Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλη Ιουλίου εκανα συμβόλαιο στη wind χωρίς καποιο ιδιαιτερο προβλημα ως ότου χθες. Ξυπνάω το πρωι και βλέπω οτι το upload εχει πέσει απο τα 8.8mbps στα 5.3 και το snr εχει ανέβει (επισης η γραμμη φαινόταν online μόλις λιγες ώρες οποτε σιγουρα υπηρξε αποσύνδεση) . Το απογευμα ειχα τηλεφωνημα στο σταθερο και απο τοτε η γραμμη εχει συνεχως αποσυνδεσεις. Το Noise margin (ειδικα στο upload) ανεβοκατεβαίνει συνεχως και εχει μερικες εκατονταδες errors καθε 10 δεύτερα . Εχει κανεις ιδεα τι παιζει? Τοσους μηνες καλα ημουν , πως γινεται τωρα να υπάρχει προβλημα ? 

EDIT:

Λοιπον δοκιμασα χωρις splitter και η γραμμη κλειδωνει σε πολυ καλυτερες ταχύτητες, με λιγότερα λαθη και οχι αποσυνδεσεις αλλα δεν εχω σταθερο. Μπορω καπως να τους πω να μου το κανουν voip?

Επεξ/σία από Aggelos_INSM
Δημοσ.

Βασικός ΚΑΝΟΝΑΣ: Όταν έχω το οποιοδήποτε πρόβλημα στην υπηρεσία (τηλεφωνία, όχι voip και Internet) ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ Router ή τηλ. συσκευή στη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ του σπιτιού ( η πιο κοντινή χωροταξικά στην εξώπορτα). Εδώ το πρόβλημα σου ήταν το Splitter. Τώρα για να γίνει η τηλεφωνία σου VOIP πρέπει να αλλάξεις πακέτο. Γενικά ΔΕΝ θα στο συνιστούσα. Γιατί αναλώνει bandwidth απο την γραμμή σου. ΟΧΙ μεγάλο αλλά κάτι κρατάει για το voice. Άσε που αν έχεις το οποιοδήποτε πρόβλημα στο internet ΆΜΕΣΑ θα έχεις θέμα στο στη τηλεφωνία.

 

Αν καί η τάση των ISP (πάροχοι) είναι όλες τις υπηρεσίες (τηλεφωνία, τηλεόραση) να γυρνάνε όλα μέσω Internet 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pandisworld είπε

Βασικός ΚΑΝΟΝΑΣ: Όταν έχω το οποιοδήποτε πρόβλημα στην υπηρεσία (τηλεφωνία, όχι voip και Internet) ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ Router ή τηλ. συσκευή στη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ του σπιτιού ( η πιο κοντινή χωροταξικά στην εξώπορτα). Εδώ το πρόβλημα σου ήταν το Splitter. Τώρα για να γίνει η τηλεφωνία σου VOIP πρέπει να αλλάξεις πακέτο. Γενικά ΔΕΝ θα στο συνιστούσα. Γιατί αναλώνει bandwidth απο την γραμμή σου. ΟΧΙ μεγάλο αλλά κάτι κρατάει για το voice. Άσε που αν έχεις το οποιοδήποτε πρόβλημα στο internet ΆΜΕΣΑ θα έχεις θέμα στο στη τηλεφωνία.

 

Αν καί η τάση των ISP (πάροχοι) είναι όλες τις υπηρεσίες (τηλεφωνία, τηλεόραση) να γυρνάνε όλα μέσω Internet 

Καταλαβα απλα δοκιμαζοντας αλλο splitter δεν ειδα καποια διαφορα και αυτό ειναι που μου κανει εντύπωση 

Λοιπον ακυρο ακομα κανει αποσυνδεσεις ... Πως γίνεται τοσο καιρο να ημουν οκ στην κοσμοτε και στη wind μετα απο μηνες να ξεκινησαν τα προβληματα?

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Aggelos_INSM είπε

Καταλαβα απλα δοκιμαζοντας αλλο splitter δεν ειδα καποια διαφορα και αυτό ειναι που μου κανει εντύπωση 

Λοιπον ακυρο ακομα κανει αποσυνδεσεις ... Πως γίνεται τοσο καιρο να ημουν οκ στην κοσμοτε και στη wind μετα απο μηνες να ξεκινησαν τα προβληματα?

Ερώτηση: Όταν αρρωσταίνει κάποιος ήταν υγιής πριν ή ήταν πάντα άρρωστος; Γιατί κρυολόγησες ενώ πριν δεν είχες κρυολόγημα;

Στο θέμα σου τώρα, 1002 παράγοντες παίζουν ρόλο και όπως είδες και μόνος σου χωρίς splitter είχες καλύτερο συγχρονισμό. 

Πάμε τώρα: 1) Το τηλ. καλώδιο μεταξύ πρίζας και ρούτερ πόσα μέτρα είναι;

2) Δοκιμή απευθείας το ρούτερ στην κεντρική πρίζα έγινε, χωρίς καμία άλλη συσκευή σε καμία πρίζα;

3) Όταν δοκίμασες χωρίς splitter υπήρχε άλλη συσκευή σε κάποια τηλ. πρίζα; Αν ναι, είχε φίλτρο;

4) Έχεις συναγερμό;

 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Ερώτηση: Όταν αρρωσταίνει κάποιος ήταν υγιής πριν ή ήταν πάντα άρρωστος; Γιατί κρυολόγησες ενώ πριν δεν είχες κρυολόγημα;

Στο θέμα σου τώρα, 1002 παράγοντες παίζουν ρόλο και όπως είδες και μόνος σου χωρίς splitter είχες καλύτερο συγχρονισμό. 

Πάμε τώρα: 1) Το τηλ. καλώδιο μεταξύ πρίζας και ρούτερ πόσα μέτρα είναι;

2) Δοκιμή απευθείας το ρούτερ στην κεντρική πρίζα έγινε, χωρίς καμία άλλη συσκευή σε καμία πρίζα;

3) Όταν δοκίμασες χωρίς splitter υπήρχε άλλη συσκευή σε κάποια τηλ. πρίζα; Αν ναι, είχε φίλτρο;

4) Έχεις συναγερμό;

 

 Κλασσικό καλωδιο ειναι, αυτο που ηρθε με το ρουτερ

Δεν εχω συναγερμο και υπαρχει μονο 1 πριζα στο σπιτι . Οταν το δοκιμασα χωρις splitter κλείδωσε 42/8.8, οσο κλείδωνε  και στην αρχη . Ομως σημερα το πρωι πριν φυγω απο το σπιτι εκανε αποσύνδεση ενω ηταν ακομα χωρις σπλιτερ και κλειδωσε σε 41/3.9 οποτε κατι δείχνει οτι παιζει με το upload , αφου το noise margin ανεβοκατεβαίνει καθε δευτερολεπτο 

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Aggelos_INSM είπε

Λοιπον δοκιμασα χωρις splitter και η γραμμη κλειδωνει σε πολυ καλυτερες ταχύτητες, με λιγότερα λαθη

Επειδή είδα αυτό δεν γνώριζα ότι το 42/8.8 ήταν το κλείδωμα που είχες και στην αρχή. Ενημερώνεις τον πάροχό σου και έρχεται τεχνικός για έλεγχο. Στο ενδιάμεσο αν έχεις κάποιο άλλο ρουτερ για δοκιμή καλό θα ήταν να κάνεις τράμπα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Επειδή είδα αυτό δεν γνώριζα ότι το 42/8.8 ήταν το κλείδωμα που είχες και στην αρχή. Ενημερώνεις τον πάροχό σου και έρχεται τεχνικός για έλεγχο. Στο ενδιάμεσο αν έχεις κάποιο άλλο ρουτερ για δοκιμή καλό θα ήταν να κάνεις τράμπα.

Δεν εχω αλλο ρουτερ δυστυχώς . Το πακέτο ειναι 50αρα και οχι 100σταρα απλα για καποιο λόγο εχω πανω απο 5.5 upload . Δε με πειράζουν οι ταχύτητες , αρκει να μη κόβεται ότι ωρα να ναι. Στην κοσμοτε ηταν χειρότερες αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα αποσύνδεσης κ αυτο ειναι π μου κανει εντύπωση . 

Επεξ/σία από Aggelos_INSM
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Aggelos_INSM είπε

Δεν εχω αλλο ρουτερ δυστυχώς . Το πακέτο ειναι 50αρα και οχι 100σταρα απλα για καποιο λόγο εχω πανω απο 5.5 upload . Δε με πειράζουν οι ταχύτητες , αρκει να μη κόβεται ότι ωρα να ναι. Στην κοσμοτε ηταν χειρότερες αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα αποσύνδεσης κ αυτο ειναι π μου κανει εντύπωση . 

Γι' αυτό εφόσον από την πλευρά σου είσαι σίγουρος ότι είναι όλα οκ καλείς τον πάροχο για αποστολή τεχνικού.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Γι' αυτό εφόσον από την πλευρά σου είσαι σίγουρος ότι είναι όλα οκ καλείς τον πάροχο για αποστολή τεχνικού.

Εχω μιλήσει με τη wind μεσω messenger και έδωσα τηλέφωνο επικοινωνίας . Για να δούμε 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά έχω το ίδιο πρόβλημα με wind πολύ καιρό τώρα... Wind 50 fiber (fiber στα χαρτιά όπως θα διαβάσετε) με eon tv.

