Προς το περιεχόμενο

Silent Hill 2 Remake [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι θέμα δυσκολίας αλλά ποσότητας..Εκεί που λες τώρα θα φτάσει στον προορισμό, τσουπ μια νέα φαφαριά που μέχρι τις 8 ώρες έλεγα οκ αλλά από 'κει και πέρα κούρασε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοντεύω στο τέλος και έχω να πω ότι γίνεται κανονικό horror και τέρμα σκοτεινό από ένα σημείο και μετά. Ισως θα έπρεπε να πετσοκόψουν πολύ την αρχή που είσαι στην πόλη με την ομίχλη γιατί "χάνει" αρκετά.

Κατά τα άλλα το ανούσιο exploration που έβαλαν και που το κάνω λόγω ψυχαναγκασμού με έχει κουράσει.

Εκτός αυτού και εδώ και στα Resident, απλά έλεος με το joking όταν σε κυνηγάει ο χασάπης να σε σφάξει. Ας έβαζαν κανονικό τρέξιμο σε κάποια σημεία για να πείθει περισσότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, nikos5800 είπε

 

 

Ήμουν έτοιμος να το ποστάρω.

Δεν αποδεικνύει μονάχα ότι το optimization κάθε άλλο παρά μύθος δεν είναι(όπως και το ότι δήθεν οι κονσόλες είναι μικρά pc). Αυτά που λέει προς το τέλος για την αδικαιολόγητη απροθυμία της Bloober να χρησιμοποιήσει την ομίχλη για να ρίξει το LOD και να ελαφρύνει το game(όπως έγινε εκ σχεδιασμού στο πρωτότυπο) εγείρει πολλές υποψίες. Δεν εξηγείται λογικά να ΜΗΝ θες το game σου να τρέχει καλά σε όσο το δυνατόν περισσότερα μηχανήματα. Πόσες φορές το έχω πει; Κανένας οίκτος για game devs που κλαίγονται συνέχεια ότι δεν βγαίνουν οικονομικά κτλ. Για άλλους δουλεύουν.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι καθόλου μύθος το optimization. Στο Crysis 2 π.χ έτρωγες performance hit από tessellation που υπήρχε σε νερό κάτω απ' το έδαφος..

Επίσης μην ξεχνάμε τα optimizations με τα rays που έκανε η NVIDIA σε συνεργασία με την DICE για να τρέχει καλά το BF V τότε με τις Turing. Παρόμοια περίπτωση με το Crysis 2 ήταν που τα rays ''έφευγαν'' όπου να 'ναι χωρίς όφελος και έριχναν performance hit αβέρτα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Ήμουν έτοιμος να το ποστάρω.

Δεν αποδεικνύει μονάχα ότι το optimization κάθε άλλο παρά μύθος είναι(όπως και το ότι δήθεν οι κονσόλες είναι μικρά pc). Αυτά που λέει προς το τέλος για την αδικαιολόγητη απροθυμία της Bloober να χρησιμοποιήσει την ομίχλη για να ρίξει το LOD και να ελαφρύνει το game(όπως έγινε εκ σχεδιασμού στο πρωτότυπο) εγείρει πολλές υποψίες. Δεν εξηγείται λογικά να ΜΗΝ θες το game σου να τρέχει καλά σε όσο το δυνατόν περισσότερα μηχανήματα. Πόσες φορές το έχω πει; Κανένας οίκτος για game devs που κλαίγονται συνέχεια ότι δεν βγαίνουν οικονομικά κτλ. Για άλλους δουλεύουν.

Έτσι και αλλιώς το παιχνίδι δεν έχει θέματα στους εξωτερικούς χώρους,indoors είναι το θέμα αλλά και πάλι...

Το τερμάτισα το παιχνίδι και έχω να πω πως είναι από τις πολύ λίγες φορές μπορεί και καθόλου όπου ένιωσα λύπη για την Mary και τον James,

Πραγματική λύπη, καταπληκτικό τέλος,με φοβερές ερμηνείες!!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το στούντιο είναι για τα πανηγύρια, το παιχνίδι ακόμα και μετά το πρώτο patch τρέχει χάλια, μπάγκαραν και το progression σε όσους ήταν στο Labyrinth level! με αποτέλεσμα μετά από 4 μέρες να βγάλουν νέο pach για να διορθώσουν το προηγούμενο patch! γελάει ο κόσμος πραγματικά με την ανικανότητα τους.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν είναι καθόλου μύθος το optimization. Στο Crysis 2 π.χ έτρωγες performance hit από tessellation που υπήρχε σε νερό κάτω απ' το έδαφος..

Επίσης μην ξεχνάμε τα optimizations με τα rays που έκανε η NVIDIA σε συνεργασία με την DICE για να τρέχει καλά το BF V τότε με τις Turing. Παρόμοια περίπτωση με το Crysis 2 ήταν που τα rays ''έφευγαν'' όπου να 'ναι χωρίς όφελος και έριχναν performance hit αβέρτα.

Το ανάποδο ήθελα να γράψω. Το διόρθωσα. Παρόμοια έκαναν τόσα χρόνια στις κονσόλες και έτρεχαν τόσο καλά για 7 χρόνια. Απλά στην τωρινή γενιά και προς το τέλος του ps4 ο κώδικας είναι παντού χάλια.

Το NFS 2015 φτάνει η ξεπερνάει πολλές σύγχρονες παραγωγές. Εξηγεί το γιατί(δες το στο κανάλι του). Μου έκανε εντύπωση που ελάχιστοι το σχολίαζαν τότε γιατί έκριναν την ποιότητα με βάση τις hw απαιτήσεις, ίσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Το ανάποδο ήθελα να γράψω. Το διόρθωσα. Παρόμοια έκαναν τόσα χρόνια στις κονσόλες και έτρεχαν τόσο καλά για 7 χρόνια. Απλά στην τωρινή γενιά και προς το τέλος του ps4 ο κώδικας είναι παντού χάλια.

Το NFS 2015 φτάνει η ξεπερνάει πολλές σύγχρονες παραγωγές. Εξηγεί το γιατί(δες το στο κανάλι του). Μου έκανε εντύπωση που ελάχιστοι το σχολίαζαν τότε γιατί έκριναν την ποιότητα με βάση τις hw απαιτήσεις, ίσως.

Επειδή παρακολουθώ το κανάλι του σε πολλά πράγματα είναι κολλημένος,το need for speed που λες φαίνεται καλό την νύχτα επειδή είναι αρκετά εύκολο να μπερδέψεις με κόλπα το μάτι και να το κάνεις να φαίνεται καλό,αλλά το συγκεκριμένο nfs αν δεν κάνω λάθος φαίνεται απαίσιο στο φως της μέρας,η μαγκιά είναι να κάνεις το παιχνίδι να φαίνεται σούπερ στο φως της ημέρας και όχι την νύχτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...