polemikos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών έχει βάλει στο μικροσκόπιο τουλάχιστον δώδεκα ατυχήματα που αφορούν το σύστημα «Autopilot» της Tesla, το οποίο σύμφωνα με την Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί πρόδρομο για τα πλήρως αυτό-οδηγούμενα οχήματα του μέλλοντος. Η εξαιρετικά δημοφιλής εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Elon Musk τελευταία βρίσκεται αντιμέτωπη με ποινικές έρευνες που σχετίζονται με τους ισχυρισμούς της για το σύστημα υποβοήθησης του οδηγού (Advanced Driver Assist ή ADA) με την ονομασία «Autopilot». Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ξεκίνησε τις έρευνες στα τέλη του περασμένου έτους μετά από περισσότερα από δώδεκα ατυχήματα, μερικά από τα οποία ήταν θανατηφόρα, τα οποία αφορούσαν τη λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού «Autopilot». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk που πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά του Twitter, υπόσχεται από το 2016 ότι τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα ή αν θέλετε τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό βρίσκονται προ των πυλών, ωστόσο είναι προφανές ότι αυτή η υπόσχεση δεν έχει ακόμα εκπληρωθεί παρόλο που έχουν περάσει 6-7 χρόνια. Σε κάποια φάση ο κ. Musk έλεγε ότι η Tesla θα έχει 1 εκατομμύριο ρομποταξί στο δρόμο μέχρι το τέλος του έτους. Τώρα, αρκείται στο να πει ότι θα βρίσκονται 1 εκατομμύριο ιδιοκτήτες στο πρόγραμμα FSD beta. Όπως είναι προφανές, η ρητορική έχει αλλάξει, και οι δύο παραπάνω εξαγγελίες ή υποσχέσεις είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Όπως είναι γνωστό, όλα τα οχήματα Tesla που διατίθενται σήμερα διαθέτουν στον στάνταρντ εξοπλισμό τους τη λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού με την ονομασία «Autopilot». Για επιπλέον $15.000, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων της Tesla μπορούν να προμηθευτούν την επιλογή «FSD» δηλαδή «Full Self Driving», η οποία σύμφωνα με τον Elon Musk κάποια στιγμή θα ξεκινήσει να προσφέρει πλήρως αυτόνομες δυνατότητες. Μέχρι σήμερα ωστόσο, το σύστημα FSD παραμένει ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού «Επιπέδου 2», κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός οφείλει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι παραμένοντας πλήρως αφοσιωμένος στην οδήγηση και στη λειτουργία του οχήματος καθώς βρίσκεται εν κινήσει. Η Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει γνωστό ότι επί του παρόντος τη λειτουργία FSD χρησιμοποιούν περίπου 160 χιλιάδες πελάτες της, ωστόσο πριν το τέλος του έτους θα διατεθεί σε περισσότερους. Παράλληλα, μαθαίνουμε ότι η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας διερευνά επί του παρόντος 16 περιπτώσεις όπου οχήματα της Tesla ενώ είχαν ενεργοποιημένο το σύστημα Autopilot ενεπλάκησαν σε ατυχήματα με ακινητοποιημένα οχήματα έκτακτης ανάγκης με αποτέλεσμα 15 τραυματισμούς και έναν θάνατο. Η έρευνα αναβαθμίστηκε πρόσφατα στη φάση της Μηχανολογικής Ανάλυσης (Engineering Analysis») που αποτελεί τη δεύτερη και τελευταία φάση μίας έρευνας προτού πραγματοποιηθούν ανακλήσεις οχημάτων. Η εταιρεία έχει στο παρελθόν επανειλημμένως κατηγορηθεί για ψευδή διαφήμιση από τις ρυθμιστικές αρχές