Είχα κάνει πολλαπλές οχλήσεις για βλάβη αλλά πάντα στο θέμα γραμμής δεν βρίσκαν τίποτε και τα έριχναν σε "εσωτερική καλωδίωση". Ήρθε τεχνικός, απομόνωσε τις επιπλέον πρίζες (πλέον λειτουργεί μόνο η μία πρίζα σαν κεντρική), ξανα-σύνδεσε τα καλώδια (κόψιμο λιγο πιο χαμηλά σε νέο σύρμα και μετά σύνδεση ξανά) από το κουτί και αυτά στο μπαίνουν στο διαμέρισμα και ξαναδοκιμάσαμε. Ε,λοιπόν τίποτε πάλι... Τηλέφωνο στη wind, πάλι απόρριψη λόγω "εσωτερικής καλωδίωσης".

Πριν 13 ημέρες λοιπόν αφού κατάφερα πάλι να έρθει ο τεχνικός (δικός μου, όχι της wind) αλλάξαμε το καλώδιο από το κουτί (του κτιρίου) στο διαμέρισμα (εξωτερικό,σαν προσωρινή λύση). Χωρίς δυστυχώς βελτίωση (ίσως αμελητέα αλλά όχι και αυτό επιβεβαιωμένο), ξανά πήρα τηλέφωνο για βλάβη . 9 ημέρες μετά και δεν είχα νέα, οπότε ξανα πήρα και μου είπαν ότι το μπήκε στο αρχείο γιατί δεν με βρίσκαν στο τηλέφωνο (???). Ξανά λοιπόν αίτηση, ξανά αναμονή για να  με πάρουν τηλέφωνο τελικά και να μου πουν πως μάλλον στην περιοχή μου δεν υποστηρίζεται 50αρα οπότε μου είπαν πως θα μου κάνουν επικοινωνία από το τεχνικό τμήμα για downgrade σε adsl 24αρα...

Για πείτε τώρα, τι κάνω; Μπορώ να φύγω από την wind ενώ έχω νέο συμβόλαιο (4 μηνών) σε 24μηνη δέσμευση λόγω EON tv. Τι επιλογές έχω;

Και πόση κοροϊδία τόσο καιρό να τρέχω για "εσωτερική καλωδίωση" ενώ το όλο θέμα ήταν ΠΆΝΤΑ της γραμμής;

Επεξ/σία από VaKaDi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, VaKaDi είπε

Προσωπικά έχω το ίδιο πρόβλημα με wind πολύ καιρό τώρα... Wind 50 fiber (fiber στα χαρτιά όπως θα διαβάσετε) με eon tv.

Είχα κάνει πολλαπλές οχλήσεις για βλάβη αλλά πάντα στο θέμα γραμμής δεν βρίσκαν τίποτε και τα έριχναν σε "εσωτερική καλωδίωση". Ήρθε τεχνικός, απομόνωσε τις επιπλέον πρίζες (πλέον λειτουργεί μόνο η μία πρίζα σαν κεντρική), ξανα-σύνδεσε τα καλώδια (κόψιμο λιγο πιο χαμηλά σε νέο σύρμα και μετά σύνδεση ξανά) από το κουτί και αυτά στο μπαίνουν στο διαμέρισμα και ξαναδοκιμάσαμε. Ε,λοιπόν τίποτε πάλι... Τηλέφωνο στη wind, πάλι απόρριψη λόγω "εσωτερικής καλωδίωσης".

Πριν 13 ημέρες λοιπόν αφού κατάφερα πάλι να έρθει ο τεχνικός (δικός μου, όχι της wind) αλλάξαμε το καλώδιο από το κουτί (του κτιρίου) στο διαμέρισμα (εξωτερικό,σαν προσωρινή λύση). Χωρίς δυστυχώς βελτίωση (ίσως αμελητέα αλλά όχι και αυτό επιβεβαιωμένο), ξανά πήρα τηλέφωνο για βλάβη . 9 ημέρες μετά και δεν είχα νέα, οπότε ξανα πήρα και μου είπαν ότι το μπήκε στο αρχείο γιατί δεν με βρίσκαν στο τηλέφωνο (???). Ξανά λοιπόν αίτηση, ξανά αναμονή για να  με πάρουν τηλέφωνο τελικά και να μου πουν πως μάλλον στην περιοχή μου δεν υποστηρίζεται 50αρα οπότε μου είπαν πως θα μου κάνουν επικοινωνία από το τεχνικό τμήμα για downgrade σε adsl 24αρα...

Για πείτε τώρα, τι κάνω; Μπορώ να φύγω από την wind ενώ έχω νέο συμβόλαιο (4 μηνών) σε 24μηνη δέσμευση λόγω EON tv. Τι επιλογές έχω;

Και πόση κοροϊδία τόσο καιρό να τρέχω για "εσωτερική καλωδίωση" ενώ το όλο θέμα ήταν ΠΆΝΤΑ της γραμμής;

Εμένα το προβλημα εφτιαξε απο μονο του οποτε υποθέτω πως ειτε ειχαν αυτοί το προβλημα και το εφτιαξαν ή οφειλόταν σε εξωτερικό παραγοντα . Ποιος ξερει

Επεξ/σία από Aggelos_INSM

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...