Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω μπλέξει σε μια διαδικασία που αν κάποιος έχει τις γνώσεις μπορεί να με συμβουλεύσει, θα μου ήταν πολύ πολύτιμο.

Έχω ζητήσει μέσω τηλεφώνου νέα γραμμή αερίου, με πάροχο τη ΔΕΗ, στη Λάρισα. Η ΕΔΑ Θεσσαλίας μου αναφέρει ότι έχει σταλεί λάθος αίτημα από τη ΔΕΗ. Συγκεκριμένα έχει σταλεί «Αίτημα Αλλαγής Εκπροσώπησης», ενώ θα έπρεπε να σταλεί «Αίτημα Εκπροσώπησης». Δικαιολογεί ότι ο προηγούμενος χρήστης αποδέσμευσε εντελώς την παροχή. Η ΔΕΗ μου αναφέρει ότι εφόσον προηγουμένως υπάρχει χρήση σε άλλη εταιρία ότι το αίτημα που πρέπει να στείλουν είναι ορθά «Αίτημα Αλλαγής Εκπροσώπησης»

Μεταφέρω τη μια μεριά στην άλλη και κανείς από τους δύο δεν δέχεται ότι κάνει λάθος (κάποιες φορές με ύφος από τη μεριά τους) και δεν βγάζω άκρη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Κάθε βοήθεια ή συμβουλή θα είναι πολύτιμη. Μέχρι και το που να παραπονεθώ / καταγγείλω, θα μου ήταν χρήσιμο.

Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μη σε κάνουν μπαλάκι , ανοίγεις ένα αίτημα στη πλατφόρμα https://my.rae.gr/ κατα πάροχου και διαχειριστή .

Ένα αίτημα , όχι 2

Περιγράφεις το ιστορικό και ζητάς την άμεση διαμεσολάβηση της ΡΑΕ,

αν περάσουν μέρες χωρίς λύση , πας πάνω δεξιά στο όνομά σου ,υποστήριξη->σχετικά με το αίτημά μου

αν περάσουν μέρες πάλι , τηλέφωνα και email στο αρμόδια τμήμα της ΡΑΕ και αν πάλι δε , τότε

Συνήγορος του Πολίτη (όχι καταναλωτή) κατά ΡΑΕ και ζητάς να μεσολαβήσει η ΡΑΕ όπως έχει την υποχρέωση

Καλή επιτυχια και εύχομαι να ξεμπερδέψεις πριν το νέο έτος

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...