Προς το περιεχόμενο

Μπορώ να ακυρώσω συμβόλαιο?


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Επισκέπτης,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε παιδιά

 

Προχτές πήγα και υπέγραψα στην wind ένα 24μηνο συμβόλαιο για μια σιμ με απεριόριστα τα πάντα. Την ήθελα για να την βάλω σε ένα Fritzbox LTE για να έχω ίντερνετ μιας και δεν υπάρχει σταθερό τηλέφωνο για εκεί που το κανονιζα.

 

Το θέμα είναι πως οι ταχύτητες τις wind είναι πολύ κακές και γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος. Το πακέτο ήταν 25 ευρώ τον μήνα και έχω δει το αντίστοιχο της κόσμοτε με 55ευρω τον μήνα αλλά οι ταχύτητες εδώ που είμαι είναι πολύ καλύτερες της κόσμοτε και λέω να την δοκιμάσω. Το ερώτημα είναι, μπορώ να πάω wind αύριο κ να τους πω πως άλλαξα γνώμη; 

 

Ρωτάω γιατί είχα κάνει την ερώτηση όταν υπέγραψα και μου είχε πει πως δεν γίνεται (πρέπει να πληρώσεις ρήτρα κτλ) αλλά λέω κάτσε να ρωτήσω και εδώ τα αλάνια 😑

 

Να στε καλά!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
Αναφορά σε κείμενο

πήγα και υπέγραψα στην wind

Αν αυτό σημαίνει ότι πήγες σε κατάστημα, η σύμβαση δεν είναι εξ αποστάσεως, άρα δεν υφίσταται υπαναχώρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπόψη ότι όταν ενεργοποιείται η σύνδεση και έχουν υπηρεσίες, αυτόματα χάνεται το δικαίωμα αζημίως διακοπής της σύμβασης και υπαναχώρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 20/10/2022 στις 4:39 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Δήλωνε βλάβη μέχρι να σε πουνε δε λύνεται και να σε αφήσουν να φύγεις χωρίς τέλη διακοπής.

Μιλάμε για συμβόλαιο κινητής, εφόσον βιάστηκε και δεν έλεγξε νωρίτερα αν έχει σήμα με wind πριν προχωρήσει στη σύναψη του συμβολαίου τι βλάβη να δηλώνει?

Δυστηχως 1ον εφόσον το έκανε σε κατάστημα έτσι και αλλιώς δεν είχε δικαίωμα υπαχωρησης, και 2ον ας δοκίμαζε πριν κάνει το συμβόλαιο αν έχει επαρκές σήμα στην περιοχή για αυτό που ήθελε να κάνει

Έχε υπόψη ότι μιλάμε για συμβόλαιο κινητής, όχι σταθερής τηλεφωνίας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Inuyasha said:

ας δοκίμαζε πριν κάνει το συμβόλαιο αν έχει επαρκές σήμα στην περιοχή για αυτό που ήθελε να κάνει

Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να δοκιμάσει αν έχει σήμα ;; Ο μόνος τρόπος είναι αν είχε κάποιον φίλο με wind. Και στην Δράμα φίλος μου είχε βάλει wind ήταν χάλια το σήμα (καρτοκινητό), και έτσι ξανά γύρισε σε cosmote 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2022 στις 11:58 ΜΜ, petros_samurai είπε

Χαίρετε παιδιά

 

Προχτές πήγα και υπέγραψα στην wind ένα 24μηνο συμβόλαιο για μια σιμ με απεριόριστα τα πάντα. Την ήθελα για να την βάλω σε ένα Fritzbox LTE για να έχω ίντερνετ μιας και δεν υπάρχει σταθερό τηλέφωνο για εκεί που το κανονιζα.

 

Το θέμα είναι πως οι ταχύτητες τις wind είναι πολύ κακές και γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος. Το πακέτο ήταν 25 ευρώ τον μήνα και έχω δει το αντίστοιχο της κόσμοτε με 55ευρω τον μήνα αλλά οι ταχύτητες εδώ που είμαι είναι πολύ καλύτερες της κόσμοτε και λέω να την δοκιμάσω. Το ερώτημα είναι, μπορώ να πάω wind αύριο κ να τους πω πως άλλαξα γνώμη; 

 

Ρωτάω γιατί είχα κάνει την ερώτηση όταν υπέγραψα και μου είχε πει πως δεν γίνεται (πρέπει να πληρώσεις ρήτρα κτλ) αλλά λέω κάτσε να ρωτήσω και εδώ τα αλάνια 😑

 

Να στε καλά!!!

Αυτά τα δοκιμάζουν πριν υπογράψουν .Βρίσκεις μια σιμ και ελέγχεις το σήμα εκεί που το θες.

Τωρα  πληρώνεις πέναλτυ για να το σπάσεις

3 λεπτά πριν, bep1995 είπε

Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να δοκιμάσει αν έχει σήμα ;; Ο μόνος τρόπος είναι αν είχε κάποιον φίλο με wind. Και στην Δράμα φίλος μου είχε βάλει wind ήταν χάλια το σήμα (καρτοκινητό), και έτσι ξανά γύρισε σε cosmote 

αυτός ο τρόπος συν να αγοράζε μια σιμ και με ένα πακέτο να δοκίμαζε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Μιλάμε για συμβόλαιο κινητής, εφόσον βιάστηκε και δεν έλεγξε νωρίτερα αν έχει σήμα με wind πριν προχωρήσει στη σύναψη του συμβολαίου τι βλάβη να δηλώνει?

Δυστηχως 1ον εφόσον το έκανε σε κατάστημα έτσι και αλλιώς δεν είχε δικαίωμα υπαχωρησης, και 2ον ας δοκίμαζε πριν κάνει το συμβόλαιο αν έχει επαρκές σήμα στην περιοχή για αυτό που ήθελε να κάνει

Έχε υπόψη ότι μιλάμε για συμβόλαιο κινητής, όχι σταθερής τηλεφωνίας

Υπάρχει βλάβη και στην κινητή που μπορεί να ανοίξει, συνήθως αφορά την κεραία της περιοχής. Εφόσον δεν πιάνει ικανοποιητικές ταχύτητες μπορεί να δηλωθεί ως άλυτο. Το λέω από εμπειρία που είχα με το Cosmote Speed Booster λόγω έλλειψης σήματος. 
 

Και στην κινητή στα Γιάννενα μπορώ να φύγω χωρις χρέωση επειδή δεν έχω σήμα μέσα στο σπιτι μου στην Cosmote. 
 

Συμφωνώ ότι ας πρόσεχε και ας το έλεγχε μόνος αλλά στη δίκη μου περίπτωση στο κινητό είχα 4G και 70-80Mbps download και 8-10 up στο κινητό και στο ίδιο σημείο ακριβώς με το ρουτερ του SpeedBooster έπιανα 20 με το ζόρι. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μπερδεύεις το booster (που είναι συμπληρωματικό της σταθερής σύνδεσης) με ένα συμβόλαιο κινητής. Κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι θα παίζει παντού και πάντα το ίδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες το συμβολαιο σου. Οι 2 πρωτοι μηνες εχουν πολυ μικροτερη ρητρα σε σχεση με τον 3ο οπου και ξεκιναει να κατεβαινει παλι. Τουλαχιστον σε cosmote σταθερη

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...