Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr και service


playtak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω πάλι το θέμα καθώς απ τις 26 Ιουλίου εχω παραδώσει το laptop στο eshop για επιδιόρθωση θύρας usb και απο τότε άφαντο(το έστειλαν Ρουμανία) υποτίθεται το έχουν στείλει πίσω απο το service εκει στις 6/10(έχει γίνει και επιδιορθώσει ενω περίμενα να μου πουν το κόστος για ένα μηνα+,μην μπορώντας να περιμένω άλλο τους ενημέρωσα να το στείλουν πισω και θεωρητικά τελικά το επιδιορθώσαν χωρίς να μου πουν για κάποιο κόστος)αλλα ακόμα άφαντο,εννοείται οτι ουτε προσωρινό laptop εχουν δώσει τοσο καιρό καθώς η ζημιά είναι εκτος εγγύησης,η ερωτηση μου ειναι τι ενεργειες μπορω να κάνω?Μιλάμε για ουσιαστικα καινούργιο laptop(4/1/22)το είχα 6 μήνες και τωρα το εχει 3 μηνες το eshop ! Όλο λενε θα με πάρουν πισω και μόνο δυο φορές με εχουν πάρει(τους ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο παλι τπτ)Μήπως το εχουν χασει τελικά 😂εχει συμβεί σε άλλον τοσο διάστημα να μην εχει τι συσκευή του στέλνοντας την στο service?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...