spiritclay Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2022 καλησπέρα, αντιμετωπιζω το εξής πρόβλημα. Έκανα μια παραγγελία ον προηγούμενο μηνα απο amazon αγγλίας 2 βιβλία. Μετα απο μερικές ημέρες, αφου πραγματοποιηθηκε η πληρωμή μέσω της χρεωστικής κάρτας, έγινε η αποστολή του δέματος. Λίγες μέρες αργότερα δέχτηκα τηλ απο την ups και με ενημέρωσε οτι έχει φτάσει ττο δεμα απο την amazon στα κεντρικά τους αλλα είναι άδειο. Μου είπαν οτι αν δεν καταφέρουν να βρουν το προιόν σην πορεία προς Ελλάδα, θα πρεπει να δηλώσω μέσω του σαιτ damaged προιον και οτι αιτούμαι επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Αφού λοιπόν μετα απο μερικές μέρες δεχτηκα και απο την ιδια την αμαζον οτι η αποστολή ακυρωθηκε λογω κατεστραμενου δέματος, έκανα αίτηση για αντικατάσταση. όντως σε πολύ λιγες μέρες έγινε ξανα η αποστολή και χωρις να χρεωθω τπτ το δεμα με τα βιβλια έφτασε στα χέρια μου κομπλέ. μέχρι σημερα που μου έστειλαν το mail : This is a reminder to return the items below. We’ve already processed your replacement order and are expecting to receive the original items. Please send the items back using the return label by Sun, 6 Nov to avoid the charges.Your Visa will be charged £38.03 if you don’t send the items back by Sun, 6 Nov. τωρα τι πρέπει να κάνω? ψάχνω να βρω τρόπο να επικοινωνησω μαζι τους αλλα δεν βρισκω λύση ή κάποιο mail επικοινωνιας...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα