nkontiser Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα, τον Απρίλιο μεταφέρθηκα σε νέο συμβόλαιο κινητής στην vodafone, ωστόσο αργότερα το μετάνιωσα. Δεν έχω πληρώσει τα πάγια των τελευταίων μηνών, καθώς ο αριθμός παρέμενε αχρησιμοποίητος και εξέταζα τις επιλογές μου. Χθες με ενημέρωσαν γραπτώς ότι αν δεν εξοφλήσω το "άμεσα απαιτητό ανεξόφλητο υπόλοιπό μου" (55 ευρώ) θα καταγγείλουν την σύμβαση και θα διακόψουν την σύνδεση. Καταλαβαίνω πως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξοφλήσω αυτό το ποσό, όμως επειδη δεν μου είναι ξεκάθαρο και δεν ρισκαρω να επικοινωνήσω με την ίδια την vodafone για διευκρίνηση λόγω του ιστορικού που έχουν λέγοντας ψέματα σε συνδρομητές, θέλω να ρωτήσω: Θα πρέπει να πληρώσω το συνολικό ποσό οφειλής (69 ευρώ σε αντίθεση με το απαιτητό που αναφέρουν στα 55 ευρώ) και το penalty διακοπής (που κανονικά θα ήταν 68 ευρώ αν έκανα την διακοπή αυτόν τον μήνα); Αν όχι πιστεύω είναι ένα easy way out και αυτό ήλπιζα να πετύχω αφήνοντας απλήρωτους τους λογαριασμούς εδώ και μερικούς μήνες. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, nkontiser είπε Καλησπέρα, τον Απρίλιο μεταφέρθηκα σε νέο συμβόλαιο κινητής στην vodafone, ωστόσο αργότερα το μετάνιωσα. Δεν έχω πληρώσει τα πάγια των τελευταίων μηνών, καθώς ο αριθμός παρέμενε αχρησιμοποίητος και εξέταζα τις επιλογές μου. Χθες με ενημέρωσαν γραπτώς ότι αν δεν εξοφλήσω το "άμεσα απαιτητό ανεξόφλητο υπόλοιπό μου" (55 ευρώ) θα καταγγείλουν την σύμβαση και θα διακόψουν την σύνδεση. Καταλαβαίνω πως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξοφλήσω αυτό το ποσό, όμως επειδη δεν μου είναι ξεκάθαρο και δεν ρισκαρω να επικοινωνήσω με την ίδια την vodafone για διευκρίνηση λόγω του ιστορικού που έχουν λέγοντας ψέματα σε συνδρομητές, θέλω να ρωτήσω: Θα πρέπει να πληρώσω το συνολικό ποσό οφειλής (69 ευρώ σε αντίθεση με το απαιτητό που αναφέρουν στα 55 ευρώ) και το penalty διακοπής (που κανονικά θα ήταν 68 ευρώ αν έκανα την διακοπή αυτόν τον μήνα); Αν όχι πιστεύω είναι ένα easy way out και αυτό ήλπιζα να πετύχω αφήνοντας απλήρωτους τους λογαριασμούς εδώ και μερικούς μήνες. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα Να ξες ότι θα πρέπει να πληρώσεις ότι πόσο είναι ο λογαριασμός σου την στιγμή που δεν κάνεις διακοπή, αν δεν προχωρήσεις σε διακοπή θα συνεχίσουν να χρεώνουν πάγια μέχρι την λήξη του συμβολαίου, παρόλο που θα έχεις φραγή, μακροπρόθεσμα δεν θα μπορείς να κάνεις συμβόλαιο στη voda, και αν μπεις στη λίστα τηλεγνους (αντίστοιχος τηρεσιας για την κινητή) σε περίπτωση που θελήσεις να κάνεις συμβόλαιο σε άλλη εταιρία, θα σου ζητάνε ένα ποσό σαν εγγύηση πριν κάνεις συμβόλαιο 1
nkontiser Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 3 ώρες πριν, Inuyasha είπε Να ξες ότι θα πρέπει να πληρώσεις ότι πόσο είναι ο λογαριασμός σου την στιγμή που δεν κάνεις διακοπή, αν δεν προχωρήσεις σε διακοπή θα συνεχίσουν να χρεώνουν πάγια μέχρι την λήξη του συμβολαίου, παρόλο που θα έχεις φραγή, μακροπρόθεσμα δεν θα μπορείς να κάνεις συμβόλαιο στη voda, και αν μπεις στη λίστα τηλεγνους (αντίστοιχος τηρεσιας για την κινητή) σε περίπτωση που θελήσεις να κάνεις συμβόλαιο σε άλλη εταιρία, θα σου ζητάνε ένα ποσό σαν εγγύηση πριν κάνεις συμβόλαιο Φραγή έχω ήδη, μιλάνε συγκεκριμένα για καταγγελία της σύμβασης και οριστική διακοπή της σύνδεσης, οπότε απο αυτή τη στιγμή και πέρα είναι σαν να μην ισχύει το συμβόλαιο. Άρα μελλοντικά πάγια δεν πρόκειται να με χρεώσουν, ουσιαστικά είναι διακοπή αλλά με δική τους πρωτοβουλία και όχι δική μου, οπότε αναρωτιέμαι αν θα εφαρμόζονται σε αυτήν την περίπτωση οι χρεώσεις που ισχύουν συνήθως όταν γίνεται διακοπή από μέρους του συνδρομητή.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 6 ώρες πριν, nkontiser είπε Φραγή έχω ήδη, μιλάνε συγκεκριμένα για καταγγελία της σύμβασης και οριστική διακοπή της σύνδεσης, οπότε απο αυτή τη στιγμή και πέρα είναι σαν να μην ισχύει το συμβόλαιο. Άρα μελλοντικά πάγια δεν πρόκειται να με χρεώσουν, ουσιαστικά είναι διακοπή αλλά με δική τους πρωτοβουλία και όχι δική μου, οπότε αναρωτιέμαι αν θα εφαρμόζονται σε αυτήν την περίπτωση οι χρεώσεις που ισχύουν συνήθως όταν γίνεται διακοπή από μέρους του συνδρομητή. Και σου ξανά λέω τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση τα πάγια θα χρεώνονται κανονικά, μέχρι το κανονικό χρόνο διάρκειας του συμβολαίου, και ναι μπορούν να σου ζητήσουν ότι ορίζει το συμβόλαιο 1
jkoukos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 22 ώρες πριν, nkontiser είπε Φραγή έχω ήδη, μιλάνε συγκεκριμένα για καταγγελία της σύμβασης και οριστική διακοπή της σύνδεσης, οπότε απο αυτή τη στιγμή και πέρα είναι σαν να μην ισχύει το συμβόλαιο. Άρα μελλοντικά πάγια δεν πρόκειται να με χρεώσουν, ουσιαστικά είναι διακοπή αλλά με δική τους πρωτοβουλία και όχι δική μου, οπότε αναρωτιέμαι αν θα εφαρμόζονται σε αυτήν την περίπτωση οι χρεώσεις που ισχύουν συνήθως όταν γίνεται διακοπή από μέρους του συνδρομητή. Τα έχεις καταλάβει όλα λάθος. Όταν υπογράφουμε ένα συμβόλαιο δεσμευόμαστε για Χ χρόνο (π.χ. 24 μήνες). Αν διακόψουμε, υποχρεωνόμαστε να καταβάλουμε το σχετικό τέλος πρόωρης διακοπής συν τα ανεξόφλητα πάγια. Το ότι υπάρχει φραγή στην σύνδεση, δεν έχει καμία σχέση. Η σύμβαση ισχύει στο ακέραιο και τα πάγια εξακολουθούν να χρεώνονται. Το ότι δεν χρησιμοποιείς την σύνδεση, διότι δεν έχεις πληρώσει τα πάγια των τελευταίων μηνών, δεν έχει καμία σχέση. Η σύμβαση ισχύει στο ακέραιο και τα πάγια εξακολουθούν να χρεώνονται. Πληροφοριακά έχουμε δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε και να ακυρώσουμε μία σύμβαση, μόνο εντός 14 ημερών από την υπογραφή της κι εφόσον ΔΕΝ έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Άπαξ και ενεργοποιηθεί, πληρώνεις κανονικά τα απαιτούμενα ποσά. 1
