Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αυτοκίνητο,γνώμες


George6633

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πας για το τούρμπο. Στη χειρότερη των περιπτώσεων θα βλάστημησεις λίγους μήνες μέχρι να το πάρεις, ενώ αν πάρεις το απλό θα βλαστημας όσο το έχεις!

Εάν δεις τις καταναλώσεις, τη μικρή διαφορά χρημάτων θα την καλύψεις από τη μικρότερη κατανάλωση του τουρμπατου οπότε δεν χωράει συζήτηση.

Επεξ/σία από ewssonaht
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 84άρι με το 100άρι είναι η μέρα με την νύχτα σε όλα. Δεν φαίνεται η διαφορά βλέποντας τους 16 ίππους παραπάνω, αλλά την πολύ παραπάνω ροπή και διαθεσιμότητα της του δυνατότερου κινητήρα.

Α έβγαινε ο ίδιος turbo κινητήρας με 80 και 100 ίππους θα σου έλεγα πάρε τον 80άρι θα είναι μια χαρά. Αλλά ατμοσφαιρικό 84 είναι πρακτικά για ενδοαστική κίνηση. Κι εκεί ίσως καίει και περισσότερο από τον σημαντικά πιο σύγχρονο και αποδοτικότερο 100άρι.

Στο picanto που έχω οδηγήσει το 84άρι δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, ενώ με το 100άρι μπορείς να κινηθείς πολύ ικανοποιητικά, δοκιμή στο ποτάμι και στους γύρω δρόμους. Φαντάσου να έχεις και 200 με 250 κιλά μεγάλυτερο βάρος.

Το μόνο μειονέκτημα που έχει το 100άρι είναι ότι έχει δύο παραπάνω εξαρτήματα, τουρμπίνα και intercooler και κάποιους παραπάνω αισθητήρες. Αυτά αν χαλάσουν στοιχίζουν αλλά έχεις κατά πολύ αποδοτικότερο αυτοκίνητο.

 

Υ.Γ. Δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις με το παρελθόν που ο μέσος όρος είχε 40-80 ατμοσφαιρικούς ίππους, γιατί είναι τελείως ανόμοιες συνθήκες... Ταξίδι με 70-80 ατμοσφαιρικούς ίππους πηγαίνεις απλώς σε κάθε ανηφόρα κατεβάζεις για να κρατήσεις τα 100. Μέσα στην πόλη ανεβαίνεις την Κατεχάκη με 2α ζορισμένο με 4000στρ/λεπτό, δημιουργώντας κίνηση, ενώ θα μπορούσες να ναεβαίνεις με 3η χαλαρά με 2-2500στρ/λεπτό.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, filarhos είπε

Το 84άρι με το 100άρι είναι η μέρα με την νύχτα σε όλα. Δεν φαίνεται η διαφορά βλέποντας τους 16 ίππους παραπάνω, αλλά την πολύ παραπάνω ροπή και διαθεσιμότητα της του δυνατότερου κινητήρα.

Α έβγαινε ο ίδιος turbo κινητήρας με 80 και 100 ίππους θα σου έλεγα πάρε τον 80άρι θα είναι μια χαρά. Αλλά ατμοσφαιρικό 84 είναι πρακτικά για ενδοαστική κίνηση. Κι εκεί ίσως καίει και περισσότερο από τον σημαντικά πιο σύγχρονο και αποδοτικότερο 100άρι.

Στο picanto που έχω οδηγήσει το 84άρι δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, ενώ με το 100άρι μπορείς να κινηθείς πολύ ικανοποιητικά, δοκιμή στο ποτάμι και στους γύρω δρόμους. Φαντάσου να έχεις και 200 με 250 κιλά μεγάλυτερο βάρος.

Το μόνο μειονέκτημα που έχει το 100άρι είναι ότι έχει δύο παραπάνω εξαρτήματα, τουρμπίνα και intercooler και κάποιους παραπάνω αισθητήρες. Αυτά αν χαλάσουν στοιχίζουν αλλά έχεις κατά πολύ αποδοτικότερο αυτοκίνητο.

 

Υ.Γ. Δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις με το παρελθόν που ο μέσος όρος είχε 40-80 ατμοσφαιρικούς ίππους, γιατί είναι τελείως ανόμοιες συνθήκες... Ταξίδι με 70-80 ατμοσφαιρικούς ίππους πηγαίνεις απλώς σε κάθε ανηφόρα κατεβάζεις για να κρατήσεις τα 100. Μέσα στην πόλη ανεβαίνεις την Κατεχάκη με 2α ζορισμένο με 4000στρ/λεπτό, δημιουργώντας κίνηση, ενώ θα μπορούσες να ναεβαίνεις με 3η χαλαρά με 2-2500στρ/λεπτό.

 

Αναλυτικοτατη η απάντηση... Η τελευταία ερώτηση έχει ως εξής:Στην ακριβώς ίδια τιμή θα πάρω είτε το optimum καινούργιο με τα 100αλογα,5 χρόνια service κλπ είτε το GT line μετά από λίγους μήνες που είναι full extra χωρίς τα 5 χρόνια service και μετα από 6 μήνες test drive... Τι επιλέγω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Exω τον ιδιο κινητηρα στο νεο i20 (1000αρι turbo), ειναι απροβληματιστος μεχρι τωρα σε οποια διαδρομη και να πηγα. Δεν εχει σχεση με τον 1.2 που τον ειχα κανει test drive. 

Το gt line ειναι πανεμορφο, για μενα αξιζει η αναμονη!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, George6633 είπε

Αναλυτικοτατη η απάντηση... Η τελευταία ερώτηση έχει ως εξής:Στην ακριβώς ίδια τιμή θα πάρω είτε το optimum καινούργιο με τα 100αλογα,5 χρόνια service κλπ είτε το GT line μετά από λίγους μήνες που είναι full extra χωρίς τα 5 χρόνια service και μετα από 6 μήνες test drive... Τι επιλέγω; 

Καινούριο κι ας είναι γυμνό...

Τα TD δεν θέλεις να ξέρεις τι τους κάνει ο καθένας για να το "δοκιμάσει".

 

Υ.Γ. Πριν δέκα χρόνια δούλεψα για λίγες μέρες σε TD. Η προτροπή του εκπαιδευτή ήταν: 1η 3,5-4χιλ στρ/λεπτό, απότομο άφημα συμπλέκτη και αλλαγές στον κόφτη. Για να δουν οι πελάτες τι θα πάρουν... Α είχαν βάλει και πρόγραμμα για να δίνει καλύτερη αίσθηση...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καινούριο κι ας είναι γυμνό...

Τα TD δεν θέλεις να ξέρεις τι τους κάνει ο καθένας για να το "δοκιμάσει".

 

Υ.Γ. Πριν δέκα χρόνια δούλεψα για λίγες μέρες σε TD. Η προτροπή του εκπαιδευτή ήταν: 1η 3,5-4χιλ στρ/λεπτό, απότομο άφημα συμπλέκτη και αλλαγές στον κόφτη. Για να δουν οι πελάτες τι θα πάρουν... Α είχαν βάλει και πρόγραμμα για να δίνει καλύτερη αίσθηση...

Εντάξει,με κάλυψε η απάντηση σου να είσαι καλά..!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, George6633 είπε

Αναλυτικοτατη η απάντηση... Η τελευταία ερώτηση έχει ως εξής:Στην ακριβώς ίδια τιμή θα πάρω είτε το optimum καινούργιο με τα 100αλογα,5 χρόνια service κλπ είτε το GT line μετά από λίγους μήνες που είναι full extra χωρίς τα 5 χρόνια service και μετα από 6 μήνες test drive... Τι επιλέγω; 

Έχω το Ibiza 1,2 tsi με 105 άλογα αρχικά. 

Με μια απλή αναβάθμιση stage 1 πήγε στους 140 ίππους. Η διαφορά που καταλαβαίνω τεράστια. Άρα όσο και να ακούς ότι τα άλογα δεν μετράνε, μετράει η ροπή κλτ εν μέρει είναι σωστά. Και οι ίπποι και η ροπή μετράει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Έχω το Ibiza 1,2 tsi με 105 άλογα αρχικά. 

Με μια απλή αναβάθμιση stage 1 πήγε στους 140 ίππους. Η διαφορά που καταλαβαίνω τεράστια. Άρα όσο και να ακούς ότι τα άλογα δεν μετράνε, μετράει η ροπή κλτ εν μέρει είναι σωστά. Και οι ίπποι και η ροπή μετράει. 

Νομίζω ότι μπερδεύεις τον τρικύλινδρο του vag που βγαίνει σε 80 - 90 - 95 - 105 ίππους.

Στο συγκεκριμένο ο μικρός είναι 1,2 και ατμοσφαιρικός, οπότε με το πρόγραμμα άντε τα 84 να γίνουν 90 στις 6χιλχστρ/λεπτό.

Το μετρήσιμο μέγεθος σε έναν κινητήρα είναι η ροπή του. Η ιπποδύναμη είναι μια υπολογιζόμενη μεταβλητή που ενσωματώνει στο μέτρο της ροπής τις στροφές τους κινητήρα. Αντί να διαβάζεις κάθε φορά στο γράφημα της ροπής με κάποιες τιμές ιπποδύναμης είσαι ας πούμε καλυμμένος ως προς την συμπεριφορά του κινητήρα και την ρύθμισή του.

Στο δικό σου μετά το πρόγραμμα "πήρες" 5 κιλά ροπής στο οφέλιμο εύρος στροφών και 1-2 κιλά εκτός, όπου εκεί ανέβηκαν οι ίπποι... Αν έχεις το γράφημα της δυναμομέτρησης θα είχες ενδιαφέρον πριν και μετά...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Νομίζω ότι μπερδεύεις τον τρικύλινδρο του vag που βγαίνει σε 80 - 90 - 95 - 105 ίππους.

Στο συγκεκριμένο ο μικρός είναι 1,2 και ατμοσφαιρικός, οπότε με το πρόγραμμα άντε τα 84 να γίνουν 90 στις 6χιλχστρ/λεπτό.

Το μετρήσιμο μέγεθος σε έναν κινητήρα είναι η ροπή του. Η ιπποδύναμη είναι μια υπολογιζόμενη μεταβλητή που ενσωματώνει στο μέτρο της ροπής τις στροφές τους κινητήρα. Αντί να διαβάζεις κάθε φορά στο γράφημα της ροπής με κάποιες τιμές ιπποδύναμης είσαι ας πούμε καλυμμένος ως προς την συμπεριφορά του κινητήρα και την ρύθμισή του.

Στο δικό σου μετά το πρόγραμμα "πήρες" 5 κιλά ροπής στο οφέλιμο εύρος στροφών και 1-2 κιλά εκτός, όπου εκεί ανέβηκαν οι ίπποι... Αν έχεις το γράφημα της δυναμομέτρησης θα είχες ενδιαφέρον πριν και μετά...

Δεν μπηκα σε τέτοιες λεπτομέρειες, που μάλλον τον Ts δεν τον ενδιαφέρουν. 

Απλώς υποστηρίζω ότι οι 80 ατμοσφαιρικοί ίπποι υπολοίπονται καταφανώς από τους 100 τουρμπάτους. Και μελλοντικά με μια απλή αναβάθμιση μπορεί να γίνει αυτό σωστά  που αναφέρεις παραπάνω. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, George6633 είπε

Από την στιγμή που θα το πληρώσω μακροπρόθεσμα και θέλω να το κρατήσω χρόνια,νιώθω ότι με συμφέρει να κάνω την αλλαγή τώρα.Απλα δεν μου έδωσε κάτι χειροπιαστό σε χρόνο παράδοσης πάρα μόνο ότι περιμένουν τέλη Δεκεμβρίου αλλά μπορεί να παραλάβω Ιανουάριο Φεβρουάριο ή και Μάρτιο μέγιστο... Ως εκεί δεν με ενοχλεί.

καθαρά απο περιεργεια, ποσο καιρο εχεις βαλει να το εξοφλησεις περιπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, geomrk είπε

καθαρά απο περιεργεια, ποσο καιρο εχεις βαλει να το εξοφλησεις περιπου;

Έβαλα το μέγιστο 84 μήνες αλλά μου είπε ότι αν προς το τέλος έχω ολο το ποσό να μιλήσουμε για να τα δώσω και να γλυτώσω και τόκους.. Φοβήθηκα να κατεβάσω τις δόσεις,απλά θα προσπαθήσω μέχρι να το πάρω στα χέρια μου να δώσω όσα περισσότερα μπορώ...και ίσως τότε να δω αν με συμφέρει να ρίξω τις δόσεις εφόσον θα έχω δοσει περισσότερα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, George6633 είπε

Αναλυτικοτατη η απάντηση... Η τελευταία ερώτηση έχει ως εξής:Στην ακριβώς ίδια τιμή θα πάρω είτε το optimum καινούργιο με τα 100αλογα,5 χρόνια service κλπ είτε το GT line μετά από λίγους μήνες που είναι full extra χωρίς τα 5 χρόνια service και μετα από 6 μήνες test drive... Τι επιλέγω; 

Καταρχήν, σε όλα μπορείς να πάρεις έκπτωση 600€ αντι για τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις. Απλά στο λέω για να το έχεις υπόψιν σου.

Προσωπικά, εάν τον ήξερα καλά τον εμπορο (πραγματικά καλά όμως), ώστε να μου προστατεύσει το αυτοκίνητο, θα πήγαινα στο GT Line. Το έχει κάνει φίλος μου αυτό (πρακτικά, ο εμπορος το χρησιμοποίησε ελαχιστα). Αλλά δεν του έκανε τόσο μικρή εκπτωση (1.400€, εάν βγαλεις τα 600€ των 5 ετών σερβις). Τότε (2018, σε πόλη της επαρχίας), του είχε κόψει 3.000€ (φυσικά η αγορά ήταν αλλιώς εκείνα τα ωραία χρόνια!!!)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, George6633 είπε

Έβαλα το μέγιστο 84 μήνες αλλά μου είπε ότι αν προς το τέλος έχω ολο το ποσό να μιλήσουμε για να τα δώσω και να γλυτώσω και τόκους.. Φοβήθηκα να κατεβάσω τις δόσεις,απλά θα προσπαθήσω μέχρι να το πάρω στα χέρια μου να δώσω όσα περισσότερα μπορώ...και ίσως τότε να δω αν με συμφέρει να ρίξω τις δόσεις εφόσον θα έχω δοσει περισσότερα 

Και εγώ στο kamiq που πήρα πριν 2 μήνες έτσι το έκανα. Έδωσα το μισό ποσό σε μετρητά και το υπόλοιπο δάνειο 84 μήνες. Τώρα όποτε έχω μαζέψει ένα ποσό θα το δίνω ώστε να το αποπληρώσω αρκετά νωρίτερα, αλλά δεν θα έχω την πίεση και το άγχος για μια δόση των 300-400 ευρώ το μήνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Καταρχήν, σε όλα μπορείς να πάρεις έκπτωση 600€ αντι για τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις. Απλά στο λέω για να το έχεις υπόψιν σου.

Προσωπικά, εάν τον ήξερα καλά τον εμπορο (πραγματικά καλά όμως), ώστε να μου προστατεύσει το αυτοκίνητο, θα πήγαινα στο GT Line. Το έχει κάνει φίλος μου αυτό (πρακτικά, ο εμπορος το χρησιμοποίησε ελαχιστα). Αλλά δεν του έκανε τόσο μικρή εκπτωση (1.400€, εάν βγαλεις τα 600€ των 5 ετών σερβις). Τότε (2018, σε πόλη της επαρχίας), του είχε κόψει 3.000€ (φυσικά η αγορά ήταν αλλιώς εκείνα τα ωραία χρόνια!!!)....

Εμένα μου είπε για έκπτωση 400€ στο καινούργιο αντί για τα σέρβις.. Κατά τα άλλα μου είπε ότι τα test drive προσπαθεί να τα δώσει σε ανθρώπους που ξέρει πως θα τα οδηγήσουν και μου έκοψε 2.000€,αλλα με προβληματίζει ότι πρέπει να το κρατήσει σίγουρα ένα 6μηνο για δοκιμές από τη στιγμή που θα έρθει και ακόμα δεν ήρθε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, George6633 είπε

Εμένα μου είπε για έκπτωση 400€ στο καινούργιο αντί για τα σέρβις.. Κατά τα άλλα μου είπε ότι τα test drive προσπαθεί να τα δώσει σε ανθρώπους που ξέρει πως θα τα οδηγήσουν και μου έκοψε 2.000€,αλλα με προβληματίζει ότι πρέπει να το κρατήσει σίγουρα ένα 6μηνο για δοκιμές από τη στιγμή που θα έρθει και ακόμα δεν ήρθε.. 

Απλά όχι σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...