Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. θέλω τα φώτα σας αν έτυχε να έχετε μια αντίστοιχη εμπειρία. πήρα ένα ρολόι από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όμως έχει και φυσικό κατάστημα στην Αθήνα  (δεν θα πω ακόμα το όνομά) με τηλεφωνική παραγγελία και πήγα εγώ και το παρέλαβα. μετά από σχεδόν μια ώρα που έφτασα σπίτι και το άνοιξα το ρολόι δεν είχε ούτε σταγόνα μπαταρία και λέω οκ και το έβαλα να φορτίζει όμως μισή ώρα αργότερα το ρολόι κλειστό χωρίς καμία ένδειξη και παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα καπάκι και μου λένε α φυσιολογικό είναι αυτό κάντε λίγο υπομονή. εν συντομία το ρολόι άνοιξε μετά από 40 λεπτά με μόλις 2% μπαταρία και έκανε σχεδόν 3 ώρες για να πάει 100%. όμως με το που το έβγαλα από την φόρτιση ξεκίνησε και έπεφτε μπαταρία με περίπου 10% ανά 5 λεπτά. με αποτέλεσμα σε 2 και κάτι έκλεισε και το φόρτισα και δεύτερη φορά με το ίδιο αποτέλεσμα. την επόμενη μέρα το πρωί το πήγα πίσω και μου λένε α πρέπει να το τσεκάρει τεχνικός στο σέρβις όμως το θέμα είναι ότι πέρασαν 10 μέρες και δεν έχω καμία απάντηση και όλο είναι θα το δούμε κτλπ και πλέον σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στο Συνήγορος του Καταναλωτή. και η ερώτηση μου είναι θα βγάλω άκρη τουλάχιστον κάνοντας καταγγελία;

Δημοσ.

Καταρχάς είναι περίπτωση DOA, που σημαίνει απευθείας αντικατάσταση στο σημείο πώλησης. Αν δεν ξέρουμε τα δικαιώματα μας σαν καταναλωτές πως περιμένουμε να έχουμε την αντίστοιχη εξυπηρέτηση; 

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

ακριβώς έτσι όπως τα είπες είναι TheoAlex50  εύχομαι ο φίλος να βγάλει άκρη και θα βγάλει και χωρίς να πάει στο συνήγορο του καταναλωτή απλά μόνο να τους το πει πιστεύω ότι θα του το αντικαταστήσουν άμεσα και έτσι πρέπει να γίνει!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...