nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλημέρα σε όλους Δεν ξέρω πόσοι και αν αντιμετωπίζουν παρόμοιο θέμα, ίσως είναι απλό αλλά δεν βγάζω άκρη. Χθες άλλαξα τη sim όπως μου είχε προτείνει η εταιρεία. Όλα έγιναν όπως έπρεπε, πέρασε το χρονικό διάστημα φραγής SMS 4 ωρών που μου είπαν, αλλά το κινητό δείχνει παραδόξως σύνδεση 3G 🥺 και πρακτικά δεν συνδέεται σε cellular data. Ψάχνω δε στις ρυθμίσεις του κινητού μπας και διορθώσω το APN, αλλά δεν υπάρχει επιλογή 😞. Έχω ζητήσει επικοινωνία, αλλά περιμένοντας είπα να γράψω εδώ, είτε μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα και έχει ήδη λύση, είτε για να γράψω τη λύση όταν τη μάθω. Το έβαλα εδώ, στο Apple Hardware λόγω της αναζήτησης ρυθμίσεων, αλλά αν πρέπει να μεταφερθεί, ας το μεταφέρουμε. Για να δούμε. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από nikos_abel
kormos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 19 λεπτά πριν, nikos_abel είπε Καλημέρα σε όλους Δεν ξέρω πόσοι και αν αντιμετωπίζουν παρόμοιο θέμα, ίσως είναι απλό αλλά δεν βγάζω άκρη. Χθες άλλαξα τη sim όπως μου είχε προτείνει η εταιρεία. Όλα έγιναν όπως έπρεπε, πέρασε το χρονικό διάστημα φραγής SMS 4 ωρών που μου είπαν, αλλά το κινητό δείχνει παραδόξως σύνδεση 3G 🥺 και πρακτικά δεν συνδέεται σε cellular data. Ψάχνω δε στις ρυθμίσεις του κινητού μπας και διορθώσω το APN, αλλά δεν υπάρχει επιλογή 😞. Έχω ζητήσει επικοινωνία, αλλά περιμένοντας είπα να γράψω εδώ, είτε μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα και έχει ήδη λύση, είτε για να γράψω τη λύση όταν τη μάθω. Το έβαλα εδώ, στο Apple Hardware λόγω της αναζήτησης ρυθμίσεων, αλλά αν πρέπει να μεταφερθεί, ας το μεταφέρουμε. Για να δούμε. Έχεις δοκιμάσει επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου?
nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, kormos είπε Έχεις δοκιμάσει επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου? Όχι, αυτό κάνω τώρα. Θα επανέλθω. 2 λεπτά πριν, nikos_abel είπε Όχι, αυτό κάνω τώρα. Θα επανέλθω. Τζίφος...
Tasos19s Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δεν θα έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα σου λογικά από το σύστημα της εταιρείας Μηπως για 4g πρέπει να στείλεις και κάποιο μήνυμα; Στην συσκευή μόνο το apn είναι να βάλεις αλλά κι αυτό το παίρνει αυτόματα κατά 99%
kormos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Για δες τις παρακάτω ρυθμίσεις... APN: internet Username: Password: MMS APN: q-mms.myq.gr Username: Password: MMSC: http://mms.myq.gr MMS Proxy: 192.168.80.134:8080 MMS Max Message Size: 1048576 Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από kormos
nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Δεν θα έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα σου λογικά από το σύστημα της εταιρείας Μηπως για 4g πρέπει να στείλεις και κάποιο μήνυμα; Στην συσκευή μόνο το apn είναι να βάλεις αλλά κι αυτό το παίρνει αυτόματα κατά 99% Δεν μου είπανε κάτι τέτοιο, πιθανόν. Για αυτό και τους περιμένω για επικοινωνία. Όσο για το APN, θεωρητικά έχεις δίκιο, πρέπει να το παίρνει αυτόματα. Εξάλλου δεν έχει διαθέσιμη ρύθμιση να το πειράξω/διορθώσω, προφανώς για αυτό το λόγο. Μόλις τώρα, kormos είπε Για δες τις παρακάτω ρυθμίσεις .... Ναι, σε ευχαριστώ πολύ. Έλα μου όμως ντε, αυτό πήγα να κάνω, αλλά δεν είναι διαθέσιμες οι ρυθμίσεις.
kormos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, nikos_abel είπε Δεν μου είπανε κάτι τέτοιο, πιθανόν. Για αυτό και τους περιμένω για επικοινωνία. Όσο για το APN, θεωρητικά έχεις δίκιο, πρέπει να το παίρνει αυτόματα. Εξάλλου δεν έχει διαθέσιμη ρύθμιση να το πειράξω/διορθώσω, προφανώς για αυτό το λόγο. Ναι, σε ευχαριστώ πολύ. Έλα μου όμως ντε, αυτό πήγα να κάνω, αλλά δεν είναι διαθέσιμες οι ρυθμίσεις. Δηλαδή? Δεν μπορείς χειροκίνητα να τις περάσεις?
nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, kormos είπε Δηλαδή? Δεν μπορείς χειροκίνητα να τις περάσεις? Ακριβώς. Πρέπει λέει να επικοινωνήσω με τον πάροχο. Λοιπόν, ΔΕΝ με είχαν ενημερώσει στο κατάστημα που άλλαξα την κάρτα sim, ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους για να ενεργοποιήσουν το 4G/5G. Προχωράω και θα ενημερώσω όταν υπάρξει επιτυχία.
kormos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, nikos_abel είπε Ακριβώς. Πρέπει λέει να επικοινωνήσω με τον πάροχο. Λοιπόν, ΔΕΝ με είχαν ενημερώσει στο κατάστημα που άλλαξα την κάρτα sim, ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους για να ενεργοποιήσουν το 4G/5G. Προχωράω και θα ενημερώσω όταν υπάρξει επιτυχία. Α τόσο καλά....? Α ρε Wind αθάνατη με το προσωπικό σου 🤪
nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kormos είπε Α τόσο καλά....? Α ρε Wind αθάνατη με το προσωπικό σου 🤪 Έχει κι άλλο 😀 Πριν 1 ώρα: "Κάντε επανεκίνηση τώρα, είναι έτοιμο" Τώρα (μετά από 10 επανεκινήσεις): Δεν έχει αλλάξει τίποτα 🤣 Update εντός 2 ωρών : Έχει καταγραφεί το πρόβλημά σας και θα επικοινωνήσουμε εντός 4 ωρών. Εντωμεταξύ, μπορεί κάποιος να έχει 100 δουλειές που να χρειάζεται σύνδεση...πάει η μέρα... Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από nikos_abel 1
Tasos19s Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Είναι καθαρά το θέμα σου από τους server της εταιρείας κινητής Δεν έχουν κάνει ενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο Μετα με μια επανεκκίνηση θα πάρει μόνο του το apn Άντε το πολύ να μπεις να το βάλεις εσυ όπως σου έγραψε τα βήματα παραπάνω κάποιος Μονο υπομονή και μιλά με το chat δεν υπάρχει άλλη λύση 1
kormos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 3 ώρες πριν, nikos_abel είπε Έχει κι άλλο 😀 Πριν 1 ώρα: "Κάντε επανεκίνηση τώρα, είναι έτοιμο" Τώρα (μετά από 10 επανεκινήσεις): Δεν έχει αλλάξει τίποτα 🤣 Update εντός 2 ωρών : Έχει καταγραφεί το πρόβλημά σας και θα επικοινωνήσουμε εντός 4 ωρών. Εντωμεταξύ, μπορεί κάποιος να έχει 100 δουλειές που να χρειάζεται σύνδεση...πάει η μέρα... Πέρα των restarts για βαλ το λίγο airplane mode και άνοιξε το πάλι...
Tasos19s Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 9 λεπτά πριν, kormos είπε Πέρα των restarts για βαλ το λίγο airplane mode και άνοιξε το πάλι... Εχθές πήρα εγώ μια f2g νέα sim Το είχα σε πτήση και το άνοιξα αλλά δεν έγινε σωστή ενεργοποίηση. Δεν δούλευαν τα δεδομένα Εκανα επανεκκίνηση και έστρωσε Οταν ανοίγει η συσκευή από την αρχή κάτι στέλνει σαν ταυτότητα στην Κυψέλη της κινητής από όσο ξέρω. Άμα το έχεις σε πτήση και το βγάλεις δεν συμβαίνει αυτό και γι αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις θέλει επανεκκίνηση της συσκευής 1
nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Είναι καθαρά το θέμα σου από τους server της εταιρείας κινητής Δεν έχουν κάνει ενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο Μετα με μια επανεκκίνηση θα πάρει μόνο του το apn Άντε το πολύ να μπεις να το βάλεις εσυ όπως σου έγραψε τα βήματα παραπάνω κάποιος Μονο υπομονή και μιλά με το chat δεν υπάρχει άλλη λύση Αυτό καταλαβαίνω και εγώ. Έλπιζα να είμαι ο χαζός, αλλά δεν είμαι... Το θέμα είναι ότι έχουν "κλειδωμένη" την επιλογή να φτιάξω τις ρυθμίσεις μόνος μου... 17 λεπτά πριν, kormos είπε Πέρα των restarts για βαλ το λίγο airplane mode και άνοιξε το πάλι... Το έκανα φίλε μου, πολλές φορές. Δυστυχώς όμως, ακόμη... ----------------------------- Να δούμε, περνάει το 4ωρο που είπαν, θα στρώσει; Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από nikos_abel
Λύση nikos_abel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Λύση Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Τέλος καλό, όλα καλά. Τα είχανε κάνει ρόιδο με τις συνδέσεις, τα φτιάξανε και ενεργοποιήθηκε η σύνδεση. Άρα, ότι σας πούνε, να θυμηθείτε να επικοινωνήσετε για ενεργοποίηση. (δωρεάν κατά τα άλλα, μας ΄'έφαγε" το ευρουδάκι με τα τηλέφωνα). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα