Στην αρχή φάνηκε ότι προέτρεπες τον κόσμο να "τρέχει" και ότι θα τον έσωνε η καλή μηχανή. Ομως επίτρεψε μου να σου πω ότι στη μηχανή δεν υπάρχει ένα μόνο στυλ οδήγησης. 

Από ότι καταλαβαίνω είσαι σπορτίφ και εγώ επίσης είμαι από αυτούς που θέλουν να έχουν την πρωτοβουλία στο δρόμο λόγω επιδόσεων ώστε να μην κινδυνεύω (ή να κινδυνεύω λιγότερο) από τους πολλούς ηλίθιους που οδηγούν. ΟΜΩΣ δεν παίρνω αλόγιστα ρίσκα. Σέβομαι την μηχανή, τον δρόμο και τους άλλους για να με σεβαστούν και αυτά.

Ομως αυτό το στυλ ΔΕΝ είναι κάτι που μπορούν να το έχουν όλοι. Πολλοί θέλουν ή πρέπει να έχουν μια πιο παθητική-μετριοπαθή στάση καθώς απλά θέλουν να μετακινηθούν γρηγορα με ένα δίτροχο. Αυτοί μάλιστα είναι και οι περισσότεροι και οφείλουμε να τους συμβουλέψουμε σωστά για το καλό τους.

 

ΥΓ. Fireblade καταπληκτική μηχανή για την εποχή της!!! Ησουν τυχερός που την είχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/11/2022 στις 4:54 ΜΜ, nova_centurion είπε

Fireblade καταπληκτική μηχανή για την εποχή της!!! Ησουν τυχερός που την είχες.

 

την είχα "πένα" λέμε λάστιχα, σταμπιλιζατερ wp, δυστυχώς μετά το παραπάνω συμβάν την πούλησα και πήγα σε μεγάλα on-off και τελικά  μετά από χρόνια σε αμάξι.

πριν από αυτό έιχα ένα gsxr 750 του 90 χωρίς φέριγκ!! (είχε σπάσει και δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω οικονομικά)μετά τα 140 έδινες μάχη να κρατηθείς επάνω!

το Z λοιπόν (naked) το πολύ να το πας 120-140 συνήθως, ε δεν είναι και δράμα, δεν αντέχεις να το τρέξεις ποιο πολύ ή αν αντέξεις αυ΄το θα έιναι για ελάχιστα λεπτά οποτε μια χαρά είναι η μηχανή μην δαιμονοποιείτε την μηχανή μια χαρά είναι και η ηλικία του ενδιαφερομενου είναι μια χαρά. Τέλος θα επιμείνω στην σχολή κάνουν πολυ καλή δουλειά. 

και πάλι καλή απόλαυση εύχομαι στον φίλο...

Επεξ/σία από kremidi
ορθογραφία
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, kremidi είπε

πριν από αυτό έιχα ένα gsxr 750 του 90 χωρίς φέριγκ!! (είχε σπάσει και δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω οικονομικά)μετά τα 140 έδινες μάχη να κρατηθείς επάνω!

Φίλε εκεί που το φτιάχνεις μου το χαλάς. GSXR 750 χωρίς φέρινγκ σημαίνει στροβιλισμοί και διαλυμένη αεροδυναμική. Αρα αστάθεια. Οι sport μηχανές είναι ή έχεις τα λεφτά και τις κρατάς στην πένα όπως λες για το fireblade ή τα βάζεις στην άκρη. Δεν υπάρχουν ημίμετρα. Σκληρό αλλά απαραίτητο.

 

8 λεπτά πριν, kremidi είπε

το Z λοιπόν (neckin) το πολύ να το πας 120-140 συνήθως, ε δεν είναι και δράμα, δεν αντέχεις να το τρέξεις ποιο πολύ ή αν αντέξεις αυ΄το θα έιναι για ελάχιστα λεπτά οποτε μια χαρά είναι η μηχανή μην δαιμονοποιείτε την μηχανή μια χαρά είναι και η ηλικία του ενδιαφερομενου είναι μια χαρά.

Κανείς δεν δαιμονοποιεί τις μηχανές. Απλά πρέπει το κατάλληλο εργαλείο στα κατάλληλα χέρια.

 

8 λεπτά πριν, kremidi είπε

Τέλος θα επιμείνω στην σχολή κάνουν πολυ καλή δουλειά. 

Συμφωνώ για την σημαντική προσφορά μιας καλής σχολής οδήγησης καθώς η προετοιμασία για δίπλωμα δεν σε μαθαίνει να οδηγείς.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Τώρα το ξεκαθαρίζεις. Στην αρχή φάνηκε ότι προέτρεπες τον κόσμο να "τρέχει" και ότι θα τον έσωνε η καλή μηχανή

πες τα :-D

4 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Κανείς δεν δαιμονοποιεί τις μηχανές. Απλά πρέπει το κατάλληλο εργαλείο στα κατάλληλα χέρια.

ξαναπές τα  :-D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Οι sport μηχανές είναι ή έχεις τα λεφτά και τις κρατάς στην πένα όπως λες για το fireblade ή τα βάζεις στην άκρη. Δεν υπάρχουν ημίμετρα. Σκληρό αλλά απαραίτητο.

ή αυτό ή μην την πάρεις...

εγώ ήμουνα 20 (για τα περί ωριμότητας που έλεγα πριν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζοντας ολο το νημα και τις δεκαδες απαντησεις, μπορω να καταλαβω καλυτερα γιατι οι οδηγοι αυτοκινητων -κατά βάση- μας "μισούν" εμας τους δικυκλιστες.

Ειμαστε προκλητικοι, ακομη κι οταν μιλαμε, πόσω δε οταν οδηγουμε.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, 1600 είπε

Διαβαζοντας ολο το νημα και τις δεκαδες απαντησεις, μπορω να καταλαβω καλυτερα γιατι οι οδηγοι αυτοκινητων -κατά βάση- μας "μισούν" εμας τους δικυκλιστες.

Ειμαστε προκλητικοι, ακομη κι οταν μιλαμε, πόσω δε οταν οδηγουμε.

Όχι. Το βίντεό σου εναι εύστοχο. Δεν είμαστε δικυκλιστές. Είμαστε Νεοέλληνες.

Όλα τα posts, θα μπορούσαν κάλλιστα να ήταν απο μια συζήτηση ανάμεσα, σε φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες, οδηγούς ΙΧ, ποδηλάτες, σκεητερς κτλ...

Δεν έχει σημασία το όχημα, αλλά ο άνθρωπος.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2022 στις 11:10 ΠΜ, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Καγκουρομηχανή που συνήθως της έχουν πιει το αίμα, αλλά αν είναι από φίλο τότε ξέρεις ακριβώς τι παίρνεις

Συμφωνώ πάντως με τους υπόλοιπους, καλύτερα να ξεκινήσεις με κάτι πιο χαλαρό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...