Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήθελα να αναφέρω ένα γεγονός που φαίνεται να είναι μοτίβο του σκρουτζ και πραγματικά κουράζει πολύ.

  • 21-10-2022 βράδυ βάζω μια παραγγελία για ένα gimbal και μια βαλίτσα καμπινας. Εντός 10λέπτου σκέφτηκα ότι παιζει να μην είμαι σπίτι για την παραλαβή και είπα να δω αν μπορώ να επιλέξω σκρουτζ ποιντ για την παράδοση. Δεν γινόταν και μου λενε απο την υποστήριξη (απάντησαν άμεσα), ακυρώστε την και ξαναβάλτε την.
  • Την ακυρώνω και την ξαναβάζω και είδα οτι τελικά δεν ήταν καθόλου διαθέσιμη η επιλογή για σκρουτζ πόιντ οπότε την βάζω το ίδιο βράδυ με αποστολή στη δ/νση μου (και χρεώνομαι δευτερη φορά -  με ενημέρωσαν ότι η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σύντομα, 2-3 εργάσιμες, λογικό)
  • Ταχύτατα στέλνουν τα προιόντα και όλα καλά... όμως συνεχιζω να λαμβάνω μηνύματα για την εξέλιξη της ακυρωμένης.
  • τους ειδοποιώ ότι έχω παραλάβει και να το δουν, ώστε να μην στείλουν κάτι ξανά. Απαντούν πως "εχουν ξεμεινει" τα μηνύματα στο αυτοματοποιημένο σύστημα. 
  • 1-2 εργάσιμες μετά, παιρνω μηνυμα στο viber ότι φέρνουν το gimbal (2η φορά )- η επιστροφή των χρημάτων δεν έχει γίνει ακόμη. Και τελικά παραλαμβάνω το gimbal και πάλι! Όχι όμως και την βαλίτσα (οπότε, μερικώς εκτελέστηκε η 1η παραγγελία που είχε ακυρωθεί)
  • Ξεκινάω μια μεγάλη επικοινωνία με email ωστε να τους πω τι έγινε και οτι δεν εχουν επιστρέψει χρήματα και ότι πρέπει να επιστραφεί το 2ο αντικείμενο. Με τα πολλά κανονίζουμε ραντεβου να έρθουν να το πάρουν
  • η σκρουτζ μεταφορική στέλνει viber "σε 5' λεπτά είμαστε εκει να παραλάβουμε". 3 λεπτά μετά μου στελνουν "δεν ηταν δυνατή η παραλαβή" 
    • Τα παιρνω κρανίο γιατι στο παρελθόν ειχαμε κανεί 5 (!!!!) ραντεβου για μια άλλη επιστροφη, όπου ένα κουτί παπούτσια το πηγαινοέφερνα γραφείο σπίτι για να παραλάβουν, αφού πάλι τα ακύρωναν με τον τρόπο που αναφέρω πιο πάνω
  • Στέλνω κράξιμο σε mail μου απαντάνε ότι να 'ναι (δεν διαβασαν καν τι εγραφα), ανανεώνουμε ραντεβού για σήμερα 31-10-2022 και μαντέψτε, "σε 5' ειμαστε εκει" και στα καπάκια "δεν καταφέραμε να παραλάβουμε".
  • Αυτη τη φορά πηρα τηλεφωνο φανερά εκνευρισμένος και το "τρεχουν". Είπαν ότι τελικά θα έρθουν σήμερα... μενει να το δουμε

 

Γενικά δεν γίνεται να προγραμματίζουμε πότε μπορεί το σκρουτζ να παραλάβει επιστροφή για να είμαστε απίκο και να κουβαλάμε και τα προιόντα. Τώρα είναι 100 ευρω παραγγελία, αν ήταν 500;; Πάλι το ιδιο θα γινόταν; Θα σου κρατούσαν τα χρήματα 2 εβδομάδες χωρίς λόγο, επειδή το σύστημα τους πετάει χαρταετό;

ps είμαι σκρουτζ plus μέλος.

Screenshot_2022-10-27-11-14-31-87_7ce04c763914e01b61700c480fb34db2 (1).jpg

Screenshot_2022-10-31-09-54-57-66_7ce04c763914e01b61700c480fb34db2.jpg

Δημοσ.

Αυτες λεγονται κακές αγορες, ενα μερίδιο ευθύνης το εχεις και εσυ

Θα τα παρεις τα χρήματα αλλα θα ξοδέψει πολυ χρόνο και κοπο.

Καλη τύχη 

Δημοσ.

Ότι να 'ναι... 1 φορά αγόρασα μέσω Skroutz και όχι από το κατάστημα, γιατί είχε προσφορά δωρεάν μεταφορικά και γιατί δεν ήξερα το κατάστημα οπότε λέω καλύτερα μέσω skroutz...Και ενώ ΠΑΝΤΑ την επόμενη εργάσιμη είχα τις παραγγελίες, στο Skroutz περνούν κάνα 3άρι, τίποτα, τους ρίχνω email παραπόνου, τίποτα, την άλλη μέρα ώ του θαύματος μήνυμα από την μεταφορική "ήρθε η παραγγελία, περάστε να παραλάβετε" πρωί - πρωί, και κατά το μεσημέρι μου απαντά η Skroutz ότι να 'ναι, πραγματικά δεν πρέπει να διάβασαν καν τι είχα γράψει και να έκαναν copy paste κάτι που έχουν έτοιμο για τέτοιες περιπτώσεις! Εν τω μεταξύ από το κατάστημα μου έλεγαν, εμείς το έχουμε διώξει την ίδια μέρα κιόλας, μιλήστε με την skroutz...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...