Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα κ εγώ σήμερα την lg 77 c1 2499. Αμέσως μπήκε το 20% κ από αυτό πληρώθηκε επέκταση εγγύησης. 

Κόψανε ξεχωριστά την απόδειξη για τβ κ μετά χτυπήσαν την επέκταση. Το αναφέραν μόνοι τους καλύτερα ξεχωριστά για να πιστωθει αμέσως το 20%

  • Like 2
  • Απαντ. 643
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προλαβα την τελευταία και εγω στο media στο Μαρούσι, κυριολεκτικά την τελευταία όμως σε όλη την Αθήνα. Ήμουν έτοιμος να αναγκαστώ να παρω την qn85b που ηταν και πιο ακριβή και ειχε χειρότερη εικόνα, ευτυχώς όμως ο θεϊκός υπάλληλος στο media του Αμαρουσίου μου κρατησε την τελευταία και έτρεξα και την πηρα. Η επιστροφη μπήκε απευθείας, η δωρο καρτα η δικιά τους μου ειπαν σε ενα μήνα θα μου έρθει στο κινητο και σε εμαιλ και τελος η edenred κανεις αιτηση στο site της Samsung με φωτο απο απόδειξη και την στέλνουν εκείνοι. Καλορίζικες παιδιά σε όλους και ευχαριστώ τα παιδιά το πρωι που με βοήθησαν με την προσφορά. 

Επεξ/σία από kaktos77
Δημοσ.

Η δωροεπιταγή απο media markt θα δοθεί λίγες μέρες πριν το black friday, προφανώς θέλουν να μαζέψουν όλο το χαρτί

Λέτε να δούμε τίποτα πολύ καλό φέτος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

πρόσεξε μην κάνεις update το firmware..

Αν και δεν υπάρχει επίσημη απάντηση από samsung γιατί μείωσε την φωτεινότητα με firmware update το πιο πιθανό είναι να το έκανε για προστασία του πάνελ, αν και η διαφορά εικονας είναι σημαντική σε σχέση με πριν το update, το μην κάνεις update τελικά μπορεί να είναι και επικινδυνο για το πάνελ. Επίσης μέχρι πότε δεν θα κανεις? Γενικά πολλοί την Κράζουν, με το  μαμισιο firmware που έδωσε όλοι οι testers που την δοκιμασαν είχαν μείνει κάγκελο, αργότερα αφού έγινε όλος ο ντόρος μείωσε την φωτεινότητα. Εξακολουθεί πάντως να είναι αρκετά φωτεινότερη από τις υπάρχουσες oled, ειδικά στην φωτεινότητα χρώματος.  

Eπισης σε μετέπειτα update την είχαν ανεβάσει ακόμα λίγο, σε επόμενο βέβαια που εκαναν είδα ότι πολλοί είχαν πρόβλημα στο gaming όπου στο xbox τους αναβοσβηνε η εικόνα. Γενικά θέλει κάποιο χρόνο να σταθεροποιηθεί λίγο η κατάσταση αλλά σίγουρα είναι σπάσιμο να αγοράζεις μια tv και αντί να βελτιώνεται να υποβαθμίζουν χαρακτηριστικά της. Η samsung γενικά κάνει κάτι τέτοια. 

Στο αντίστοιχο oled panel  της πχ η Sony είναι κυρια μέχρι τώρα χωρίς κάποιο θέμα. 

 

Επεξ/σία από eskimoos
Δημοσ.

Μόλις μπήκε σε εμένα η επιστροφή 20% όλο μαζί 

Αγορασμένη ηλεκτρονικά στις 1/11 με πιστωτική κ δόσεις παραλαβή από τ κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, nikos134 είπε

Μόλις μπήκε σε εμένα η επιστροφή 20% όλο μαζί 

Αγορασμένη ηλεκτρονικά στις 1/11 με πιστωτική κ δόσεις παραλαβή από τ κατάστημα.

Οπότε υποθέτω εσένα δεν είχε το 1€ μεταφορικά μέσα που μάλλον είναι η αιτία του προβλήματός μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Αν πράγματι είναι το 1 €, το έχει επαληθεύσει κάποιος με τα ΜΜ ?? Αν έχετε όρεξη, παρτε ένα τηλέφωνο και ζητήστε να σας πουν με σιγουριά ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το  1 € ή το ΜΜ αλλά η Eurobank. Εμένα με τρώει και η άλλη μαλα... που έγινε με τα  10 €, έκπτωση που μπήκε λόγω κουπονιού  που δεν έλεγε να βγει απο το καλάθι, αλλά με διαβεβαιώσαν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Τώρα θα μου πεις τους έχεις εμπιστοσύνη??? Επ εδώ είναι το ζήτημα.

Υ.Γ. : φυσικά ακόμα δεν έχει μπει το υπολοιπο 19%

Επεξ/σία από jobous
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Οπότε υποθέτω εσένα δεν είχε το 1€ μεταφορικά μέσα που μάλλον είναι η αιτία του προβλήματός μας.

Ναι χωρίς το 1€. Επειδή ηταν μικρή (Lg C2 42") έβαλα παραλαβή από κατάστημα μετά απο τα σχόλια που δίαβασα για τα μεταφορικά. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, jobous είπε

Καλημέρα. Αν πράγματι είναι το 1 €, το έχει επαληθεύσει κάποιος με τα ΜΜ ?? Αν έχετε όρεξη, παρτε ένα τηλέφωνο και ζητήστε να σας πουν με σιγουριά ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το  1 € ή το ΜΜ αλλά η Eurobank. Εμένα με τρώει και η άλλη μαλα... που έγινε με τα  10 €, έκπτωση που μπήκε λόγω κουπονιού  που δεν έλεγε να βγει απο το καλάθι, αλλά με διαβεβαιώσαν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Τώρα θα μου πεις τους έχεις εμπιστοσύνη??? Επ εδώ είναι το ζήτημα.

Υ.Γ. : φυσικά ακόμα δεν έχει μπει το υπολοιπο 19%

Στους ορους ελεγε οτι πρεπει να υπαρχει μονο μια τηλεοραση στο καλαθι και τπτ αλλο. Οποτε ειτε το 1€ δημιουργει καποιο προβλημα που θα πρεπει να λυθει χειροκινητα, ειτε καθυστερουν για τυχόν επιστροφες, να περασουν δλδ 7 ημερες ή οσο ειναι τελος παντων το περιθωριο υπαναχωρησης.

Γιατι οσοι πηραν απο το καταστημα το ειδαν αμεσως. Επισης ο Νικος εγραψε πριν οτι με online παραγγελια και παραλλαβη απο το καταστημα του μπηκε ολοκληρο το ποσο μετα απο 3 μερες.

Δημοσ.

Γενικά , πολλές φορές σε ηλεκτρονικές αγορές δημιουργούνται θέματα είτε μιλάμε για επιστροφές, είτε yellows, εθνική κτλ.. Για αυτό και εγώ προτιμώ να τα αγοράζω μέσω φυσικού καταστήματος αλλά με εφαγε η τελευταία μέρα (Κυριακή), που τελικά δεν ήταν τελευταία. Αμα το ήξερα θα πήγαινα Δευτέρα να την πάρω απο ένα ΜΜ..

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, jobous είπε

Γενικά , πολλές φορές σε ηλεκτρονικές αγορές δημιουργούνται θέματα είτε μιλάμε για επιστροφές, είτε yellows, εθνική κτλ.. Για αυτό και εγώ προτιμώ να τα αγοράζω μέσω φυσικού καταστήματος αλλά με εφαγε η τελευταία μέρα (Κυριακή), που τελικά δεν ήταν τελευταία. Αμα το ήξερα θα πήγαινα Δευτέρα να την πάρω απο ένα ΜΜ..

Kαι μενα το ιδιο με εφαγε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Στους ορους ελεγε οτι πρεπει να υπαρχει μονο μια τηλεοραση στο καλαθι και τπτ αλλο. Οποτε ειτε το 1€ δημιουργει καποιο προβλημα που θα πρεπει να λυθει χειροκινητα, ειτε καθυστερουν για τυχόν επιστροφες, να περασουν δλδ 7 ημερες ή οσο ειναι τελος παντων το περιθωριο υπαναχωρησης.

Γιατι οσοι πηραν απο το καταστημα το ειδαν αμεσως. Επισης ο Νικος εγραψε πριν οτι με online παραγγελια και παραλλαβη απο το καταστημα του μπηκε ολοκληρο το ποσο μετα απο 3 μερες.

Μην αγχώνεστε άδικα.

Εάν τα μεταφορικά ήταν κόλλημα θα αναφέρονταν στους όρους…

Δηλαδή στον Κωτσόβολο που είναι πάγια τακτική η χρέωση μεταφορικών δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία προσφορά πόντων…

Σε κάθε παρόμοια προσφορά τα ιδια πράγματα συζητάμε…

Επίσης είναι πάγια τακτική όλοι οι πόντοι να πιστώνονται άμεσα όταν πας και κάνεις την αγορά από το κατάστημα.

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Μην αγχώνεστε άδικα.

Εάν τα μεταφορικά ήταν κόλλημα θα αναφέρονταν στους όρους…

Δηλαδή στον Κωτσόβολο που είναι πάγια τακτική η χρέωση μεταφορικών δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία προσφορά πόντων…

Σε κάθε παρόμοια προσφορά τα ιδια πράγματα συζητάμε…

Επίσης είναι πάγια τακτική όλοι οι πόντοι να πιστώνονται άμεσα όταν πας και κάνεις την αγορά από το κατάστημα.

Ισχύει και προσωπικά δεν θα αγχωνόμουν για το 1€, απλά αγχώνομαι για το 10ευρω που ήταν θέμα συστήματος.. και με αυτούς δεν ξέρεις τι γίνεται

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jobous είπε

Ισχύει και προσωπικά δεν θα αγχωνόμουν για το 1€, απλά αγχώνομαι για το 10ευρω που ήταν θέμα συστήματος.. και με αυτούς δεν ξέρεις τι γίνεται

Άλλο αυτό.

Γι αυτό και δεν σε συμπεριέλαβα στην απάντηση μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλησα με ΜΜ στη τηλεφωνικη εξυπηρετηση. Μου ανεφεραν οτι 3-4 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ μετα το 1% θα μπει και το υπολοιπο 19%. Υπομονη

Επεξ/σία από zetov
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...