Προς το περιεχόμενο

Silent Hill 2 Remake [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαζί με το mod για frame generation έχω βάλει και αυτό το reshade preset που σκουραίνει λίγο τα μαύρα (βασικά από μαυρογκρι, washed blacks τα κάνει σχεδόν κανονικά μαύρα) και είναι πολύ πιο ατμοσφαιρικό. Υπάρχουν και κάποια mods για όσους έχουν oled monitors. Σβήνεις φακό και..όλα μαύρα! Αξίζει.

(για sdr monitors) https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/78

Για oled, ψάχτε στο nexumods.

Επεξ/σία από spanian
  • Απαντ. 213
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκλεισα τις 15 ώρες στο παιχνίδι,έφτασα στο toluca prison,το πάω αργά αργά και ψάχνω κάθε γωνιά!μου αρέσει πολύ η ατμόσφαιρα,δεν είναι παιχνίδι τρόμου(πάλι καλά)είναι ότι πρέπει για όλα τα γούστα(σχεδόν)

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι μια γενική παρατήρηση και όχι γκρίνια, (δεν έχει και νόημα) πως κάθε πέρυσι και καλύτερα.

PS5= Η χαρά του Remaster, εύκολο χρήμα με target group τους νοσταλγούς λίγων χρόνων βλέπε Tlou και Horizon...

PC= Ότι μας πετάξει η Sony από μεγάλα AAA της ως Port στο PC (συνήθως μετά από 1-2 χρόνια) μιας που το xbox είναι εκτός challenge πλέον.

Γενικώς πολύ τεμπελιά, ειδικά με την UE5 που όσο εντυπωσιακή και αν είναι, είναι δίκοπο μαχαίρι καθώς:

1.Είναι εύκολη να την χειριστεί ο developer και να γλιτώσει πολύ χρόνο συγκριτικά με το να χρησιμοποιούσε άλλο engine, που θα ήταν σίγουρα λιγότερο eye candy.

2. Αν δεν την δουλέψει αρκετά, έχουμε κακά αποτελέσματα, ειδικά από port studios της κακιάς ώρας (καλή ώρα) με όλα τα ''καλά'' stuttering etc.

Που καταφεύγουν οι developers;  Bγάζουν το game unoptimized και περιμένουν τα αποτελέσματα από τα upscaling methods. 

Που καταφεύγουμε εμείς; Αν δεν έχει πολλές επιλογές το game σε αυτά τα methods και αν δεν έχει FG, τότε τρέχει brute force στο σύστημα σου. Δηλαδή μια 4090 μπορεί να μην έχει τα fps που θα έπρεπε στο Silent Hill, αλλά παίζεται...

Την έχουν βρει την πατέντα αυτοί και εμείς κατεφεύγουμε συνέχεια σε mods και τρίτους να μας βρουν μια λύση.

ΥΓ. Τα ίδια πέρασα και με το Hellblade 2, που για να το ''καθαρίσω'' να του βγάλω το letterbox, το σιχαμένο vignette, έπρεπε να κατεβάσω custom engine.ini και αναρρωτιόμουν γιατί να μην έχει αυτές τις επιλογές το ίδιο το game και να πρέπει να καταφεύγω σε τρίτους...

 

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Είναι μια γενική παρατήρηση και όχι γκρίνια, (δεν έχει και νόημα) πως κάθε πέρυσι και καλύτερα.

PS5= Η χαρά του Remaster, εύκολο χρήμα με target group τους νοσταλγούς λίγων χρόνων βλέπε Tlou και Horizon...

PC= Ότι μας πετάξει η Sony από μεγάλα AAA της ως Port στο PC (συνήθως μετά από 1-2 χρόνια) μιας που το xbox είναι εκτός challenge πλέον.

Γενικώς πολύ τεμπελιά, ειδικά με την UE5 που όσο εντυπωσιακή και αν είναι, είναι δίκοπο μαχαίρι καθώς:

1.Είναι εύκολη να την χειριστεί ο developer και να γλιτώσει πολύ χρόνο συγκριτικά με το να χρησιμοποιούσε άλλο engine, που θα ήταν σίγουρα λιγότερο eye candy.

2. Αν δεν την δουλέψει αρκετά, έχουμε κακά αποτελέσματα, ειδικά από port studios της κακιάς ώρας (καλή ώρα) με όλα τα ''καλά'' stuttering etc.

Που καταφεύγουν οι developers;  Bγάζουν το game unoptimized και περιμένουν τα αποτελέσματα από τα upscaling methods. 

Που καταφεύγουμε εμείς; Αν δεν έχει πολλές επιλογές το game σε αυτά τα methods και αν δεν έχει FG, τότε τρέχει brute force στο σύστημα σου. Δηλαδή μια 4090 μπορεί να μην έχει τα fps που θα έπρεπε στο Silent Hill, αλλά παίζεται...

Την έχουν βρει την πατέντα αυτοί και εμείς κατεφεύγουμε συνέχεια σε mods και τρίτους να μας βρουν μια λύση.

ΥΓ. Τα ίδια πέρασα και με το Hellblade 2, που για να το ''καθαρίσω'' να του βγάλω το letterbox, το σιχαμένο vignette, έπρεπε να κατεβάσω custom engine.ini και αναρρωτιόμουν γιατί να μην έχει αυτές τις επιλογές το ίδιο το game και να πρέπει να καταφεύγω σε τρίτους...

 

 

 

Το πρόβλημα της unreal engine 5 είναι το stuttering και όχι το πόσα fps βγάζεις,το λέω αυτό γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων αυτά που βλέπεις στην οθόνη από την UE5 αξίζουν! 

Επίσης μην ξεχνάς ότι τα παιχνίδια χτίζονται για 10tf-12tf κάρτες ως minimum base, σε μέσο όρο ανάλυσης 1440p/30fps👍

Δεν είμαστε 4 χρόνια πίσω που τα παιχνίδια φτιάχνονταν για 1.8tf κάρτα σε 1080p/30fps 👍

 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά ενώ το παιχνίδι με έχει κερδίσει και θα μπορούσα άνετα να πω οτι είναι έπος δεν μπορώ να παραβλέψω το τραγικότερο ίσως performance που έχω συναντήσει. Ότι settings και να βάλεις, high/low, tweak ini, rt on/off κτλ η αίσθηση όταν παίζεις είναι για τα πανηγύρια. Είτε έχεις 60 είτε 100fps νιώθεις ότι παίζεις 30 και κάτω.

Δεν γίνεται ρε παιδιά να κυκλοφορεί το παιχνίδι με τέτοιο άθλιο performance και να το παραβλέπουν όλοι οι reviewers. Δεν γίνεται κάποιος reviewer που βλέπει αυτό το χάλι να μην κόψει βαθμούς από την συνολική βαθμολογία και να μην κάνει δριμεία κριτική στους Dev που κυκλοφόρησαν σε τέτοιο χάλι το παιχνίδι με την προοπτική ότι θα το στρώσουν στην πορεία. Για μένα είναι απαράδεκτο σε reviews να μην λογίζεται το performance και να περνιέται στα ψιλά γράμματα. Το ίδιο ισχύει και για άλλα παιχνίδια καλή ώρα σαν το dragon's dogma, tears of the Kingdom που κάνει τραγικά frame drops στο switch και για μένα είναι unplayable.

Τους χαϊδεύουμε/νε τα αφτιά γι' αυτο και δεν ιδρώνει το αφτί του κάθε developer. Αν έκοβαν 1 με 2 βαθμούς σε κάθε review λόγω τραγικού performance θα σου έλεγα εγώ αν  κυκλοφορούσαν παιχνίδι σε τέτοιο χάλι μαύρο. Από το βίντεο του DF του Alex αναφέρει ότι ρώτησαν έμπειρους devs που ασχολούνται με την UE και όλοι τους απάντησαν οτι είναι παράξενο πολύ να κάνει αυτά τα traversal stutters και τα animation stutters και κανονικά δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν, γιατί δεν μιλάμε για shaders compile stutters, άρα είναι ξεκάθαρη η ανικανότητα του developer που όσο καλό και να είναι το παιχνίδι δεν μπορώ προσωπικά να τους επαινέσω όπως κάνουν οι περισσότεροι όταν η εμπειρία όταν παίζεις είναι άθλια. 

 

Επεξ/σία από Saloufas
Δημοσ.

Guys θυμάστε ποιος είναι ο publisher έτσι?! Προσωπικά το βρίσκω θαύμα που το game είναι καλο.

Όσο για το optimization πιστεύω κλασσικά φτάει ο publisher και όχι ο developer και αφού μιλάμε για Konami, τότε δεν το βρίσκω καθόλου περίεργο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Guys θυμάστε ποιος είναι ο publisher έτσι?! Προσωπικά το βρίσκω θαύμα που το game είναι καλο.

Όσο για το optimization πιστεύω κλασσικά φτάει ο publisher και όχι ο developer και αφού μιλάμε για Konami, τότε δεν το βρίσκω καθόλου περίεργο.

Θέλω να δω πως θα τρέχει το metal gear remake και εκείνο με την unreal 5 είναι 😁

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίζει πολύ καλύτερα με το Frame Generation, έγινε επιτέλους smooth με RT αλλά υπάρχει bug στο ''rotate cube puzzle'' σ' αυτό το patch και δεν ξεκλειδώνουν οι πόρτες. Πάλευα πόση ώρα μέχρι που διάβασα στο reddit παράπονα..

Γενικά με έχει κουράσει λίγο η διάρκειά του και τα συνεχόμενα puzzles.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler

Εγώ πάλι αναρωτιέμαι γιατί να αγοράσεις day1 για τέτοια ταλαιπωρία?

Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια.

Περιμένεις 6 μήνες-1 χρόνο να στρώσει (συνήθως) με patches και το παίρνεις -50%.

 

  • Like 5
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Despotas είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Εγώ πάλι αναρωτιέμαι γιατί να αγοράσεις day1 για τέτοια ταλαιπωρία?

Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια.

Περιμένεις 6 μήνες-1 χρόνο να στρώσει (συνήθως) με patches και το παίρνεις -50%.

 

Spoiler

Έτσι είναι, ο early adopter πληρώνει full price και παίρνει δώρο ένα σωρό bugs. Δύσκολο πράγμα η υπομονή..

 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Παίζει πολύ καλύτερα με το Frame Generation, έγινε επιτέλους smooth με RT αλλά υπάρχει bug στο ''rotate cube puzzle'' σ' αυτό το patch και δεν ξεκλειδώνουν οι πόρτες. Πάλευα πόση ώρα μέχρι που διάβασα στο reddit παράπονα..

Γενικά με έχει κουράσει λίγο η διάρκειά του και τα συνεχόμενα puzzles.

Έχει δύσκολα puzzle και ανάλογα σε τι δυσκολία παίζεις η λύση είναι διαφορετική 👍

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...