Προς το περιεχόμενο

Skoda Fabia '22 1.0 TSI


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

σκέφτομαι να πάρω το Skoda Fabia 1.0 TSI. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ και εσωτερικά φαίνεται αρκετά ποιοτικό, όμως με τον κινητήρα τι γίνεται? Είναι αξιόπιστος ή θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο? Θέλω τη γνώμη σας!

Δημοσ.

Αν και πολλοί εδώ δεν τους αρέσει, επειδή η βασική έκδοση είναι γτπ (λες και πρέπει ντε και καλά να πάρεις την βασική), εγώ την style που είχα δει πραγματικά μου άρεσε. Εν τέλη δεν μου άρεσαν τα 1000άρια σαν κινητήρες, αλλά γενικότερα ο 1.0 tsi είναι και αξιόπιστος και οικονομικός. Γνώμη μου επίσης, μακριά από DSG σε φθηνό αυτοκίνητο.

Για ποια έκδοση λες?

Δημοσ.

γνώμη μου, αν σε καλύπτει προχώρα. Όσο οικονομικοί και να είναι οι 1000άρηδες δεν παύουν να είναι 1000αρηδες.Αν το έδιναν με τον 1.5 θα ήταν ότι πρέπει :P

Δημοσ.

Έχω Polo AW 1.0 του '19.Πρακτικά ίδιος κινητήρας.Δέν βάζει φωτιά στην άσφαλτο,αξιοπρεπέστατος όμως γι αυτό που είναι. Κινείσαι σβέλτα εντός και εκτός αστικού κύκλου,αρκεί να κρατάς την βελόνα εντός φάσματος (όχι κάτω απο 2000 rpm).

Σε σχέση με προηγούμενα ατμοσφαιρικά που είχα στην κατοχή μου (Fiesta MK7 1.6 Sport 120ps / Civic FN1 1.8 140ps), ταιριάζει πιο πολύ στις ανάγκες και τον τρόπο οδήγησης μου...υποκειμενικό βέβαια καθώς είμαι έτοιμος να μπώ στα δεύτερα "άντα".

Πιο πολύ φοβάμαι το 6αρι κιβώτιο. Αν ακούσεις θόρυβο-κροτάλισμα στο ρελαντί, ο οποίος σταματάει όταν κουμπώσεις σχέση, έχει θέμα η φουρκέτα της σχέσης που μόλις έβαλες. Σπάνιο πρόβλημα άλλα εξαιρετικά ύπουλο, γιατί πρέπει να συντρέχουν πολύ συγκεκριμένοι παράγοντες για να το αντιληφθείς (ζεστός καιρός,χρόνος λειτουργίας,κατεβασμένο παράθυρο,περιβάλλοντας θόρυβος)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πόσα χλμ έχεις κάνει μέχρι σήμερα αν επιτρέπεται? Επίσης, έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα?

 

Δημοσ.

Κάτι παραπάνω απο 20Κ.Δέν είμαι ιδιαίτερα fan της ταλαιπωρίας μέσα στην Αθήνα και με τον Covid περιόρισα της μετακινήσεις ακόμα περισσότερο.

Κανένα πρόβλημα πάντως αναφορικά με τον κινητήρα και εκτιμώ πως είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σε απασχολήσει. Εκτός εάν σκέφτεσαι να βάλεις χέρι για να καλύψεις το κενό ισχύος με τον αντίστοιχο 1.5 της VAG. Εκεί, προφανώς έχεις κάνει λάθος επιλογή στο όχημα.

Δέν θα το πάρεις στο χέρι αν το πιέσεις (i paid for the whole speedometer, i use the whole speedometer),αλλα δέν είναι αυτή η φύση του κινητήρα.Το καταλαβαίνεις μετά τις 5000rpm.

Δημοσ.

Δεν εχω σκοπό ούτε να το πιέσω, ούτε θέλω να βάζω φωτιά στην άσφαλτο! Ένα αυτοκίνητο θέλω να κάνω την δουλειά μου.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2x ibiza με ίδιο κινητήρα 90hp cng φυσικό αέριο 

129.000χλμ και 113 000χλμ με 5 αρι σασμάν, 2018 μοντέλα όλα καλά 

Δε βάζει φωτιές στη άσφαλτο,μόλις μπαίνει το turbo έχει νευρο εκεί περί των  1800 στροφών... από κει και κάτω είναι νωχελικος... θέλει συνήθεια με γκάζι (στροφές) και συμπλέκτη 

Εάν έψαχνα τώρα αμάξι θα το είχα υπόψιν 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Καλησπέρα στη παρέα, έχω  εταιρικό Polo 1.0 TSI εδώ και 3,5 χρόνια με 60Κ.

Μην το φοβάσαι, το μοτεράκι είναι ωραιότατο και αν μάθεις το φάσμα του πας και ψιλοσβέλτα αν χρειαστεί.

0 προβλήματα μέχρι σήμερα με πολύ ξύλο. 

Δημοσ.

Το ιδιο μοτερ φοραει το Karoq του κολλητου μου, μοντελο του ΄18 και ειναι ικανοποιητικο ακομη και σε τοσο μεγαλο σκαφος. Απροβληματιστο ολα αυτα τα χρονια. Ενταξει εχει καποιες αδυναμιες, δεν τραβαει απο χαμηλα, αλλα οπως προειπωθηκε, απλα προσαρμοζεις τον τροπο οδηγησης σου ελαφρως.

Γενικα το ιδιο μοτερ φοριεται σε παρα πολλα αυτοκινητα του ομιλου εδω και τουλαχιστον μια 5ετια οποτε οτι παιδικη ασθενεια ηταν να βγει, βγήκε 

και σαν ποιοτητα η Σκοντα εχει κανει αλματα, οκ σχεδιαστικα δεν γυριζουν κεφαλια, αλλα τα χρηματα σου πιανουν τοπο

Δημοσ.

Αγόρασα πριν δύο μήνες το kamiq cng, αλλά φοράει το ίδιο μοτέρ. Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα  λίγο πιο σβέλτο στις χαμηλές του, αλλά μετά διαπίστωσα ότι είναι λίγο πιο αδύναμο μόνο στο φυσικό αέριο. Επίσης έχει modes οδήγησης και στο sport είναι πραγματικά διάολος (τα άλλα δύο είναι το eco - πηγαίνει σαν τάφος το αυτοκίνητο - και το normal που είναι το πιο οκ και αυτό χρησιμοποιώ). Το fabia είναι πανέμορφο μέσα, το είχα δει στην αντιπροσωπεία, όταν παρήγγειλα το kamiq (είναι ίδια εσωτερικά) και από Έλληνα σχεδιασμένα και τα δύο. Όμορφο έξω (παραμένουν τα σχεδιαστικά κολλήματα της skoda, άλλα οκ) και τέλος ξέρεις ότι παίρνεις ένα αυτοκίνητο vag με ότι συνεπάγεται αυτό για την ποιότητα του.

Συμπερασματικά, αν έπαιρνα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, θα έπαιρνα το Fabia αυτή τη στιγμή. Όπως έγραψα και σε άλλο νήμα, αν με ρωτούσες πριν 3 χρόνια θα σου έλεγα ότι θα έπαιρνα το i20, όμως η hyundai το ξεφτίλισε, έφτασε το i20 εκεί που το ξεκίναγε κοντά 12000 στα 15000+ και είναι πιο ακριβή από τη skoda τη στιγμή που όλο το εσωτερικό του i20 είναι πλαστικό, ε κάτσε...Από εμένα λοιπόν είναι ναι για το Fabia, η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή σε αυτή την κατηγορία.

Δημοσ.

Εχω στην κατοχή μου το 1.0 Polo με τα 95 αλογα. Ότι έχει υποθει πιο πάνω ισχύει. Αξιόπιστο μοτερ, βέβαια λίγο ψόφιο μέχρι τις 1800 που ανοίγει το Τούρμπο αλλά όπως είπαν και παραπάνω, απλά προσαρμοζεις λίγο τον τρόπο οδήγησης σου. Με ένα προγραμματακι το κάνεις και λίγο πιο σβέλτο, να είσαι πιο ανετος σε καμια προσπέραση κτλ, Οχι ότι μασάει κι έτσι 

Δημοσ.

@paylidis να γράψω για το polo μετά από τόσες αναφορές εδώ που έχω ως αντικατάστασης αυτή τη στιγμή - έστω και αν δεν είναι το tsi; Ή δεν κολλάει στο νήμα 😛 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...