polemikos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Η εταιρεία CD Projekt Red ανακοίνωσε πρόσφατα αρκετά νέα παιχνίδια και πρότζεκτ που έχει υπό ανάπτυξη, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται και ορισμένα από το δημοφιλές franchise «The Witcher». Ένα από αυτά τα πρότζεκτ είχε το κωδικό όνομα «Canis Majoris», το οποίο αργότερα επιβεβαιώθηκε ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι της σειράς The Witcher που θα βασίζεται στην μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 και αναπτύσσεται από ένα εξωτερικό στούντιο. Πρόσφατα, η CD Projekt Red έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για το πρότζεκτ. Όπως αποδεικνύεται λοιπόν, το «Canis Majoris» είναι στην πραγματικότητα ένα remake του πρώτου τίτλου της δημοφιλούς σειράς. Το πολωνικό στούντιο Fool’s Theory αναπτύσσει επί του παρόντος το remake του The Witcher υπό την επίβλεψη της CD Projekt Red. Λογικά, θα κάνουμε μερικά ακόμη χρόνια να δούμε το παιχνίδι, καθώς όπως μάθαμε το παιχνίδι βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια ανάπτυξης. Η εταιρεία λέει ότι θα χρειαστεί λίγο ακόμα χρόνο για να αρχίσει να μιλάει για το πρότζεκτ με περισσότερες λεπτομέρειες. Παρόλα αυτά επιβεβαίωσε ότι το στούντιο Fool's Theory αναπτύσσει το The Witcher Remake από την αρχή χρησιμοποιώντας το ίδιο σύνολο εργαλείων που χρησιμοποιεί και η CD Projekt Red για τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς. Να αναφέρουμε ότι υπάρχει η σχετική εμπειρία από την εταιρεία Fool's Theory καθώς στις τάξεις της διαθέτει αρκετούς developers που εργάστηκαν στα The Witcher 2: Assassins of Kings και The Witcher 3: Wild Hunt. Η επιστροφή εκεί όπου ξεκίνησαν όλα έχει μεγάλη σημασία και νόημα για τη CD Projekt Red. Το The Witcher κυκλοφόρησε το 2007. Αν και αποδείχτηκε ότι έτυχε αρκετά καλής αποδοχής, με το The Witcher 3 (βοήθησε και η σειρά του Netflix βεβαίως) η δημοτικότητα του franchise έφτασε σε πολύ υψηλότερα επίπεδα. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οι παίκτες που γνώρισαν τη σειρά με τα τελευταία παιχνίδια θα θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις προηγούμενες περιπέτειες του Geralt of Rivia. Μην ξεχνάμε επίσης ότι το παιχνίδι «The Witcher» κυκλοφόρησε μόνο για PC και Mac. Αν και οι εκδόσεις του παιχνιδιού για τις κονσόλες PS3 και Xbox 360 ανακοινώθηκαν, εντούτοις δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ. Αυτή τη φορά ωστόσο, είναι μάλλον απίθανο για τη CD Projekt Red να μην κυκλοφορήσει εκδόσεις του παιχνιδιού για τις νέες κονσόλες, δεδομένου ότι το κοινό τους πλέον είναι πολύ μεγαλύτερο. Όσον αφορά στα υπόλοιπα παιχνίδια που βρίσκονται υπό ανάπτυξη από την εταιρεία CD Projekt Red, έχουμε το Orion, που αποτελεί το κωδικό όνομα του sequel του Cyberpunk 2077 και τρία παιχνίδια από τη σειρά The Witcher που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σε μία περίοδο έξι ετών. Το πρώτο παιχνίδι της νέας τριλογίας έχει το κωδικό όνομα «Polaris». Το στούντιο που ανέπτυξε το The Flame and the Flood, The Molasses Flood, αναπτύσσει για λογαριασμό της CD Projekt Red το παιχνίδι με την ονομασία «Sirius», που αποτελεί ένα spinoff από το σύμπαν του The Witcher με στοιχεία solo και multiplayer που θα απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό. Η CD Projekt Red επίσης αναπτύσσει ένα ολοκαίνουριο «σύμπαν», με τον πρώτο τίτλο να ονομάζεται «Hadar». Επειδή, τα πρώτα στάδια ανάπτυξης της ιδέας άρχισαν το 2021, βρισκόμαστε αρκετά χρόνια μακριά από την επίσημη παρουσίαση του πρώτου τίτλου που θα βασίζεται στο νέο σύμπαν της εταιρείας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
