Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως λέει κι ο τίτλος που πια είναι η διαφορά;

Επεξ/σία από kinhthra
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το ενα σου επιτρεπει να τρεχεις μεχρι 210 το αλλος μεχρι 240.

Ευχαριστώ, αλλά δεν παίζει ρόλο στην ποιότητα;

Δημοσ.

Στην πράξη το V έχει λίγο πιο σκληρά πλαϊνά με αποτέλεσμα να είναι λίγο πιο σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά λίγο χειρότερη αίσθηση σε λακκούβες.

Επίσης δεν έχουν διαφορά στον χρόνο που θέλουν να ζεσταθούν. Συνήθως έχουν περισσότερα 'λινά', αν έχεις επιλογή καλύτερα πάρε τα V.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kinhthra είπε

Όπως λέει κι ο τίτλος που πια είναι η διαφορά;

 

37 λεπτά πριν, kinhthra είπε

Ευχαριστώ, αλλά δεν παίζει ρόλο στην ποιότητα;

 

27 λεπτά πριν, gusteg είπε

Στην πράξη το V έχει λίγο πιο σκληρά πλαϊνά με αποτέλεσμα να είναι λίγο πιο σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά λίγο χειρότερη αίσθηση σε λακκούβες.

Επίσης δεν έχουν διαφορά στον χρόνο που θέλουν να ζεσταθούν. Συνήθως έχουν περισσότερα 'λινά', αν έχεις επιλογή καλύτερα πάρε τα V.

εγω πιστευα και εχω ακουσει, οτι εχουν διαφορα στον χρονο για ζεσταμα, καθως εχουν πιο σκληρη γομα (τα πιο γρηγορα)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Για τι αμάξι τα θες;

Ένα lacetti, είμαι Αθήνα δεν τρέχω απλά θέλω ποιότητα, αντοχή κτλ. Αν δεν έχει διαφορά επιλέγω H σας ευχαριστώ όλους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kinhthra είπε

Ένα lacetti, είμαι Αθήνα δεν τρέχω απλά θέλω ποιότητα, αντοχή κτλ. Αν δεν έχει διαφορά επιλέγω H σας ευχαριστώ όλους. 

Δεν εχει διαφορα για τετοια αμαξια, συνηθως δεν αναφερουμε καν στον λαστιχα αυτα τα νουμερα. Λες ψαχνω 195/55/16. Οτι και να σου δωσει για κοινα αμαξια θα ειναι μια χαρα!Το πιο ζεσταινεται πιο ευκολα ή πιο δυσκολα ειναι θεμα γομας. Μαλακη, μετρια, σκληρη. Η καθε μια με τα συν και τα πλην της. Παλι ομως δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν εχει διαφορα για τετοια αμαξια, συνηθως δεν αναφερουμε καν στον λαστιχα αυτα τα νουμερα. Λες ψαχνω 195/55/16. Οτι και να σου δωσει για κοινα αμαξια θα ειναι μια χαρα!Το πιο ζεσταινεται πιο ευκολα ή πιο δυσκολα ειναι θεμα γομας. Μαλακη, μετρια, σκληρη. Η καθε μια με τα συν και τα πλην της. Παλι ομως δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο. 

Δεν με νιάζει το ζέσταμα απλά η ποιότητα κι η αντοχή. Σπάνια βγαίνω εθνική. Βρίσκομαι κέντρο το πολύ μπορεί να πάω με 50. Τότε πάω στο πιο οικονομικό. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, kinhthra είπε

Δεν με νιάζει το ζέσταμα απλά η ποιότητα κι η αντοχή. Σπάνια βγαίνω εθνική. Βρίσκομαι κέντρο το πολύ μπορεί να πάω με 50. Τότε πάω στο πιο οικονομικό. 

Κακώς δεν σε ενδιαφέρει ο χρόνος που απαιτείται για να ζεσταθεί.

Στην εθνική φίλε μου όλα ζεσταίνονται διότι είναι μεγάλες οι ταχύτητες.

Εντός πόλης όμως, εάν έχεις λάστιχο που αργεί να ζεσταθεί, πάρα πολύ εύκολα μπορείς να πάθεις ζημιά σε κάποιο στρίψιμο ή φρενάρισμα. Εδώ ειναι που θέλουμε λάστιχο που να ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία.

Και όσον αφορά την ερώτηση σου κι επειδή είμαι από αυτούς που ζητάνε και συγκεκριμένο δείκτη ταχύτητας στο λάστιχο, θα σου πρότεινα το Η και όχι το V.

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγκρίνοντας πάντα το ίδιο ελαστικό:

To V λάστιχο δεν χρειάζεται περισσότερη ώρα να ζεσταθεί από το H. Γενικά αν δεν έχουν ακριβώς την ίδια γόμα, τα V θα έχουν μαλακότερη με αποτέλεσμα να έρχονται σε θερμοκρασία λειτουργίας λίγο πιο γρήγορα. Και τα δύο θα έλεγα ότι δεν διαφέρουν σημαντικά σε αυτό το κομμάτι.

Το V έχει καλύτερες επιδόσεις σε φρενάρισμα, στροφές, ελεγχο του αυτοκινήτου, ασφάλεια σε μερική απώλεια πίεσης κτλ. (μαλακότερη γόμα και στιβαρότερο σκελετό)

Τα H είναι πιο άνετα σε λακκούβες και με καλύτερη απορροφηση κραδασμών σε χαμηλές ταχύτητες.

Τα H έχουν λίγο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα V

Σε πολλές περιπτώσεις και τα δύο έχουν ακριβώς την ίδια γόμα.

Τα V συνήθως κοστίζουν λίγο παραπάνω από τα H.

https://tirehungry.com/speed-rating-v-vs-h/

 

Για αυτό το αμάξι και για εντός πόλης θα μπορούσες να επιλέξεις και πολύ πιο χαμηλής ταχύτητας από H. Τα V νομίζω είναι υπερβολή. Και εγώ τελικά στα H θα ελεγα να πας.

 

Επεξ/σία από gusteg
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μερικοι λες και ειστε στην φορμουλα ενα.

Πριν πάτε λοιπον στην δουλειά σας να βάζετε τις θερμαινόμενες κουβέρτες στα λάστιχα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kinhthra είπε

Ένα lacetti, είμαι Αθήνα δεν τρέχω απλά θέλω ποιότητα, αντοχή κτλ. Αν δεν έχει διαφορά επιλέγω H σας ευχαριστώ όλους. 

αντοχή = σκληρή γωμα = ποιο ατσουμπλα στης λακκούβες και κανουν πολύ ώρα να ζεσταθούν (κατάλληλα για οχήματα επιδόσεων και χρήση ταξιδιού) (στην πόλη μεχρι να ζεσταθούν θα κάνεις tokyo drift (οτι συνεπαγεται αυτό για την ασφάλεια σου)
απο την άλλη αν πάρεις κάτι μαλακό ναι μετά φθείρετε ποιο γρήγορα αλλά ζεσταίνονται αμεσα και ειναι ποιο ανετα και κρατανε καλύτερα μέσα στην πολη

και τα δυο δεν τα εχεις
βασικα λαθος...... αν ζούσαμε σε άλλη χώρα και καλη τραχιά άσφαλτο μια χαρά θα ήταν τα σκληρά...... αλλα στην ελλαδα έχουμε 90% οδοστρώματος γιαλι...... ετσι καταλαβαίνεις

Επεξ/σία από Black Demis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...