Προς το περιεχόμενο

Silent Hill 2 Remake [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάλο remaster (γεμάτο προβλήματα στο πισι) ενος μετριότατου παιχνιδιού. Εχει και κακιστο φανντομ. Μην τολμήσεις να προσπαθήσεις να το παίξεις αλλιώς σε κάτι boss fights. Και τώρα περιμένω να μου την πέσουν 100 ατομα που τολμισα να εχω τέτοια άποψη.

Απαράδεκτο port παντός. Τσακιζόμαστε στα ini μπας και το κάνουμε playable. Ολλα τα stutters, κανενα precompile, παλιες βερσιον fsr κοκ. 5800x3d και 7700χτ. Να περιμένει οποιος θελει να το παιξει και σε καμια δε θα εδινα 70 ευρω.

 

Επεξ/σία από mp44christos
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 213
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στους εσωτερικούς χώρους έχει τρελή ποιότητα στους τοίχους,μακράν ότι καλύτερο,δεν είναι απλά ένα texture mapping με κάποιο γυάλισμα,είναι γεωμετρία πραγματική με επιφανειακές ατέλειες φτιαγμένα από πραγματική γεωμετρία!!

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Saloufas είπε

Τraversal stutters,  flickering, Hitches, clipping, animations stutters....της κακομοίρας γίνεται! 🤣 

Και φαντάσου σώζεται διότι είναι αργό παιχνίδι,δεν είναι action,άμα ήταν action θα έπεφτε τρελό κράξιμο,δεν θα παιζόταν το παιχνίδι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Unreal Stuttering 5 έπρεπε να λέγεται η μηχανή. Μόνο η Coalition(Gears of War dev) μπορεί να φτιάξει ''stutter-free' εμπειρία σ' αυτή τη μηχανή.

Η Bloober Team είναι εντελώς άμπαλη, στο The Medium έπεφτες σε μονοψήφια FPS απ' τα κολλήματα και αυτό σε high-end PCs.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.

Εντωμεταξύ από High σε Low στα advanced quality settings η διαφορά που βλέπεις είναι 2fps!!! Τι σκ@τά έχουν κάνει? 🤣

Γιατί έχω την εντύπωση ότι με vsync παίζει πιο smooth? 4k DLSS Performance, rt on, vsync on και high τα υπόλοιπα έχω βρει το sweet spot για να παίζει λίγο πιο smooth. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Westbaum είπε


Aπό 16:20 γίνεται ενδιαφέρον and disturbing...

"Silent Hill stutters. And stutters a lot. Why is it happening? How can it be fixed...."

Η Bloober Team έχει περάσει στο επόμενο στάδιο του psychological horror, σπάζοντας τον 4ο τοίχο με τον πιο καινοτόμο τρόπο. Αναμοχλεύει τους πιο μύχιους φόβους και ανασφάλειες του gamer για να τον κάνει να νιώσει όσο πιο ευάλωτος, όσο πιο θνητός γίνεται. Μια παραλυτική αίσθηση απώλειας ελέγχου και ματαιότητας αφού ούτε το ισχυρότερο hardware της αγοράς δεν τον σώζει από τα αιφνίδια stutters και frame drops. Ταλανίζοντας ακόμα περισσότερο την ψυχή του με πλήθος αναπάντητων βασανιστικών ερωτήματων για την προέλευση όλων αυτών των τεχνικών δεινών εν έτει 2024. Είναι θέματα της UE5 και αν ναι γιατί δεν υπαρχουν στα δικά τους games. Φταίνε οι devs; Κρύβεται κάτι άλλο από πίσω; Κάτι βαθύτερο και άρρηκτα συνδεδεμένο με τους ίδιους τους αλγόριθμους, το θεμέλιο του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού;

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι αριστούργημα απλά πρέπει όπως δηποτε να φτιάξουν αυτά τα προβλήματα,δεν θέλει και πολύ να τους γυρίσει boomerang 

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ε οχι και αριστουργημα ρε Νικο,θα πεσει φωτια να μας καψει..

Χαχαχα, γούστα είναι ρε συ,το παιχνίδι για εμένα έχει φοβερό story, ατμόσφαιρα και γραφικά 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Χαχαχα, γούστα είναι ρε συ,το παιχνίδι για εμένα έχει φοβερό story, ατμόσφαιρα και γραφικά 

Ειναι παιχνιδαρως. Ο κοσμος το εχει αγαπησει περα απο τα τεχνικα θεματα. 94% στο steam και 9.3 στο user score απο metacritic δεν τα βλεπεις ευκολα. Παει ανετα για επιλογη για τα game of the year οπως φαινεται. 

Screenshot-1.png
Screenshot-2.png

 

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 12/10/2024 στις 1:38 ΠΜ, mesfigas είπε

 

Να ρωτήσω εγώ κάτι αν ξέρει κάποιος. 

Όταν παίζεις στο παιχνίδια, μερικές φορές υπάρχουν σημεία που πατάς Ε για interact και απλά κάνει ένα πανοραμικό πλάνο και παίζει μια μουσική και κάνει κάτι με τη κάμερα. Σαν να είναι από το original SH. Ξέρει κανείς τι είναι αυτά; Αν είναι όντως έτσι; Σαν tribute στο original ξέρω γω; 

Το εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα 😂

Παράδειγμα στην αρχή αρχή του παιχνιδιού, που κάνεις interact με έναν δρόμο που είναι κλειστός σε ένα τούνελ που πάει.

Δημοσ.

3 ώρες επαιξα και το έβαλα στον πάγο.. 

Θριλερακι για πιτσιρικάδες είναι,εγω όπως έγραψα και τις προηγούμενες μέρες δεν με έπεισε.

Εάν θέλω "συγκινήσεις" υπάρχουν άλλα σε αυτό το genre που θα μου τις δωσουν..

  • Moderators
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, MSSB είπε

Παράδειγμα στην αρχή αρχή του παιχνιδιού, που κάνεις interact με έναν δρόμο που είναι κλειστός σε ένα τούνελ που πάει.

Είναι το σημείο όπου στο original SH2 ο James βρίσκει το ραδιόφωνο και τον πρώτο "εχθρό".

Οπότε η υποθεση σου μάλλον είναι σωστή.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...