Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Τέλος καλό, όλα καλά.

Τα είχανε κάνει ρόιδο με τις συνδέσεις, τα φτιάξανε και ενεργοποιήθηκε η σύνδεση.
 

Άρα, ότι σας πούνε, να θυμηθείτε να επικοινωνήσετε για ενεργοποίηση.

(δωρεάν κατά τα άλλα, μας ΄'έφαγε" το ευρουδάκι με τα τηλέφωνα).

Ωραία, αφού βρήκες άκρη πάλι καλά :)

 

  • Thanks 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Να προσθέσω ότι πρόσφατα που έκανα άλλη μία αντίστοιχη αλλαγή, με ενημέρωσαν πως το αρχικό πρόβλημα το είχαν λύσει
και γίνεται η ενεργοποίηση πλέον αυτόματα.

Δημοσ.
Στις 19/10/2022 στις 7:27 ΜΜ, nikos_abel είπε

Τέλος καλό, όλα καλά.

Τα είχανε κάνει ρόιδο με τις συνδέσεις, τα φτιάξανε και ενεργοποιήθηκε η σύνδεση.
 

Άρα, ότι σας πούνε, να θυμηθείτε να επικοινωνήσετε για ενεργοποίηση.

(δωρεάν κατά τα άλλα, μας ΄'έφαγε" το ευρουδάκι με τα τηλέφωνα).

Για αυτο το θεμα παιρνεις στο 13700,οχι στο 13800. Και λογω  ενοποιησης ειναι ενα μπαχαλο η Wind...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NikolasKon14 είπε

Για αυτο το θεμα παιρνεις στο 13700,οχι στο 13800. Και λογω  ενοποιησης ειναι ενα μπαχαλο η Wind...

13800 μου είπανε, αυτό πήρα.
Ευχαριστώ πάντως!

Δημοσ.
18 ώρες πριν, nikos_abel είπε

13800 μου είπανε, αυτό πήρα.
Ευχαριστώ πάντως!

Για αυτό χρεώθηκες και 25 λεπτά κάθε κλήση… 

Τελος πάντων,το ίδιο θέμα είχα και εγώ σε ένα F2G που δεν ενεργοποίησαν 4G και δυστυχώς έμεινε για 15 μέρες με Edge ο κάτοχος του διότι έκλεισαν το 3G.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...