ενώ πελάτες της έχουν προχωρήσει και σε αγωγές για παραπλάνηση σχετικά με τις δυνατότητες των οχημάτων της. Ωστόσο, οι δυνατότητες FSD είναι εξαιρετικά κρίσιμης σημασίας για το όραμα του Elon Musk να απεικονίσει την Tesla ως ηγέτη στην τεχνητή νοημοσύνη και στη ρομποτική. Παρόλα αυτά, τόσο η Tesla όσο και ο Elon Musk μέχρι στιγμής έχουν αποφύγει να βρεθούν αντιμέτωποι με οποιεσδήποτε σοβαρές συνέπειες στην προσπάθειά τους να κρατηθούν στην αιχμή της τεχνολογίας. Η έρευνα του Υπουργείου Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο καθώς τόσο η Tesla όσο και τα υψηλόβαθμα στελέχη της κινδυνεύουν με ποινικές διώξεις. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, οι ομοσπονδιακοί εισαγγελείς στην Washington και στο San Francisco εξετάζουν το ενδεχόμενο η Tesla να παραπλάνησε καταναλωτές, επενδυτές και τις ρυθμιστικές αρχές προχωρώντας σε αστήρικτους ισχυρισμούς σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας υποβοήθησης του οδηγού με την ονομασία «Autopilot». Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
poulinos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 να μαντρωσουν και ολους αυτους που δεν καταλαβαν τι πηραν ,δεν διαβασαν το manual και αφησαν ενα αμαξι να κανει τα παντα. ζουν αναμεσα μας και δυστυχως οδηγουν 13 1
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Παλι για απατεωνιες κατηγορούνται αυτοι; Ενα συννεφο να πεσω.
malakudi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 18 λεπτά πριν, poulinos είπε να μαντρωσουν και ολους αυτους που δεν καταλαβαν τι πηραν ,δεν διαβασαν το manual και αφησαν ενα αμαξι να κανει τα παντα. ζουν αναμεσα μας και δυστυχως οδηγουν Η Tesla πουλάει "autopilot" και 'full self driving" και φταίνε αυτοί που δε διάβασαν το manual; Σοβαρά τώρα; Είναι ξεκάθαρα περιπτώσεις εξαπάτησης - παραπλάνησης καταναλωτών και απορώ πως δε την έχουν μαζέψει ακόμα την Tesla. Είδες άλλες εταιρείες να διαφημίζουν τα ADA (advanced driver assist) συστήματά τους με τέτοιες λέξεις όπως η Tesla; Pilot Assist το λέει η Volvo, Nissan ProPILOT Assist, Toyota Safety Sense, Honda Sensing, Subaru EyeSight, Ford CoPilot κτλ κτλ. Αλλά αυτό πουλάει η Tesla, τη φαντασίωση ότι παίρνεις autopilot. Ας τα μαζέψει τώρα, όσα και να βάλανε οι δικηγόροι της στα "ψιλά γράμματα" δε θα την γλυτώσουν εφ' όσον προχωρήσει η υπόθεση και δε κλείσει με πολιτική παρέμβαση και εξωδικαστικό συμβιβασμό. 16 1
anonymous999 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Εναντίον της Τέσλα γιατί; Αν δεν κάνω λάθος στο εγχειρίδιο χρήσης αναφέρεται σαφώς ότι το σύστημα είναι πολύ περιορισμένο ως προς τις δυνατότητες του. Ο CEO προσωπικά είναι που παραπληροφορει σε βαθμό εξαπάτησης τον κόσμο, και μάλιστα μέσα από ασυνήθιστα μέσα για εταιρεία, όπως Τουίτερ. Ένας δικηγόρος μπορεί να μας διαφωτίσει σε αυτή την περίπτωση ποιος έχει την ευθύνη? 1
The_Mentor Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 34 λεπτά πριν, poulinos είπε να μαντρωσουν και ολους αυτους που δεν καταλαβαν τι πηραν ,δεν διαβασαν το manual και αφησαν ενα αμαξι να κανει τα παντα. ζουν αναμεσα μας και δυστυχως οδηγουν ...και ψηφίζουν. 5
primeragt Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Φταίνε οι οδηγοί που δεν πάνε σύμφωνα με το manual. Αλλά οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν όπως το διαφήμισε η εταιρεία. Στο κανάλι της. 5 2
