playtak Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Ανοίγω πάλι το θέμα καθώς απ τις 26 Ιουλίου εχω παραδώσει το laptop στο eshop για επιδιόρθωση θύρας usb και απο τότε άφαντο(το έστειλαν Ρουμανία) υποτίθεται το έχουν στείλει πίσω απο το service εκει στις 6/10(έχει γίνει και επιδιορθώσει ενω περίμενα να μου πουν το κόστος για ένα μηνα+,μην μπορώντας να περιμένω άλλο τους ενημέρωσα να το στείλουν πισω και θεωρητικά τελικά το επιδιορθώσαν χωρίς να μου πουν για κάποιο κόστος)αλλα ακόμα άφαντο,εννοείται οτι ουτε προσωρινό laptop εχουν δώσει τοσο καιρό καθώς η ζημιά είναι εκτος εγγύησης,η ερωτηση μου ειναι τι ενεργειες μπορω να κάνω?Μιλάμε για ουσιαστικα καινούργιο laptop(4/1/22)το είχα 6 μήνες και τωρα το εχει 3 μηνες το eshop ! Όλο λενε θα με πάρουν πισω και μόνο δυο φορές με εχουν πάρει(τους ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο παλι τπτ)Μήπως το εχουν χασει τελικά 😂εχει συμβεί σε άλλον τοσο διάστημα να μην εχει τι συσκευή του στέλνοντας την στο service? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
playtak Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2022 Παραλαβή σήμερα τελικά 1/11 μετά από 3 μήνες(επισκευάστηκε η θύρα χωρίς κανένα κόστος)μπορεί να κλείσει το θέμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις