grlazy Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Σχετικά με την Nova και το FttH τους , παραθέτω την δική μου εμπειρία. Με προσέγγισαν μέσα Απριλιου 2022 απο την Nova που έιμαι συνδρομητης με VDSL και μου ανέφεραν πως το Κτήριο μας έχει την δυνατότητα να συνδεθεί με Fiber to Home , μέσω της δράση του SBFF. To τρέχουμε -αφου το κτηριο είναι οικογενειακη πολυκατοικία 2 οροφων και θέλουμε να αναβαθμιστεί- και την 26η Απριλιου έλαβαν όλα τα απαιτούμενα εγγραφα υπογεγραμένα , όπως και τo σχετικό κουπόνι της δράσης SBFF (δείτε συνημμένο). Την 22η Ιουλιου καταφέρνουν από τον ΟΤΕ να συνδέσουν το κτηριο μας με το δίκτυο οπτικών ινών.Αυτό έγινε απο υπεργολάβο του ΟΤΕ , όλο το δικτυο τερματίστηκε και μετρήθηκε την ίδια μέρα, έτοιμο για χρήση.Σημειώστε πως αν ημουν πελάτης ΟΤΕ, θα με συνέδεαν και εμένα και με τον εξοπλισμό που θα είχαν μαζί. Από αυτό το σημείο αρχιζουν τα ατελείωτά λάθη της NOVA (αν ήταν λάθη και όχι συνηδειτές πράξεις): Μου κλείνουν ραντεβού την 27 ιουλίου (last drop εμαθα πως το λενε στην πορεία) για την τελική διασύνδεση.Το αλλάζουν για την 28η και μετά δεν υπάρχει απόκριση . Διαμαρύρομαι την 2η Αυγούστου χωρίς αποτέλεσμα.Σημειώστε πως στο διάστημα μέχρι την επόμενη διαμαρτυρία , πίστευαν πως δεν εχει συνδεθει το κτηριο και αναγκάστηκα να τους το αποδείξω στέλντας φωτογραφίες από την υποδομή του ΟΤΕ στο κλιμακοστάσιο μας. Την 29/7/22 έρχονται για τελική εγκατάσταση last drop (attempt 1) γιατί λένε πως «δεν ταίριαζε ο αριθμός ορόφων του κτηρίου».Σημειώστε πως συντεταγμένες του κτηρίου υπάρχουν και στην αρχική αίτηση οπότε ΔΕΝ υπάρχει θέμα λάθους διευθυνσης κτλ . Την 4η Αυγούστου και ενώ εχω ραντεβού για τελική εγκατάσταση , με αγνοούν ξανα ,δεν εμφανίζονται κάν.Ζητάω αποδεσμευση από τις υποχρεώσεις μου με υπαιτειότητα δική τους αλλά αρνούνται την ευθύνη τους Εν τω μεταξύ στο πρώτο δεκαπενθημερο του Αυγουστου, η αδερφή μoυ στο ισόγειο πηρε FTTH .10 μερες από την αίτηση στην υλοποιηση.Wind. Την 29η Αυγούστου και ενώ υπήρχε ήδη συνδεδεμένη FTTH σε άλλο διαμέρισμα (με Wind που υλοποιήθηκε σε 10 ημερολογιακες μέρες) και ενώ διαμαρτύρομαι ξανά στο support, με καθυστερούν λέγοντας πως η υπηρεσία έχει παραδοθεί σε λάθος BOX 7/9/22 μου λένε πως υπάρχει ανοικτή βλάβη σε νέα υλοποιηση.Σε διαμαρτυρία μου με ενημερώνουν πως πέρασαν την 29η Αυγούστου αλλά δεν ήμουν στον χώρο μου, κάτι που είναι ψευδές γιατί ήμουν δεδομένω και εργαζόμουν με τηλεεργασία. 26/9 με ενημερώνουν πως υπάρχει συνδιαστικό ραντεβού με τον ΟΤΕ.Αρνούνται ξανά να με αποδεσμέυσουν αχρεωτίστως. 29/9 ξανα τα ίδια.Με ενημερώνουν πως για να αποχωρήσω -γιατί πλεον δεν εμπιστεύωμαι αυτούς σαν πάροχό μου- πρέπει να υλοποιηθεί η FTTH και μετά να κάνω αίτηση . Φυσικά σε όλη την παραπάνω διάρκεια ,υπάρχουν και σχετικές διαμαρτυριες προς το [email protected] υπόχην τμηματος παραπόνων, χωρίς απάντηση 13/10 με ενημερώνουν πως η FTTH μπορεί να αναβαθμιστεί στα 200Mbit.Ναι καλά καταλάβατε, αυτή ΠΟΥ ΔΕΝ έχει υλοποιηθεί (και αρχικά η αίτηση είναι για 200/20Mbit). Επίσης μου ήρθε μηνυμα πως σε συνέχεια αιτήματος μου η άλλαγη στην υπηρεσία μου έχει ολοκληρωθεί (δεν έχω κάνει καμμία αλλαγή στην υπηρεσία μου πέραν από την αίτηση στο FTTH).Για κάποιο λόγο πιστεύουν πως έχω υλοποιημένη οπτική ίνα παρόλο που το συνδιαστικό ραντεβού ΟΤΕ/NoVa στον χώρο μας έγινε αρχες της εβδομάδας αυτής και ενημερώθηκαν ανάλογα (πως δεν υπάρχει υλοποίηση/συνδεση του διαμερισματός μου) Την Παρασκευή 14/10 μου διακόπτεται το τηλεφωνο ενώ η VDSL παραμένει ενεργή. 16/10 σε chat με την NOVA αρνούνται να μου επαναφέρουν την τηλεφωνική γραμμή αριθμό σε λειτουργία , παρόλο που διαμαρτύρομαι. 19/10 μου κόβουν και την VDSL.Φυσικά αρνουνται να την επαναφέρουν.Αναγκάστικά να στείλω κλειδια με υπηρεσία courier same day για να σταματήσουν τον συναγερμο μου. Δεν επανέφεραν γραμμές παρόλο που τους ενημέρωσα πως είμαι σε ταξίδι και θα επιστρέψω μετά από 15 ημερες. Ούτε όταν ενημέρωσα πως υπάρχει ενεργός συναγερμος που είναι σε status alarm και ενοχλεί τους γείτονες (κατά την απουσία μας). Τελικα την 21/10 υλοποιησαν την συνδεση.Εγκαθηστούν μέχρι την πρώτη πριζα.Αν είστε άτυχοι και έχετε πριζα διπλα στην πορτα εισοδου ...... Αυτά σχετικά με την διασύνδεση FTTH και την «πελατοκεντρικά άμεση υποστηριξή» τους. Ο Nokia G-2425G-A που δίνουν, είναι ένα υπερβολικά κλειδωμένο router με ελάχιστες επιλογες . Η οπτική ίνα G657.A1 που συνδέουν , είναι μια μαύρη που στο άκρο συνδέουν SC/APC ακροδέκτη.Προσοχή στην ίνα τσακίζει για πλάκα. Από πλευράς ταχύτητας , τα αναμενόμενα.Είμαι κοντά στην ονομαστική της γραμμής σχεδόν πάντα , από πλευράς throughput. ΥΓ. Συμφωνα με όσα μου είπε ο τεχνικος του ΟΤΕ στο συνδιαστικό ραντεβου, αν έκοβα την διαδικασία θα έχχανα την επιδότιση. ΥΓ2. ΟΤΕ και τα μυαλά στα κάγκελα, ποτέ ξανα NOVA.Δεν είναι πως είναι καλύτερος αλλά ΔΕΝ είναι τόσο χάλια οργανωτικά και δεν θα έχετε διπλοκαθυστερήσεις περιμένοντας την ΝΟVA και τον ΟΤΕ..... ΥΓ3. ενα openwrt router είναι παντα χρήσιμο.Για δύο μέρες συνδεόμουν με router 2 οροφους κάτω με αυτό ώστε να μην ξεκάνω τα λιγα δεδομένα μου. ΥΓ4. Τους αχυρανθρωπους στο support καλυτερα να τους πάνε να ελέγχουν τους άσχετους που βλέπουν τις αιτήσεις και δρομολογουν συνεργεία.θα γλυτώσουν πολλές κλησεις Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2022 από grlazy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thetiesthatbind Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2022 Κάλιο αργά παρά ποτέ που λένε. Απόλαυσε τις υπηρεσίες σου λοιπόν και ήλπιζε και σε καμία δωρεάν αναβάθμιση στα 300-500 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nyne Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2022 Κοίτα έπεσες στη περίπτωση ,γιατί αντίστοιχα εγώ έχω παρόμοια ιστορία με τον οτε που επί 3 μήνες περίμενα να μου βάλει οπτική κ δεν εγινε τιποτα.Εκανα αίτηση στη νόβα(είμαι σε περιοχή ΟΤΕ ) και μέσα σε 2 μήνες συνολικά είχα οπτική(φυσικά ήρθε συνεργείο του ΟΤΕ για την εγκατάσταση)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grlazy Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Στις 23/10/2022 στις 1:14 ΜΜ, nyne είπε Κοίτα έπεσες στη περίπτωση ,γιατί αντίστοιχα εγώ έχω παρόμοια ιστορία με τον οτε που επί 3 μήνες περίμενα να μου βάλει οπτική κ δεν εγινε τιποτα.Εκανα αίτηση στη νόβα(είμαι σε περιοχή ΟΤΕ ) και μέσα σε 2 μήνες συνολικά είχα οπτική(φυσικά ήρθε συνεργείο του ΟΤΕ για την εγκατάσταση)... Αυτό που υποθέτω, είναι πως πρέπει να έχουν τεράστιο θέμα τόσο με την οργάνωση τους , όσο και με τα διαθέσιμα συνεργεια. Η περιοχη είναι ΟΤΕ και σε εμένα, αλλά το last drop είναι του παρόχου.Σε συνδρομιτη Wind στο ισόγειο , last drop έκανε ο τεχνικος του ΟΤΕ που έκανε και αυτη στον δευτερο οροφο (συνδρομιτης ΟΤΕ) .Ολες έγιναν σε 10 ημερολογιακες απο την αίτηση!!! Εγω περίμενα μήνες , με απανωτά λάθη , δύο συνδιαστικά ραντεβου OTE/Nova για βλάβη (!!!) ακυρώσεις ραντεβού κτλ.Στο τέλος είχα την ατυχία να εχω πρίζα δίπλα στην πορτα της εισόδου (σε άκυρο σημειο για router) και με πολλά παρακάλια μου το πηγαν 3 μέτρα παρα μέσα, στο γραφείο μου..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grlazy Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2022 Το Γ@μ@το δεν είπα: μόλις με κάλεσαν και μου είπαν πως επειδή πέρασε η 30η Σεμπτεμβριου, το κουπόνι ειναι άκυρο. Αναλαμβάνουν όμως αυτοί το κόστος και θα στείλουν νέα σύμβαση 1 με ίδιο κόστος για εμένα!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα