Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης gaming (Xbox) που διατηρεί η Microsoft, είναι ένα ακόμα υψηλόβαθμο στέλεχος από την βιομηχανία της τεχνολογίας που «έριξε… βέλη» στο όραμα της Meta και του Mark Zuckerberg για το metaverse.

Όταν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου WSJ Tech Live ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο της εφημερίδας Wall Street Journal, Sarah Needleman, να δώσει τη δική του ερμηνεία στο metaverse, ο Phil Spencer το περιέγραψε ως «ένα κακοφτιαγμένο βιντεοπαιχνίδι».

Το Facebook μετονομάστηκε σε Meta πέρυσι ως μία απόδειξη της απόλυτης εστίασης της εταιρείας στο όραμα του Mark Zuckerberg που γνωρίζουμε πλέον ως «metaverse», και το οποίο όχι μόνο θα γίνει ένα μέρος όπου οι χρήστες θα συναναστρέφονται με φίλους αλλά θα μπορούν και να κάνουν σοβαρή δουλειά με συναδέλφους. Ο Phil Spencer δεν φαίνεται και να συμφωνεί με αυτή την εργασιακή… πτυχή του metaverse, τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή της. «Οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών έχουν μια εκπληκτική ικανότητα να χτίζουν συναρπαστικούς κόσμους στους οποίους θέλουμε να περάσουμε χρόνο», είπε. «Για μένα, η οικοδόμηση του metaverse ώστε να μοιάζει με αίθουσα συσκέψεων... απλώς διαπιστώνω ότι δεν είναι εκεί που θέλω να περνάω τον περισσότερο χρόνο μου».

Μάλιστα ο Phil Spencer δεν ήταν το μοναδικό υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρείας από τον χώρο της τεχνολογίας που έδειξε με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο δυσαρέσκεια για τον τρόπο που οραματίζεται το metaverse η εταιρεία του Mark Zuckerberg. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου WSJ Tech Live, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Snap, Evan Spiegel, παρομοίασε το metaverse με το να «ζεις μέσα σε έναν υπολογιστή» και επέκτεινε την απάντηση του λέγοντας «Το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω στο τέλος μίας κουραστικής ημέρας όταν γυρίσω στο σπίτι μου από τη δουλειά είναι να ζω μέσα σε έναν υπολογιστή».

Ο Αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Apple, Greg Joswiak, είπε ότι το metaverse είναι «μια λέξη που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Disney, Bob Chapek δήλωσε ότι η εταιρεία τείνει στο «να μη χρησιμοποιεί» τη λέξη metaverse «διότι για εμάς, είναι ένας μεγάλος, ευρύτερος όρος. Για εμάς, είναι η νέας γενιάς αφήγηση ιστοριών». Από ότι φαίνεται, η Meta δεν έχει ακόμα πείσει τον τεχνολογικό κόσμο -και τους χρήστες- ότι οι κόσμοι εικονικής πραγματικότητας είναι αυτό που χρειαζόμαστε για να συναναστραφούμε, να κάνουμε παρέα ή να συνεργαστούμε. Ακόμη και οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Meta χρησιμοποιούν μετά βίας το Horizon Worlds. Τουλάχιστον το άβαταρ του… Mark Zuckerberg ήταν ένα από πλέον επιτυχημένα μιμίδια τελευταία.

Επιστρέφοντας στη συνέντευξη του Phil Spencer, ο ίδιος φαίνεται να πιστεύει ότι η έννοια του metaverse πρόκειται να αλλάξει. «Σας πειράζω λίγο λέγοντας ότι μοιάζει με ένα κακοφτιαγμένο βιντεοπαιχνίδι. Απλώς νομίζω ότι είναι ακόμα νωρίς» είπε και πιστεύει πως με την πάροδο του χρόνου, το metaverse «θα καταλήξει να μοιάζει πολύ περισσότερο με τα βιντεοπαιχνίδια από ότι τα μοντέλα που βλέπω σήμερα».

Επίσης δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι ανοικτός στον όρο -ότι κι αν σημαίνει στην πραγματικότητα- δεδομένου ότι η Microsoft έχει ήδη ανοίξει τη συζήτηση για το metaverse αν και για τους δικούς της σκοπούς. Η εταιρεία μάλιστα δήλωσε ότι η εξαγορά της Activision Blizzard -η οποία επί του παρόντος βρίσκεται υπό έλεγχο από διάφορες επιτροπές και αρχές ανταγωνισμού σε όλον τον κόσμο- θα παρείχε τα «δομικά στοιχεία για το metaverse» με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Microsoft, Satya Nadella, να εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας του Mark Zuckerberg στην εκδήλωση Connect της Meta για να μιλήσει για το πως οι δύο εταιρείες συνεργάζονται για να φέρουν πράγματα όπως το Teams, τα Windows και το Xbox στην εικονική πραγματικότητα (VR).


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κάρτα γραφικών του Oculus Quest 2 είναι κατώτερη απο μια GT 1030 ενώ πρέπει να κάνει render τα διπλάσια pixels σε σχέση με μια standard 1080p οθόνη.

  • 1080p = 1920x1080 = 2 megapixels
  • Oculus Quest 2 Displays = 2 x (1832x1080) = 3662x1080 = 4 megapixels

Φυσικά, θα φαίνεται σαν ένα κακοφτιαγμένο βιντεοπαιχνίδι ειδικά όταν πρέπει να τρέχει σε τουλάχιστον 60fps σταθερά.

Δεν φταίει η ομάδα Oculus για υτό και προφανώς ουτε ο Zuckerberg.

Η δύναμη του Oculus Quest 2 δεν φτάνει ουτε καν για κάτι τέτοιο που είδη φαίνεται ξεπερασμένο.

Επεξ/σία από redmedusa
  • Like 3
Δημοσ.

Ειδικά αν έχεις δεί το Ready Player One η πραγματικότητα του Metaverse σε σύγκριση με αυτό που είχες στο μυαλό σου...  φαντάζει σαν κακόγουστη φάρσα... :P 

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να πετύχει το metaverse θα πρέπει να ειναι οικουμενική υπηρεσία δηλαδή όχι απλά ένα Hub που θα πας για λίγο αλλά μια εναλλακτική λύση επιβίωσης (και φυσικά αυτό δεν εμποδίζει να ειναι και Hub για κάποιους που απλά θα μπαίνουν για λίγο/να κάνουν την δουλειά τους, απλά πιστεύω χρειάζεται μια κρίσιμη μάζα ως υποδομή που θα ασχολείται κυρίως με το metaverse -πχ στο σημείο που θα ανοίγουν πχ μπαράκια στην εικονική γειτονιά τους και όντως θα δουλεύουν στο ταμείο και θα ειναι εκει μέσα βαρώντας 8ωρα και δουλεύοντας κανονικά όπως αν ήταν ταμείο στην πραγματική ζωή . ) 


Με άλλα λόγια πως ειναι κάποια internet cafe στην ιαπωνία που λειτουργούν και σαν πολύ φθηνά ξενοδοχεία δίνοντας σου ένα μικρό χώρο μαζί με το PC και έτσι κάποιοι "μένουν" σε τέτοια internet καφέ αντί να νοικιάσουν σπίτι; 
 



Έτσι θα πρέπει να κάνει κτίρια και το metaverse με πολύ φθηνό ενοίκιο φαί που να σου έρχεται με κάνουλα αν ειναι δυνατόν κτλ 

Δηλαδή φανταστείτε ένα κτήριο σαν ξενοδοχείο με εκατοντάδες ή/και χιλιάδες τέτοια

HEV Suit (Object) - Giant Bomb


1χ1 κυλίνδρους (ή και λίγο μεγαλύτερους για να μπορείς και να κάθεσαι)  όπου θα μπαίνεις μέσα δεν θα σε βλέπει κανένας "αληθινός" άνθρωπος θα μπορείς να τρώς και να κάνεις την ανάγκη σου. 

Θα έχουν πολύ φθηνό ενοίκιο και κοινόχρηστα. 


Και εσύ στο metaverse (αν δουλέψεις και βάλεις κόπο και μεράκι) θα μπορείς να ζεις μια μαγευτική ζωή και να παίρνεις αληθινά χρήματα για τις υπηρεσίες σου (πχ σχεδιάζεις αυτοκίνητα ή έπιπλα και αγοράζουν άλλοι τα σχέδια σου για να επιπλώσουν τον metaverse χώρο τους κτλ) 

με άλλα λόγια κάνεις το σκατό σου παξιμάδι, χάνεσαι σε έναν ψεύτικό άλλα καλύτερο κόσμο απο αυτόν που ζεις ήδη με σκοπό μετά απο κάποια χρόνια να βγάλεις αρκετά χρήματα για να επιστρέψεις στον πραγματικό κόσμο (και κάποιοι μπορεί απλά να γουστάρουν το ψεύτικο και να μην επιστρέψουν ποτέ περι ορέξεως...) 

Πχ γιατί να νοικιάσεις σπίτι κοντά στο πανεπιστήμιο σου (εφόσον είσαι φτωχός και δεν έχεις λεφτά) και να μην κάνεις κάτι τέτοιο και να βρίσκεσαι στην metaverse μορφή του πανεπιστημίου σου και μάλιστα να είσαι κούκλος κούκλα και όλοι οι συμφοιτητές σου μαναράκια και να την βρίσκετε μετά  το μάθημα σε τρελά metaverse πάρτι :P ;; και πιο οικονομικά, και φοιτητική metaverse ζωή (όχι σαν την αληθινή αλλά καλύτερη απο το 0 που θα είχες επειδή σαν φτωχός δεν θα μπορούσες να πας να σπουδάσεις)  και θα σπουδάσεις κατα τα άλλα κανονικότατα. 


Μόνο έτσι βλέπω να φτουράει... 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Confused 6
Δημοσ.

Θα το γράψω απολύτως σοβαρά.

Όσο δεν ασχολείται η γνωστή "βιομηχανία" σοβαρά, δεν πρόκειται ποτέ να πάρει μπροστά το vr για το ευρύ κοινό. Κάποιες εφαρμογές αυτής τής τεχνολογίας εννοείτε θα ανθίσουν αλλά μέχρι εκεί.

Και γιατί να ασχοληθεί σοβαρά πείτε μου. Το real είναι και real και πολύ φθηνό και πολύ όμορφο 😉😉😉

  • Like 1
Δημοσ.

όποιος δεν έχει δει τό surrogates(2009) καλό είναι να το δει γιατι έτσι όπως πάνε ακριβως αυτό το αποτέλεσμα θα έχουμε το πιο σίγουρο θα είναι η εξέλιξη του Meta 😱😁

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Για να πετύχει το metaverse θα πρέπει να ειναι οικουμενική υπηρεσία...

Μόνο έτσι βλέπω να φτουράει... 

 

έχω δει και έχω δει εφιάλτες στον ύπνο μου... εσύ τους ξεπέρασες με αυτή την περιγραφή όλους μαζί ...

αν είναι κάποιος να ζει τέτοια ζωή ας τον πάνε για ανακύκλωση όλον μαζί πιο χρήσιμος θα είναι :)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

fact ειναι οτι  ο κοσμος μας ειναι δυστυχης και δισεκατομμυρια κοσμου πανω στον πλανητη θα εξακολουθουν να ειναι δυστυχεις, γιατι για ποικιλους λογους παραγουμε δυστυχεις ανθρωπους, δυστυχως

οταν λοιπον τα VR glasses γινουν σαν τα Google Glasses ή εστω σαν απλα γυαλια, με κοστος ενος κινητου, και με γραφικα που θα αναπαραγουν τον πραγματικο κοσμο καλυτερα κι απο την Unreal Engine 5 -αντι του Minecraft που ειναι τωρα- τοτε θα μας την εχει φερει σε ολους ο Zuckerberg

περα απο τις μεγαλες δυνατοτητες που εχει το AR & VR ο καθενας φορωντας τα θα φτιαχνει το δωματιο του, το σπιτι του, τον κοσμο στους 4 τοιχους που ζει και παραπερα οπως θα θελει ο ιδιος

γυριζοντας σπιτι απτο γραφειο δε θα χρειαζεται καν να ανοιξει καποιος τον υπολογιστη για να "μπει στο νετ" και να παιξει κανενα παιχνιδι

ηδη πριν καν μπει στο σπιτι θα ειναι σα να παιζει σε ενα παιχνιδι..

τι; δεν ειναι προτιμοτερο να φορας ενα ζευγαρι "κανονικα" γυαλια απο το να κρατας ολη την ωρα στο χερι ενα κινητο και να εχεις τη μουρη σου καρφωμενη σε μια οθονουλα 6" ολη την ωρα; τι οχι; αχαχαχαχαχαχαχα

Επεξ/σία από Odyss3us

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...