Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για αγορά μεταχειρισμένου crossover


doctor_667

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι για καινούργιο αυτοκίνητο για να αντικαταστήσω το πολύ παλιό μου Swift του 2006. Κι ενώ κοιτούσα για ηλεκτρικό, κάτι οι τιμές και αναμονές στα καινούργια, κάτι οι τιμές στους δημόσιους φορτιστές, συν του ότι δεν χρησιμοποιώ το αμάξι καθημερινά πλέον, το άφησα σαν ιδέα προς το παρόν. Επειδή όμως χρειάζομαι κάτι μεγαλύτερο, πιο καινούργιο, πιο ασφαλές κλπ, σκέφτομαι να πάρω κάποιο μεταχειρισμένο κοντά στα 20.000 σαν μια προσωρινή λύση μέχρι να δω και ακριβώς τι χρειάζομαι και πως θα πάει με τιμές ρεύματος και αυτοκινήτων.

Ενώ ποτέ δεν τα συμπαθούσα, όταν κοιτούσα για ηλεκτρικό, οι επιλογές ήταν σχεδόν όλες crossover οπότε άρχισε να μου αρέσει η ιδέα και προσανατολίζομαι εκεί προς το παρόν. Αν υπάρχει κάτι καλό σε σεντάν/SW δεν θα είχα πρόβλημα επίσης. Σίγουρα πάντως με ενδιαφέρει να έχει άνετους χώρους πάνω από όλα και πίσω και σαν μπαγαζιέρα. Επίσης με ενδιαφέρει κυρίως η καμπίνα από άποψη ομορφιάς, τεχνολογίας, εργονομίας και όχι τόσο η εξωτερική εμφάνιση.

Πρώτη μου επιλογή ήταν το ΚΙΑ Niro HEV μιας και σκέφτηκα ότι θα είναι πιο οικονομικό σαν υβριδικό και ήμουν σίγουρος για τους χώρους του. Έκανα προχθές τεστ ντράιβ και δεν μπορώ να πω ότι έμεινα και πολύ ικανοποιημένος. Η καμπίνα σίγουρα δεν ήταν τόσο ποιοτική όσο νόμιζα και οδηγικά δεν τρελάθηκα, αν και αυτό το περίμενα πάνω κάτω. Κοιτάω τώρα και το 3008 2016-2020 και τα Nissan Qashqai 2018-2021 και Renault Kadjar ενδεχομένως για κάτι πιο φτηνό. Έχω σκεφτεί και τα Ford Puma και Skoda Kamiq αλλά νομίζω είναι λίγο πιο μικρά. Με προβληματίζει λίγο πόσο μπορούν οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες να στηρίξουν τόσο μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα και επίσης εδώ Ολλανδία υπάρχει ξεκάθαρη πίεση για μακριά από ICE κινητήρες και δεν ξέρω πως θα επηρεάσει αυτό στο μέλλον τέλη και μεταπωλητική αξία. Υπάρχει καμιά άλλη πρόταση σε αυτά τα λεφτά; Ποιο είναι το πιο οικονομικό και ποιο το πιο αξιόπιστο; 

Το ξέρω ότι ρωτάω πολλά αλλά ας ανοίξει η κουβέντα για να με βοηθήσει και μένα να τα βάλω σε μια τάξη στο μυαλό μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οδήγησα το 3008 και μου άρεσε πολύ και η οδηγική συμπεριφορά και η αίσθηση/τεχνολογία στο εσωτερικό οπότε το σκέφτομαι σοβαρά. Το μόνο που με κρατάει είναι η αξιοπιστία όπου διάβασα για σοβαρά προβλήματα με τους puretech 1.2 και τον ιμάντα χρονισμού. Το καλό στην Ολλανδία είναι ότι υπάρχουν ονλάιν τα πάντα για την ιστορία ενός αυτοκινήτου οπότε μπορώ να δω σε μεγάλο βαθμό τι προβλήματα έχει βγάλει και αν έχει αλλαχτεί. Με αυτό κατά νου έχει κανείς εμπειρία από αξιοπιστία για τα νέα Πεζό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα "σοβαρα προβληματα" που διαβασες ειναι το εξης ενα, οτι σε μοντελα προ 2019 ο ιμαντας χρονισμου ξεφτιζε λογω αντιδρασης με το λαδι που εμβαπτιζοταν, με συνεπεια να βουλωνει το φιλτρο λαδιου. Φυσικα εμφανιζοταν προειδοποιητικη λυχνια και οι αντιπροσωπειες προχωρουσαν σε αλλαγη ιμαντα χωρις συζητηση. Εκτοτε, σαν διορθωτικες ενεργειες, εχουν αλλαξει οι προδιαγραφες των λαδιων, εχει ερθει και πιο νωρις (στα 100K χλμ) η αντικατασταση του και πλεον επειδη γνωριζουν το ζητημα, εχουν και εξειδικευμενο τροπο επιθεώρησης 

Αφου οπως λες εχεις προσβαση το ιστορικο του αυτοκινητου, μπορεις να δεις αν εχει αλλαχθει ο ιμαντας η ακομη καλυτερα μπορεις να τον αλλαξεις προληπτικά 

Το συγκεκριμμενο μοτερ ειναι τουλαχιστον μια 5ετια στην αγορα χωρις ιδιαιτερα προβληματα σε ολη σχεδον την γκαμα Opel/Peugeot/Citroen, τεραστιος αριθμος αυτοκινητων

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις ακριβώς από πότε φτιάχτηκε το θέμα αυτό; Είναι όντως 2019; Γιατί αυτό που βλέπω είναι ότι στα 2017 και πίσω υπάρχει ανάκληση όταν βάζω τις πινακίδες αλλά όχι σε αυτά του 2018. Παρεμπιπτόντως, θα προτιμούσατε ένα παλιότερο με σίγουρα αλλαγμένο τον ιμάντα (και άρα πιο καινούργιο) ή ένα πιο καινούργιο με τον εργοστασιακό ακόμα που θα πρέπει να αλλαχτεί σχετικά σύντομα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tutuyo είπε

Τα "σοβαρα προβληματα" που διαβασες ειναι το εξης ενα, οτι σε μοντελα προ 2019 ο ιμαντας χρονισμου ξεφτιζε λογω αντιδρασης με το λαδι που εμβαπτιζοταν, με συνεπεια να βουλωνει το φιλτρο λαδιου. Φυσικα εμφανιζοταν προειδοποιητικη λυχνια και οι αντιπροσωπειες προχωρουσαν σε αλλαγη ιμαντα χωρις συζητηση. Εκτοτε, σαν διορθωτικες ενεργειες, εχουν αλλαξει οι προδιαγραφες των λαδιων, εχει ερθει και πιο νωρις (στα 100K χλμ) η αντικατασταση του και πλεον επειδη γνωριζουν το ζητημα, εχουν και εξειδικευμενο τροπο επιθεώρησης 

Αφου οπως λες εχεις προσβαση το ιστορικο του αυτοκινητου, μπορεις να δεις αν εχει αλλαχθει ο ιμαντας η ακομη καλυτερα μπορεις να τον αλλαξεις προληπτικά 

Το συγκεκριμμενο μοτερ ειναι τουλαχιστον μια 5ετια στην αγορα χωρις ιδιαιτερα προβληματα σε ολη σχεδον την γκαμα Opel/Peugeot/Citroen, τεραστιος αριθμος αυτοκινητων

 

Όταν θα ανάψει η λυχνία σημαίνει πως η σίτα της αντλίας λαδιού (και όχι το φίλτρο) έχει βουλώσει εντελως και δεν τραβάει το λάδι που πρέπει. Άρα εισαι πιθανόν στο +5.

Μπες σε ξένα φόρουμ και θα δεις πως προβλήματα υπήρξαν ακόμα και σε μοντέλα του 2019.

Το θέμα αυτό είναι σοβαρό και δεν μπαίνει σε εισαγωγικά.

Επίσης, είναι μακράν χειρότερα τα πράγματα σε οχήματα που κινούνται εντός αστικού ιστού και κάνουν μικρές διαδρομές. Υπάρχουν περιπτώσεις με οχήματα με λιγότερο από 60.000 χιλιόμετρα στα οποία εμφανίστηκε το θέμα.

Ο δε εξειδικευμενος τρόπος επιθεωρησης είναι το μέτρημα του πλατους του ιμάντα, ώστε να ελέγξουν εάν έχει αρχίσει να ξεφτιζει!!!

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...