mAs_81 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Θέλω να αφήσει το σύστημα μάχης με το mouse pointer στο PC για να τους τρολαρει όλους ..άντε να ξαναφτιαξουμε τη συλλογή με τις καρτουλες μας...ο νοών νοείτω 😉 Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2022 από mAs_81 3 2
Dr_Pepper Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Άι να δούμ. Γιατί εγώ έπαιξα το witcher αρκετά μετά απο όταν έγινε βούκινο και δεν καταλάβαινα πως έγινε δημοφιλές αυτό το πράμα (για το πρώτο μιλάω τα άλλα ήταν ωραία) δεν θυμάμαι να αναφέρω λεπτομέρειες μιας και το παράτησα στα πρώτα 20 λεπτά και πέρασε καιρός απο τότε (μέχρι και refund απο το steam ζήτησα λολ) αλλά το gameplay ήταν εντελώς ζαβό πχ αν θυμάμαι καλά δεν μπορούσες να χτυπήσεις κάποιον με το σπαθί σου έπρεπε πρώτα να πατήσεις κάτι για να σηκώσεις ψηλά το σπαθί και μετά κάτι άλλο για να επιτεθείς ;; Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2022 από Dr_Pepper 4
Arkin Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Είχα παίξει ένα 2ωρο το πρώτο πριν χρόνια. Εξαιρετική ιστορία αλλά το game play έπασχε αρκετά. Οπότε το περιμένω πως και πως με Unreal 5 θα είναι σίγουρα πανέμορφο. Και ελπίζω και στο 2 κάτι αντίστοιχο αν και παίζετε πολύ καλύτερα το συγκεκριμένο. Για το 3 έχουν αναφέρει θα το βγάλουν με Ray tracing και καλύτερα γραφικά συνολικα αλλά τίποτα ακόμα από τότε με την ανακοίνωση.
Bourdoulas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Έπρεπε να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων μεγάλων devs και να κάνει remake το Cyberpunk 😛😛😛 Καλώς να έρθει το Witcher καθώς ο χρόνος δεν του φέρθηκε καλά ...
Bspus Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 21 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Άι να δούμ. Γιατί εγώ έπαιξα το witcher αρκετά μετά απο όταν έγινε βούκινο και δεν καταλάβαινα πως έγινε δημοφιλές αυτό το πράμα (για το πρώτο μιλάω τα άλλα ήταν ωραία) δεν θυμάμαι να αναφέρω λεπτομέρειες μιας και το παράτησα στα πρώτα 20 λεπτά και πέρασε καιρός απο τότε (μέχρι και refund απο το steam ζήτησα λολ) αλλά το gameplay ήταν εντελώς ζαβό πχ αν θυμάμαι καλά δεν μπορούσες να χτυπήσεις κάποιον με το σπαθί σου έπρεπε πρώτα να πατήσεις κάτι για να σηκώσεις ψηλά το σπαθί και μετά κάτι άλλο για να επιτεθείς ;; Εμενα παλι το πρωτο μου αρεσε περισσοτερο απ'ολα. Κανενα προβλημα δεν ειχα με τις μαχες και μου αρεσε που μπορουσα να παιξω σε τριτο προσωπο απο ψηλα. ηταν παιχνιδι προσανατολισμενο στα PC και φαινοτανε. Το δευτερο με τα χιλια ζορια εβγαλα την εισαγωγη. Δεν μπορεσα να συνηθισω το συστημα μαχης και απεχθανομαι το over the shoulder. Επισης γενικως δεν παιζω παιχνιδια σε κονσολες και το συγκεκριμενο μου φανηκε κονσολοπαιχνιδο ακομα και στο PC. Στο 3 ειχε βγει add-on που μπορουσα να το μετατρεψω σε τριτου προσωπου οποτε μπορεσα να το ευχαριστηθω αλλιως μαλλον θα το παρατουσα. Και οι μαχες μου φανηκαν καπως καλυτερες αν και γενικως μαλλον βαρετες ηταν. Γενικως η ιστορια ειναι που στηριζει ολη τη σειρα. 5 1
xavier Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 εμενα μου αρεσε το gameplay του πρωτου παιχνιδιου. ηταν σιγουρα μοναδικο. 3 1
mAs_81 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Πάντως εχει το Steam προσφορά την τριλογία στα 9.15 ευρω ..αξίζει να τα παρετε
LarrytheWise Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Will Roach explode and fly ? Αλλιώς δεν αγοράζω
dazed&confused Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Και εγώ είμαι ένας από αυτούς που τους άρεσε το gameplay του πρώτου. Ηταν αρκετά κοντά στα κλασικά rpg και τα combos ήταν όντως σαν να χορεύει ο Witcher. 5
RothFTP Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 6 λεπτά πριν, LarrytheWise είπε Will Roach explode and fly ? Αλλιώς δεν αγοράζω Δεν είχε Roach το W1... Έτρεχες παντού σαν το διαβόλι με ταχύτατο τροχάδην.
Arkin Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Ειναι και ποτε το παιξατε παιδια. Αν το παιξατε οταν βγηκε πριν 15 χρονια κοντα ηταν μια χαρα το gameplay του. Αν το παιξατε για πρωτη φορα το 2018 οπως εγω λογικο να ηταν καπως για τα δεδομενα της εποχης. Το remake ειναι απαραιτητο πανω στο gameplay του για να ερθει στα δεδομενα του 2022 και να το παιξει πολυ περισσοτερος κοσμος. 2
Choutas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Αυτό ήρθε ως newsletter εδώ και 4 μέρες από το GoG. Αργείτε πολύ κστεμέ.
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 επιτελους σε κονσολες το πρωτο παιχνιδι, ειχα δοκιμασει αρκετες φορες σε πισι αλλα ο χειρσμος του δεν με βολευε καθολου και ολο το παρατουσα
panathatube Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Το πρώτο παιχνίδι είχε εξαιρετική ιστορία και εξαιρετικά quests, αλλά χρησιμοποιούσε την ήδη γερασμένη μηχανή του Neverwinter Nights που ήταν ακατάλληλη για το παιχνίδι που ήθελε να κάνει η CD Project, αλλά η λύση του mouse click την κατάλληλη στιγμή ήταν η καλύτερη εφικτή. Νομίζω το ριμέικ με Unreal Engine 3 θα είναι όλα τα λεφτά. Το δεύτερο είχε ενοχλητικούς γρίφους και το χειρότερο, αυτό το χταπόδι το Κάιραν πώς το λένε, που έφτυνες αίμα για να το περάσεις. Το τρίτο πιο ανοιχτού κόσμου με εξαιρετικά τότε γραφικά που κρατάνε ακόμα, με καλύτερο σύστημα μάχης και χωρίς σπαστικά παζλ ή αντιπάλους είχε συγκλονιστική ιστορία και quests και νομίζω ότι δεν διέφυγε της προσοχής της Bethesda. Ήταν μεγάλη η προσοχή στη λεπτομέρεια, και κάποιοι χαρακτήρες ήταν αξέχαστοι. Πραγματικά βυθίστηκα στον κόσμο του κι όταν το τελείωσα μελαγχόλησα, όπως μελαγχολώ όταν ολοκληρώνω ένα σπουδαίο βιβλίο. Όσον αφορά το σύστημα μάχης εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, αλλά μιλάμε για RPG, όχι για action παιχνίδια. Πολλά δευτερεύοντα quests ήταν όντως για "γέμισμα" και grinding αλλά μπορούσες να μην τα παίξεις, ενώ το gwent ήταν πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι από μόνο του. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα