Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimosxania είπε

Η σαμσουνγκ λέει είκοσι εργάσιμες μέρες για την κάρτα μετά την αίτηση.καλα κρασιά για την black friday

Οπότε στην black Friday κάνε τις αγορές σου με τα δικά σου χρήματα και την κάρτα της samsung την χρησιμοποιείς όποτε την λάβεις...

Λύσεις υπάρχουν... μην πνιγείτε σε μια κουταλιά νερό...

  • Like 1
  • Απαντ. 643
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, zetov είπε

Μπορεις να μου πεις σε ποιο μειλ εστειλες και τι τους εγραψες;;;

Πάρε τηλέφωνο στο 2109555000 και κάνε αίτημα.

Δημοσ.

Παιδια στο samsung protect στον αριθμο παραστατικου τι βαζουμε?

Και κατι αλλο εκανα αιτηση για την Prepaid και στο αρχειο που ηθελε εικονα απο τον σειριακο αριθμο εστειλα φωτο απο το κουτι που ανεγραφε επανω σειριακο και μοντελο.

Θα εχω καποιο θεμα?

Ευχαριστω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Παιδια στο samsung protect στον αριθμο παραστατικου τι βαζουμε?

Και κατι αλλο εκανα αιτηση για την Prepaid και στο αρχειο που ηθελε εικονα απο τον σειριακο αριθμο εστειλα φωτο απο το κουτι που ανεγραφε επανω σειριακο και μοντελο.

Θα εχω καποιο θεμα?

Ευχαριστω!

Ερώτηση : Στον σειριακό (όχι φωτό) έγραψες αυτό της τηλεόρασης ή του κουτιού ?? Γιατί έχουν ένα χαρακτήρα (τον τελευταίο) διαφορά . Δηλαδή στο κουτί δεν γράφεται ο τελευταίος χαρακτήρας.

Επεξ/σία από jobous
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jobous είπε

Ερώτηση : Στον σειριακό (όχι φωτό) έγραψες αυτό της τηλεόρασης ή του κουτιού ?? Γιατί έχουν ένα χαρακτήρα (τον τελευταίο) διαφορά . Δηλαδή στο κουτί δεν γράφεται ο τελευταίος χαρακτήρας.

Του κουτιου εγραψα.....

Θα υπαρξει θεμα?

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, jobous είπε

Δεν πιστεύω , αλλά αν έχουν κάνει άλλοι το ίδιο και πήραν κανονικά απάντηση , ας μας το πουν. 

Μιλησα με samsung.

Εκανα παλι αιτηση.

Θελανε φωτο απο την ετικετα της τηλεορασης που ειναι στο πισω μερος.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή το διάβασα και την περασμένη εβδομάδα αυτό από κάποιο άλλο μέλος. Εγώ έστειλα φωτό από τον σειριακό στο κουτί και από την απόδειξη αγοράς και χθες μου ήρθε το εμαιλ ότι θα μου στείλουν εντός 20 ημερών την κάρτα. 

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Επειδή το διάβασα και την περασμένη εβδομάδα αυτό από κάποιο άλλο μέλος. Εγώ έστειλα φωτό από τον σειριακό στο κουτί και από την απόδειξη αγοράς και χθες μου ήρθε το εμαιλ ότι θα μου στείλουν εντός 20 ημερών την κάρτα. 

Εμενα ο υπαλληλος ειπε οτι θελει φωτο απο την ετικετα της tv που ειναι στο πισω μερος η απο το μενου.

Στο εγγραφο του προμο λεει  αυτο

Σειριακό Αριθμό Προϊόντος (φωτογραφία από ετικέτα συσκευής που φαίνεται ο serial number)

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Εμενα ο υπαλληλος ειπε οτι θελει φωτο απο την ετικετα της tv που ειναι στο πισω μερος η απο το μενου.

Στο εγγραφο του προμο λεει  αυτο

Σειριακό Αριθμό Προϊόντος (φωτογραφία από ετικέτα συσκευής που φαίνεται ο serial number)

Απλώς το αναφέρω για να μην πανικοβληθούν όσοι έχουν στείλει φωτό μόνο από τον σειριακό στο κουτί.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kaktos77 είπε

Απλώς το αναφέρω για να μην πανικοβληθούν όσοι έχουν στείλει φωτό μόνο από τον σειριακό στο κουτί.

Kαι εγω το μεσημερι εκανα αιτηση με φωτο απο το κουτι και μετα ειδα αυτο που σε ειπα ,πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν θελει φωτο απο το πισω μερος της τηλεορασης και να ξανακανω αιτηση.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Επειδή το διάβασα και την περασμένη εβδομάδα αυτό από κάποιο άλλο μέλος. Εγώ έστειλα φωτό από τον σειριακό στο κουτί και από την απόδειξη αγοράς και χθες μου ήρθε το εμαιλ ότι θα μου στείλουν εντός 20 ημερών την κάρτα. 

Kαι γω τα ιδια. Με το κουτι και περασε κανονικα.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Kαι γω τα ιδια. Με το κουτι και περασε κανονικα.

Πιστεύω να μην έχω θέμα πούμε κάνα 2 αιτήσεις. 

Έτσι με είπαν στο τηλέφωνο να κάνω και 2η και εάν δεν με αφήσει να περιμένω να ακυρωθεί η πρώτη και να κάνω 2η.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Απο samsung protect:

Αναφορά σε κείμενο

Ασφαλίζονται αποκλειστικά και μόν ο συσκευές των οποίων οι πληροφορίες, όπως κατασκευαστής, μοντέλο & σειριακός αριθμός (S/N) ή IMEI αναγράφονται στην απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς τους με ευδιάκριτα τα στοιχεία του κωδικού προϊόντος και του S/N ή IMEI στο σχετικό πεδίο πάνω στην συσκευή ή στη συσκευασία αυτής. Η Ασφαλιστική Επιχείρηση, για το παρόν Ασφαλιστικό Προϊόν, παρέχει κάλυψη του κόστους επισκευής, συμπεριλαμβανόμενων των διαχειριστικών εξόδων, ανταλλακτικών και εργασίας σε περίπτωση δυσλειτουργίας της Ασφαλισμένης Συσκευής, συνεπεία ηλεκτρον ικής ή μηχαν ικής βλάβης: 1. Μετά την λήξη της αρχικής περιόδου εγγύησης που παρέχεται από τον κατασκευαστή. 2. Όμοιες καλύψεις με την αρχική εγγύηση του κατασκευαστή, όπως αυτές ισχύουν κατά τη λήξη της εν λόγω εγγύησης. 3. Χωρίς όριο στον αριθμό επισκευών, οι οποίες δύναται να εγκριθούν κατά την περίοδο επέκτασης εγγύησης

Αναγραφεται στην αποδειξη το SN και δεν το βλεπω;;;

Δημοσ.

σχετικά με το υπόλοιπο 19% (Αγορά 31/10 , μέχρι σήμερα ακόμα περιμένω), εγώ έκανα αίτημα σε MediaMarkt και Eurobank για 40% επιστροφή (ή ακύρωση συναλλαγής χωρίς επιστροφή προιοντος) λόγω μονομερούς αθέτησης όρων. Επίσης έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή παραθέτωντας τους όρους της προσφοράς.

Το εντυπωσιακό είναι ότι στα τηλεφωνικά κέντρα και των 2, όλοι μου λέγανε "ε ναι ειναι λογικό το 1% στην αρχή και το επόμενο 19% στη συνέχεια". Όχι παιδιά, οι όροι ειναι ξεκάθαροι:

Αναφορά σε κείμενο

Ειδικά για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://www.mediamarkt.gr , τα ευρώ €πιστροφή, που κερδίζετε στο πλαίσιο της παρούσας ενέργειας (και που αντιστοιχούνστο 20% επί της αξίας αγοράς μίας τηλεόρασης αξίας 499€ και άνω), θα πιστωθούν σε κάρτα σας που συμμετέχει στο πρόγραμμα €πιστροφή μετά από 3 έως 4 εργάσιμεςημέρες από την ημερομηνία της συναλλαγής.

Δε νομίζω να ικανοποιηθεί το αίτημα μου βέβαια, αλλά θα ενημερώσω αν έχουμε κανά θαύμα..

  • Like 1
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...