glazos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 Καλημέρα, παίρνω μετάθεση σε νησί στα Δωδεκάνησα όπου η wind δεν έχει διαθεσιμότητα. Έχω συμβόλαιο για 19 μήνες ακόμη σταθερό 100ρα και κινητό unlimited. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο η ιδιότητα μου και η μετάθεση και αν κλείσω το συμβόλαιο θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ( 340 περίπου) διαφορετικά για το σταθερό και μόνο μπορώ όταν πάω στο νησί και πάρω σύνδεση σταθερή σε άλλη εταιρεία να στείλω πληρωμένο λογαριασμό σε αυτούς και να μου πιστωθεί η ρήτρα που θα έχω ήδη πληρώσει. Στο κατάστημα της περιοχής μου, μου εξήγησαν απέξω απέξω ότι η πιθανότητα με την πίστωση είναι μηδενική. Μου πρότειναν σαν λύση την μετατροπή σταθερού σε simple fi στα ίδια λεφτά χωρίς ρήτρα. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία; Ευχαριστώ!!
NikosKallithea Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ετσι οπως τα λενε ειναι, τα εχουν κανει πλακακια εις βάρος του καταναλωτη. Τεσπα δες αυτο που σου προτείνουν και αν λειτουργεί εκει που που θα πας, γιατι τα 340 ειναι πολλα για να φυγεις, κρίμα ειναι. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2022 από NikosKallithea
_Biohazard_ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 20 ώρες πριν, glazos είπε Καλημέρα, παίρνω μετάθεση σε νησί στα Δωδεκάνησα όπου η wind δεν έχει διαθεσιμότητα. Έχω συμβόλαιο για 19 μήνες ακόμη σταθερό 100ρα και κινητό unlimited. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο η ιδιότητα μου και η μετάθεση και αν κλείσω το συμβόλαιο θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ( 340 περίπου) διαφορετικά για το σταθερό και μόνο μπορώ όταν πάω στο νησί και πάρω σύνδεση σταθερή σε άλλη εταιρεία να στείλω πληρωμένο λογαριασμό σε αυτούς και να μου πιστωθεί η ρήτρα που θα έχω ήδη πληρώσει. Στο κατάστημα της περιοχής μου, μου εξήγησαν απέξω απέξω ότι η πιθανότητα με την πίστωση είναι μηδενική. Μου πρότειναν σαν λύση την μετατροπή σταθερού σε simple fi στα ίδια λεφτά χωρίς ρήτρα. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία; Ευχαριστώ!! Το συμβόλαιο σου το διάβασες τι λέει σε περίπτωση μετακόμισης και μη διαθεσιμότητας από τη wind? Με ΕΕΤΤ, συνήγορο καταναλωτή επικοινωνησες; 2
SaFiS Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Απ' ότι θυμάμαι είχε βγει κανονισμός ότι όταν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα λόγω Παρόχου, είναι και δικιά τους ευθύνη, οπότε και θα πρέπει να σε αφήσουν να φύγεις ατελώς. Είχα συγγενή που είχε Cyta (πριν πουληθεί) και όταν μετακόμισε σε περιοχή που δεν είχαν υπηρεσίες, διέκοψε χωρίς πολλά πολλά. Μίλα με ΕΕΤΤ πριν υπογράψεις κανά νέο συμβόλαιο...
