Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν δέχονται οι εταιρίες courier άνοιγμα του δέματος. 

Ενδεχομένως κάποια καταστήματα αυθαίρετα να το υπόσχονται στους πελάτες τους, είτε για να τους κάνουν πελάτες, είτε για να τους μην τους ζαλίζουν (άλλωστε, δεν θα φάει το μανίκι δικός τους courier, στο κατάστημα παραλαβής πετάνε το μπαλάκι ανέξοδα για τους ίδιους) αλλά στην πράξη δεν γίνεται.

Και πολύ σωστά δεν γίνεται, γιατί αν συμβεί το οτιδήποτε κατά τον έλεγχο, πιασ' το αυγό...

Το θέμα, είναι απλό και σύνθετο, ταυτόχρονα.

Τα μεταχειρισμένα έχουν ρίσκο. Ή το αποδέχεστε, ή αγοράζετε από καταστήματα (που κι εκεί έχει ρίσκο, αλλά και μεγαλύτερες εξασφαλίσεις).

Γνώμη μου, οι αξιολογήσεις από μόνες τους δεν λένε τίποτε. Ένας αριθμός είναι, και δυστυχώς, πάρα πολλές από αυτές δεν έχουν καν περιγραφή του αντικειμένου πλέον ή το κείμενό τους είναι επιεικώς φαιδρό (αυτό το "προτείνω ανεπιφύλακτα"...ή το "αγοράστε με κλειστά μάτια", δεν παίζει να υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία. "Το καλύτερο παιδί". Να αγοράσω κινητό -λ.χ.- θέλω, όχι να βρω γαμπρό...)

Και το χέρι-χέρι που προτείνουν κάποιοι, δεν συνιστά απόλυτη εξασφάλιση. Ωραία, θα δεις το αντικείμενο στο δρόμο. Αν δεν ελέγχεται στο πόδι (κάρτα, λ.χ.) άνετα σου "φουσκώνει" ο άλλος καμένη-ψημένη. Δεν υπάρχει απόλυτη εξασφάλιση. Σαφώς, αν στραβώσει κάτι κι έχεις κάνει κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου, είναι εξαιρετικά δύσκολο να βγει άκρη.

Προσωπικά, πολύ ασφαλέστερο κριτήριο (αλλά και πάλι όχι απολύτως σίγουρο) θεωρώ το συνδυασμό καλών αξιολογήσεων και ενεργής συμμετοχής στην κοινότητα. Κι αν έπρεπε οπωσδήποτε να προκρίνω κάτι από τα δύο, μεγαλύτερη βαρύτητα θα έδινα στην ενεργή συμμετοχή στην κοινότητα.

Οι αξιολογήσεις είναι δυο κουβέντες στο πόδι, να φύγει η υποχρέωση και να πάρουμε το +1 στο νούμερο. Η συμμετοχή, είναι κόπος, διαρκής παρουσία, χτίσιμο αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου. Είναι καθημερινή προσφορά γνώσης. Δεν είναι ένα ξερό "α, έχει κόσμο το insomnia, εδώ θα βρω να το πουλήσω".

Δεκατρία χρόνια συντονιστής, θυμάμαι αρκετές περιπτώσεις όπου δημιουργήθηκε πρόβλημα με μέλη που είχαν δελεαστικό αριθμό αξιολογήσων αλλά μηδενική έως ελάχιστη συμμετοχή στην κοινότητα. Δυσκολεύομαι να θυμηθώ περίπτωση που να είχαμε ενεργό μέλος με συστηματική παρουσία στο forum, όπου να δημιουργήθηκε θέμα και να μη δόθηκε λύση.

Επίσης, τον άλλον τον βλέπεις μέσα από τη συμμετοχή του τι άτομο είναι. Τι γράφει, πώς το γράφει, πώς είναι καθημερινά. 

Βέβαια, για να μπορείς να το κρίνεις, προϋποθέτει πως κι εσύ, ως αγοραστής, είσαι ενεργό μέλος και έχεις εικόνα της κοινότητας.

Εναλλακτικά, αναζητάτε verified sellers.

Και πάλι, προσωπικά πάνω από όλα ισχυρότερο κριτήριο θεωρώ τη συμμετοχή στην κοινότητα.

  • Like 8
  • Thanks 4
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μου αρέσει που ενώ οι υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρίες κούριερ είναι χάλια καταφέρνουμε να τις υποστηρίζουμε στα καπρίτσια και καψώνια που θέλουν να κάνουν στους πελάτες βαφτίζοντάς τα "νόμιμιμα"

Καμία δραστηριότητα δεν έχει μηδενικό ρίσκο. 

Ένα κατάστημα μπορεί να ληστευτεί. Αυτό δεν νομιμοποιεί τον καταστηματάρχη να κλειδώσει την πόρτα και να κάνει τις συναλλαγές από θυρίδα με την προϋπόθεση ό,τι παίρνει ο πελάτης να είναι ήδη πληρωμένο.