Λύση HateMe Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Λύση Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Χαίρομαι που δεν ρισκάρεις να επικοινωνήσεις με την vodafone, γιατί θα καρκινιάσουν χωρίς λόγο οι καημένοι οι agents 2 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Επίσης καταγγελία της σύμβασης πολύ πιθανών να έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν τα πάγια μέχρι τέλος της σύνδεσης (όπως ακριβώς γίνεται και στα δάνεια) καθώς και οποία οφέλη είχε με την σύναψη της σύνδεσης (εκπτώσεις σε πάγια η επιδότηση συσκευής) 1
jkoukos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 9 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Επίσης καταγγελία της σύμβασης πολύ πιθανών να έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν τα πάγια μέχρι τέλος της σύνδεσης (όπως ακριβώς γίνεται και στα δάνεια) καθώς και οποία οφέλη είχε με την σύναψη της σύνδεσης (εκπτώσεις σε πάγια η επιδότηση συσκευής) Υποχρέωση έχει να πληρώνει τις εκκρεμείς οφειλές, τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό και το ποσό που προβλέπεται λόγω πρόωρης διακοπής που αναφέρεται στην σύμβαση (υπολογίζεται ως απόσβεση της έκπτωσης των παγίων και τυχόν επιδοτήσεων συσκευών). Δε πληρώνει και είναι παράνομο να του ζητήσουν το σύνολο των παγίων των υπολειπομένων μηνών. 2
nkontiser Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, jkoukos είπε Τα έχεις καταλάβει όλα λάθος. Όταν υπογράφουμε ένα συμβόλαιο δεσμευόμαστε για Χ χρόνο (π.χ. 24 μήνες). Αν διακόψουμε, υποχρεωνόμαστε να καταβάλουμε το σχετικό τέλος πρόωρης διακοπής συν τα ανεξόφλητα πάγια. Το ότι υπάρχει φραγή στην σύνδεση, δεν έχει καμία σχέση. Η σύμβαση ισχύει στο ακέραιο και τα πάγια εξακολουθούν να χρεώνονται. Το ότι δεν χρησιμοποιείς την σύνδεση, διότι δεν έχεις πληρώσει τα πάγια των τελευταίων μηνών, δεν έχει καμία σχέση. Η σύμβαση ισχύει στο ακέραιο και τα πάγια εξακολουθούν να χρεώνονται. Πληροφοριακά έχουμε δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε και να ακυρώσουμε μία σύμβαση, μόνο εντός 14 ημερών από την υπογραφή της κι εφόσον ΔΕΝ έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Άπαξ και ενεργοποιηθεί, πληρώνεις κανονικά τα απαιτούμενα ποσά. Γνωρίζω πως η φραγή δεν έχει σχέση. Γνωρίζω το ότι δεν χρησιμοποιώ τη σύνδεση δεν έχει σχέση. Γνωρίζω για την υπαναχώρηση εντός 14 ημερών, αν και δεν το γνώριζα όταν συμφώνησα το συμβόλαιο. Ωστόσο ξαναλέω αναφέρουν καταγγελία της σύμβασης το οποίο σημαίνει αναμφισβήτητα ακύρωση του συμβολαίου από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, χωρίς όμως να αναιρούνται οι προηγούμενες οφειλές. Καταγγελία ονομάζεται επίσημα και η "διακοπή" από μέρος του συνδρομητή.
jkoukos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καταγγέλλουν την σύμβαση με υπαιτιότητα δική σου διότι ήδη έχεις φραγή και εξακολουθείς να μην πληρώνεις τα οφειλόμενα (κάποιων Χ μηνών). Το συμβόλαιο αναφέρει, ότι πληρώνεις έξτρα ποσό λόγω αυτής της πρόωρης διακοπής διότι χάνει επιβεβαιωμένα έσοδα η εταιρεία βάσει της μεταξύ σας συμφωνίας. Σε δική σου καταγγελία ισχύουν πάλι τα ίδια, ΑΛΛΑ αν αποδείξεις ότι οφείλεται σε λάθη και παραλείψεις παροχής της υπηρεσίας από τον πάροχο, τότε πληρώνεις μόνον τα χρωστούμενα και όχι το τέλος πρόωρης διακοπής. Μόνο που εδώ δεν ισχύουν αυτά, σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα. Διαβάζουμε πάντα τι προβλέπουν οι όροι του συμβολαίου. Την υπογραφή μας και το πουλί μας (λέει ο θυμόσοφος λαός) κοιτάμε που θα τα βάλουμε εκ των προτέρων. Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2022 από jkoukos
nkontiser Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, jkoukos είπε Καταγγέλλουν την σύμβαση με υπαιτιότητα δική σου διότι ήδη έχεις φραγή και εξακολουθείς να μην πληρώνεις τα οφειλόμενα (κάποιων Χ μηνών). Το συμβόλαιο αναφέρει, ότι πληρώνεις έξτρα ποσό λόγω αυτής της πρόωρης διακοπής διότι χάνει επιβεβαιωμένα έσοδα η εταιρεία βάσει της μεταξύ σας συμφωνίας. Σε δική σου καταγγελία ισχύουν πάλι τα ίδια, ΑΛΛΑ αν αποδείξεις ότι οφείλεται σε λάθη και παραλείψεις παροχής της υπηρεσίας από τον πάροχο, τότε πληρώνεις μόνον τα χρωστούμενα και όχι το τέλος πρόωρης διακοπής. Μόνο που εδώ δεν ισχύουν αυτά, σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα. Διαβάζουμε πάντα τι προβλέπουν οι όροι του συμβολαίου. Την υπογραφή μας και το πουλί μας (λέει ο θυμόσοφος λαός) κοιτάμε που θα τα βάλουμε εκ των προτέρων. Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Άρα σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να δώσω ό,τι οφείλω και το τέλος διακοπής, σαν να έκανα εγώ την διακοπή. Υποθέτω πως αν πληρώσω τις τρέχουσες οφειλές και χρησιμοποιήσω αυτό ως αφορμή για καταγγελία όταν εφαρμοστεί, θα πρέπει απλά να εξοφλήσω ό,τι έχει επιπλέον προκύψει μέχρι τότε και τίποτα παραπάνω; Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2022 από nkontiser
jkoukos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 5 λεπτά πριν, nkontiser είπε Άρα σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να δώσω ό,τι οφείλω και το τέλος διακοπής, σαν να έκανα εγώ την διακοπή. Σωστά, διότι είσαι κακός πελάτης οπότε είναι δική σου υπαιτιότητα η καταγγελία (προβλέπεται στην σύμβαση). 6 λεπτά πριν, nkontiser είπε Υποθέτω πως αν πληρώσω τις τρέχουσες οφειλές και χρησιμοποιήσω αυτό ως αφορμή για καταγγελία όταν εφαρμοστεί, θα πρέπει απλά να εξοφλήσω ό,τι έχει επιπλέον προκύψει μέχρι τότε και τίποτα παραπάνω; Σωστά (και αυτό προβλέπεται στη σύμβαση)! Θα πληρώσεις τις τότε ανεξόφλητες οφειλές. Αν αφορούν π.χ. 10 πάγια, θα είναι τα 10 πάγια + οι τυχόν νόμιμοι τόκοι υπερημερίας (φαίνονται σε κάθε λογαριασμό). Υπόψιν ότι στους 13 μήνες από την έναρξη της σύνδεσης, αν δεν έχεις εξοφλήσει, τότε χάνεται η σύνδεση και ο αριθμός, αλλά εξακολουθεί να παραμένει η χρέωση (μέχρι τον 13 μήνα), επ' άπειρον + τους νόμιμους τόκους έως ότου τα εξοφλήσεις. Στην περίπτωση αυτή το βέβαιο είναι ότι θα μπεις στην λίστα της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ (ο αντίστοιχος ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ των κινητών συνδέσεων) και πιθανόν άλλος πάροχος να μην σε δεχθεί ως πελάτη ή να σου ζητήσει ποσό εγγύησης εκ των προτέρων. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα