Προς το περιεχόμενο

Silent Hill 2 Remake [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είναι θέμα δυσκολίας αλλά ποσότητας..Εκεί που λες τώρα θα φτάσει στον προορισμό, τσουπ μια νέα φαφαριά που μέχρι τις 8 ώρες έλεγα οκ αλλά από 'κει και πέρα κούρασε.

  • Like 2
  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοντεύω στο τέλος και έχω να πω ότι γίνεται κανονικό horror και τέρμα σκοτεινό από ένα σημείο και μετά. Ισως θα έπρεπε να πετσοκόψουν πολύ την αρχή που είσαι στην πόλη με την ομίχλη γιατί "χάνει" αρκετά.

Κατά τα άλλα το ανούσιο exploration που έβαλαν και που το κάνω λόγω ψυχαναγκασμού με έχει κουράσει.

Εκτός αυτού και εδώ και στα Resident, απλά έλεος με το joking όταν σε κυνηγάει ο χασάπης να σε σφάξει. Ας έβαζαν κανονικό τρέξιμο σε κάποια σημεία για να πείθει περισσότερο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, nikos5800 είπε

 

 

Ήμουν έτοιμος να το ποστάρω.

Δεν αποδεικνύει μονάχα ότι το optimization κάθε άλλο παρά μύθος δεν είναι(όπως και το ότι δήθεν οι κονσόλες είναι μικρά pc). Αυτά που λέει προς το τέλος για την αδικαιολόγητη απροθυμία της Bloober να χρησιμοποιήσει την ομίχλη για να ρίξει το LOD και να ελαφρύνει το game(όπως έγινε εκ σχεδιασμού στο πρωτότυπο) εγείρει πολλές υποψίες. Δεν εξηγείται λογικά να ΜΗΝ θες το game σου να τρέχει καλά σε όσο το δυνατόν περισσότερα μηχανήματα. Πόσες φορές το έχω πει; Κανένας οίκτος για game devs που κλαίγονται συνέχεια ότι δεν βγαίνουν οικονομικά κτλ. Για άλλους δουλεύουν.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι καθόλου μύθος το optimization. Στο Crysis 2 π.χ έτρωγες performance hit από tessellation που υπήρχε σε νερό κάτω απ' το έδαφος..

Επίσης μην ξεχνάμε τα optimizations με τα rays που έκανε η NVIDIA σε συνεργασία με την DICE για να τρέχει καλά το BF V τότε με τις Turing. Παρόμοια περίπτωση με το Crysis 2 ήταν που τα rays ''έφευγαν'' όπου να 'ναι χωρίς όφελος και έριχναν performance hit αβέρτα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Ήμουν έτοιμος να το ποστάρω.

Δεν αποδεικνύει μονάχα ότι το optimization κάθε άλλο παρά μύθος είναι(όπως και το ότι δήθεν οι κονσόλες είναι μικρά pc). Αυτά που λέει προς το τέλος για την αδικαιολόγητη απροθυμία της Bloober να χρησιμοποιήσει την ομίχλη για να ρίξει το LOD και να ελαφρύνει το game(όπως έγινε εκ σχεδιασμού στο πρωτότυπο) εγείρει πολλές υποψίες. Δεν εξηγείται λογικά να ΜΗΝ θες το game σου να τρέχει καλά σε όσο το δυνατόν περισσότερα μηχανήματα. Πόσες φορές το έχω πει; Κανένας οίκτος για game devs που κλαίγονται συνέχεια ότι δεν βγαίνουν οικονομικά κτλ. Για άλλους δουλεύουν.

Έτσι και αλλιώς το παιχνίδι δεν έχει θέματα στους εξωτερικούς χώρους,indoors είναι το θέμα αλλά και πάλι...

Το τερμάτισα το παιχνίδι και έχω να πω πως είναι από τις πολύ λίγες φορές μπορεί και καθόλου όπου ένιωσα λύπη για την Mary και τον James,

Πραγματική λύπη, καταπληκτικό τέλος,με φοβερές ερμηνείες!!

 

 

Δημοσ.

Καλά το στούντιο είναι για τα πανηγύρια, το παιχνίδι ακόμα και μετά το πρώτο patch τρέχει χάλια, μπάγκαραν και το progression σε όσους ήταν στο Labyrinth level! με αποτέλεσμα μετά από 4 μέρες να βγάλουν νέο pach για να διορθώσουν το προηγούμενο patch! γελάει ο κόσμος πραγματικά με την ανικανότητα τους.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν είναι καθόλου μύθος το optimization. Στο Crysis 2 π.χ έτρωγες performance hit από tessellation που υπήρχε σε νερό κάτω απ' το έδαφος..

Επίσης μην ξεχνάμε τα optimizations με τα rays που έκανε η NVIDIA σε συνεργασία με την DICE για να τρέχει καλά το BF V τότε με τις Turing. Παρόμοια περίπτωση με το Crysis 2 ήταν που τα rays ''έφευγαν'' όπου να 'ναι χωρίς όφελος και έριχναν performance hit αβέρτα.

Το ανάποδο ήθελα να γράψω. Το διόρθωσα. Παρόμοια έκαναν τόσα χρόνια στις κονσόλες και έτρεχαν τόσο καλά για 7 χρόνια. Απλά στην τωρινή γενιά και προς το τέλος του ps4 ο κώδικας είναι παντού χάλια.

Το NFS 2015 φτάνει η ξεπερνάει πολλές σύγχρονες παραγωγές. Εξηγεί το γιατί(δες το στο κανάλι του). Μου έκανε εντύπωση που ελάχιστοι το σχολίαζαν τότε γιατί έκριναν την ποιότητα με βάση τις hw απαιτήσεις, ίσως.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Το ανάποδο ήθελα να γράψω. Το διόρθωσα. Παρόμοια έκαναν τόσα χρόνια στις κονσόλες και έτρεχαν τόσο καλά για 7 χρόνια. Απλά στην τωρινή γενιά και προς το τέλος του ps4 ο κώδικας είναι παντού χάλια.

Το NFS 2015 φτάνει η ξεπερνάει πολλές σύγχρονες παραγωγές. Εξηγεί το γιατί(δες το στο κανάλι του). Μου έκανε εντύπωση που ελάχιστοι το σχολίαζαν τότε γιατί έκριναν την ποιότητα με βάση τις hw απαιτήσεις, ίσως.

Επειδή παρακολουθώ το κανάλι του σε πολλά πράγματα είναι κολλημένος,το need for speed που λες φαίνεται καλό την νύχτα επειδή είναι αρκετά εύκολο να μπερδέψεις με κόλπα το μάτι και να το κάνεις να φαίνεται καλό,αλλά το συγκεκριμένο nfs αν δεν κάνω λάθος φαίνεται απαίσιο στο φως της μέρας,η μαγκιά είναι να κάνεις το παιχνίδι να φαίνεται σούπερ στο φως της ημέρας και όχι την νύχτα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο παρακάτω post ένας χρήστης βρήκε το κρυφό μήνυμα των φωτογραφιών του Remake.

Περιλαμβάνει spoilers, αλλά και μια wtf αποκάλυψη αν όντως ισχύει. (Που απ' ότι φαίνεται ισχύει και ίσως επαληθεύει κάποιες θεωρίες που κυκλοφορούσαν στο internet εδώ και χρόνια.)

 

Επεξ/σία από Charismo
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες ξεκίνησα το game και από τα λίγα που έχω δει μπορώ να πω ότι είναι απίστευτο. Σαν να παίζεις σε ταινία. Χωρίς να αναφέρομαι μόνο στα γραφικά(δίνει ρέστα η UE5, οπως και στα demo). Τα animations, οι λυτρωτικές κραυγές του James όταν χτυπάει ή αποτελειώνει τα τέρατα, τα εφέ αίματος, μέχρι και οι μικρές λεπτομέρειες όπως μισοξεκολλημένες αφίσες πάνω σε στύλους που ανεμίζουν είναι πρωτόγνωρα για το είδος αυτό.

Εκεί που τα χαλάει είναι το μαύρο. Σε HDR δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχεις κάτι που να μοιάζει με μαύρο χωρίς να θάψεις λεπτομέρεια. Σε ένα βίντεο προτεινόμενων settings για HDR που βρήκα(για PS5 βέβαια) ο δημιουργός του έδειχνε μέσα από ανάλυση ότι το επίπεδο μαύρου είναι μεταβλητό σε όλη τη διάρκεια του game και έτσι δεν μπορείς να αποφύγεις το "glow" ή το black crush.Υπάρχει κάποιο mod που να δουλεύει σωστά;

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, pirmen56 said:

...

Εκεί που τα χαλάει είναι το μαύρο. Σε HDR δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχεις κάτι που να μοιάζει με μαύρο χωρίς να θάψεις λεπτομέρεια. Σε ένα βίντεο προτεινόμενων settings για HDR που βρήκα(για PS5 βέβαια) ο δημιουργός του έδειχνε μέσα από ανάλυση ότι το επίπεδο μαύρου είναι μεταβλητό σε όλη τη διάρκεια του game και έτσι δεν μπορείς να αποφύγεις το "glow" ή το black crush.Υπάρχει κάποιο mod που να δουλεύει σωστά;

Προτείνω:

Anti-washed out blacks ή  Clarity (reshade mods)

flaslight χωρίς το dark central spot (έπειτα από ώρες καταντάει κουραστικό το μαύρο κεντρικό σημείο του φακού)

No fake Joel+Maria light on (spooky χωρίς το φακό, όπως έπρεπε να είναι εξαρχής)

Επεξ/σία από spanian
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...