Amanda88 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Το ίδιο περίπου έπαθα με τη Vodafone. Έκανα αίτηση μεταφοράς λόγω μετακομισης-μεσα στο ίδιο χωριό- έδωσα στίγμα στο χάρτη και περίμενα 3 εβδομάδες στο καινούργιο σπίτι χωρίς ίντερνετ και σταθερό φυσικά. Τελικά μου είπαν τηλεφωνικά ότι ακυρώνεται το συμβόλαιο απτή δικιά τους μεριά και ότι άρα δεν επιβαρυνομαι εγώ.πηγα στην κοσμοτε ήρθαν μου το σύνδεσαν εν ριπή οφθαλμού. Μερικούς μήνες μετά μου ήρθε καμπανια 133,64 στο email μου για τη... διακοπή. Σήμερα μου ήρθε και.... επίσημο χαρτί. Πήρα τηλέφωνο και μου είπε η κοπέλα ότι γράφει σε περίπτωση μετακόμισης κι εφόσον ο βρόγχος δεν θα έμενε ανοιχτός επιβαρυνομαι εγώ. Εγώ δεν βρήκα τίποτα τέτοιο στο συμβόλαιο για την περίπτωση μετακόμισης. Και γιατί έκαναν 3-4 εβδομάδες να με ειδοποιήσουν ότι δεν υπάρχει γραμμή; Είμαι έξω φρενών! Το ποσό λέει είναι απαιτητό και θα πάει στο νομικό τμήμα. Μα δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω κάτι τόσο παράλογο. Υπάρχει πιθανότητα δικαίωσης; Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2022 από Amanda88
Moderators Inuyasha Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 9 ώρες πριν, Amanda88 είπε Καλησπέρα. Το ίδιο περίπου έπαθα με τη Vodafone. Έκανα αίτηση μεταφοράς λόγω μετακομισης-μεσα στο ίδιο χωριό- έδωσα στίγμα στο χάρτη και περίμενα 3 εβδομάδες στο καινούργιο σπίτι χωρίς ίντερνετ και σταθερό φυσικά. Τελικά μου είπαν τηλεφωνικά ότι ακυρώνεται το συμβόλαιο απτή δικιά τους μεριά και ότι άρα δεν επιβαρυνομαι εγώ.πηγα στην κοσμοτε ήρθαν μου το σύνδεσαν εν ριπή οφθαλμού. Μερικούς μήνες μετά μου ήρθε καμπανια 133,64 στο email μου για τη... διακοπή. Σήμερα μου ήρθε και.... επίσημο χαρτί. Πήρα τηλέφωνο και μου είπε η κοπέλα ότι γράφει σε περίπτωση μετακόμισης κι εφόσον ο βρόγχος δεν θα έμενε ανοιχτός επιβαρυνομαι εγώ. Εγώ δεν βρήκα τίποτα τέτοιο στο συμβόλαιο για την περίπτωση μετακόμισης. Και γιατί έκαναν 3-4 εβδομάδες να με ειδοποιήσουν ότι δεν υπάρχει γραμμή; Είμαι έξω φρενών! Το ποσό λέει είναι απαιτητό και θα πάει στο νομικό τμήμα. Μα δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω κάτι τόσο παράλογο. Υπάρχει πιθανότητα δικαίωσης; Στην ουσια το σπας το συμβόλαιο πριν την ώρα του, έκανες ένα συμβόλαιο με τον παροχή ότι στη τάδε οδό θα σου προσφέρει ίντερνετ και τηλέφωνο εφόσον εσύ προσπαθείς από τη μεριά σου να μεταβάλεις το συμβόλαιο ζητώντας να σου παρέχουν ίντερνετ σε κάποιο άλλο σημείο τότε δυστηχως είναι σαν να σπας το συμβόλαιο εσύ άρα λογικό να χρεώνεται τέλος πρόωρης διακοπής 2
Amanda88 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Στις 27/10/2022 στις 1:37 ΠΜ, Inuyasha είπε Στην ουσια το σπας το συμβόλαιο πριν την ώρα του, έκανες ένα συμβόλαιο με τον παροχή ότι στη τάδε οδό θα σου προσφέρει ίντερνετ και τηλέφωνο εφόσον εσύ προσπαθείς από τη μεριά σου να μεταβάλεις το συμβόλαιο ζητώντας να σου παρέχουν ίντερνετ σε κάποιο άλλο σημείο τότε δυστηχως είναι σαν να σπας το συμβόλαιο εσύ άρα λογικό να χρεώνεται τέλος πρόωρης διακοπής Καταλαβαίνω αυτό που μου λες. Όμως δεν πήγα σε νησί. Στην ίδια περιοχή μένω. Πόσο περιορισμένο είναι το δίκτυο τους;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 8 ώρες πριν, Amanda88 είπε Καταλαβαίνω αυτό που μου λες. Όμως δεν πήγα σε νησί. Στην ίδια περιοχή μένω. Πόσο περιορισμένο είναι το δίκτυο τους; Και όροφο να άλλαζες μπορεί να μην υπάρχει ζεύγος για να σου δώσουν υπηρεσίες (μετακομιζοντας ακόμα και αλλάζοντας διαμέρισμα στην ίδια το οικοδομή αν υπάρχουν πελάτες σε αναμονή για σύνδεση ξεκινάει από το 1ο σε αναμονή και εσύ μπαίνεις στο τέλος της λίστας) Όπως και να έχει εσύ είσαι αυτός που πάει να αλλάξει μονομερώς την σύμβαση, άρα εφόσον όταν έκανες το συμβόλαιο δεν σκέφτηκες πόσο χρόνο θα είσαι στο σπίτι έχεις μέρος της ευθηνης και εσύ (το μεγαλύτερο μέρος)
NikosKallithea Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2022 36 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Και όροφο να άλλαζες μπορεί να μην υπάρχει ζεύγος για να σου δώσουν υπηρεσίες (μετακομιζοντας ακόμα και αλλάζοντας διαμέρισμα στην ίδια το οικοδομή αν υπάρχουν πελάτες σε αναμονή για σύνδεση ξεκινάει από το 1ο σε αναμονή και εσύ μπαίνεις στο τέλος της λίστας) Όπως και να έχει εσύ είσαι αυτός που πάει να αλλάξει μονομερώς την σύμβαση, άρα εφόσον όταν έκανες το συμβόλαιο δεν σκέφτηκες πόσο χρόνο θα είσαι στο σπίτι έχεις μέρος της ευθηνης και εσύ (το μεγαλύτερο μέρος) Στην ιδια οικοδομη αλλαζεις μονος την καλωδίωση και δεν ενημερώνεις κανέναν, αλλωστε δεν αφορα τον πάροχο
Λύση Amanda88 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:13 πμ Λύση Δημοσ. Τετάρτη στις 11:13 πμ Στις 30/10/2022 στις 12:43 ΠΜ, Inuyasha είπε Και όροφο να άλλαζες μπορεί να μην υπάρχει ζεύγος για να σου δώσουν υπηρεσίες (μετακομιζοντας ακόμα και αλλάζοντας διαμέρισμα στην ίδια το οικοδομή αν υπάρχουν πελάτες σε αναμονή για σύνδεση ξεκινάει από το 1ο σε αναμονή και εσύ μπαίνεις στο τέλος της λίστας) Όπως και να έχει εσύ είσαι αυτός που πάει να αλλάξει μονομερώς την σύμβαση, άρα εφόσον όταν έκανες το συμβόλαιο δεν σκέφτηκες πόσο χρόνο θα είσαι στο σπίτι έχεις μέρος της ευθηνης και εσύ (το μεγαλύτερο μέρος) Απλά προς ενημέρωση τυχόν ενδιαφερομένων και παθόντων! Απευθύνθηκα στο ΙΝΚΑ συμπληρώνοντας λεπτομερώς τη φόρμα που έχουν στην ιστοσελίδα τους απεστειλα και το συμβόλαιο με τη Vodafone και περίμενα ενημέρωση.( Είχα απηυδήσει με τη συμπεριφορά υπαλλήλων της vodafone που με καλουσαν και φεροντουσαν λες και τους έκλεψα). Κάποιους μήνες μετά και χωρίς καμία ενόχληση από το Ίνκα, μου έστειλαν email οι ίδιοι, κι αργότερα φάκελο η ίδια η Vodafone όπου ισχυριζόταν ότι ήταν όλα ένα λάθος υπάλληλου κι ότι δεν χρωστάω τίποτα. Ευχαριστώ πολύ το ΙΝΚΑ. 1 2
zape Δημοσ. Πέμπτη στις 10:55 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:55 πμ 23 ώρες πριν, Amanda88 είπε Απλά προς ενημέρωση τυχόν ενδιαφερομένων και παθόντων! Απευθύνθηκα στο ΙΝΚΑ συμπληρώνοντας λεπτομερώς τη φόρμα που έχουν στην ιστοσελίδα τους απεστειλα και το συμβόλαιο με τη Vodafone και περίμενα ενημέρωση.( Είχα απηυδήσει με τη συμπεριφορά υπαλλήλων της vodafone που με καλουσαν και φεροντουσαν λες και τους έκλεψα). Κάποιους μήνες μετά και χωρίς καμία ενόχληση από το Ίνκα, μου έστειλαν email οι ίδιοι, κι αργότερα φάκελο η ίδια η Vodafone όπου ισχυριζόταν ότι ήταν όλα ένα λάθος υπάλληλου κι ότι δεν χρωστάω τίποτα. Ευχαριστώ πολύ το ΙΝΚΑ. μπράβο για το ότι δεν εγκατέλειψες την προσπάθεια να δικαιωθείς και ευχαριστούμε για την ενημέρωση. ίσως φανεί χρήσιμη η ανάρτηση για πιθανούς λοιπούς στην ίδια κατάσταση....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα