Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα στο σαιτ έχω ενα daewoo lanos 1300 75 αλογα και παρουσιαζει το εξης προβλημα : εδω και δεκα μερες στα  ξαφνικα αρχισε ωρες ωρες να μην περνει μπρος.ξεκιμησα με βενζιναντλια αλλαξα 3 αλλα τιποτα απο αισθιτηρες στροφαλου μαφ και γενικα τα εχω αλλαξει ολα δηλ περνει στα ξαφνικα δουλευει 4 5 μερες και μετα ξανα τα ιδια.εχθες συγγεκριμενα γυρισα διακοπτη και η βενζιναντλια δουλευε συνεχεια δεν ειχα την ενδειξη δηλ το λαμπακι τσεκ και παλι δεν επερνε.φωναξα οδικη και εκει στο συνεργειο μετα απο ψαξιμο σε ασφαλειες ρελε εκινησης στα ξαφνικα πηρε...Εχει τυχει παρομοιο προβλημα σε κανεναν ισως μου ειπαν να ειναι ιμπομπιλαιζερ αλλα ωρες ωρες περνει παλι και δεν ξερω τη να κανω παρακαλω βοηθιστε με ευχαριστω

Δημοσ.

το ιδιο θέμα ακριβός είχα με το lanos (κάποτε το ειχα) ποτέ εδν βρέθηκε τι ειναι ειχε, αλλαξε αντλία αισθητήρα λαμβδα maf θερμοκρασιας και γενικός οτι υπάρχει από αιθητηρες....  απλά μια μέρα πήγε για πρεσσα (2017)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα είναι ότι προσπαθείς να το βάλεις ξάνα σε κυκλοφορία ….

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.
Στις 21/10/2022 στις 6:51 ΜΜ, babislanos8711 είπε

Kαλησπέρα στο σαιτ έχω ενα daewoo lanos 1300 75 αλογα και παρουσιαζει το εξης προβλημα : εδω και δεκα μερες στα  ξαφνικα αρχισε ωρες ωρες να μην περνει μπρος.ξεκιμησα με βενζιναντλια αλλαξα 3 αλλα τιποτα απο αισθιτηρες στροφαλου μαφ και γενικα τα εχω αλλαξει ολα δηλ περνει στα ξαφνικα δουλευει 4 5 μερες και μετα ξανα τα ιδια.εχθες συγγεκριμενα γυρισα διακοπτη και η βενζιναντλια δουλευε συνεχεια δεν ειχα την ενδειξη δηλ το λαμπακι τσεκ και παλι δεν επερνε.φωναξα οδικη και εκει στο συνεργειο μετα απο ψαξιμο σε ασφαλειες ρελε εκινησης στα ξαφνικα πηρε...Εχει τυχει παρομοιο προβλημα σε κανεναν ισως μου ειπαν να ειναι ιμπομπιλαιζερ αλλα ωρες ωρες περνει παλι και δεν ξερω τη να κανω παρακαλω βοηθιστε με ευχαριστω

Πολλαπλασιαστή αλλάζεις πρώτα με τα συμπτώματα που λες. Αν έχει μπαταρία το κοντρολ του κλειδιού την αλλάζεις.

Δημοσ.
Στις 21/10/2022 στις 6:51 ΜΜ, babislanos8711 είπε

Kαλησπέρα στο σαιτ έχω ενα daewoo lanos 1300 75 αλογα και παρουσιαζει το εξης προβλημα : εδω και δεκα μερες στα  ξαφνικα αρχισε ωρες ωρες να μην περνει μπρος.ξεκιμησα με βενζιναντλια αλλαξα 3 αλλα τιποτα απο αισθιτηρες στροφαλου μαφ και γενικα τα εχω αλλαξει ολα δηλ περνει στα ξαφνικα δουλευει 4 5 μερες και μετα ξανα τα ιδια.εχθες συγγεκριμενα γυρισα διακοπτη και η βενζιναντλια δουλευε συνεχεια δεν ειχα την ενδειξη δηλ το λαμπακι τσεκ και παλι δεν επερνε.φωναξα οδικη και εκει στο συνεργειο μετα απο ψαξιμο σε ασφαλειες ρελε εκινησης στα ξαφνικα πηρε...Εχει τυχει παρομοιο προβλημα σε κανεναν ισως μου ειπαν να ειναι ιμπομπιλαιζερ αλλα ωρες ωρες περνει παλι και δεν ξερω τη να κανω παρακαλω βοηθιστε με ευχαριστω

Εμενα μου ειχαν πει οτι περα απο την μεγαλη καταναλωση βενζινης εχει και κακη ποιοτητα στα ηλεκτρολογικα και μελλοντικα θα βγαλει πολλα προβληματα..!

Για μενα τωρα οποιος εχει lanos 1300 τον θεωρω ευκαταστασο!!!

Νωχελικο μοτερ και βενζινοβορο συν προβληματα χειροτερα δεν γινεται..!!!

Δημοσ.
12 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Εμενα μου ειχαν πει οτι περα απο την μεγαλη καταναλωση βενζινης εχει και κακη ποιοτητα στα ηλεκτρολογικα και μελλοντικα θα βγαλει πολλα προβληματα..!

Για μενα τωρα οποιος εχει lanos 1300 τον θεωρω ευκαταστασο!!!

Νωχελικο μοτερ και βενζινοβορο συν προβληματα χειροτερα δεν γινεται..!!!

και λιγα λγες το ειχα πάρει 2010 έκδοση του 2000 με 105,000 χιλομετρα..... 5 χρονια τπτ και μετα άρχισαν τα κοίλα τα προβλήματα οχι λίγο το ενα λίγο το αλλο

και για να μην μου βγει ferrari όχημα του 2000 το έστειλα για pressa
από την μία λογικό το θεωρό κακάο κυκλοφορουν 15+ αμαξια στον δρόμο
το 2012 ειχαμε παρει και το colt (καινουργιο) μετα απο 12 χρονια ζει δεν έβγαλε κάτι παράλογο (πέρα απο οσα γράφει στο βιβλιο δεν αλλάζουμε κατι) αλλα και αυτό σε 2 3 χρονια πλησιάζει τα 15 που σημαινει πρεσσα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

και για να μην μου βγει ferrari όχημα του 2000 το έστειλα για pressa

από την μία λογικό το θεωρό κακάο κυκλοφορουν 15+ αμαξια στον δρόμο
το 2012 ειχαμε παρει και το colt (καινουργιο) μετα απο 12 χρονια ζει δεν έβγαλε κάτι παράλογο (πέρα απο οσα γράφει στο βιβλιο δεν αλλάζουμε κατι) αλλα και αυτό σε 2 3 χρονια πλησιάζει τα 15 που σημαινει πρεσσα

Δηλαδή άνθρωποι που έχουν 20 και 30 χρόνων αυτοκίνητα άριστα συντηρημένα πρέπει να τα πάνε στην πρεσα;

Διαβάζω σωστά; Είπες ότι επειδή πλησιάζει 15 ετια σε 2 3 χρόνια θέλει πρεσα; Ρε παιδιά έλεος τι άλλο θα δουμε σε αυτό το φόρουμ. Εάν δεν έχετε καλές γνώσεις πάνω στο αυτοκινητο δεν είναι κακό απλά μην πετάτε τέτοιες μπαρουφες είναι κρίμα για τον κόσμο που τα διαβάζει.

 

 

Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που το 10ετιας σου κολτ αν το βάλεις τώρα για αγγελία θα ποιασει καλά λεφτά. Και σε 2 3 χρόνια θα κάνουν κωλοτουμπες να το πάρουν με 3 4 χιλιάρικα 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

και λιγα λγες το ειχα πάρει 2010 έκδοση του 2000 με 105,000 χιλομετρα..... 5 χρονια τπτ και μετα άρχισαν τα κοίλα τα προβλήματα οχι λίγο το ενα λίγο το αλλο

και για να μην μου βγει ferrari όχημα του 2000 το έστειλα για pressa
από την μία λογικό το θεωρό κακάο κυκλοφορουν 15+ αμαξια στον δρόμο
το 2012 ειχαμε παρει και το colt (καινουργιο) μετα απο 12 χρονια ζει δεν έβγαλε κάτι παράλογο (πέρα απο οσα γράφει στο βιβλιο δεν αλλάζουμε κατι) αλλα και αυτό σε 2 3 χρονια πλησιάζει τα 15 που σημαινει πρεσσα

Μαλλον τα λες αυτα επειδη δεν γνωριζεις.. Η αληθεια ειναι καπου στη μεση!

Ενα αυτοκινητο που θεωρειται αξιοπιστο και φθηνο στα ανταλλακτικα,να ειναι βατο στην τοποθετηση ανταλλακτικων αξιζει να το κρατησεις ακομα και για 30 χρονια!!!

Αρα αναλογα το αυτοκινητο.. σε ποιο συνεργειο το πας.. με τι τροπο κανεις το service.. αξιζει με το παραπανω να κρατησεις ενα παλιο!

Θελει πρεσα γιατι αρχιζει και ζηταει.. και προφανως σου λενε μεγαλα ποσα και λες δεν αξιζει παιρνεις ενα καινουργιο!

Τωρα αμα θες να εισαι μεσα στην τεχνολογια πρεπει να το αλλαζεις καθε 5 χρονια! Αλλα αυτα ειναι για τους χομπιστες/ευκαταστατους!

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

 

Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που το 10ετιας σου κολτ αν το βάλεις τώρα για αγγελία θα ποιασει καλά λεφτά. Και σε 2 3 χρόνια θα κάνουν κωλοτουμπες να το πάρουν με 3 4 χιλιάρικα 

 

αυτό τα λέει ολα σε πόσο τραγική κατάσταση ειμαστε ειμαστε σαν χώρα οικονομικά
το αυτοκίνητο έχει κάπου στα 130,000 χιλομετρα το μόνο που έχει ειναι γρατζουνιες από εδώ και απο εκεί που φαίνονται στο φως του ήλιου αλλα δεν παύει να ειναι αρχαιο αμαξι( 2012 εκδοσή και τώρα έχουμε 2023 σε λίγο)

ξέρω πολλά από μηχανικά και ξέρω οτι περπατάει μια χαρά αλλά καποια κρίσιμη στηγμη ένα αμάξι 2 χρονών με ίδια χαρακτηριστικά θα αποδώσει ποιο σωστά λόγο νέων τεχνολογιών ασφάλειας και μόνο...
ετσι ναι απο μένα τουλαχιστον ειναι για σουτο το αμάξι οσο δούλεψε δούλεψε όταν έρθει η ωρα θα ακουμπήσω ξανά κάνα 30 αρι για καινουργιο και τέλος
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αυτό τα λέει ολα σε πόσο τραγική κατάσταση ειμαστε ειμαστε σαν χώρα οικονομικά
το αυτοκίνητο έχει κάπου στα 130,000 χιλομετρα το μόνο που έχει ειναι γρατζουνιες από εδώ και απο εκεί που φαίνονται στο φως του ήλιου αλλα δεν παύει να ειναι αρχαιο αμαξι( 2012 εκδοσή και τώρα έχουμε 2023 σε λίγο)

ξέρω πολλά από μηχανικά και ξέρω οτι περπατάει μια χαρά αλλά καποια κρίσιμη στηγμη ένα αμάξι 2 χρονών με ίδια χαρακτηριστικά θα αποδώσει ποιο σωστά λόγο νέων τεχνολογιών ασφάλειας και μόνο...
ετσι ναι απο μένα τουλαχιστον ειναι για σουτο το αμάξι οσο δούλεψε δούλεψε όταν έρθει η ωρα θα ακουμπήσω ξανά κάνα 30 αρι για καινουργιο και τέλος
 

Δηλαδή το GTI μου, μοντελο του 2014 με 140.000xλμ και άψογα συντηρημένο είναι ένα αρχαίο αμάξι κατά τα λεγόμενα σου, μονο και μόνο γιατι εχει απλά Automatic Post-Collision Braking System, Sport select αναρτηση, Fatigue Detection, ESP και όχι κάποιο άλλο σύστημα ασφαλείας που εσύ θεωρείς σημαντικό. Μάλιστα....

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, δεν έπρεπε να πάρουμε το Yaris του 2008 σαν δευτερο αμάξι, πρέπει με σημερινές τιμές να σκάσουμε 15-20.000 ίσα ίσα για να πηγαινουμε μέχρι το super market. To 2008 το πήραμε και έχει 42.000χλμ. Μας επιτρέπεις να το κρατήσουμε ή μπα;

 

Επεξ/σία από wesker
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, wesker είπε

Δηλαδή το GTI μου, μοντελο του 2014 με 140.000xλμ και άψογα συντηρημένο είναι ένα αρχαίο αμάξι κατά τα λεγόμενα σου, μονο και μόνο γιατι εχει απλά Automatic Post-Collision Braking System, Sport select αναρτηση, Fatigue Detection, ESP και όχι κάποιο άλλο σύστημα ασφαλείας που εσύ θεωρείς σημαντικό. Μάλιστα....

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, δεν έπρεπε να πάρουμε το Yaris του 2008 σαν δευτερο αμάξι, πρέπει με σημερινές τιμές να σκάσουμε 15-20.000 ίσα ίσα για να πηγαινουμε μέχρι το super market. To 2008 το πήραμε και έχει 42.000χλμ. Μας επιτρέπεις να το κρατήσουμε ή μπα;

 

σε σενα εχει καποιες τεχνολογίες παραπάνω όπως σε καποια luxury αμαξια εκεινα έχουνε μεγαλύτερο life span....... για το gti μηλαμε το yaris την ζωη εζισε
οπως και colt οπως και ολα του ειδους του ειναι αμαξια για λιγο σε σχεση με καποια luxuri οχηματα που και 25 χρονια τα κρατας εχουν μεσα τεχνολιγα που επιτρεπει μακροχρονια χρηση του

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...