Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nk9 είπε

Το stonic 84άρι από το 100 ίππων έχουν 1.500€ διάφορα.

Όπως έγραψα και νωρίτερα, 100αρια έρχονται στα τέλη του Δεκέμβρη (εκ παραδρομής έγραψα στα μέσα, καθώς τότε έρχονται σε έκδοση GT line που ξεπερνά τα 23.000).

Η 2η έκδοση είναι η optimum που η βασικότερη έλλειψή της (για εμένα πάντα) είναι ο αυτόματος κλιματισμος. Επειδή το κοίταγα κάποια στιγμη, ήταν για εμένα deal breaker η έλλειψη αυτή. Το 1.2 έχει την platinum, αλλα βγαίνει σε ίδια τιμή με το 1.0 optimum, οπότε πάει σχετικά ψηλά.

Το bayon έχει πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό. Το θέμα είναι αν σου αρέσει σχεδιαστικά.

Σου ξαναλέω πώς ο κινητήρας που επέλεξες θα σε καλύψει στην καθημερινότητά σου. Αντικειμενικά, βέβαια, υπό συνθήκες προφανώς και θα ήταν καλύτερος ο turbo. Όχι τόσο στον αυτοκινητόδρομο (εκεί όλα πάνε μια χαρά), όσο σε δύσκολες επαρχιακές διαδρομές.

 

 

Κατάλαβα και σ ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.. Με λίγα λόγια είναι προτιμότερο να πάω στην απλή έκδοση στο 100αρι από την 2η έκδοση που πήγα στα 84 άλογα.. Βλέπω μια πολύ μικρή διαφορά σε αυτές τις 2 εκδόσεις απλά δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσα να το σκεφτώ αυτό.Το Bayon έρχεται και αυτό σύντομα;Εμφανισιακά η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πιο πολύ το Stonic

Επεξ/σία από George6633
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, George6633 είπε

Κατάλαβα και σ ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.. Με λίγα λόγια είναι προτιμότερο να πάω στην απλή έκδοση στο 100αρι από την 2η έκδοση που πήγα στα 84 άλογα.. Βλέπω μια πολύ μικρή διαφορά σε αυτές τις 2 εκδόσεις απλά δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσα να το σκεφτώ αυτό.Το Bayon έρχεται και αυτό σύντομα;Εμφανισιακά η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πιο πολύ το Stonic

Δεν είναι έτσι ακριβως...

Εσύ προφανώς επελεξες 1.2 optimum (αυτή είναι η δεύτερη έκδοση). Η τιμή του ειναι 18.840 (+255 pdi+490 μεταλλικό+100 πινακίδες+τέλη κυκλοφοριας).

Το 1.0 optimum κοστίζει 20.340, δηλαδή 1.500 περισσότερα. Στην ίδια τιμή με αυτό βγαίνει η 3η έκδοση του 1.2 (η platinum).

Άρα είναι προτιμότερη (υποκειμενικό) η 2η έκδοση του 1.0 από την 3η του 1.2 (και οι δύο κοστίζουν το ιδιο).

Για αυτό που επέλεξες δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Για να πήγαινες στα ίδια περίπου χρήματα με το 1.0 έπρεπε να πας στην 1η έκδοση (inmotion). Μεταξύ αυτών (1.2 optimum με 1.0 inmotion) υπαρχει διαφορά μόνο 500€ (ακριβότερο το 1.0), αλλά από την άλλη μιλαμε για βασική έκδοση εξοπλιστικά.

Υ.Γ.: Επειδή θα μείνεις στην επιλογη του ατμοσφαιρικού 1.2 να σου πω μόνο πως το bayon στο 3ο (και τελευταίο) υπερπλήρες επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 19.040 (+τα γνωστά έξοδα), ενώ και εδώ (όπως και στο stonic) ο 1.0 turbo πάει +1.500€.

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, nk9 είπε

Δεν είναι έτσι ακριβως...

Εσύ προφανώς επελεξες 1.2 optimum (αυτή είναι η δεύτερη έκδοση). Η τιμή του ειναι 18.840 (+255 pdi+490 μεταλλικό+100 πινακίδες+τέλη κυκλοφοριας).

Το 1.0 optimum κοστίζει 20.340, δηλαδή 1.500 περισσότερα. Στην ίδια τιμή με αυτό βγαίνει η 3η έκδοση του 1.2 (η platinum).

Άρα είναι προτιμότερη (υποκειμενικό) η 2η έκδοση του 1.0 από την 3η του 1.2 (και οι δύο κοστίζουν το ιδιο).

Για αυτό που επέλεξες δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Για να πήγαινες στα ίδια περίπου χρήματα με το 1.0 έπρεπε να πας στην 1η έκδοση (inmotion). Μεταξύ αυτών (1.2 optimum με 1.0 inmotion) υπαρχει διαφορά μόνο 500€ (ακριβότερο το 1.0), αλλά από την άλλη μιλαμε για βασική έκδοση εξοπλιστικά.

Υ.Γ.: Επειδή θα μείνεις στην επιλογη του ατμοσφαιρικού 1.2 να σου πω μόνο πως το bayon στο 3ο (και τελευταίο) υπερπλήρες επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 19.040 (+τα γνωστά έξοδα), ενώ και εδώ (όπως και στο stonic) ο 1.0 turbo πάει +1.500€.

Να είσαι καλά.. Ακριβώς έτσι,το optimum επέλεξα η αλήθεια είναι και είχα βάλει σαν μέγιστο με όλα τα έξοδα εκεί στα 20χιλ.Τωρα αν είναι για 1500€ να αλλάξει όλη η εμπειρία κλπ να το κοιτάξω τι μπορώ να κάνω.. 

Δημοσ.

Φίλε μου έκανες την καλύτερη επιλογή στα χρήματα που διαθέτεις. Όμορφο αυτοκίνητο, οικονομικό, αξιόπιστο και με 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν σέρβις. Μακάρι να είναι απροβληματιστο και να το χαρείς. Καλοταξιδο και προσοχή μέχρι να του πάρεις τον αέρα αφού έχεις καιρό να οδηγήσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτο το οτι ειναι αδυναμο το αμαξι στα 84 αλογα δεν το πολυκαταλαβαινω γιατι το λετε... οδηγω i20 '10 1.2 78 αλογα και εχει παει ταξιδια στη μιση ελλαδα φορτωμενο και με κοσμο και με μπαγκαζια και δε μασαει... απλα το παω εθνικη μεχρι 110-120 μαξ για λογους ασφαλειας. 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, George6633 είπε

Καλημέρα στην παρέα.

 

Βασικά αφού λες ότι έχεις να οδηγήσεις χρόνια και ίσως χρειαστείς και μαθήματα, έπρεπε να επιλέξεις αυτόματο. Μια ζωή κάτοχος αυτόματου και δεν το μετάνιωσα ποτέ. Σου λύνει τα χέρια. 

Επίσης μου φαίνεται υπερβολικό το ποσό που διαθέτεις για "πρώτο" αυτοκίνητο. Οι πιθανότητες τρακαρίσματος θα μου πεις πάντα είναι στο παιχνίδι, αλλά δεν έχεις ακούσει που συμβουλεύουν σαν πρώτο αμάξι πάρε ένα μεταχειρισμένο ώστε να μην σε πειράξει αν το σακατέψεις;

Επεξ/σία από 1comment
  • Thanks 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 1comment είπε

Βασικά αφού λες ότι έχεις να οδηγήσεις χρόνια και ίσως χρειαστείς και μαθήματα, έπρεπε να επιλέξεις αυτόματο. Μια ζωή κάτοχος αυτόματου και δεν το μετάνιωσα ποτέ. Σου λύνει τα χέρια. 

Επίσης μου φαίνεται υπερβολικό το ποσό που διαθέτεις για "πρώτο" αυτοκίνητο. Οι πιθανότητες τρακαρίσματος θα μου πεις πάντα είναι στο παιχνίδι, αλλά δεν έχεις ακούσει που συμβουλεύουν σαν πρώτο αμάξι πάρε ένα μεταχειρισμένο ώστε να μην σε πειράξει αν το σακατέψεις;

Αν και βολεύει το αυτόματο η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να ξεχάσω τελείως την οδήγηση με ταχύτητες.. Όσον αφορά το τρακάρισμα δυστυχώς είναι μεσα στις πιθανότητες αλλά δεν ήξερα πότε και αν θα δοθεί ξανά ευκαιρία για νέο,οπότε το προτίμησα.. Εύχομαι να μην γίνει κάτι. 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, George6633 είπε

Αν και βολεύει το αυτόματο η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να ξεχάσω τελείως την οδήγηση με ταχύτητες.. 

Εγώ μετάνιωσα για τα τόσα μαθήματα που είχα κάνει προσπαθώντας να μάθω να οδηγώ με ταχύτητες ενώ ήθελα να πάρω αυτόματο. Είναι συντριπτικά πιο εύκολο και δεν θεωρώ ότι υστερεί σε τίποτα από το χειροκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, George6633 είπε

Αν και βολεύει το αυτόματο η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να ξεχάσω τελείως την οδήγηση με ταχύτητες.. Όσον αφορά το τρακάρισμα δυστυχώς είναι μεσα στις πιθανότητες αλλά δεν ήξερα πότε και αν θα δοθεί ξανά ευκαιρία για νέο,οπότε το προτίμησα.. Εύχομαι να μην γίνει κάτι. 

Ντάξει, δεν έχει κίνηση στα τρίκαλα. Αν αποφεύγεις να πας να παρκάρεις έξω από εκεί που θες να πας, δεν ρισκάρεις. Εγώ 10 χρόνια τώρα, μια φορά τον χρόνο να κάνω παράλληλο παρκάρισμα και αυτό αν θέλω να φορτώσω τίποτα στην ACS :D

Όσο για το αυτόματο, δεν ξέρω τι αυτόματο βάζουν στα Stonic, αλλά το διπλού συμπλέκτη στο i30 που παίρνω θα ήταν απλά άθλιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε Μ  έχω οδηγήσει πολλά αμάξια και σ λέω για μένα πηρες αμαξαρα το έχει φίλος μ και γουστάρω να το οδηγώ ακραία ηχομόνωση και για ταξίδι μια χαρά είναι πάει παντού 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, lector said:

Αυτο το οτι ειναι αδυναμο το αμαξι στα 84 αλογα δεν το πολυκαταλαβαινω γιατι το λετε... οδηγω i20 '10 1.2 78 αλογα και εχει παει ταξιδια στη μιση ελλαδα φορτωμενο και με κοσμο και με μπαγκαζια και δε μασαει... απλα το παω εθνικη μεχρι 110-120 μαξ για λογους ασφαλειας. 

 

Το λένε γιατί ισχύει.

Μπορείς να γυρίσεις και όλο τον κόσμο αν θες. Αυτό δεν θα αλλάξει το γεγονός πως είναι αδύναμο. 

Δεν σημαίνει πως είναι κακό αμάξι.

Επεξ/σία από NickTG
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, lector είπε

Αυτο το οτι ειναι αδυναμο το αμαξι στα 84 αλογα δεν το πολυκαταλαβαινω γιατι το λετε... οδηγω i20 '10 1.2 78 αλογα και εχει παει ταξιδια στη μιση ελλαδα φορτωμενο και με κοσμο και με μπαγκαζια και δε μασαει... απλα το παω εθνικη μεχρι 110-120 μαξ για λογους ασφαλειας. 

 

Μέχρι 1 χρόνο πρίν ήμουν με toyota corolla του '88 καρμπυρατέρ 78 άλογα και πλέον με skoda octavia '11 tsi τούρμπο 122 άλογα και τα τελευταία 2 χρόνια βρίσκομαι στα Τρίκαλα που είναι ο φίλος και έχω κάνει κάμποσες φορές την διαδρομή πιο ψηλά από περτούλι/ελάτη, σε κάτι ξεχασμένα χωριά που ψυχή υπάρχει μόνο το καλοκαίρι. Ναι μεν θα φτάσει με τους 78 ίππους (έφτασα και εγώ με το corolla), αλλά δεν θα έχει καμία σχέση η εμπειρία μέχρι να φτάσει στον προορισμό. Για να πας εκεί αναγκαστικά θα φορτώσεις μπαγκάζια το αυτοκίνητο και αν υπάρχει και οικογένεια/παρέα και γονατίσει από το βάρος των ατόμων+μπαγκάζια, θα αγκωμαχά πολύ. Σε μεγάλο μέρος της διαδρομής πήγαινα με maximum 60 ενώ ήταν ευθεία και πατώντας λιγο παραπάνω γκάζι και συνεχώς παίξιμο με τιςταχύτητες για να συνεχίσει να τραβάει έστω και με αυτή την ταχύτητα, με οτι σημαίνει αυτό και για την καταναλωση. Με το octavia, παω χαλαρά με 4η με την ταχύτητα που επιτρέπει κάθε φορά ο δρόμος και κατανάλωση καλή σε σχέση και με το ότι ο δρόμος είναι όλος ανηφόρα για κάτι παραπάνω απο 1,5 ώρα. Επίσης να αναφέρω ότι και εγώ εθνική με 100-120 πάω για λόγους ασφαλείας, μιας και δεν ζορίζεται καθόλου σε αυτές τις ταχύτητες το αμάξι.

Για μέσα στην πόλη και 45 άλογα να είχε όπως κάτι ford escort του '88, θα ήταν οκ. Για την εθνική, τα 78 άλογα είναι επίσης αρκετά αν δεν πας πάνω απο 100-120, αλλά για επαρχιακούς δρόμους που είναι όλο ανηφόρα, γνώμη μου είναι ότι θα θες τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο με πάνω από το ψυχολογικό όριο των 100 ίππων για να την ευχαριστηθείς και να μην καταντάει ψυχοφθόρα η διαδρομή.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...