Φυσικά και δεν είναι λιανοπωλητές οι εταιρίες κούριερ αλλά  οφείλουν να διαχειριστούν έναν πελάτη ταλιμπάν που θα καταστρέψει ή κλέψει  ένα προϊόν από μία συσκευασία. Έχοντας τα στοιχεία παραλήπτη , κάνοντάς του ταυτοποίηση στοιχείων και το υλικό των καμερών ας πάνε να λύσουν τις διαφορές τους όπως κάθε διαφορά που προκύπτει μεταξύ ιδιωτών και παράνομων πράξεων.

Αλλά στην Ελλάδα ως επιχειρείν νοείται μόνο η ύπαρξη εσόδων και όχι εξόδων!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω λάβει πακέτα σε τουλάχιστον 5 χώρες της Ευρώπης και στις ΗΠΑ.

Πουθενά δεν δέχονται να ανοίξεις το πακέτο για να το "τσεκάρεις".

Έχω ασκήσει δριμύτατη κριτική στις εταιρίες κούριερ και θεωρώ ότι υπάρχει άφθονο πεδίο άσκησης βάσιμης κριτικής.

Εν προκειμένω, έχουν απόλυτο δίκιο που δεν μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ.

Το τί συμβαίνει στο εξωτερικό δεν είναι πάντα ευαγγέλιο.

Η beat έπιασε στην Ελλάδα και μετά βγήκε στο εξωτερικό αλλά η uber έπιασε στην αμερική αλλά έχει προβλήματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και σωστά κατά τη γνώμη μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

Το τί συμβαίνει στο εξωτερικό δεν είναι πάντα ευαγγέλιο.

Η beat έπιασε στην Ελλάδα και μετά βγήκε στο εξωτερικό αλλά η uber έπιασε στην αμερική αλλά έχει προβλήματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και σωστά κατά τη γνώμη μου.

Πάντα ευαγγέλιο μπορεί να μην είναι, αλλά όταν γράφεις "Στην Ελλάδα ως επιχειρείν νοείται...", με κάτι το συγκρίνεις, υποθέτω.

Και λέω, ότι από 6 χώρες του εξωτερικού που μπορώ να αναφέρω, καμία δεν δέχεται να σου φέρει πακέτο από ιδιώτη, να σε περιμένει όσο το ανοίγεις και το ψαχουλεύεις και μετά να το παραλάβει πίσω.

Υπάρχει λόγος γι' αυτό και δεν έχει να κάνει σε τίποτε με την κακώς νοούμενη ελληνική επιχειρηματικότητα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Snoob είπε

Δεν δέχονται οι εταιρίες courier άνοιγμα του δέματος. 

Ενδεχομένως κάποια καταστήματα αυθαίρετα να το υπόσχονται στους πελάτες τους, είτε για να τους κάνουν πελάτες, είτε για να τους μην τους ζαλίζουν (άλλωστε, δεν θα φάει το μανίκι δικός τους courier, στο κατάστημα παραλαβής πετάνε το μπαλάκι ανέξοδα για τους ίδιους) αλλά στην πράξη δεν γίνεται.

γιαυτό προτιμάμε αυτές που δέχονται , προσωπικά το έχω κάνει αρκετές φορές

  • Like 1
Δημοσ.

Οι περισσοτερες courrier απο προσωπική εμπειρία δεν δεχονται ανοιγμα  δεματος. Εχω παραλαβει δεμα που ο πωλητης εγραφε με μεγαλα γραμματα το δεμα να ανοιχτει πριν την παραδοση και το ανεγραφε και στο αποδεικτικο πληρωμης  της courrier. Oταν πηγαινα να παραλαβω μου λεγανε οτι δεν δεχονται ανοιγμα δεματος και εαν δεν θελω να μην παραλαβω. Δεν παρέχεται σχεδον σε καμια εταιρεια η συγκεκριμενη υπηρεσια..

Αρα οταν ψωνιζεις μεταχειρισμενο εξ αποστασεως  περνεις τα ρισκα σου. Ακομα και οταν κανεις πωληση παλι μπορεις να μπλεξεις με στραβο αγοραστη. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jtkar είπε

Εχω παραλαβει δεμα που ο πωλητης εγραφε με μεγαλα γραμματα το δεμα να ανοιχτει πριν την παραδοση και το ανεγραφε και στο αποδεικτικο πληρωμης  της courrier. Oταν πηγαινα να παραλαβω μου λεγανε οτι δεν δεχονται ανοιγμα δεματος και εαν δεν θελω να μην παραλαβω. Δεν παρέχεται σχεδον σε καμια εταιρεια η συγκεκριμενη υπηρεσια..

εξαρτάται το υποκατάστημα , φυσικά την πατάτα την έκανε το κατάστημα αποστολής

23 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Το καλύτερο είναι να βρεις περίπτωση που θα γίνει η συναλλαγή χέρι με χέρι 

επαρχία είναι σχεδόν αδύνατον

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πρωτα κοιτας ποσες αξιολογησεις εχει καποιος , σε τι προιοντα και ποσα χρονια ειναι μελος. 5 αξιολογησεις δεν λενε τιποτα ειδικα αν ειναι αγοραστης μονο. 50 αξιολογησεις ως πωλητη λενε πολλα. Σε οσους εχουν λιγες η καθολου αξιολογησεις μονο απο κοντα εκτος και αν ο αγοραστης στελνει το προιον και μετα να πληρωθει αφου το ελεγξεις. Και παλι το απο κοντα σε ατομα χωρις αξιολογησεις δεν σημαινει οτι δεν θα παρεις κατι που ειναι ελλατωματικο και θα το διαπιστωσεις οταν πας σπιτι. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Το καλύτερο είναι να βρεις περίπτωση που θα γίνει η συναλλαγή χέρι με χέρι 

Το καλύτερο είναι να σταματήσεις να πουλάς/αγοράζεις μεταχειρισμένα. Το έκανα κάποτε όταν υπήρχε το fleamarket.gr (το θυμάστε?) αλλά το σταμάτησα γιατί είναι ψυχοφθόρο και αναποτελεσματικό. Υπάρχει πολύ λαμογιά εκεί έξω. Αυτά που αλλάζω (κινητά, τάμπλετ, λαπτοπ κτλ) πάνε σε μέλη της οικογένειας και συγγενείς δώρο. Πιάνουν και καλύτερο τόπο.

Δημοσ.

όπως έγραψε παραπάνω και ο Moderator η παρουσία στο community, δείχνει τι άτομο έχεις απέναντι σου. 10-12 χρόνια πχ στο insomnia με 100+ τοποθετήσεις, δε νομίζω να πουλάει σκασμένα κινητά κλπ. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, M A T R I X είπε

Υπάρχει courier εταιρία που το έχει σαν υπηρεσία και το χρεώνει αν θυμάμαι καλά. 

λινκ

3 ώρες πριν, Snoob είπε

Προσωπικά, πολύ ασφαλέστερο κριτήριο (αλλά και πάλι όχι απολύτως σίγουρο) θεωρώ το συνδυασμό καλών αξιολογήσων και ενεργής συμμετοχής στην κοινότητα. Κι αν έπρεπε οπωσδήποτε να προκρίνω κάτι από τα δύο, μεγαλύτερη βαρύτητα θα έδινα στην ενεργή συμμετοχή στην κοινότητα.

Νομιζω ισχυει αυτο, μιας και μου το εχουν αναφερει αγοραστες οταν προχωραμε την συναλλαγη. 

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Το καλύτερο είναι να σταματήσεις να πουλάς/αγοράζεις μεταχειρισμένα. Το έκανα κάποτε όταν υπήρχε το fleamarket.gr (το θυμάστε?) αλλά το σταμάτησα γιατί είναι ψυχοφθόρο και αναποτελεσματικό. Υπάρχει πολύ λαμογιά εκεί έξω. Αυτά που αλλάζω (κινητά, τάμπλετ, λαπτοπ κτλ) πάνε σε μέλη της οικογένειας και συγγενείς δώρο. Πιάνουν και καλύτερο τόπο.

Δεν πουλάνε μόνο μεταχειρισμένα. Είναι πολλές οι αγγελίες με σφραγισμένες συσκευές. Εγώ αγοράζω πλέον μόνο από αγγελίες σφραγισμένες συσκευές 

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω κι εγώ μια γνώμη από την απέναντι πλευρά, του (κατά καιρούς) πωλητή:

Νομίζω το καλύτερο εχέγγυο είναι οι κριτικές. Εύκολα βλέπεις ποιος είναι αξιόπιστος και ποιος όχι.

Επίσης ένα κριτήριο είναι η παλαιότητα (και ενεργός συμμετοχή) του μέλους. Σε τελείως new users κι εγώ διστάζω μερικές φορές και αναζητώ επικοινωνία με τηλέφωνο και συνάντηση. Και μου έχουν τύχει άψογοι αγοραστές.

Επίσης ως πωλητής προφανώς προτιμώ άτομα που δίνουν εύκολα στοιχεία επικοινωνίας ή όταν - από μόνοι τους - δέχονται να προχωρήσουν σε κατάθεση. Γιατί αντικαταβολή με courier είναι ολίγον πονεμένη ιστορία.

Γενικώς οι αγγελίες μεταχειρισμένων εμπεριέχουν και το στοιχείο της εμπιστοσύνης. Εσύ εμπιστεύεσαι εμένα ότι θα σου δώσω αυτό που περιγράφω, εγώ εμπιστεύομαι εσένα ότι θα τηρήσεις τους όρους συναλλαγής.

Προσωπικά μόνο μια φορά μου έτυχε "στραβή", εννοώντας ότι ο αγοραστής μου έγραψε  ότι αυτό που του έστειλα δεν δούλευε. Έλυσα το θέμα άμεσα και δίκαια.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...