Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα απεριόριστου κυβισμού και πρώτη μηχανή


StavrosBaira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Επεξ/σία από StavrosBaira
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για απεριόριστο δίπλωμα θα κάνεις τα πρώτα 2-3 μαθήματα με το 125 ημιαυτόματο και αν ο δάσκαλος δει οτι είσαι οκ και αρπάζεις εύκολα την οδήγηση θα σου δώσει κανονική μηχανή για τα υπόλοιπα μαθήματα.

χωρίς εμπειρία ο δάσκαλος καλά στα λέει.

επίσης να αφήσεις τις σιγουριές οτι άπαξ και ισορροπείς πάνω σε 2 ρόδες ξέρεις και να οδηγάς. το να φας τα μούτρα σου είναι απείρως πιο εύκολο από μια στραβοτιμονιά σε αμάξι που θα φας προφυλακτήρες. στις 2 ρόδες θα φας χέρια πόδια ελαφρά ή βαριά, σύντομα ή κάποια στιγμή.

αν δεν έχεις καμία εμπειρία θα σου έλεγα πρώτον να ξεχάσεις το Ζ750 και γενικά να σταματήσεις να σκέφτεσαι ποια σου αρέσει, αλλά ποια μπορείς για αρχή να κουμαντάρεις δίχως να κινδυνέψεις εσύ ή οι γύρω σου.

καλή συνέχεια στα μαθήματα και ενημέρωσέ μας όταν περάσεις τις εξετάσεις για να δούμε και τι να σου προτείνουμε ανάλογα που θα κινηθείς (πόλη, επαρχία, άσφαλτο-χώμα κλπ)

μαζί με τα λεφτά για δίπλωμα και μηχανή χρειάζεσαι λεφτά για κράνος μπουφάν γάντια μπότες τουλάχιστον.

η επαφή με την άσφαλτο δίχως αυτά σε περίπτωση στραβής θα σου κοστίσει ακριβότερα. :)

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλο παιδί είσαι, οπότε δεν χρειάζεται να σου πω πολλά νομίζω.

Η μηχανή δεν συγχωρεί, και δυστυχώς ο δάσκαλος θα σου μάθει τα πολύ βασικά. 

Μόλις πάρεις το δίπλωμα, ψάξου για σχολές ασφαλούς οδήγησης που υπάρχουν και τα μαθήματα γίνονται σε πίστα. Θα μάθεις να οδηγάς σωστά και να το απολαμβάνεις. Πίστεψε με, αξίζει κάθε ευρώ.

Πχ : https://www.motorcycleridingacademy.com/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, StavrosBaira είπε

 Έχω την εντύπωση όμως πως απλά θέλει να πληρώσω έξτρα χρήματα. Τι άποψη έχετε;

Η άποψη που έχουμε γι αυτό είναι ότι μπορεί να έχεις δίκιο αλλά βάζω στοίχημα ότι οποιοσδήποτε άκουγε τη φράση του εκπαιδευτή θα έλεγε τα ίδια.

Το έχω ακούσει πολλές φορές.

Μας βάζει ο γιατρός να κάνουμε κάποια εξέταση (το άκουσα πρόσφατα αυτό), το κάνει για να πάρει λεφτά.

Μας λέει ο δάσκαλος ότι πρέπει να γίνουν επιπλέον μαθήματα, το κάνει για τα λεφτά.

Μας λέει ο μηχανικός ότι καλό είναι να αλλαχτεί πχ η ανάρτηση, τα λάστιχα, το κάνει για να πάρει λεφτά.

Παρόλο αυτά δεν είσαι μικρός οπότε θεωρώ ότι μπορείς να καταλάβεις αν το έχεις με τη μηχανή. Αν δεν είσαι σίγουρος, τότε δε το έχεις.

Άτομο που δεν έχει επαφή με μηχανές και κάνει τα υποχρεωτικά μαθήματα μόνο, είναι σα να βγήκε ο χάρος παγανια. Ειδικά αν έχει σκοπό να πάρει και μεγάλη μηχανή.

Και όπως σου είπαν, η μηχανή δε συγχωρεί όπως το αυτοκίνητο. Μη τσιγκουνευεσαι λίγα μαθήματα ακόμα.

Εγώ καταλάβαινα ποτέ το είχα με το αυτοκίνητο ή τη μηχανή. Δε περίμενα να μου το πει κάποιος. Έβλεπα τι λάθη έκανα 

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Έκανα το πρώτο μάθημα με ένα 125 ημιαυτόματο και όλα καλά. Ο δάσκαλος μου είπε ότι θα χρειαστεί να κάνω και έξτρα μαθήματα μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει. Έχω την εντύπωση όμως πως απλά θέλει να πληρώσω έξτρα χρήματα. Τι άποψη έχετε; Επίσης για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Την μηχανή την θέλεις για μέσα στην πόλη ή για ταξίδια;

Αν είναι για μέσα στην πόλη, η z750 θα σε κουράσει (ίσως και σε ενα ταξίδι)

Αφου πάρεις το δίπλωμα, πάρε ενα σκουτερ ή παπακι (125-300 cc) για να το μάθεις μέσα στην πόλη. Θα σε βολέψει αρκετά.

Αν συνεχίζεις και θες να πας πιο μακριά το ονειρό σου, πήγαινε σε μεγαλύτερη μηχανή και καλύτερο εξοπλισμό.

Επίσης, μπορείς να νοικιάσεις μηχανές αν θέλεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανενας δάσκαλος δεν θα σε μαθει να οδηγεις την μοτοσυκλέτα που αναφέρεις, ο δάσκαλος απλα θα σε βοηθήσει να πάρεις δίπλωμα.

Για μενα ξεκινά με καποια αλλη μοτοσυκλετα 250 αντε μεχρι 400cc, παντως οχι το Ζ

Και κυριως ΟΧΙ χωρις ΑΒS οποιαδήποτε και αν παρεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Έκανα το πρώτο μάθημα με ένα 125 ημιαυτόματο και όλα καλά. Ο δάσκαλος μου είπε ότι θα χρειαστεί να κάνω και έξτρα μαθήματα μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει. Έχω την εντύπωση όμως πως απλά θέλει να πληρώσω έξτρα χρήματα. Τι άποψη έχετε; Επίσης για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Επειδή όσα είναι τα χρόνια σου  +6  οδηγώ μηχανή (1983- σήμερα) θα σου συνιστούσα να κάνεις τα 3πλα μαθήματα με κλιμάκωση σε κυβικά και όγκο μοτοσυκλέτας. Θα ήταν πολύ πιο εύκολο στα 17 σου αυτά. Πιστεύω ότι δεν εχεις ιδέα τι εστι 750 κυβικά μηχανή. Μπορεί να σου κλείσει ραντεβού με  άγγελο η άγιο   εάν δεν είσαι όχι μόνο προσεκτικός αλλά ήρεμος πάντα όταν ανεβαίνεις στη σέλα. Δοκίμασε πως φρενάρει, πως επιταχύνει,  πως στρίβει, που υπερστρέφει και το ανάποδο. 

100 φορές πιο προσεκτικός όταν έχεις 2ο άτομο. Ειδικά εάν κάθεται σαν ξυλάγκουρο. 

Αλλάζει όλη η συμπεριφορά της μηχανής. 

Μόλις λοιπόν αρχίσεις να την καταλαβαίνεις ( μοτοσυκλέτα) σιγά σιγά θα τα βρεις όλα. 

Καλές βόλτες εύχομαι. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι 38 ετών με καθόλου (ήμουν 16 χρονών και έκανα βόλτα ένα town mate που και που, επαρχία) μοτοσυκλετιστική εμπειρία.
Πριν ενάμιση μήνα έδωσα και πήρα το απεριόριστο δίπλωμα μηχανής. Έκανα 6 μαθήματα της μιάμισης ώρας, σε πίστα, εκ των οποίων στα 2 τελευταία βγήκα και πορεία εκτός. Μάθημα από την αρχή με Suzuki SV650. Επιτυχία εξέτασης με την πρώτη, χωρίς λάδωμα, και μάλιστα έκανα και την αργή ίσια πορεία δύο φορές (όσοι γνωρίζουν καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για την πιο δύσκολη άσκηση) γιατί δεν περίμενα τον εξεταστή να χρονομετρήσει. 

Τι θέλω να πω; Θέλω να πω πως είναι εφικτό να βγάλεις γρήγορα δίπλωμα οδήγησης, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είσαι έτοιμος για τον δρόμο.
Και ενώ εγώ ήμουν πολύ θερμός στο να το πάω καρφί, με μεγάλη μηχανή κλπ, τώρα μπαίνει στη μέση η λογική και το τρενάρω. Θέλω να χτίσω εμπειρία πρώτα με κάτι μικρό (όχι σκούτερ) και σιγά σιγά να ανέβω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

αν δεν έχεις καμία εμπειρία θα σου έλεγα πρώτον να ξεχάσεις το Ζ750 και γενικά να σταματήσεις να σκέφτεσαι ποια σου αρέσει, αλλά ποια μπορείς για αρχή να κουμαντάρεις δίχως να κινδυνέψεις εσύ ή οι γύρω σου.

2 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Αφου πάρεις το δίπλωμα, πάρε ενα σκουτερ ή παπακι (125-300 cc) για να το μάθεις μέσα στην πόλη. Θα σε βολέψει αρκετά.

...αυτά τα δυο.

Μη σου πω ότι θα σου έλεγα να πάρεις και μικρότερο (100άρι, ή και 50άρι ακόμα). Παπί, όχι σκούτερ, για χίλιους λόγους. Για να μάθεις να οδηγάς πρώτα με αυτό (όπως σου είπαν, πήρα δίπλωμα δεν σημαίνει "έχω μάθει να οδηγώ μηχανή", και κυρίως δεν έχω μάθει "ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ" - και ό,τι προκύπτει σε αυτόν - πάνω σε μηχανή). Παράδειγμα, στο αμάξι ένα απότομο φρενάρισμα, στις περισσότερες περιπτώσεις απλά θα σε σώσει από αυτό για το οποίο φρέναρες. Ενώ στην μηχανή ένα απότομο φρενάρισμα έχει πολύ καλές πιθανότητες να σε στείλει πετώντας "εκτός μηχανής"...

Στα 32 έχεις μυαλό στο κεφάλι σου (πιθανώς δηλαδή) - από την άλλη είσαι πιο πολύ μαθημένος στην αυτοκινητιστική οδηγική συμπεριφορά και δεν είσαι πια 15-20 για να έχεις το ανάλογο μαθησιακό,,,σφουγγάριασμα/αντανακλαστικά. Εξαρτάται τί άνθρωπος είσαι φυσικά, πώς "μαθαίνεις" κάποια πράγματα, και κυρίως με τί τρόπο/ταχύτητα τα αφομοιώνεις στην πράξη. Κι εννοείται ΚΑΛΥΤΕΡΑ να μην πάρεις μια 7.5άρα "σκοτώστρα", γιατί όση ωριμότητα και αντίληψη να έχεις, χωρίς εμπειρία, το ρημάδι το γκάζι είναι γλυκό και το να κουμαντάρεις τέτοιο "θηρίο" είναι ένα θέμα....

Αν σώνει και καλά θες να την πάρεις, φρόντισε τουλάχιστον να πείσεις τον εαυτό σου ότι μέχρι να την νιώσεις σαν "προέκταση του εαυτού σου" (κι αυτό θέλει τουλάχιστον 1-2-3 χρόνια), δεν θα την ανοίξεις πάνω από 50....

Επίσης προσπάθα (είτε την εφταμισάρα είτε το παπί) να "δεθείς" μαζί της, να μην την βλέπεις απλά σαν όχημα κι εσένα απλά σαν οδηγό: να μάθεις πράγματα γι' αυτήν, να ασχολείσαι με την συντήρησή της ο ίδιος (λάδια/ξύδια :ρ) όσο περισσότερο μπορείς, γιατί όσο περισσότερο "δική σου" την κάνεις, τόσο πιο ασφαλής θα είσαι πάνω της....(ενώ ένα αμάξι, μπορείς πιο εύκολα να το βλέπεις "απλώς διεκπαιραιωτικά"...)

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, StavrosBaira είπε

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 32 ετών και οδηγώ αυτοκίνητο τα τελευταία 10 χρόνια. Αποφάσισα να πάρω μια μηχανή που το έχω όνειρο. Δίνω για την κατηγορία απεριόριστου κυβισμού χωρίς να έχω καμία εμπειρία. Έκανα το πρώτο μάθημα με ένα 125 ημιαυτόματο και όλα καλά. Ο δάσκαλος μου είπε ότι θα χρειαστεί να κάνω και έξτρα μαθήματα μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει. Έχω την εντύπωση όμως πως απλά θέλει να πληρώσω έξτρα χρήματα. Τι άποψη έχετε; Επίσης για πρώτη μηχανή έχω βρει μια Kawasaki z750 ενός φίλου καινούργια σχεδόν σε φοβερή τιμή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Ανέβα πρώτα σε μηχανή και βλέπεις. Εμένα μετά από 4 χρόνια με παπί 125, πέρα από τον συμπλέκτη και τις διαφορετικές ταχύτητες που θέλει λίγη ώρα να τα συνηθίσεις, μου φάνηκε εύκολη. 
 

Αμφιβάλλω όμως αν θα σου φανεί κι εσένα το ίδιο χωρίς εμπειρία. Στην αρχή με το 125 φοβόμουν μέχρι και να βάλω πρώτη. Ξεκινούσα πάντα με δευτέρα για 1 μήνα τουλάχιστον. Κι εγώ θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους ότι καλύτερα να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερου κυβισμού για λίγο καιρό.

Επισης, ό,τι και αν αποφασίσεις, όπως είπε και άλλος ένας, ABS οπωσδήποτε. Ντρέπομαι που το λέω αλλά, ακόμα και τώρα, παρολο που ξέρω να φρενάρω χωρίς ABS και αν με βάλεις σε μια αλάνα θα στο φρενάρω τέλεια, σε συνθήκες πίεσης που πρέπει να σταματήσω απότομα, δεν ξερω αν δε θα πανικοβληθώ και δε θα πλακωθώ στα φρένα. Αν είχα ABS θα είχα γλιτώσει σίγουρα το ένα από τα δυο ατυχήματα που είχα και ίσως και το δεύτερο.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εγώ να του το πω κι αλλιώς : είσαι άβγαλτος, είσαι σ' ένα μπαράκι, σου την πέφτουν απ' την μια η Μαρία που την ήξερες από το σχολείο και είναι κατηγορία "καλό γκομενάκι" - σου την πέφτει και (ποια να πω,,,δεν ξέρω,,,,,,,,άντε η Φουρέιρα :ρ). Με ποια είναι καλύτερα να δοκιμάσεις να πας; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, StavrosBaira είπε

Ο δάσκαλος μου είπε ότι θα χρειαστεί να κάνω και έξτρα μαθήματα μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει.

Καλα στα λεει και δεν ειναι και αρκετα τα εξτρα μαθηματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, StavrosBaira said:

Έχω την εντύπωση όμως πως απλά θέλει να πληρώσω έξτρα χρήματα. Τι άποψη έχετε;

Αυτό προφανώς κανείς δεν μπορεί να στο απαντήσει καθώς δεν ξέρουμε πως τα πας στα μαθήματα. 

Γενικά πάντως το να μάθεις απλά να κουνάς μια μηχανή ώστε να πάρεις το δίπλωμα είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι από εκεί και μετά. Τα παραπάνω μαθήματα μόνο βοήθεια θα σου προσφέρουν. 

 

Θα συμφωνήσω και εγώ με τους από πάνω στο να αποφύγεις το Ζ750 για πρώτο. 

Δεν θα πήγαινα όμως για σκούτερ ή παπάκι αλλά για μικρότερη μηχανή όπως και έκανα όταν ήμουν στη θέση σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

750 για πρωτο μηχανακι με το που πηρες το διπλωμα, ειναι σα να πηρες μολις διπλωμα αυτοκινητου και ξεκινας με porsche, αν υποθετεις οτι δε θα εκανες το δευτερο, μην κανεις και το πρωτο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτο μηχανακι Honda XR 125. Το λατρεψα! Αλλα οταν πηρα το Kawasaki versys καταλαβα τι σημαινει μηχανη. Ευκολοδηγητο, σταθερο, εστριβε αψογα..Οι μεγαλες μηχανες εχουν καλυτερα φρενα και σταθεροτητα μην το ξεχναμε αυτο. 

Παπακια, σκουτερακια ουτε καν. Ειναι μονο για να μπεις στο νοημα. 

Σεβασμος στο γκαζι, προσωπικα ποτε δεν ξεψαρωσα, ποτε δεν ισχυριστηκα οτι "πηρα τον αερα", ποτε δεν ανοιξα πανω απο 120 χλμ το γκαζι (ενταξει εδω επεφτε δουλεμα απο φιλους αλλα who cares?). Στραβες θα γινουν αλλα αν γινουν μπροστα σου φροντισε να εχεις ταχυτητα που με το πατημα του φρενου θα τις προλαβαινεις. 

Να κανεις παραπανω μαθηματα αν θεωρεις οτι χρειαζεται. Μη λυπηθεις τα χρηματα. Κι ας θεωρεις οτι στο λεει για τα λεφτα ο δασκαλος. Στην τελικη win win θα ειναι η φαση. Θα παρεις κι εσυ κατι. 

Επισης το καλυτερο κρανος, μποτες και μπουφαν μηχανης. Εντος κι εκτος πολης. Παντα.

Z750 ειναι μηχανη για ενα ατομο. Γενικα οι street. Σκεψου τι θες να κανεις με την μηχανη. Γιατι ταξιδια κτλ ειναι δυσκολα. Ο 2ος πισω υποφερει. Και στο λεω γιατι εχω κανει και οδηγος και συνοδηγος (ταξιδια συνοδηγος μονο).

Καλη επιτυχια στις εξετασεις, καλες βολτες! (Μ'επιασε νοσταλγια τωρα...😓)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...