poulinos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 15 minutes ago, malakudi said: Η Tesla πουλάει "autopilot" και 'full self driving" και φταίνε αυτοί που δε διάβασαν το manual; Σοβαρά τώρα; Είναι ξεκάθαρα περιπτώσεις εξαπάτησης - παραπλάνησης καταναλωτών και απορώ πως δε την έχουν μαζέψει ακόμα την Tesla. Είδες άλλες εταιρείες να διαφημίζουν τα ADA (advanced driver assist) συστήματά τους με τέτοιες λέξεις όπως η Tesla; Pilot Assist το λέει η Volvo, Nissan ProPILOT Assist, Toyota Safety Sense, Honda Sensing, Subaru EyeSight, Ford CoPilot κτλ κτλ. Αλλά αυτό πουλάει η Tesla, τη φαντασίωση ότι παίρνεις autopilot. Ας τα μαζέψει τώρα, όσα και να βάλανε οι δικηγόροι της στα "ψιλά γράμματα" δε θα την γλυτώσουν εφ' όσον προχωρήσει η υπόθεση και δε κλείσει με πολιτική παρέμβαση και εξωδικαστικό συμβιβασμό. δεν ειπε κανεις οτι δεν φταιει η τεσλα και πρεπει να την σκισουν.αλλα εσυ σαν καταναλωτης παιζεις την ζωη σου κορωνα γραμματα σε κατι beta?ασχετα με το ποινικο θεμα.πριν εμπιστευτω την ζωη μου και της οικογενειας μου οπως και των αλλων οδηγων και πεζων πρεπει να ειμαι 300 τις 100 σιγουρος οτι παιζει.αν τρακαρεις και πεθανει πχ ο φιλος σου θα πεις φταιει η τεσλα? και αλλο χερια τιμονι και προσοχη αλλο κοιμαμαι 13 minutes ago, The_Mentor said: ...και ψηφίζουν. και υπαρχουν γενικα και αναπαραγονται 1
SabotazNic Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 9 λεπτά πριν, poulinos είπε αλλα εσυ σαν καταναλωτης παιζεις την ζωη σου κορωνα γραμματα σε κατι beta Αυτο σου λεει, οτι το διαφημιζουν σαν κατι μη beta και ως φουλ autopilot, ενω ολοι οι αλλοι εχουν την λεξη assist μεσα. Το μαρκετινγκ απο την αρχη ηταν αυτο. 2 1
poulinos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 7 minutes ago, SabotazNic said: Αυτο σου λεει, οτι το διαφημιζουν σαν κατι μη beta και ως φουλ autopilot, ενω ολοι οι αλλοι εχουν την λεξη assist μεσα. Το μαρκετινγκ απο την αρχη ηταν αυτο. το καταλαβαινω αλλα επειδη δεν ειναι κινητο πρεπει να εισαι αφελης να το εμπιστευτεις στα τυφλα και να κανεις εσυ το beta testing
loulakion Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 12 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αυτο σου λεει, οτι το διαφημιζουν σαν κατι μη beta και ως φουλ autopilot, ενω ολοι οι αλλοι εχουν την λεξη assist μεσα. Το μαρκετινγκ απο την αρχη ηταν αυτο. άσε δεν θα βγάλεις άκρη με τα fanboiz 1
dieksodo Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Σοκ στο ινσομνια που ενα beta συστημα προτοτυπο αποδειχτηκε ακομα προτοτυπο σε beta κατασταση. και εμενα το αμαξι μου εχει cruise control αρα αν παθω ατυχημα θα κατηγορησω οτι φταιει η τογιοτα θελω να γελασω οταν πανε στα δικαστηρια ολοι αυτοι και ερθει ο μασκ και τους δειξει το σημειο του TOS που εχουν πατησει I AGREE και εξηγει οτι ευθυνη εχει παντα ο οδηγος 3
malakudi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, poulinos είπε το καταλαβαινω αλλα επειδη δεν ειναι κινητο πρεπει να εισαι αφελης να το εμπιστευτεις στα τυφλα και να κανεις εσυ το beta testing Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι έχουν τεράστια "εμπιστοσύνη" σε brands και μεγάλες εταιρείες. Επίσης έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος τους, θεωρούν πως αν είναι ψέμα το autopilot το κράτος θα είχε παρέμβει και δε θα άφηνε να πωλείται κάτι τέτοιο. Η ευθύνη λοιπόν της Tesla είναι πολύ μεγάλη γιατί ακριβώς με όλο της το marketing προσπαθεί να προβάλει πως έχει πραγματικό autopilot, ενώ ευθύνη έχει και το κράτος που έχει επιτρέψει τόσα χρόνια να διαφημίζεται ένα driver assist πακέτο σαν autopilot και full self driving. 8 λεπτά πριν, dieksodo είπε θελω να γελασω οταν πανε στα δικαστηρια ολοι αυτοι και ερθει ο μασκ και τους δειξει το σημειο του TOS που εχουν πατησει I AGREE και εξηγει οτι ευθυνη εχει παντα ο οδηγος Στα δικαστήρια θα τον πάει το υπουργείο δικαιοσύνης για εξαπάτηση/παραπλάνηση καταναλωτών, όχι για το τι λένε τα ψιλά γράμματα στο TOS Μάλλον δε διάβασες πλήρως το θέμα αλλά μόνο τον τίτλο. Στο τέλος του θέματος λοιπόν αναφέρεται: "Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, οι ομοσπονδιακοί εισαγγελείς στην Washington και στο San Francisco εξετάζουν το ενδεχόμενο η Tesla να παραπλάνησε καταναλωτές, επενδυτές και τις ρυθμιστικές αρχές προχωρώντας σε αστήρικτους ισχυρισμούς σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας υποβοήθησης του οδηγού με την ονομασία «Autopilot»." Και η παραπλάνηση επενδυτών και ρυθμιστικών αρχών ίσως είναι πολύ πιο σοβαρό (για τις ΗΠΑ) από την παραπλάνηση καταναλωτών. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2022 από malakudi 4
poulinos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 30 minutes ago, malakudi said: Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι έχουν τεράστια "εμπιστοσύνη" σε brands και μεγάλες εταιρείες. Επίσης έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος τους, θεωρούν πως αν είναι ψέμα το autopilot το κράτος θα είχε παρέμβει και δε θα άφηνε να πωλείται κάτι τέτοιο. Η ευθύνη λοιπόν της Tesla είναι πολύ μεγάλη γιατί ακριβώς με όλο της το marketing προσπαθεί να προβάλει πως έχει πραγματικό autopilot, ενώ ευθύνη έχει και το κράτος που έχει επιτρέψει τόσα χρόνια να διαφημίζεται ένα driver assist πακέτο σαν autopilot και full self driving. τα ειπες ολα μεσα σε μια παραγραφο. η τεσλα το κρατος και ολα αυτα ειναι ενα μπαχαλο.αν εσυ εμπιστευεσαι την ζωη σου και των αλλων ΣΕ ΛΟΓΙΑ τοτε οκ πειτε το μου να βγω και εγω να φτιαξω την insomnia bank που κραταει ασφαλη τα λεφτα σας. δωστε τα μου. εδω θα σας τα κραταω εγω Εδω κανουμε beta testing τα παντα : κινητα κονσολες και δεν ξερω τι και βλεπουμε οτι εχουν bugs και ο αλλος βαζει μεσα την οικογενεια του και αφηνει το αμαξι στο αυτοματο και μαλιστα χωρις καν να ειναι ετοιμος να αντιδρασει αν κατι παει στραβα δηλαδη χερια στο τιμονι κτλ.
The_Mentor Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 38 λεπτά πριν, dieksodo είπε Σοκ στο ινσομνια που ενα beta συστημα προτοτυπο αποδειχτηκε ακομα προτοτυπο σε beta κατασταση. και εμενα το αμαξι μου εχει cruise control αρα αν παθω ατυχημα θα κατηγορησω οτι φταιει η τογιοτα Δεν θυμάμαι πως ήταν στην Ελλάδα ότα πήγα να πάρω το δίπλωμα - έχει και πολλά χρόνια βέβαια, αλλά στην Αμερική η χρήση του cruise control αναλύεται διεξοδικά για το πώς χρησιμοποιείτε, που και πότε, και φυσικά πότε ΔΕΝ πρέπει να το ενεργοποιήσεις. Για την Tesla δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα