IoannisSM Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 3 λεπτά πριν, zio10 είπε Το ίδιο είναι. οπότε;
dpolal Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, IoannisSM είπε οπότε; Πας και παραλαμβάνεις χέρι με χέρι.
zio10 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 32 λεπτά πριν, IoannisSM είπε οπότε; Κρίνεις αν ο πωλητής είναι ειλικρινής. Αν θέλει να σου φάει λεφτά μπορεί να κάνεις κατάθεση και να μη στείλει τίποτα ή αντικαταβολή και να παραλάβεις ένα άδειο κουτί.
washcloud Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, IoannisSM είπε οπότε; ...οπότε του ζητάς να "εξουσιοδοτήσει" αυτός την κούριερ: απλώς να πάει από εκεί για να στείλει το αντικείμενο, και μιλώντας με τον υπεύθυνο να αναλάβει αυτός (Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ εννοώ) την ευθύνη του ανοίγματος/ελέγχου του αντικειμένου στο κατάστημα παράδοσης (για να αποφευχθεί και η περίπτωση "χρονοχρέωσης", πράγμα που θα παίξει όταν μιλάμε για παράδοση στο σπίτι). Διαδικασία εφικτή για τις κούριερ, αρκεί να υπάρξει προσυνεννόηση μεταξύ των 3ων μερών, την οποία αν αρνηθεί να αποδεχτεί ο αποστολέας, τον ξεχνάς και ψάχνεις για τον επόμενο που θα την αποδεχτεί. Μετάφραση: θες να αγοράσεις ένα κινητό με αντικαταβολή; Λες του πωλητή "να πάει στην κούριερ να το συσκευάσει παρουσία τους και με΄σω του καταστήματος παραλαβής να δώσει εντολή ότι είναι ΟΚ να ανοίξει την συσκευασία ο παραλήπτης στο εκεί κατάστημα και να δοκιμάσει επί τόπου το κινητό, και αν το βρίσκει της αρεσκείας του να δώσει το ποσό της αντικαταβολής". Επίσης, για να μην έχει ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο να αντιδράσει η κούριερ σε κάτι, του ζητάς να ΠΛΗΡΩΣΕΙ αυτός ως αποστολέας τα μεταφορικά της αποστολής, και απλά να τα συμπεριλάβει στο συνολικό ύψος της αντικαταβολής (αν το βάλει ως "χρέωση παραλήπτη", πιθανώς θα τσινίσει ο υπεύθυνος του σημείου αποστολής, γιατί δεν έχει όρεξη να παίξει μεταφορά αντικειμένου που ίσως δεν θα δεχτεί να παραλάβει ο αποστολέας, άρα να "φάει στον κώλο τα μεταφορικά", σε αυτήν την περίπτωση). Με άλλα λόγια, με αυτήν την διαδικασία, πετάς το μπαλάκι στον πωλητή, να αναλάβει αυτός πιθανό καζίκι χρέωσης μεταφορικών, αν ο αγοραστής είναι "τρία πουλάκια κάθονται" και του αρέσει να,,,παίζει με κάτι τέτοια. Ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζεται έτσι ο αγοραστής ότι δεν θα δώσει ΕΝΑΝ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ, με πιθανότητα να παραλάβει (αφού πληρώσει), από τα τρία το μακρύτερο. Και η όλη διαδικασία είναι ό,τι πιο "τιμιο" μπορεί να υπάρξει, σαν σχέση "κινδύνου" απομακρυσμένης αγοράς (η πωλητής διακινδυνεύει λίγα, ενώ ο αγοραστής πολύ περισσότερα). Αν λοιπόν ο πωλητής είναι εντάξει και όχι λαμόγιο, θα το δεχτεί (αν είναι και λίγο έξυπνος, θ' ανεβάσει την τιμή, όσο είναι το κόστος των μεταφορικών που ενδεχομένως να χάσει αν πέσει ΑΥΤΟΣ σε μαλακιστήρι....). Αυτά τα,,,"ολίγα". 1 2
1988panos2171 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Συγνώμη αλλά εσύ θα έκανες κάτι τέτοιο αν πουλουσες ένα κινητό; Αν κατά το άνοιγμα και τον οπτικό έλεγχο του πέσει και σπάσει ή έστω κάνει κάποιο σημάδι είσαι σίγουρος ότι δε θα στο ξαναστείλει πίσω, πλέον με ζημιά; 3
Dinos1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, washcloud είπε ...οπότε του ζητάς να "εξουσιοδοτήσει" αυτός την κούριερ: απλώς να πάει από εκεί για να στείλει το αντικείμενο, και μιλώντας με τον υπεύθυνο να αναλάβει αυτός (Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ εννοώ) την ευθύνη του ανοίγματος/ελέγχου του αντικειμένου στο κατάστημα παράδοσης (για να αποφευχθεί και η περίπτωση "χρονοχρέωσης", πράγμα που θα παίξει όταν μιλάμε για παράδοση στο σπίτι). Διαδικασία εφικτή για τις κούριερ, αρκεί να υπάρξει προσυνεννόηση μεταξύ των 3ων μερών, την οποία αν αρνηθεί να αποδεχτεί ο αποστολέας, τον ξεχνάς και ψάχνεις για τον επόμενο που θα την αποδεχτεί. Μετάφραση: θες να αγοράσεις ένα κινητό με αντικαταβολή; Λες του πωλητή "να πάει στην κούριερ να το συσκευάσει παρουσία τους και με΄σω του καταστήματος παραλαβής να δώσει εντολή ότι είναι ΟΚ να ανοίξει την συσκευασία ο παραλήπτης στο εκεί κατάστημα και να δοκιμάσει επί τόπου το κινητό, και αν το βρίσκει της αρεσκείας του να δώσει το ποσό της αντικαταβολής". Επίσης, για να μην έχει ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο να αντιδράσει η κούριερ σε κάτι, του ζητάς να ΠΛΗΡΩΣΕΙ αυτός ως αποστολέας τα μεταφορικά της αποστολής, και απλά να τα συμπεριλάβει στο συνολικό ύψος της αντικαταβολής (αν το βάλει ως "χρέωση παραλήπτη", πιθανώς θα τσινίσει ο υπεύθυνος του σημείου αποστολής, γιατί δεν έχει όρεξη να παίξει μεταφορά αντικειμένου που ίσως δεν θα δεχτεί να παραλάβει ο αποστολέας, άρα να "φάει στον κώλο τα μεταφορικά", σε αυτήν την περίπτωση). Με άλλα λόγια, με αυτήν την διαδικασία, πετάς το μπαλάκι στον πωλητή, να αναλάβει αυτός πιθανό καζίκι χρέωσης μεταφορικών, αν ο αγοραστής είναι "τρία πουλάκια κάθονται" και του αρέσει να,,,παίζει με κάτι τέτοια. Ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζεται έτσι ο αγοραστής ότι δεν θα δώσει ΕΝΑΝ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ, με πιθανότητα να παραλάβει (αφού πληρώσει), από τα τρία το μακρύτερο. Και η όλη διαδικασία είναι ό,τι πιο "τιμιο" μπορεί να υπάρξει, σαν σχέση "κινδύνου" απομακρυσμένης αγοράς (η πωλητής διακινδυνεύει λίγα, ενώ ο αγοραστής πολύ περισσότερα). Αν λοιπόν ο πωλητής είναι εντάξει και όχι λαμόγιο, θα το δεχτεί (αν είναι και λίγο έξυπνος, θ' ανεβάσει την τιμή, όσο είναι το κόστος των μεταφορικών που ενδεχομένως να χάσει αν πέσει ΑΥΤΟΣ σε μαλακιστήρι....). Αυτά τα,,,"ολίγα". Εγώ σαν πωλητής για αντικείμενο αξίας θα δεχτώ αυτή την διαδικασία……. Δεν νομίζω. Χέρι με χέρι και εάν σας αρέσει, αλλιώς πληρωμή μπροστά και το κούριερ δικό σας ! Για να δέχεται πωλητής την συγκεκριμένη διαδικασία θα πρέπει να πουλάει αντικείμενο πολύ παραπάνω από την πραγματική αξία, τουτεστην βρήκε κορόιδο ! Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2022 από Dinos1973
Bitbit Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 αυτό το πράγμα τελικά με τις συνεννοήσεις με τα κουριερ παίζει όντως; διότι αν θυμάμαι καλά, κάποιοι είχαν αναφέρει ότι δε παίζει. προσωπικά δεν υπήρχε περίπτωση να μπω σε τέτοια διαδικασία για να πουλήσω κάτι. Κι αυτό δε σημαίνει ότι είμαι απατεώνας. Απλά δε θα το κάνουμε ολόκληρη ιστορία. αν ο άλλος τραβάει ζόρια, ας πάει σε κατάστημα να αγοράσει καινούργιο ώστε να είναι και σίγουρος, πάμε στον επόμενο. 3 3
washcloud Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε Συγνώμη αλλά εσύ θα έκανες κάτι τέτοιο αν πουλουσες ένα κινητό; Αν κατά το άνοιγμα και τον οπτικό έλεγχο του πέσει και σπάσει ή έστω κάνει κάποιο σημάδι είσαι σίγουρος ότι δε θα στο ξαναστείλει πίσω, πλέον με ζημιά; ...συγγνώμη αλλά εγώ δεν θα έμπαινα στην διαδικασία ν' ΑΓΟΡΑΣΩ ένα κινητό, αν δεν μου το πουλούσαν με την διαδικασία που περιέγραψα. Τόσο απλά. Ταυτόχρονα "Αν κατά το άνοιγμα και τον οπτικό έλεγχο του πέσει και σπάσει ή έστω κάνει κάποιο σημάδι", είναι ένας καλός λόγος για εσένα να μην δέχεσαι να πουλήσεις ένα κινητό με την διαδικασία που περιέγραψα. ΔΕΝ σε υποχρεώνει κάποιος να την ακολουθήσεις. Τόσο απλά. 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Εγώ σαν πωλητής για αντικείμενο αξίας θα δεχτώ αυτή την διαδικασία……. Δεν νομίζω. Χέρι με χέρι και εάν σας αρέσει, αλλιώς πληρωμή μπροστά και το κούριερ δικό σας ! Έτσι. Παρεμπιπτόντως, ούτε εγώ σαν αγοραστής δεν νομίζω να αγόραζα από εσένα από απόσταση. 40 λεπτά πριν, Bitbit είπε αυτό το πράγμα τελικά με τις συνεννοήσεις με τα κουριερ παίζει όντως; διότι αν θυμάμαι καλά, κάποιοι είχαν αναφέρει ότι δε παίζει. ...