Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως


darkmatinee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και έχω μηδενικό υπόλοιπο η χρέωση ήρθε κανονικά. Το θέμα είναι ότι βόλευε μέχρι τώρα αφού το pos δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και ούτε πρόκειται. Ψάχνω να βρω τη βέλτιστη λύση με τη μικρότερη χρέωση απλά για να υπάρχει το pos... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 669
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

Επαγγελματικός λογαριασμός Τραπέζης

Από την ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας στην εφορία, θα πρέπει υποχρεωτικά να προχωρήσετε στη δημιουργία επαγγελματικού λογαριασμού όψεως μέσα σε 30 ημέρες σε τράπεζα της επιλογής, που να σας εξυπηρετεί και να το δηλώσετε στο taxisnet. Ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών θα πρέπει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για να γίνει αποδεκτό το iban.

Καλησπερα παιδια, επειδη σκεφτομαι να ανοιξω σαιτ που θα χρειαζεται ενα συστημα πληρωμων (οχι e-shop) διαβασα το παραπανω και φυσικα δεν μου φανηκε περιεργο ελλαδα εισαι. Μια μικρη ερευνα αγορας που εκανα σε πειραιως, viva οι προμηθειες / συνδρομες ειναι στο θεο με σχεση  ξενες τραπεζες οπως wise / revolut. Δηλαδη ειναι καποιος υποχρεωμενος αμα ανοιξει να κατεχει επαγγελματικο λογαριασμο σε ελληνικη τραπεζα / fintech και να πληρωνει αναιτια συνδρομες και παραλληλα να κατεχει δευτερο επαγγελματικο λογαριασμο σε ξενη τραπεζα για να γινονται οι οποιες πληρωμες. 

Ποια προτεινετε ως πιο συμφερουσα ελληνικη τραπεζα / fintech με την πιο χαμηλη συνδρομη και ευκολο ανοιγμα ωστε να υπαρχει μονο για την χαρτουρα της εφοριας;

Επισης, γενικα ως πιο κομπλε συστημα πληρωμων απο ελλαδα και εξωτερικο; Βεβαια ολα αυτα θα τα δω και με τον λογιστη αλλα καλο ειναι να παρω και 2-3 αποψεις, θα διαβασω και το thread πιο αναλυτικα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, georgemvg είπε

Οι κρατήσεις των τραπεζών για τις συναλλαγές pos μπαίνουν στα έξοδα; (λίγο offtopic...)

Κάθε τέλος του μήνα, η τράπεζα εκδίδει κανονικά τιμολόγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το mypos είναι μια επιλογή. Φαίνεται καλή περίπτωση για κάποιον που δεν σκοπεύει να το χρησιμοποιεί συχνά, αν έχει κάποιος εμπειρία επ’ αυτού ας μας πει δυο λόγια. Προσωπικά σκέφτομαι να ανοίξω σύντομα λογαριασμό εκεί, γιατί πλησιάζει κ το 96€/48€ χρέωση της nbgpay, όπως πέρσι. Υπολόγισα ότι το pos της εθνικής με λογαριασμό μαζί βγαίνει 16/μηνα χωρίς τις προμήθειες συναλλαγής, απλά εξωφρενικό, τουλάχιστον για μενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/9/2024 στις 10:49 ΠΜ, Mitskp είπε

Το mypos είναι μια επιλογή. Φαίνεται καλή περίπτωση για κάποιον που δεν σκοπεύει να το χρησιμοποιεί συχνά, αν έχει κάποιος εμπειρία επ’ αυτού ας μας πει δυο λόγια. Προσωπικά σκέφτομαι να ανοίξω σύντομα λογαριασμό εκεί, γιατί πλησιάζει κ το 96€/48€ χρέωση της nbgpay, όπως πέρσι. Υπολόγισα ότι το pos της εθνικής με λογαριασμό μαζί βγαίνει 16/μηνα χωρίς τις προμήθειες συναλλαγής, απλά εξωφρενικό, τουλάχιστον για μενα

Είναι εξωφρενικές αυτές οι χρεώσεις, πρέπει όντως να φύγεις άμεσα -όπως και όλοι- από την Εθνική (nbg pay). Δεν έχω προσωπική εμπειρία από mypos, αλλά ύστερα από αναλυτική έρευνα που έκανα είναι μακράν η καλύτερη περίπτωση. Προσοχή μόνο στις χρεώσεις αδράνειας (ανά 10μηνο), σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείς το pos καθόλου. Ειδάλλως είναι μια καλή πρόταση για όσους δεν το χρησιμοποιούν πολύ. Γενικά οποιαδήποτε πρόταση είναι καλύτερη από οποιονδήποτε πάροχο έχει ή είχε την παραμικρή σχέση με τράπεζα.

ΥΓ: Εμένα η χρέωση των 5 στη VIVA δεν μου έχει έρθει ακόμα και θυμήθηκα γιατί: Είχα τη φαεινή ιδέα να μπω πριν την 1/8 και να αλλάξω το "default" πρόγραμμα στο 0. Αν και λέει και εκεί ελάχιστη χρέωση 5€/μήνα, ακόμα δεν μου έχει έρθει κάτι. Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση με αυτό, πάντως τουλάχιστον έχω λίγο παραπάνω χρόνο τώρα να ψαχτώ.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/09/2024 at 10:49, Mitskp said:

Το mypos είναι μια επιλογή. Φαίνεται καλή περίπτωση για κάποιον που δεν σκοπεύει να το χρησιμοποιεί συχνά, αν έχει κάποιος εμπειρία επ’ αυτού ας μας πει δυο λόγια. Προσωπικά σκέφτομαι να ανοίξω σύντομα λογαριασμό εκεί, γιατί πλησιάζει κ το 96€/48€ χρέωση της nbgpay, όπως πέρσι. Υπολόγισα ότι το pos της εθνικής με λογαριασμό μαζί βγαίνει 16/μηνα χωρίς τις προμήθειες συναλλαγής, απλά εξωφρενικό, τουλάχιστον για μενα

Καλο ειναι, χωρις συνδρομες, λιγο τσιμπημενες οι προμηθειες ανα συναλλαγη. Υπαρχει προβλημα ομως δεν υποστηριζει IRIS, οποτε παλι χρειαζεσαι και ελληνικη συστημικη τραπεζα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όντως δεν υποστηρίζει iris, γιατί το επιλέγουν επαγγελματίες; Έχω την εντύπωση αυτό με την διασύνδεση με τον επαγγελματικό λογαριασμό είναι λίγο στην θεωρία, πιθανόν πολλοί να το έχουν συνδεδεμένο με έναν απλό ταμιευτηρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Για αγρότη κανονικού καθεστώτος, ποια τράπεζα προτείνεται με μικρές προμήθειες για τη διατήρηση λογαριασμού. 

Επεξ/σία από NikolasKon14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με χρέωση viva 5 ευρώ και διαγραφή προσωπικού λογαριασμού. Έστειλα mail στις 29/8 με αίτημα την διαγραφή του λογαριασμού. Απάντησαν 2/9 και ζητούσαν λόγο για τον οποίο θέλω να διαγραφώ και απάντησα. 11/9 στέλνουν ότι μπορώ να μπω στο chat να μιλήσω με κάποιον για να γίνει η ριμάδα διαγραφή.

Εντωμεταξύ η χρέωση -4.99ε ξεκίνησε από 1/9 αν δεν κάνω λάθος; Σε ερώτηση μου εάν το γλυτώνω εφόσον έστειλα τέλος Αυγούστου μου απάντησαν ότι η χρέωση ξεκίνησε από μέσα Αυγούστου η αρχές δεν θυμάμαι ακριβώς.

Τελικά πότε ξεκίνησε η χρέωση; Και έχετε τιμοκατάλογο η μειλ που ενημέρωσαν πότε ξεκινάει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, hountalass είπε

Σχετικά με χρέωση viva 5 ευρώ και διαγραφή προσωπικού λογαριασμού. Έστειλα mail στις 29/8 με αίτημα την διαγραφή του λογαριασμού. Απάντησαν 2/9 και ζητούσαν λόγο για τον οποίο θέλω να διαγραφώ και απάντησα. 11/9 στέλνουν ότι μπορώ να μπω στο chat να μιλήσω με κάποιον για να γίνει η ριμάδα διαγραφή.

Εντωμεταξύ η χρέωση -4.99ε ξεκίνησε από 1/9 αν δεν κάνω λάθος; Σε ερώτηση μου εάν το γλυτώνω εφόσον έστειλα τέλος Αυγούστου μου απάντησαν ότι η χρέωση ξεκίνησε από μέσα Αυγούστου η αρχές δεν θυμάμαι ακριβώς.

Τελικά πότε ξεκίνησε η χρέωση; Και έχετε τιμοκατάλογο η μειλ που ενημέρωσαν πότε ξεκινάει;

Σε μένα το email από VIVA για τις νέες χρεώσεις ήρθε 31/7.

Ανέφερε μεταξύ άλλων (με bold τα σημαντικά):

Επίσης, εισάγουμε νέα μηνιαία πλάνα τιμολόγησης,
προσαρμοσμένα στις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας,
προσφέροντας μια σειρά από χαρακτηριστικά και οφέλη που
έχουν σχεδιαστεί για να σας δώσουν περισσότερη ευελιξία και
έλεγχο στα οικονομικά σας.
Η χρέωση θα εφαρμοστεί στις 31 Αυγούστου 2024 και μπορείτε
να διαχειρίζεστε εύκολα το πλάνο σας μέσω του dashboard του
λογαριασμού σας

Από τώρα και στο εξής, για να διασφαλίσουμε την απόλυτη
ικανοποίησή σας, προσφέρουμε την δυνατότητα να ζητάτε
δωρεάν ακύρωση εντός των δύο πρώτων μηνών για νέες
χρεώσεις που εφαρμόζονται στον λογαριασμό σας!
Αυτό σας
επιτρέπει να απολαύσετε τα οφέλη και τα προνόμια των
εξαιρετικών υπηρεσιών μας χωρίς κανένα ρίσκο.

Προσωπικά ζήτησα κλείσιμο του λογαριασμού στις 2/8 με email στο [email protected].

H απενεργοποίηση έγινε από αυτούς στις 14/8 όπου και έλαβα επιβεβαιωτικό email.

Επομένως πρέπει κανονικά να σου κλείσουν αυτοί τον λογαριασμό χωρίς να κάνεις κάτι αφού το ζήτησες και παράλληλα να σου επιστρέψουν τα 5€ αφού αναφέρουν δωρεάν ακύρωση για τους 2 πρώτους μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, hountalass είπε

Σχετικά με χρέωση viva 5 ευρώ και διαγραφή προσωπικού λογαριασμού. Έστειλα mail στις 29/8 με αίτημα την διαγραφή του λογαριασμού. Απάντησαν 2/9 και ζητούσαν λόγο για τον οποίο θέλω να διαγραφώ και απάντησα. 11/9 στέλνουν ότι μπορώ να μπω στο chat να μιλήσω με κάποιον για να γίνει η ριμάδα διαγραφή.

Εντωμεταξύ η χρέωση -4.99ε ξεκίνησε από 1/9 αν δεν κάνω λάθος; Σε ερώτηση μου εάν το γλυτώνω εφόσον έστειλα τέλος Αυγούστου μου απάντησαν ότι η χρέωση ξεκίνησε από μέσα Αυγούστου η αρχές δεν θυμάμαι ακριβώς.

Τελικά πότε ξεκίνησε η χρέωση; Και έχετε τιμοκατάλογο η μειλ που ενημέρωσαν πότε ξεκινάει;

Εγώ έκανα το ακριβώς αντίθετο. Μπήκα στο τσατ πρώτα και περιέργως κάποιος εμφανίστηκε. Είπα ότι θέλω κλείσιμο του επαγγελματικού και του pos, μου λέει γιατί, του λέω επί λέξει "για τις νέες εξωφρενικές, πρωτοφανείς και αδιανόητες χρεώσεις σας, που σας κάνουν μακράν τους χειρότερους του ανταγωνισμού-και ο ανταγωνισμός είναι ανύπαρκτος". Να τα λέτε οπωσδήποτε, μην ντρέπεστε. Μου είπε εντάξει, θα σας έρθει email για τα περαιτέρω, που μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει (2 εργάσιμες). Φυσικά θα επανέλθω άμεσα και δυναμικά. Εγώ δεν έχω χρεωθεί ακόμα κάτι αλλά ισχύει το παραπάνω ποστ για τους 2 μήνες, μη τυχόν και δεχτείτε έστω ένα ευρώ χρέωση όσοι φεύγετε. Ελπίζω πολλοί. Είμαι σίγουρος ότι το νέο θέμα τώρα θα είναι ότι θα αργούν να κλείσουν τους λογαριασμούς και ο,τι αρπάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα απάντηση στο μειλ που μου στείλανε να πληρώσω πρώτα τα -4.99 ευρώ για να κλείσει ο λογαριασμός τα όσα έλεγε το μειλ που στείλανε όπως σωστά είπατε στις 31/7.

Περάσαν 3 μέρες

Κιχ μέχρι στιγμής.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, hountalass είπε

Έστειλα απάντηση στο μειλ που μου στείλανε να πληρώσω πρώτα τα -4.99 ευρώ για να κλείσει ο λογαριασμός τα όσα έλεγε το μειλ που στείλανε όπως σωστά είπατε στις 31/7.

Περάσαν 3 μέρες

Κιχ μέχρι στιγμής.....

Εντάξει, είναι προφανές τι γίνεται, προσπαθούν όσο γίνεται να το καθυστερούν και ο,τι αρπάξουν από όσους υποχωρήσουν ή όσους δεν ξέρουν. Ίσως μετράνε και το δίμηνο να λήξει. Μην δώσεις ούτε ένα ευρώ, υπάρχει το email που στείλανε, νομίζω αυτό κάπου έχει προστεθεί επισήμως και στους όρους. Και σε μένα στο email για ενεργοποίηση δεν το προχωράνε ή καλύτερα το καθυστερούν σκόπιμα. Προφανώς υπάρχει κόσμος πολύς που φεύγει, και έτσι πρέπει. Με την απλή "απενεργοποίηση"που κάνουνε εντωμεταξυ δεν φαίνεται ότι χάνουν πελάτες (στους μετόχους), για αυτό δεν κλείνουν οριστικά τους λογαριασμούς. Πρόκειται πλέον για scam , πρέπει να υπάρξει μαζική αποχώρηση. Θα περιμένω κάποιες μέρες και αμέσως καταγγελία στον τραπεζικό διαμεσολαβητή, και στο τέλος θα με πληρώσουν κιόλας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αίτημα κι εγώ από 29/8 για κλείσιμο επαγγελματικού και προσωπικού λόγω/σμου στην βίβα, την Δευτέρα που μας πέρασε μου έκλεισαν τον επαγγελματικό μόνο, ξαναμιλαω στο τσάτ την ίδια μέρα για το κλείσιμο και του προσωπικού και περιμένω... τουλάχιστον σε μένα δεν χρέωσαν 5€

υγ. Και μόλις μου ήρθε μειλ ότι καταργήθηκε κι ο προσωπικός 

Επεξ/σία από ksessalonikios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...