JakeKaufman Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 4 λεπτά πριν, kostasxiaomi είπε @JakeKaufman ναι κόβει. γιατί δεν κάνετε την διασταύρωση με το μπλοκάκι των παραστατικών;
vamvakoolas Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, JakeKaufman είπε γιατί δεν κάνετε την διασταύρωση με το μπλοκάκι των παραστατικών; γιατι πολυ απλα υπαρχει φοβος οτι δε κοβει αποδειξεις σε ολους. Για να διατυπωσω ΣΩΣΤΑ το ερωτημα του θεματος: Τι κανω οταν ο υπαλληλος δε κοβει αποδειξεις για μελη; Πως μπορω να εχω πληρη γνωση του αριθμου μελων (οσοι πληρωσαν και πηραν αποδειξη και οσοι δε πηραν); 1
kostasxiaomi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 @vamvakoolas Πολύ σωστά, σε ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση.
JakeKaufman Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 7 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε γιατι πολυ απλα υπαρχει φοβος οτι δε κοβει αποδειξεις σε ολους. Για να διατυπωσω ΣΩΣΤΑ το ερωτημα του θεματος: Τι κανω οταν ο υπαλληλος δε κοβει αποδειξεις για μελη; Πως μπορω να εχω πληρη γνωση του αριθμου μελων (οσοι πληρωσαν και πηραν αποδειξη και οσοι δε πηραν); Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να ενημερωθούν τα μέλη ότι πρέπει να λάβουν απόδειξη για την πληρωμή τους; Εκτός κι αν η εξαπάτηση γίνεται σε συννενόηση μαζί τους. Σε αυτή την περίπτωση τρώνε πόρτα όταν ξανά-ερθουν, αφού δεν θα φαίνονται ως οικονομικά τακτοποιημένοι.
kostasxiaomi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 11 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να ενημερωθούν τα μέλη ότι πρέπει να λάβουν απόδειξη για την πληρωμή τους; Η ιδέα με τις υπογραφές και μία ανακοίνωση προς τα μέλη φαντάζει ως η καλύτερη λύση. 11 λεπτά πριν, lyda94 είπε να αλλάξεις υπάλληλο έχεις σκεφτεί? Με συγχωρείς αλλά δεν ανέφερα ότι πρόκειται για προσωπική περίπτωση και δεν πρόκειται για υπάλληλο που συστηματικά αποκρύπτει συνδρομές μελών. Μπορεί να υπάρχουν 2-3 περιπτώσεις τις οποίες ο ιδιοκτήτης θέλει να εξαλείψει.
makis269 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 26 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε γιατι πολυ απλα υπαρχει φοβος οτι δε κοβει αποδειξεις σε ολους. Για να διατυπωσω ΣΩΣΤΑ το ερωτημα του θεματος: Τι κανω οταν ο υπαλληλος δε κοβει αποδειξεις για μελη; Πως μπορω να εχω πληρη γνωση του αριθμου μελων (οσοι πληρωσαν και πηραν αποδειξη και οσοι δε πηραν); να βάλεις μια μεγάλη ταμπέλα πίσω από το ταμείο ότι υπάρχει υποχρέωση να κοπεί απόδειξη εφόσον κάποιος δώσει μαρούλι ........... μπλα μπλα μπλα .........
Moderators Inuyasha Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 43 λεπτά πριν, kostasxiaomi είπε Η ιδέα με τις υπογραφές και μία ανακοίνωση προς τα μέλη φαντάζει ως η καλύτερη λύση. Με συγχωρείς αλλά δεν ανέφερα ότι πρόκειται για προσωπική περίπτωση και δεν πρόκειται για υπάλληλο που συστηματικά αποκρύπτει συνδρομές μελών. Μπορεί να υπάρχουν 2-3 περιπτώσεις τις οποίες ο ιδιοκτήτης θέλει να εξαλείψει. Είτε μια είτε 5 πρέπει να κοπεί, σήμερα είναι 5 αύριο 10 και στο τέλος μπορεί να βγάζει περισσότερα από το αφεντικό Φροντησε να πρέπει να κοπεί κάτι προς τα μελοι για την συνδρομή που να μένει και αντίτυπο (κάτι σε διπλότυπο δηλαδή θέλεις) και ταυτόχρονα υπογραφή σε κάποιο βιβλίο με ημερομηνία που έγινε η πληρωμή Παρόλα αυτά αν υπάρχουν υποψίες ξεκινά να ψάχνεις για υπάλληλο
stef157 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Νομίζω η καλύτερη περίπτωση είναι με κάρτα μέλους που θα ανοίγει και την πόρτα. Οπότε όποιος έχει ενημερωμένη-πληρωμένη συνδρομή μπαίνει, όποιος δεν έχει δεν μπαίνει. Οπότε έτσι θα μπορείς να το ελέγχεις 100%. Αλλά αυτό προϋποθέτει σύστημα που έχει κάποιο κόστος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα