Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω και εγώ i20 το 100αρι δεν καταλαβαίνει τίποτα για πόλη και ταξίδια ο κινητήρας με 4 άτομα και βαλίτσες όπου χωράει. 

Τραβάει πολύ καλά για τα άλογα και τη ροπή του. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, George6633 είπε

Εμένα μου είπε για έκπτωση 400€ στο καινούργιο αντί για τα σέρβις.. Κατά τα άλλα μου είπε ότι τα test drive προσπαθεί να τα δώσει σε ανθρώπους που ξέρει πως θα τα οδηγήσουν και μου έκοψε 2.000€,αλλα με προβληματίζει ότι πρέπει να το κρατήσει σίγουρα ένα 6μηνο για δοκιμές από τη στιγμή που θα έρθει και ακόμα δεν ήρθε.. 

Η έκπτωση αντί των δωρεάν σέρβις είναι τσεκαρισμενο στα 600€. Άρα κάτι δεν σου λέει καλά...

Όποτε, το td ουσιαστικα στο δίνει -1.400€, καθώς τα -600€ μπορείς να τα πάρεις και εσύ και σε αυτό που θα κάνεις παραγγελία.

Μην νομίζεις ότι θα περάσουν και δεκάδες οδηγοί για να το οδηγήσουν πάντως. Προσωπικά θα το έπαιρνα, εφόσον όμως μου έκανε μεγαλύτερη έκπτωση. Τα 1.400€ είναι λίγα κατ'εμέ.

Αλλά το GT Line είναι πανέμορφο και φυσικά πλήρως εξοπλισμένο.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, filarhos είπε

Νομίζω ότι μπερδεύεις τον τρικύλινδρο του vag που βγαίνει σε 80 - 90 - 95 - 105 ίππους.

Στο συγκεκριμένο ο μικρός είναι 1,2 και ατμοσφαιρικός, οπότε με το πρόγραμμα άντε τα 84 να γίνουν 90 στις 6χιλχστρ/λεπτό.

Το μετρήσιμο μέγεθος σε έναν κινητήρα είναι η ροπή του. Η ιπποδύναμη είναι μια υπολογιζόμενη μεταβλητή που ενσωματώνει στο μέτρο της ροπής τις στροφές τους κινητήρα. Αντί να διαβάζεις κάθε φορά στο γράφημα της ροπής με κάποιες τιμές ιπποδύναμης είσαι ας πούμε καλυμμένος ως προς την συμπεριφορά του κινητήρα και την ρύθμισή του.

Στο δικό σου μετά το πρόγραμμα "πήρες" 5 κιλά ροπής στο οφέλιμο εύρος στροφών και 1-2 κιλά εκτός, όπου εκεί ανέβηκαν οι ίπποι... Αν έχεις το γράφημα της δυναμομέτρησης θα είχες ενδιαφέρον πριν και μετά...

παλιότερα έβγαινε ο 1.2 tsi με 105 άλογα.  αργότερα έγινε 1000

Δημοσ.

Κοίτα και με τα 84 άλογα είναι μια χαρά αλλά για ένα ~7% παραπανω η έκδοση με τα επιπλέων άλογα/turbo πιστεύω πως αξίζουν τον κόπο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/10/2022 στις 10:59 ΜΜ, George6633 είπε

Πήγα σήμερα από κει,ρώτησα για το optimum με τα 100 άλογα μου λέει περιμένουν τέλη Δεκεμβρίου αλλά δεν έχει ακόμα πάρει αριθμό πλαισίου και δεν είναι σίγουροι μπορεί να πάρει το μέγιστο και Μάρτιο.. Μόνο εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μπορεί να μου πει σε σχέση με αυτό που παρήγγειλα με τα 84 άλογα που έχει πάρει αριθμό πλαισίου.. Μου είπε μέχρι 20 Νοέμβρη αν θέλω να κάνω αλλαγή,ότι αυτό που πήρα δεν θα με προβληματισει πουθενά,εκτός αν το έχω συνεχώς φορτωμένο και 5 άτομα που ίσως τότε ζοριστεί λίγο και αν θέλω να κάνω πολλά χιλιόμετρα να προτιμήσω το άλλο.. Το παίρνουν και οικογένειες με αυτά τα κυβικά και τα 84 άλογα..Οπότε πρέπει να το σκεφτώ εδώ που φτάσαμε.. 

Φίλε μου, κατ αρχάς καλορίζικο όταν με το καλό έρθει.

Τώρα, σε σχέση με την ιπποδύναμη, όπως ανέφεραν και άλλοι συμφορουμίτες, μην ακούς τι λένε οι πωλητές. Προκειμένου να "σπρώξουν" το εκάστοτε προϊόν αρχίζει η κασέτα "παίρνεις το καλύτερο", "και εγώ στο σπίτι αυτό έχω", "μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου" κλπ...

Θα σου παραθέσω τη δική μου εμπειρία:

Στην οικογένεια έχουμε ένα FIAT Stilo 1.2 ατμοσφαιρικό με 80HP και 11,5 κιλά ροπής και ένα FIAT Tipo 1.6 τούρμπο ντίζελ με 120HP και 33 κιλά ροπής. Πίστεψέ με, η διαφορά είναι απλά χαοτική...

Το Stilo το έχω 10 χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο γενικά. Σκυλί (ο γνωστός κινητήρας 1.2 FIRE), μηδέν μηχανολογικά θέματα, μόνο κάτι ψιλά ηλεκτρολογικά που λύθηκαν εύκολα. Αξιοπρεπέστατο για τα χρόνια του και τα κιλά του, αλλά όταν βρεθεί σε ανηφόρα με έντονη κλίση, από 6η βρίσκομαι με 4η για να την ανέβω.

Με το Tipo, απλά βυθίζω ένα κλικ πιο κάτω το γκάζι και επιταχύνει χωρίς να βγάλει κιχ. Προφανώς και με τα δύο ταξιδεύεις (κι αν έχω κάνει χιλιόμετρα με το Stilo) αλλά όπως και να το κάνουμε, η ιπποδύναμη σου δίνει άλλη άνεση και γενικά κινείσαι πιο ξεκούραστα. Άσε που αν χρειαστεί να κάνεις μια προσπέραση δεν έχεις το άγχος αν θα προλάβεις ή όχι. Σαφέστατα βέβαια, οδηγούμε με προσοχή, για να προστατεύσουμε και εμάς και τους άλλους. Δε λέω να κάνουμε ταρζανιές και κασκαντεριλίκια για να παίξουμε τους μάγκες, μην παρεξηγηθώ.

Αν κινείσαι κατά κύριο λόγο σε αστικό περιβάλλον, οκ, και με 60 άλογα μια χαρά πηγαίνεις. Αλλά για διαδρομές εκτός, και κυρίως σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, προσωπικά θα έβαζα ως κατώτατο όριο τα 100 άλογα.

Προσωπική μου άποψη και ελπίζω να βοήθησα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GiorgosT είπε

Φίλε μου, κατ αρχάς καλορίζικο όταν με το καλό έρθει.

Τώρα, σε σχέση με την ιπποδύναμη, όπως ανέφεραν και άλλοι συμφορουμίτες, μην ακούς τι λένε οι πωλητές. Προκειμένου να "σπρώξουν" το εκάστοτε προϊόν αρχίζει η κασέτα "παίρνεις το καλύτερο", "και εγώ στο σπίτι αυτό έχω", "μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου" κλπ...

Θα σου παραθέσω τη δική μου εμπειρία:

Στην οικογένεια έχουμε ένα FIAT Stilo 1.2 ατμοσφαιρικό με 80HP και 11,5 κιλά ροπής και ένα FIAT Tipo 1.6 τούρμπο ντίζελ με 120HP και 33 κιλά ροπής. Πίστεψέ με, η διαφορά είναι απλά χαοτική...

Το Stilo το έχω 10 χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο γενικά. Σκυλί (ο γνωστός κινητήρας 1.2 FIRE), μηδέν μηχανολογικά θέματα, μόνο κάτι ψιλά ηλεκτρολογικά που λύθηκαν εύκολα. Αξιοπρεπέστατο για τα χρόνια του και τα κιλά του, αλλά όταν βρεθεί σε ανηφόρα με έντονη κλίση, από 6η βρίσκομαι με 4η για να την ανέβω.

Με το Tipo, απλά βυθίζω ένα κλικ πιο κάτω το γκάζι και επιταχύνει χωρίς να βγάλει κιχ. Προφανώς και με τα δύο ταξιδεύεις (κι αν έχω κάνει χιλιόμετρα με το Stilo) αλλά όπως και να το κάνουμε, η ιπποδύναμη σου δίνει άλλη άνεση και γενικά κινείσαι πιο ξεκούραστα. Άσε που αν χρειαστεί να κάνεις μια προσπέραση δεν έχεις το άγχος αν θα προλάβεις ή όχι. Σαφέστατα βέβαια, οδηγούμε με προσοχή, για να προστατεύσουμε και εμάς και τους άλλους. Δε λέω να κάνουμε ταρζανιές και κασκαντεριλίκια για να παίξουμε τους μάγκες, μην παρεξηγηθώ.

Αν κινείσαι κατά κύριο λόγο σε αστικό περιβάλλον, οκ, και με 60 άλογα μια χαρά πηγαίνεις. Αλλά για διαδρομές εκτός, και κυρίως σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, προσωπικά θα έβαζα ως κατώτατο όριο τα 100 άλογα.

Προσωπική μου άποψη και ελπίζω να βοήθησα.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ όπως και όλα τα παιδιά για τον κόπο να απαντήσετε και να μου παραθέσετε τις εμπειρίες σας..Η απάντηση σου αναλυτικότατη,το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι μίλησα με έναν φίλο ο οποίος μου είπε την γνώμη του ότι επειδή δεν έχω εμπειρία στην οδήγηση και στο τεχνικό κομμάτι,ο τούρμπο κινητήρας θέλει μια ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή και λόγω της μη εμπειρίας μου δεν έχω την γνώση να του φερθώ όπως πρέπει και όταν πρέπει και μου πρότεινε να πάρω το ατμοσφαιρικό σαν πρώτο αυτοκίνητο για να μπω σιγά σιγά στο ρυθμό..Δεν ξέρω ποια η γνώμη σου πάνω σε αυτο.

Δημοσ.

Σε βαθος χρονους θα διαπιστωσεις οτι εκανες καλυτερη επιλογη που επελεξες τον ατμοσφαιρικο κινητηρα. 

Συνηθως, οι μικροι turbo ειναι αμεσου ψεκασμου GDI gasoline direct injection, το οποιο σημαινει οτι δεν υπαρχει μπεκ ψεκασμου πισω απο τη βαλβιδα εισαγωγης ωστε να ψεκαζει καυσιμο και να "ξεπλενει" τη βαλβιδα αλλα το μπεκ ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης. Αυτο εχει καποια θετικα ως προς τη καταναλωση αλλα εχει πολυ βασικα αρνητικα ως προς την αξιοπιστια, διοτι η καυτη βαλβιδα εισαγωγης πλεον δεν ψεκαζεται απο καυσιμο και οτι ατμοι ερχονται ως επιστροφη μεσω της pcv (που εχουν λαδια κτλπ) καθονται πανω στη καυτη επιφανεια της και καρβουνιαζουν.

 

Ετσι, εχουμε το θεμα του "χτισιματος" καρβουνιλας σταδιακα οσο περνα ο καιρος και τα χιλιομετρα χρησης και απο ενα σημειο και μετα αρχιζουν τα προβληματα. Αυξημενη καρβουνιλα εχουμε επισης και πανω στα μπεκ καθως ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης.

 

Μπορεις να ενημερωθεις αναλυτικα αν γραψεις στην αναζητηση στο youtube: gdi carbon build up.

 

Καλοταξιδο το καινουριο σου αμαξι, εκανες καλη επιλογη, μη σε απασχολουν οι επιδοσεις, εχεις πιο αξιοπιστο κινητηρα. Συχνες αλλαγες λαδιων (οχι καθε 15.000) καθε 7.500χλμ να κανεις και θα το χαρεις για πολλα χρονια!

 

Πολλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις!

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, George6633 είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ όπως και όλα τα παιδιά για τον κόπο να απαντήσετε και να μου παραθέσετε τις εμπειρίες σας..Η απάντηση σου αναλυτικότατη,το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι μίλησα με έναν φίλο ο οποίος μου είπε την γνώμη του ότι επειδή δεν έχω εμπειρία στην οδήγηση και στο τεχνικό κομμάτι,ο τούρμπο κινητήρας θέλει μια ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή και λόγω της μη εμπειρίας μου δεν έχω την γνώση να του φερθώ όπως πρέπει και όταν πρέπει και μου πρότεινε να πάρω το ατμοσφαιρικό σαν πρώτο αυτοκίνητο για να μπω σιγά σιγά στο ρυθμό..Δεν ξέρω ποια η γνώμη σου πάνω σε αυτο.

Κατ' αρχάς, κανένας κόπος. Σε σχέση με την αξιοπιστία των τούρμπο, σαφώς και μιλάμε για πιο πολύπλοκους και σχετικά πιο ευαίσθητους μηχανισμούς. Κανείς δε λέει το αντίθετο. Από την άλλη, όμως, δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να χειριστείς σωστά ένα όχημα με κινητήρα τούρμπο. Με λίγη προσοχή δε θα έχεις ιδιαίτερα θέματα.

Π.χ. δεν ξεκινάμε το αυτοκίνητο και όπως είναι κρύο να αρχίσουμε να το πλακώνουμε στα γκάζια. Θέλει τα πρώτα χιλιόμετρα να τα κάνεις με ήπια οδήγηση ώστε να έρθει ο κινητήρας και το λάδι στη σωστή θερμοκρασία ομαλά. Αντίστοιχα, μετά από ταξίδι και ιδιαίτερα καλοκαιρινούς μήνες και με υψηλές θερμοκρασίες, καλό είναι να μη σβήνεις αμέσως τον κινητήρα, αλλά να τον αφήσεις ένα λεπτό, να μην κρυώσει απότομα.

Σίγουρα, υπήρξαν στο παρελθόν κινητήρες (π.χ. οι τούρμπο ντίζελ της FORD) που λόγω κακού σχεδιασμού δημιουργούνταν προβλήματα στην τουρμπίνα (αν θυμάμαι καλά περνούσε λάδι και μάζευε μπίχλα μέσα), μια βλάβη με δαπανηρή επισκευή, που με ατμοσφαιρικό κινητήρα προφανώς και δε θα είχε κάποιος.

Σωστό ζέσταμα-κρύωμα και συχνές αλλαγές λαδιών (όχι όσο αραιά λένε οι κατασκευαστές).

Προσωπική μου γνώμη, από τη στιγμή που δίνεις αρκετά χρήματα για πρώτο αυτοκίνητο (και δη καινούριο), πάρε κάτι που δε θα το μετανιώσεις, μιας και θα το κρατήσεις αρκετά χρόνια.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 1/11/2022 στις 12:18 ΜΜ, filarhos είπε

Καινούριο κι ας είναι γυμνό...

Τα TD δεν θέλεις να ξέρεις τι τους κάνει ο καθένας για να το "δοκιμάσει".

 

Υ.Γ. Πριν δέκα χρόνια δούλεψα για λίγες μέρες σε TD. Η προτροπή του εκπαιδευτή ήταν: 1η 3,5-4χιλ στρ/λεπτό, απότομο άφημα συμπλέκτη και αλλαγές στον κόφτη. Για να δουν οι πελάτες τι θα πάρουν... Α είχαν βάλει και πρόγραμμα για να δίνει καλύτερη αίσθηση...

καλα δεν υπαρχουν αυτα σημερα. Σημερα κανεις test drive με τον πωλητη διπλα, ενα τετραγωνο γυρω γυρω απο την αντιπροσωπεια και κοροιδευομαστε. Τιποτα δεν εχουν τα TD αυτοκινητα.

 

84 αλογα ατμοσφαιρικα σε τετοια κουφαρια, ειναι απλα επικινδυνα. Απορω πραγματικα πως βγαινουν στην κυκλοφορια.
Θα το μετανιωσεις πικρα αν παρεις το ατμοσφαιρικό. 

  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

καλα δεν υπαρχουν αυτα σημερα. Σημερα κανεις test drive με τον πωλητη διπλα, ενα τετραγωνο γυρω γυρω απο την αντιπροσωπεια και κοροιδευομαστε. Τιποτα δεν εχουν τα TD αυτοκινητα.

 

84 αλογα ατμοσφαιρικα σε τετοια κουφαρια, ειναι απλα επικινδυνα. Απορω πραγματικα πως βγαινουν στην κυκλοφορια.
Θα το μετανιωσεις πικρα αν παρεις το ατμοσφαιρικό. 

Δυστυχώς θα διαφωνήσω...

Αρχές του έτους φίλος μου πήγε και του το έδωσαν για μισή ώρα μόνος του... Τώρα έτυχε, δεν ξέρω...

Δεν εμπιστεύομαι TD...

  • Like 1
Δημοσ.

Για το Carbon build-up, υπάρχουν καθαριστικά που ρίχνεις δυο φορές καθε 7κ χιλιόμετρα. Επίσης όπως είπαν είτε ατμόσφαιρα ειτε τούρμπο, αλλαγή στις 7,5κ λάδια και θα είσαι Τζίτζι 

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xchristosx είπε

Σε βαθος χρονους θα διαπιστωσεις οτι εκανες καλυτερη επιλογη που επελεξες τον ατμοσφαιρικο κινητηρα. 

Συνηθως, οι μικροι turbo ειναι αμεσου ψεκασμου GDI gasoline direct injection, το οποιο σημαινει οτι δεν υπαρχει μπεκ ψεκασμου πισω απο τη βαλβιδα εισαγωγης ωστε να ψεκαζει καυσιμο και να "ξεπλενει" τη βαλβιδα αλλα το μπεκ ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης. Αυτο εχει καποια θετικα ως προς τη καταναλωση αλλα εχει πολυ βασικα αρνητικα ως προς την αξιοπιστια, διοτι η καυτη βαλβιδα εισαγωγης πλεον δεν ψεκαζεται απο καυσιμο και οτι ατμοι ερχονται ως επιστροφη μεσω της pcv (που εχουν λαδια κτλπ) καθονται πανω στη καυτη επιφανεια της και καρβουνιαζουν.

 

Ετσι, εχουμε το θεμα του "χτισιματος" καρβουνιλας σταδιακα οσο περνα ο καιρος και τα χιλιομετρα χρησης και απο ενα σημειο και μετα αρχιζουν τα προβληματα. Αυξημενη καρβουνιλα εχουμε επισης και πανω στα μπεκ καθως ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης.

 

Μπορεις να ενημερωθεις αναλυτικα αν γραψεις στην αναζητηση στο youtube: gdi carbon build up.

 

Καλοταξιδο το καινουριο σου αμαξι, εκανες καλη επιλογη, μη σε απασχολουν οι επιδοσεις, εχεις πιο αξιοπιστο κινητηρα. Συχνες αλλαγες λαδιων (οχι καθε 15.000) καθε 7.500χλμ να κανεις και θα το χαρεις για πολλα χρονια!

 

Πολλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις!

Όπως σωστά αναφέρεις, τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα του άμεσου ψεκασμού. Δυστυχώς, ακόμα και σήμερα τα θέματα αυτά απασχολούν όλους τους κατασκευαστές. Τα ειδικά πρόσθετα δεν μπορούν να βοηθήσουν διότι, όπως περιγράφεις, το πρόβλημα έγκειται στο μη "πλύσιμο" των βαλβίδων με καύσιμο. Κάποιες εταιρείας το έλυσαν με τη χρήση ενός επιπρόσθετου μπεκ, το οποίο λειτουργούσε ως ντουζ για τις βαλβιδες!!! Να προσθέσω πως η δυσλειτουργία αυτή εμφανίζεται σε μεγαλύτερο βαθμο όταν το όχημα κάνει μικρές και σύντομες διαδρομές.

Δυνητικά, λοιπόν, κανένα άμεσου ψεκασμού δεν ενδείκνυται για αστική χρήση.

Αλλά δυστυχώς, η συντριπτική πλειοψηφία των σύγχρονων κινητήρων είναι τέτοιας αρχιτεκτονικής (vag tsi, group Renault tce, Ford ecoboost, Suzuki boosterjet, Hyundai-Kia gdi κ.λπ.).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος Rio '20 με την 1.2 ατμόσφαιρα μηχανή των 84hp. Το Rio είναι πρακτικά αδερφάκι με το Stonic, απλά λίγο μικρότερο και πιο χαμηλό. Νομίζω έχει διαφορά ~100kg και μάλλον ελάχιστα καλύτερη αεροδυναμική αντίσταση, οπότε περιμένω το Stonic με την ίδια μηχανή να το νιώθεις λίγο πιο αργό/αδύναμο στο δρόμο, πχ. ~5-10%.

Btw, κάνω ~8000km / χρόνο, τα περισσότερα στην εθνικη. Τα δύο σεντ μου όσον αφορά την απόδοση της μηχανής:

  • Στην εθνική:
    • Παει οκ σε ευθεία, ακόμη και φορτωμένο αρκετά. Πιάνεις τα 100-110 kph με 3000-3200rpm και τα 140 με ~4000 rpm.
    • Στην ανηφόρα θα ξεμείνει από δύναμη. Σίγουρα δεν μπορείς με 5η φορτωμένος να ανέβεις με 130-140kph. Οι επιταχύνσεις ομοίως είναι αργές.
    • Άδειο απο την άλλη είναι οριακά οκ και σε ανηφόρες/επιτάχυνση, σίγουρα όχι "γρήγορο"
  • Σε επαρχιακούς δρόμους, ακόμα και "άδειο", στην ανηφόρα απαιτεί από τον οδήγο ακρίβεια στα κατεβάσματα για να πάει καλούτσικα, αλλιώς θέλει υπομονή. Στις ~2500-3000 rpm έχεις ροπή, αλλά σε λιγότερες στροφές δεν..
  • Σε όλα τα άλλα (πόλη, επαρχία χωρίς ανηφόρες κλπ) είναι μια χαρά. Προφανώς δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δε σου σπάει και τα νεύρα.

TLDR. Το 1κ τούρμπο μάλλον είναι καλύτερο fit, ειδικά για το βαρύτερο Stonic. Το 1.2 ατμόσφαιρα, οκ, είναι ψόφιο, αλλά όχι επικίνδυνα ψόφιο. Σαν λύση συμβιβασμού ας πούμε τρώγεται.

Επεξ/σία από jcd313
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 4/11/2022 στις 1:08 ΠΜ, George6633 είπε

Αρα λίγη αναμονή παραπάνω και πάμε για το turbo.. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις εμπειρίες σας. 

Πολύ καλά έκανες!  Με το καλό!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...