polaki Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Υπάρχει αγγελία που είναι ακόμα ενεργή και ο πωλητής εδώ και 1 εβδομάδα δεν έχει επικοινωνία και ούτε φαντάζομαι πρόκειται. Το ποσό ήταν σχετικά μικρό για τα δικά μου δεδομένα, και για να μην το κουράζουμε έστειλα τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Δε με ενδιαφέρει πλέον να πάρω τα λεφτά μου πίσω (δεν θα τα πάρω), αλλά δεν είναι δυνατόν να μη δίνει το forum τη δυνατότητα να κάνω καταγγελία με κάποιο τρόπο τον πωλητή ή την αγγελία του ώστε έστω να κατέβει απ'το forum για να μην την πατήσει και άλλος. Ντάξ.. 20 χρόνια στο insomnia, έχω κερδίσει από εμπειρίες και γνώσεις πολύ περισσότερα από αυτά που τώρα έχασα. Αλλά μην scamαριστεί και άλλος, κρίμα είναι. 1
john_shadow Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Γενικά είναι ένα θέμα να μην μπορείς να αφήσεις αρνητική κριτική άμα δε σε βάλει ο πωλητής ως αγοραστή του προϊόντος.. 1
korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, john_shadow είπε Γενικά είναι ένα θέμα να μην μπορείς να αφήσεις αρνητική κριτική άμα δε σε βάλει ο πωλητής ως αγοραστή του προϊόντος.. γιαυτό και πρώτα περιμένει να τον ορίσει ως αγοραστή και μετά ακολουθεί η συναλλαγή η κατάθεση φυσικά πάντα παραμένει ρίσκο
rodosf1 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 ενημέρωσε την ομάδα του insomnia καλύτερα. Πάντως νομίζω είναι καλό όλοι να ακολουθούμε τα εξής: 1. επικοινωνία μέσω των μηνυμάτων του insomnia. 2. όχι τραπεζική κατάθεση 3. επιβεβαίωση της συμφωνίας από τον πωλητή προτού γίνει η αποστολή, ώστε να υπάρχει δυνατότητα αρνητικού feedback. υγ. δεν το λέω για το φίλο που ποσταρε, γενικά για προστασία όλων είναι καλές πρακτικές θεωρώ.
Bitbit Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 36 λεπτά πριν, rodosf1 είπε 2. όχι τραπεζική κατάθεση κι όταν δίνουμε συμβουλές σε κάποιον που πουλάει, τότε του λέμε τραπεζική κατάθεση. Ανάλογα από ποια πλευρά είμαστε δηλαδή
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2022 Δεν προχωράτε σε ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΗΜΑ μετά την επίτευξη συμφωνίας στα βασικά (τιμή, τρόπος παράδοσης/παραλαβής) ΠΡΙΝ σας ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος. Όπως έχουμε εξηγήσει πάμπολλες φορές, θεμιτός λόγος να μην οριστείτε από το δημιουργό, εφόσον έχετε συμφωνήσει στα βασικά, δεν υπάρχει. Ακόμη κι αν γίνει κάτι και η συμφωνία ακυρωθεί, στέλνετε και οι δύο εμπλεκόμενοι αναφορά (είναι προφανές, είμαι βέβαιος, γιατί πρέπει να το βεβαιώσουν και οι δύο ότι η συμφωνία ακυρώθηκε) και αναλαμβάνουμε εμείς να αποδεσμεύσουμε την αγγελία. Όλα αυτά, όπως έχουμε εξηγήσει από χρόνια, δεν σας προστατεύουν από κακόβουλους, αλλά α) τίποτε δεν σας παρέχει απόλυτη προστασία και β) τουλάχιστον έτσι μπορείτε να αφήσετε αξιολόγηση. Με το προηγούμενο σύστημα, άφηνε ο καθένας όπου του κάπνιζε "αξιολόγηση". Είτε επειδή του φαινόταν η τιμή ακριβή, είτε επειδή ήταν το inbox του πωλητή γεμάτο, είτε γιατί είχαν κακή συναλλαγή σε άλλη αγγελία και έπεφτε "μαύρο" εκατέρωθεν παντού, κτλ. κτλ. Έχει κοντά 5 χρόνια το σύστημα αυτό και ακόμη διαγράφουμε "αξιολογήσεις" της πλάκας από το προηγούμενο διάστημα (έξτρα απολαυστικό, να βλέπεις άτομα να σου κοτσάρουν ως επιχείρημα να τους εμπιστευτείς για τις "αξιολογήσεις" τους, και 1 στις 3 να είναι παζάρι, ενημέρωση για γεμάτο inbox κτλ. Ναι, έχει συμβεί, κι όχι μία φορά). Τουλάχιστον με αυτό το σύστημα, ξέρουμε ότι υπήρξε συμφωνία για συναλλαγή. Με έναν τρόπο απλό και αποδείξιμο. Τώρα, πώς να δώσουμε δικαίωμα αξιολόγησης; Επειδή ισχυρίζεται κάποιος πως είχε συμφωνήσει; Κι εμείς πώς το ξέρουμε; Νόμιμα εννοώ, όχι να δούμε προσωπικά μηνύματα (που δεν μπορούμε) ή, ακόμη χειρότερα, ιδιωτικές σας συνομιλίες εκτός insomnia. Το ξαναγράφω: μην κάνετε ΚΑΝΕΝΑ βήμα αν δεν σας ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος. ΚΑΝΕΝΑ. Δεν θέλει, φοβάται, διστάζει; Προχωρήστε παρακάτω. Κι εφόσον κρίνετε πως είναι τόσο λαμπρή ευκαιρία ώστε αξίζει να ρισκάρετε, τουλάχιστον κάντε το γνωρίζοντας πως δεν μπορείτε να αφήσετε αξιολόγηση αν στραβώσει κάτι. Δεν μπορούμε να σας υποχρεώσουμε να προστατευτείτε, δεν υπάρχει τρόπος. Τώρα, για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου... Ό,τι άλλο, επικοινωνήστε στο [email protected] 5 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις