Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πλέον, το μετρό (γραμμή 3), έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά, οπότε αμέσως μου γεννήθηκε η εξής απορία: Για το τμήμα Μοναστηράκι - Πειραιάς, ποια γραμμή συμφέρει να πάρεις για να φτάσεις πιο γρήγορα? Ας σημειωθεί ότι το μετρό έχει 9 στάσεις ενώ ο ηλεκτρικός (γραμμή 1) 7 σε αυτό το τμήμα.

Δημοσ.

To μετρό κάνει μεγάλη παράκαμψη γιατί περνάει από Αγία Βαρβάρα και μετά πάει Πειραιά ενώ ο Ησαπ πάει ευθεία γι αυτό οι χρόνοι είναι περίπου ίδιοι.

Ίσως είναι προτιμότερο το μετρό λόγω καλύτερων συνθηκών σε σχέση με τον ηλεκτρικό.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσημα από την ΣΤΑ.ΣΥ. οι χρόνοι είναι 17' για την γραμμή 1 και 19' για την γραμμή 3. (Ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ.)

Ως χρήστης, το επιβεβαιώνω. Το δύσκολο κομμάτι στην γραμμή 1 είναι από Πειραιά μέχρι Νέο Φάληρο όπου λόγο της παλιάς γραμμής (δεν ανακατασκευάστηκε το 2004) όλοι οι συρμοί, ακόμα και οι του 2000, κινούνται αργά, όπου για 2 χλμ. χρειάζονται περίπου 4'.

Για μετάβαση από Πειραιά σε οποιοδήποτε σταθμό της γραμμής 3 ή της γραμμής 2 νότια του Συντάγματος συμφέρει η γραμμή 3.

Για μετάβαση από Πειραιά σε οποιοδήποτε σταθμό της γραμμής 1 ή της γραμμής 2 δυτικά της Ομόνοιας συμφέρει η γραμμή 1.

Επεξ/σία από $Gkuts
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και η φάση είναι οτι έλεγαν αυτές τις μέρες στα κανάλια οτι ενώθηκε το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο.

Το οτι μπορούσες να πας Πειραιά-αεροδρόμιο με ανταπόκριση στο Μοναστηράκι δεν το είχε σκεφτεί κανένας μάλλον...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Και η φάση είναι οτι έλεγαν αυτές τις μέρες στα κανάλια οτι ενώθηκε το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο.

Το οτι μπορούσες να πας Πειραιά-αεροδρόμιο με ανταπόκριση στο Μοναστηράκι δεν το είχε σκεφτεί κανένας μάλλον...

Το θέμα είναι να πας χωρίς μετεπιβίβαση. Αν αλλάζεις 1, 2 ή 5 μέσα, έστω και σταθερής τροχιάς, δεν είναι το ίδιο με το να πας καρφί. Σκέψου τώρα με 2 βαλίτσες να πρέπει να βγαίνεις απ' το ένα και να μπαίνεις στο άλλο...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Haldol είπε

Το θέμα είναι να πας χωρίς μετεπιβίβαση. Αν αλλάζεις 1, 2 ή 5 μέσα, έστω και σταθερής τροχιάς, δεν είναι το ίδιο με το να πας καρφί. Σκέψου τώρα με 2 βαλίτσες να πρέπει να βγαίνεις απ' το ένα και να μπαίνεις στο άλλο...

Μα το πλεονέκτημα του μετρό είναι οτι μπορείς να αλλάζεις εύκολα συρμούς.

Γι αυτό και το δίκτυο (σε όλο τον κόσμο) αναπτύσεται συμπληρωματικά και συνδυαστικά με το ήδη υπάρχον.

Εν πάση περιπτώση ας έλεγαν οτι γίνεται πιο γρήγορα ή πιο άμεσα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Confused 1
Δημοσ.

νομιζω αυτο που λενε ειναι οτι ο τουριστας μπορει απο το αεροδρομιο να παει καρφι πειραια -> νησια. Οσο να το κανεις, σε καποιον σε ξενη πολη ειναι εξυπηρετηση

  • Like 3
Δημοσ.

όλα τα μέτρο σε όλο το κόσμο συμπληρωνουν ,αυξανουν και καλυτερεύουν τα υπάρχοντα δίκτυα τους και το να μπαίνεις βγαίνεις για να φτάσεις στο προορισμό σου

είναι φυσιολογικό..... η σύνδεση   Πειραιά Αεροδρόμιο ότι ποιο  εξυπηρετικό μπορούσε να γίνει....απλά θυμίζω ότι είχε ετοιμαστεί το αεροδρόμιο και η προσβαση

ήταν απλά αίσχος.....

το να λλαξω στην Αχαρνων όταν έρχομαι από Κόρινθο για αεροδρόμιο το θεωρώ τίποτα,ισως μεγαλύτερα άτομα να έχουν μια δυσκολία λόγω βαλίτσας αλλά σε 1 ώρα περίπου είμαι εκεί ... αλλά η εξυπηρέτηση φοβερή και έχει τρομερή κίνηση το καλοκαίρι

μην ξεχνάμε ότι η από και προς τα αεροδρόμια πρόσβαση σε όλο το κόσμο ήταν και είναι πρώτη προτεραιότητα

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...