Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω εδώ και καιρό στο σπίτι μου internet/σταθερό vodafone και τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ασυνήθιστα πολλές αποσυνδέσεις( περίπου 1 ανά ώρα). Απευθύνθηκα αρχικά στο technical support της vodafone οι οποίοι αφού δια τηλεφώνου δε μπόρεσαν να βρουν μια λύση, μου κανόνισαν ενα ραντεβού με τον τεχνικό τους. Ήρθε με τα πολλά και ο τεχνικός ο οποίος με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα δεν ειναι της vodafone αλλά είναι του σπιτιού και ότι θα χρειαστεί να φέρω εξωτερικό ηλεκτρολόγο. Να μην τα πολυλογώ, ήρθε και ο ηλεκτρολόγος, μας άλλαξε τα καλώδια του δικτύου αλλά πάλι το ίντερνετ να πέφτει συνεχώς. Από γνωστό μου ενημερώθηκα ότι το ρούτερ που έχω ( vodafone h-300s) δεν είναι αξιόπιστο και ότι μπορώ να αιτηθώ για καινούργιο ρούτερ, κάτι που έκανα  περιμένοντας για άλλη μια φορά 20 λεπτά στην αναμονή του technical support της vodafone. Είχα την εντύπωση με βάση τα λογια του φίλου ότι το καινούργιο ρούτερ θα ήταν κάποιο πιο καινούργιο/αξιόπιστο μοντέλο, πράγμα που δεν ίσχυε γιατί μου στείλανε το ίδιο ακριβώς ρουτερ. Και ρωτάω, τον όποιο καλό συμφορουμίτη διαβάσει τα παραπάνω, έχει κανεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως το αντιμετώπισε; Γιατι νιώθω ότι έχω ξεμείνει από επιλογές.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, joca είπε

...ότι το πρόβλημα δεν ειναι της vodafone αλλά είναι του σπιτιού και ότι θα χρειαστεί να φέρω εξωτερικό ηλεκτρολόγο.

lol

same sh** απο WIND

 

Δημοσ.

 

18 ώρες πριν, joca είπε

Καλησπέρα, έχω εδώ και καιρό στο σπίτι μου internet/σταθερό vodafone και τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ασυνήθιστα πολλές αποσυνδέσεις( περίπου 1 ανά ώρα). Απευθύνθηκα αρχικά στο technical support της vodafone οι οποίοι αφού δια τηλεφώνου δε μπόρεσαν να βρουν μια λύση, μου κανόνισαν ενα ραντεβού με τον τεχνικό τους. Ήρθε με τα πολλά και ο τεχνικός ο οποίος με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα δεν ειναι της vodafone αλλά είναι του σπιτιού και ότι θα χρειαστεί να φέρω εξωτερικό ηλεκτρολόγο. Να μην τα πολυλογώ, ήρθε και ο ηλεκτρολόγος, μας άλλαξε τα καλώδια του δικτύου αλλά πάλι το ίντερνετ να πέφτει συνεχώς. Από γνωστό μου ενημερώθηκα ότι το ρούτερ που έχω ( vodafone h-300s) δεν είναι αξιόπιστο και ότι μπορώ να αιτηθώ για καινούργιο ρούτερ, κάτι που έκανα  περιμένοντας για άλλη μια φορά 20 λεπτά στην αναμονή του technical support της vodafone. Είχα την εντύπωση με βάση τα λογια του φίλου ότι το καινούργιο ρούτερ θα ήταν κάποιο πιο καινούργιο/αξιόπιστο μοντέλο, πράγμα που δεν ίσχυε γιατί μου στείλανε το ίδιο ακριβώς ρουτερ. Και ρωτάω, τον όποιο καλό συμφορουμίτη διαβάσει τα παραπάνω, έχει κανεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως το αντιμετώπισε; Γιατι νιώθω ότι έχω ξεμείνει από επιλογές.

 

Μου θύμισες δική μου περίπτωση, αλλά κάπως διαφορετική. Είχα vodafone VDSL 50Mbps με ρούτερ (vodafone h-300s) το οποίο ήταν άχρηστο με πολλές αποσυνδέσεις.

Ήρθε τεχνικός και αφού είδε ότι όλα είναι οκ με την γραμμή, έδωσε για αντικατάσταση router και μου στείλανε το ΖΤΕ ZXHN H267A. Με το συγκεκριμένο κάπως σταθεροποιήθηκε η κατάσταση αλλά για κάποιο λόγω μάζευε σφάλματα και ξανά αποσυνδέσεις αλλά πιο αραιά.

Ξανά τηλέφωνα, τεχνικός πάλι που δεν εντόπιζε σφάλματα στην γραμμή. Τότε είχα πάνω κάτι TP-LINK Powerlines και μου λέγανε ότι ίσως φταίνε αυτά, τα βγάζω αλλά και πάλι τα ίδια. Απελπίστηκα και το άφησα έτσι, οι αποσυνδέσεις γινόταν που και που και θεώρησα ότι ίσως έφτιαξε από μόνο του.

Και έρχομαι στο σήμερα, πριν 2 μήνες έκανα την δωρεάν και καλά αναβάθμιση (σε υποχρεώνουν για ανανέωση συμβολαίου 2 έτη) και πλέον έχω 100Mbps.

Λέω ωραία ίσως τώρα κάτι αλλάξει και φτιάξει η γραμμή, αλλά πάλι τα ίδια με αποσυνδέσεις. Πάλι τεχνικός, πρόβλημα κανένα.

Τελικά ψάχτηκα μόνος μου, αγόρασα ένα Fritzbox 7530 το ρύθμισα και από τότε, καμία αποσύνδεση και η γραμμή μου κλειδώνει στο φουλ.

Εκείνο που θα σου πρότεινα, είναι να επιμείνεις να σου αλλάξουνε router, άλλης μάρκας και φυσικά πόρτα στο DSLAM γιατί μπορεί να φταίει κατά μεγάλο ποσοστό αυτό.

Αλλιώς πάρε ένα FritzBox να σωθείς εφόσον δεν είναι θέμα της γραμμής σου.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
Στις 20/10/2022 στις 3:23 ΜΜ, joca είπε

Καλησπέρα, έχω εδώ και καιρό στο σπίτι μου internet/σταθερό vodafone και τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ασυνήθιστα πολλές αποσυνδέσεις( περίπου 1 ανά ώρα). Απευθύνθηκα αρχικά στο technical support της vodafone οι οποίοι αφού δια τηλεφώνου δε μπόρεσαν να βρουν μια λύση, μου κανόνισαν ενα ραντεβού με τον τεχνικό τους. Ήρθε με τα πολλά και ο τεχνικός ο οποίος με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα δεν ειναι της vodafone αλλά είναι του σπιτιού και ότι θα χρειαστεί να φέρω εξωτερικό ηλεκτρολόγο. Να μην τα πολυλογώ, ήρθε και ο ηλεκτρολόγος, μας άλλαξε τα καλώδια του δικτύου αλλά πάλι το ίντερνετ να πέφτει συνεχώς. Από γνωστό μου ενημερώθηκα ότι το ρούτερ που έχω ( vodafone h-300s) δεν είναι αξιόπιστο και ότι μπορώ να αιτηθώ για καινούργιο ρούτερ, κάτι που έκανα  περιμένοντας για άλλη μια φορά 20 λεπτά στην αναμονή του technical support της vodafone. Είχα την εντύπωση με βάση τα λογια του φίλου ότι το καινούργιο ρούτερ θα ήταν κάποιο πιο καινούργιο/αξιόπιστο μοντέλο, πράγμα που δεν ίσχυε γιατί μου στείλανε το ίδιο ακριβώς ρουτερ. Και ρωτάω, τον όποιο καλό συμφορουμίτη διαβάσει τα παραπάνω, έχει κανεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως το αντιμετώπισε; Γιατι νιώθω ότι έχω ξεμείνει από επιλογές.

Όταν ήρθε ο τεχνικός μέτρησε πάνω στο σπίτι αλλά και στην είσοδο της οικοδομής? Κανονικά στο χαρτί που σου έδωσε πρέπει να γράφει και της μετρήσεις που πήρε (αν στην είσοδο της οικοδομής κλειδώνει 50/5 και πάνω στο σπίτι κλειδώνει 45/5 τότε ναι θέλει να αλλάξεις το καλώδιο από εκεί που έρχεται στην οικοδομή μέχρι το σπίτι, αν οι μετρήσεις είναι σχεδόν ίδιες τότε είναι θέμα δυκτιου και πρέπει να το το λύσουν αυτοί)

Επίσης ανέβασε στατιστικά της γραμμής σου να έχουμε μια ιδέα τι γίνεται

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...