Προς το περιεχόμενο

Αξιζει να αγορασω αυτοκινητο?


OxiGiannisGiannakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Στελεχαρα με ποδήλατο μάλλον δεν είσαι και σε κάνα μαγαζί σοβαρό. Συνήθως η στελεχαρα έχεις στις παροχές ένα suv ή μια μερσεντα. 

Αυτά ίσως σε χώρες που η μούρη über alles ή εκεί που το ποδήλατο δεν βολεύει.
Επίσης να πάνε στην δουλειά με το ποδήλατο δεν σημαίνει ότι στο γκαράζ δεν έχουν δυο-τρια τούμπανα των 100Κ+€.

Π.χ.:

Στην Δανία που ήμουν το 90% του μανάτζμεντ ερχόταν με ποδήλατο. 
Ακόμη και άτομα με αρκετά εκατομμύρια σε portfolio.

Στην Ολλανδία προσωπικά είδα τον πρωθυπουργό τους με ποδήλατο.
Οι αφεντικοί της πρώην επίσης καθημερινά με ποδήλατο στην Χάγη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, LongTom είπε

Αυτά ίσως σε χώρες που η μούρη über alles ή εκεί που το ποδήλατο δεν βολεύει.
Επίσης να πάνε στην δουλειά με το ποδήλατο δεν σημαίνει ότι στο γκαράζ δεν έχουν δυο-τρια τούμπανα των 100Κ+€.

Οι στελεχαρες δεν εχουν καμια αναγκη να φανουν. Ο ενας μαλιστα καθε μερα ερχεται με στολη ποδηλατη, αλλαζει και βαζει τα ρουχα δουλειας. Ειναι τοσο κολλημενος που μεχρι κι οταν βρεχει ερχεταιμε ποδηλατο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/10/2022 στις 2:46 ΜΜ, Dinos1973 είπε

Όταν θα δεις ότι το κόστος τις ασφαλείας ενδέχεται να είναι μεγαλύτερο από 10ετιας μεταχειρισμένο θα πειστείς ότι δεν το χρειάζεστε.

Αυτό ισχύει μόνο για τον πρώτο χρόνο, άντε πιθανόν και το δεύτερο. Εξαρτάται όμως από πολλά πράγματα, περιοχή, ηλικία, πόσα χρόνια έχεις το δίπλωμα, αυτοκίνητο, αξία και κυβισμός, κλπ.

Μετά από δύο χρόνια η ασφάλεια σου θα πέσει κατά πολύ

Κάποιος φίλος νωρίτερα που ανέφερε το θέμα με το αλάτι δυστυχώς λέει αλήθεια. Με τα κρύα που έχουμε εδώ πέρα (ζω και εγώ στην Αγγλία) και λόγω παγετού ρίχνουν καθημερινά τόνους αλάτι κατά τη διάρκεια του χειμώνα με αποτέλεσμα αυτοκίνητα τριετίας να είναι σκουριασμένα φουλ από κάτω εκτός εάν ο ιδιοκτήτης τα προσέχει ευλαβικά (πλύσιμο από κάτω κλπ).

Δεν ξέρω στη θέση σου τι θα έκανα για να είμαι ειλικρινής.

Αν όμως έχεις κάποια απορία για τα κόστη ή για οτιδήποτε άλλο που να σχετίζεται με το αυτοκίνητο στην Αγγλία στείλε μου και θα χαρώ να σε βοηθήσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε μας αρκετά στελέχη έρχονται με ποδήλατο. Αλλά προφανώς και εχουνε και αμάξια των 100κ στο γκαράζ τους. Μπορει να πάνε στην δουλειά με το ποδήλατο αμα βολεύει, αλλά σπανια να πηγαίνανε με λεωφόρειο η τρένο (δεν μιλάμε για Λονδίνο και τέτοιου τύπου μητροπόλεις που δεν κυκλοφορείς εύκολα με αμάξι).

Το να πας με ποδήλατο κάπου έχει 100% να κάνει με συνδυασμό άθλησης με γρήγορη μετακίνηση, το να κυκλοφορείς σε επαρχιακή πόλη με τα μέσα έχει να κάνει μόνο με συμβιβασμό. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Και σε μας αρκετά στελέχη έρχονται με ποδήλατο. Αλλά προφανώς και εχουνε και αμάξια των 100κ στο γκαράζ τους. Μπορει να πάνε στην δουλειά με το ποδήλατο αμα βολεύει, αλλά σπανια να πηγαίνανε με λεωφόρειο η τρένο (δεν μιλάμε για Λονδίνο και τέτοιου τύπου μητροπόλεις που δεν κυκλοφορείς εύκολα με αμάξι).

Το να πας με ποδήλατο κάπου έχει 100% να κάνει με συνδυασμό άθλησης με γρήγορη μετακίνηση, το να κυκλοφορείς σε επαρχιακή πόλη με τα μέσα έχει να κάνει μόνο με συμβιβασμό. 

Όταν μιλάμε για στελέχη κιόλας έχει να κάνει και με την εικόνα που δίνουν στον κόσμο, είναι επίσης με βάση το sustainability plan που έχει η εταιρεία πχ ότι ένα από τα initiatives και τα targets είναι πως το τάδε ποσοστό των στελεχών θα μετακινείται από και προς την εργασία με ποδήλατο για μείωση εκπομπών ρύπων και προστασία του περιβάλλοντος κλπ,

Βγήκαμε εκτός θέματος βέβαια αλλά ηθελα να το επισημάνω, είναι από τα βασικά αυτά τα θέματα ειδικά σε μεγάλες εταιρείες στο ΗΒ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικό/άσχετο, έκανε έρευνα το ίδρυμα που δουλεύω αν υπάρχει ενδιαφέρον να μπει λεωφορείο για μετακίνηση εργαζομένων από και προς τη δουλειά. ( Η δουλειά μέσα στο κέντρο με πορβλήματα στάθμευσης και κυκλοφοριακό) Η πρόταση δεν προχώρησε λόγω μη συμετοχής. Αδυνατώ να πιστέψω ότι προτιμούν να πηγαιονέρχονται με το αμάξι τους ή με τον ΟΑΣΘ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι το αγοράζουμε για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας. Εννοείται αξίζει ιδίως αν εχεις σκοπό να μείνεις εκεί για χρόνια.
Εγω έμεινα γύρω στα 2 χρόνια Αγγλία και σκέφτομαι αν είχα αγοράσει έστω ενα μικρό θα ήταν ποιο άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα από το κόστος της ασφάλειας (και της συντήρησης, από κανάλια που παρακολουθώ στο ΗΒ, το κόστος είναι υψηλό συγκριτικά με τα δικά μας συνεργεία), για τόσο μικρή διαδρομή θα έλεγα ότι δεν αξίζει, αν αυτό που σε απασχολεί είναι η διαδρομή για τη δουλειά.

Πέρα από αυτό δε ξέρω ποιά είναι η κατάσταση με θέσεις στάθμευσης εκεί που μένεις κι εκεί που δουλεύεις...
...γιατί μπορεί (και στη Θεσσαλονίκη συνήθως συμβαίνει) να είναι μεγαλύτερη φασαρία να κατέβεις με αμάξι στη πόλη αν δεν έχεις χώρο στην εταιρεία ή δε βρίσκεται κοντά κάποια βολική και συμφέρουσα μακροχρόνια-μισθώσιμη θέση στάθμευσης και χρόνος να βρεις στάθμευση επιστρέφοντας...

...μεγαλύτερος πονοκέφαλος από την αναμονή στη στάση...

Τώρα αναγκάζομαι να παρκάρω 15 λεπτά από το σπίτι μου, σε περιοχή που πάντα βρίσκω θέσεις, αντί να κάνω κύκλους - πιο συχνά άσκοπα/ατελέσφορα - στα γύρω τετράγωνα.

Αλλά κι εγώ αγόρασα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο λόγω κορωνοϊού, να μη μπλέκω με αστικές συγκοινωνίες κ ΚΤΕΛ...
...και πάλι προτιμώ να περπατήσω 30 λεπτά μέχρι το κέντρο...παρά να μπω σε αστικό ή να ταλαιπωρηθώ με αναζήτηση θέσης στάθμευσης.

Ποδήλατο ή ηλεκτρικό πατίνι, αν είναι ασφαλείς οι δρόμοι ή εχει χωριστές λωρίδες, καλύτερα (μόνο ο καιρός μπορεί να αποθαρρύνει).

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2022 στις 10:54 ΜΜ, OxiGiannisGiannakis είπε

Νομιζεις! Εκει που δουλευω ερχονται κατι στελεχαρες πρωι πρωι με ποδηλατο, και δεν κανουν μικρες διαδρομες μιλαμε για 7-8 χλμ.

Πολλες ενδιαφερουσες αποψεις, κι εγω κλεινω στο να αγορασω καποιο φτηνο αυτοκινητο απο τον νεο χρονο. Θα ανοιξω νεο νημα τοτε για προτασεις αγορας!

Εδώ μιλάμε για ένα μεταφορικό μέσο.

Οι στελεχάρες που λες έχουν τα SUV στο σπίτι για τις βόλτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/11/2022 στις 12:55 ΜΜ, famas είπε

Σχετικό/άσχετο, έκανε έρευνα το ίδρυμα που δουλεύω αν υπάρχει ενδιαφέρον να μπει λεωφορείο για μετακίνηση εργαζομένων από και προς τη δουλειά. 

απο τις πλεον σημαντικες αποφασεις που πηρε η εταιρεια μας. πιο σημαντικη κ απο την τηλεργασια. 
πλεον γεμιζω βενζινη μια φορα ανα 1.5 - 2 μηνες. τρομερο να σε πηγαινουν/φερνουν σε διαδρομη 1ας ωρας κ να εισαι ξεκουραστος, ατσαλακωτος. 

τερασριο bonus: δεν κανεις ποτε υπερωριες. πετας ενα "ααα το λεωφορειο" κ φιλακια. :) 

Στις 4/11/2022 στις 12:53 ΠΜ, jimis_vts είπε

Στελεχαρα με ποδήλατο μάλλον δεν είσαι και σε κάνα μαγαζί σοβαρό. Συνήθως η στελεχαρα έχεις στις παροχές ένα suv ή μια μερσεντα. 

οι στελεχαρες που ειχα εγω σε Αμστερνταμ και Κοπενχαγη ως expat, ερχοντουσαν με ποδηλατα στην πλειοψηφια τους. 
τουλαχιστον το 85-90% των συνεργατων μου χρησιμοποιουσαν ποτηλατο + τρενο για να ερθουν στα γραφεια. (οπως κ εγω αλλωστε)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οπως εγραψα προσωπικα και εγω εκανα commuting οπως το ελεγαν στο χωριο, με ποδηλατο για 2 χρονια μεχρι και πριν 1 μηνα(!) εξωτερικο. Η εταιρια μεσω του κρατους με πληρωνε ανα χλμ και περναγα καθε φορα τη διαδρομη σε μια πλατφορμα και τελος του μηνα επαιρνα περιπου απο 30->100 ευρ επιπλεον(!). Εφαγα βεβαια βροχες κρυα αλλα ειχα και την επιλογη του (εταιρικου ιχ).

Το τεραστιο θετικο ηταν οχι το χαρτζιλικι που επαιρνα για τη χρηση, αλλα οπως γραφτηκε να μπορω να φευγω στην ωρα μου (που ειχα ουκ ολιγες φορες απαιτηση να μεινω) και να συνεχιζα αν επρεπε απο το σπιτακι μου. Η π΄λειοψηφια των συναδελφων για αυτο το επελεξαν και ενα μικρο ποσοστο απλως επειδη το γουσταραν ετσι και αλλιως.

Εχω ζησει και το σεναριο του (εταιρικου) λεωφορειου: το πρωι βολευε αλλα μετα ειχε ενα δρομολογιο που βολευε τη πλειοψηφια και ηταν νωρις σχετικα. Οι δικοι μου μανατζερ εθεσαν βετο οποτε...απλως εβλεπα το λεωφ να φευγει και εγω να ψαχνω μετα για...προαστιακο

Ωστοσο, δε μπορω να φανταστω να μην εχω ενα ιχ να μη πηγαινω μια εκδρομη ή να φορτωσω ψωνια

 

ΥΓ: ΤΕΛΙΚΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΧΗΜΑ Η' ΟΧΙ?

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/11/2022 στις 9:24 ΠΜ, vamvakoolas είπε

ΥΓ: ΤΕΛΙΚΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΧΗΜΑ Η' ΟΧΙ?

Μαλλον ναι ειναι η απαντηση! Αναμενετε νηματα για το τι αμαξι αξιζει να παρω και αυτοματο η χειροκινητο!

 

Επεξ/σία από OxiGiannisGiannakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...