δεν ξέρω "ποιούς εννοείς", αλλά κανείς δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ σε κάτι: by deafault, οι κούριερ ΔΕΝ δίνουν δέμα να ανοίξεις, ΠΡΙΝ α) υπογράψεις για την παραλαβή του β) πληρώσεις είτε για τα μεταφορικά του (αν είναι χρέωση παραλήπτη), είτε την αντικαταβολή του, είτε και τα δυο μαζί (εξαιρέσεις ηλιθίων, συνήθως διανομέων στην πόρτα σου, πάντα υπάρχουν: "ναι βέβαια, άνοιξε το και δες το, λίγο γρήγορα μόνο αν μπορείς γιατί έχω τόσα να παραδώσω", αλλά ο κανόνας είναι το αντίθετο). ΜΠΟΡΕΙΣ όμως να συνεννοηθείς με την κούριερ, σαν αποστολέας, για το πώς ακριβώς θέλεις να γίνει η παρόδοση. Εάν για παράδειγμα "τους δώσεις το οκέι", γενικά ΔΕΝ έχουν πρόβλημα να ακολουθήσουν τις "εντολές" του αποστολέα (και πληρώνοντα, μην το ξεχνάμε). Πρόβλημα θα είχαν "αν κάναν' του κεφαλιού τους" (παράδειγμα ολιγόμυαλου διανομέα πιο πάνω). Κατά τ' άλλα εξαιρέσεις υπάρχουν ΚΑΙ εδώ, στην περίπτωση πχ που η χρέωση των μεταφορικών ("το ψωμί δηλαδή της κούριερ"), είναι δηλωμένη ως "του παραλήπτη": σου λέει η κούριερ, μου δίνει εντολή ο ένας ο μπαγλάς να ανοίξει ο παραλήπτης το δέμα ΠΡΙΝ βάλει τζίφρα/δώσει αντικαταβολή για να το ελέγξει - αν όμως ο έτερος μπαγλάς φάει φλασιά και πει δεν το θέλει, κι αν τελικά δεν το θέλει κι ο πρώτος γιατί ήταν χαλασμένο ξερωγώ, ΠΟΙΟΣ θα με πλερώκει εμένα την μεταφορά που ήδη χρεώθηκα στην μαμά; Απαπα, γιατί να μπλέκω, του λέω ένα ξερό δεν γίνεται κύριε και από 'δω παν κι οι άλλοι"... Γενικά όμως, αυτό που την νοιάζει την κούριερ, είναι να πάρει κάποιος την ευθύνη του ανοίγματος, όταν η by default ευθύνη για την "ανέγγιχτη παράδοση στον παραλήπτη", βαρύνει εκείνην. Αν δώσει το ΟΚ ο αποστολέας, σε φάση "στέλνω έναν δονητή με αντικαταβολή και επιτρέπω ΠΡΙΝ βάλει την υπογραφή του για παραλαβή/πληρώσει, να ανοίξει την συσκευασία και να τον δοκιμάσει στον κώλο του να δει αν του κάνει", τότε η κούριερ γενικά όχι μόνο δεν έχει θέμα, αλλά παίζει να τραβήξει και βίντεο την διαδικασία δοκιμής και να την ανεβάσει και στα σόσιαλ....:ρ Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2022 από washcloud 1
M A T R I X Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δεν αναφέρεις καν το λόγο της ερώτησης σου. Φαντάζομαι ότι δεν θες να κάνεις κατάθεση χωρίς να ελέγξεις το προϊόν. Μπορείς να ζητήσεις αντικαταβολή και να του πεις να προστεθεί έλεγχος του δέματος κατά την παραλαβή (πριν την πληρωμή). Έτσι όταν πας εσύ να παραλάβεις, μπορείς να το ανοίξεις κανονικά, να ελέγξεις τη συσκευή, έχεις όσο χρόνο θες. Τώρα αν είναι ένα PS5 πχ, δυστυχώς δεν μπορείς να το κάνεις αυτό στο κατάστημα 🙂 ... αλλά κινητά, ρολόγια, λαπτοπ κλπ μπορείς να δεις τη λειτουργία τους. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δεν επιτρέπετε για κανένα λόγο να ανοίξεις αλληλογραφία πριν υπογράψεις/πληρώσεις για να παραλάβεις, ότι το έκαναν κάποια καταστήματα κατ εξαίρεση δεν σημαίνει και ότι ήταν σωστό το 90% τον καταστημάτων courier δεν θα τι δεχτούν και καλά θα κάνουν Να σου πω το πιο απλό πράγμα στέλνω ένα κινητό και έστω δέχεται η courier να αφήσει τον παραλήπτη να το ανοίξει πριν πληρώσει, βγάζει ο αγοραστής την συσκευή από το κουτί του πέφτει και γίνεται θρύψαλα η οθόνη, ο αγοραστής τελικά δεν πληρώνει το παίζει τρελά ότι έτσι ήταν στο κουτί, γυρίσει σε εμένα σπασμένο ποιον κυνηγάω? Αγοραστή? Courier? Και πως θα αποδείξω ποιος τι έκανε? Η δουλειά της courier είναι να πάρει ένα πακέτο από το σημείο α να το πάει στο σημείο β, και σε περιπτώσεις στο σημείο β να πληρωθεί στη περίπτωση αντικαταβολής Ούτε μπορεί να ξέρει τι έχεις μέσα στο πακέτο, ούτε μπορεί να ξέρει τι λειτουργική κατάσταση του αντικείμενου στο πακέτο, ούτε έχει καμία υποχρέωση οποίος είναι στο γκισέ να κάνει το χώρο φύλακα πάνω από το κεφάλι οποιουδήποτε αγοραστή γιατί αν εσύ στείλεις i Phone σε κάποιον γνωστό σου ελαφρό χέρι και βάλει την ωρα που πάρει το βλέμμα ο υπάλληλος του γκισέ από αυτόν βάλει ένα 3310 στο κουτί σου και πει δεν μου κάνει τελικά, δεν πληρώνω Και εσένα σου γυρίσει το 3310 πάλι ποιος φταει? 8 3
IoannisSM Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 2 ώρες πριν, M A T R I X είπε Δεν αναφέρεις καν το λόγο της ερώτησης σου. Φαντάζομαι ότι δεν θες να κάνεις κατάθεση χωρίς να ελέγξεις το προϊόν. Μπορείς να ζητήσεις αντικαταβολή και να του πεις να προστεθεί έλεγχος του δέματος κατά την παραλαβή (πριν την πληρωμή). Έτσι όταν πας εσύ να παραλάβεις, μπορείς να το ανοίξεις κανονικά, να ελέγξεις τη συσκευή, έχεις όσο χρόνο θες. Τώρα αν είναι ένα PS5 πχ, δυστυχώς δεν μπορείς να το κάνεις αυτό στο κατάστημα 🙂 ... αλλά κινητά, ρολόγια, λαπτοπ κλπ μπορείς να δεις τη λειτουργία τους. Νομιζω οτι ειναι προφανες για ποιο λογο ρωταω. Για αγορα απο αγγελια. Δεν εχω ξανακανει. Ειδα σε σχετικο θεμα εδω, οτι καποιος ειπε οχι στις τραπεζικες καταθεσεις. Και αναρωτιεμαι με τι αλλο τροπο γινεται ωστε να ειναι ασφαλης ο αγοραστης απο τυχον scammers. ΟΚ οι απαντησεις που δοθηκαν μου αρκουν. Σας ευχαριστω. 1
M A T R I X Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 9 λεπτά πριν, IoannisSM είπε Νομιζω οτι ειναι προφανες για ποιο λογο ρωταω. Για αγορα απο αγγελια. Δεν εχω ξανακανει. Ειδα σε σχετικο θεμα εδω, οτι καποιος ειπε οχι στις τραπεζικες καταθεσεις. Και αναρωτιεμαι με τι αλλο τροπο γινεται ωστε να ειναι ασφαλης ο αγοραστης απο τυχον scammers. ΟΚ οι απαντησεις που δοθηκαν μου αρκουν. Σας ευχαριστω. Κατάθεση πριν την αποστολή μόνο σε άτομα με πολλές αξιολογήσεις, και αυτό δεν είναι κανόνας. Εγώ θα σου πρότεινα το παραπάνω.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Για πωλητες: Οχι πωλησεις με αντικαταβολη. Για αγοραστες: Οχι αγορες με τραπεζικη καταθεση. Οποτε, do the math. Η χερι-χερι, ή καποια απο τις 2 πλευρες παιρνει τα ρισκα της εν γνωση της.
Προτεινόμενες αναρτήσεις