Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως


darkmatinee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 hours ago, Elsa_Al said:

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως και πολλοί άλλοι, έχω εκνευριστεί αφάνταστα με την κατάσταση με τη viva και με τα προβλήματα που προκύπτουν. Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και είχα ανοίξει πέρυσι (προσωπικό και) επαγγελματικό λογαριασμό στη viva για να βάλω POS (και στη συνέχεια IRIS) επειδή είναι υποχρεωτικό λόγω ΚΑΔ, παρότι είναι αμφίβολο αν θα έχω πάνω από 1-2 συναλλαγές με ιδιώτες ανά έτος. Anyway, η απύθμενη βλακεία της ΑΑΔΕ είναι άλλη υπόθεση 🤬

Εν όψει των νέων χρεώσεων λοιπόν, απενεργοποίησα τον IBAN στον επαγγελματικό λογαριασμό στη viva (στον προσωπικό είχε απενεργοποιηθεί αυτόματα), κράτησα τον λογαριασμό για το POS, διέγραψα από την ΑΑΔΕ τον λογαριασμό, δήλωσα εκ νέου τον λογαριασμό ως επαγγελματικό χωρίς IBAN σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ, και έφτιαξα νέο επαγγελματικό στην Εθνική (τον οποίο επίσης δήλωσα στην ΑΑΔΕ) για να πατήσει εκεί το επαγγελματικό IRIS με ΑΦΜ.

Και ενώ πάω να ενεργοποιήσω το IRIS ως επαγγελματίας στην Εθνική, στο Business Basic, δηλωμένο και επιβεβαιωμένο από ΑΑΔΕ, από το Internet Banking μου βγάζει μήνυμα ότι "Φαίνεται ότι ήδη είστε εγγεγραμμένος στην υπηρεσία IRIS. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να συνεχίσετε με την εγγραφή σας στην Εθνική Τράπεζα", και πατώντας από κάτω στη "Συνέχεια στην εγγραφή" δεν κάνει τίποτα 🤬Από την άλλη, από το app δίνει τη δυνατότητα εγγραφής μόνο μέσω κινητού και όχι μέσω ΑΦΜ. Σε προσπάθεια δοκιμής μεταφοράς μέσω IRIS στο ΑΦΜ μου, η μεταφορά γυρνάει πίσω με αιτιολογία "Μη έγκυρος αριθμός λογαριασμού". Προφανώς πηγαίνει στο IBAN της viva, κι επειδή αυτό πλέον δεν υπάρχει ακυρώνεται η συναλλαγή.

Έχει αντιμετωπίσει άλλος αντίστοιχη περίπτωση; Η εκπρόσωπος στην εξυπηρέτηση πελατών δεν ήξερε τι της γινόταν και δεν βγάλαμε άκρη. Όσοι είχατε επαγγελματικό στη viva και απενεργοποιήσατε το IBAN, τι κάνατε με το IRIS;

Δοκίμασα επίσης και με Πειραιώς, που είχα έναν προσωπικό τρεχούμενο, τον δήλωσα στην ΑΑΔΕ ως επαγγελματικό και προσπάθησα να βάλω εκεί το IRIS, δεν το δέχεται. Αναφέρει πως δεν υπάρχει επαγγελματικός λογαριασμός και έχει ως επιλογή "Άνοιγμα νέου λογαριασμού", στις επιλογές που δίνει όμως για νέο λογαριασμό, και πάλι δεν υπάρχει δυνατότητα να ανοίξεις όψεως 🤬 παρότι στη σελίδα τους λένε ότι μπορείς να το κάνεις και μέσω web banking και μέσω app. Έχει καταφέρει κάποιος που είχε ήδη προσωπικό λογαριασμό στην Πειραιώς να ανοίξει όψεως (εμπορικός όψεως αναφέρεται στο site) χωρίς να χρειαστεί να πάει από κατάστημα; Τα πρώτα διαθέσιμα ραντεβού σε καταστήματα που είναι σε απόσταση μικρότερη των 30km από την τοποθεσία μου είναι από μέσα Σεπτέμβρη κι έπειτα!

Και κάτι τελευταίο: Όσοι προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το support της viva μέσω email, σε πόσο χρόνο σας απάντησαν; Απαντάνε άμεσα ή μετά από καμιά βδομάδα;

Ευχαριστώ, και συγγνώμη για το "σεντόνι".

Θα υποθέσω πως αφού το είχες ενεργό με viva   και εκεί Iban,  όταν έκανες απενεργοποίηση   του Iban δεν έκανε αυτόματα και την κατάργηση του Iris.

Οταν πας τώρα απο την εθνική   δεν βλέπει iban στην άλλη άκρη και λογικά δεν το έχουν προβλέψει το τι θα κάνει.

Μπορείς να περιμένεις να σου απαντήσουν,  μπορεί να πάρει και βδομάδα και παραπάνω απο την viva.

Θα δοκίμαζα να ενεργοποιήσω ξανά τον iban σε viva,  να κάνω εκεί την διαδικασία για Iris,  εφόσον ολοκληρωθεί,  ξανά στην εθνική για να την κάνω απο εκεί (και μόνο απο web,  απο εφαρμογή  είναι για προσωπικό).

Αν γίνει απο εκεί, κατάργηση του iban πάλι στην viva

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 669
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, DreamAxe είπε

Πας να ενεργοποιήσεις το προσωπικό Iris γι αυτό.

Πρέπει να πας κάτω αριστερά στις υπηρεσίες του web banking και να το ενεργοποιήσεις στον επαγγελματικό από εκεί. Εκεί βρίσκεται το επαγγελματικό Iris.

Αυτό ακριβώς έκανα, από το internet banking από browser, όπως ακριβώς το λέει και στις οδηγίες της τράπεζας: 

Μέσα από το Internet Banking της Εθνικής, ο επαγγελματίας σε λίγα βήματα:

  • Επιλέγει την υπηρεσία IRIS Payments από την ενότητα Υπηρεσίες στο Internet Banking.
  • Δηλώνει το αναγνωριστικό προς τους πελάτες του (ΑΦΜ).
  • Συνδέει τον επαγγελματικό λογαριασμό στον οποίο θα πιστώνονται τα χρήματα που θα λαμβάνει μέσω IRIS Payments.
  • Με την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία, παράγεται ο μοναδικός κωδικός QR της επιχείρησης, τον οποίο μπορείτε να διαμοιράζει στους πελάτες του για να τον σκανάρουν και να κάνουν πληρωμές στην επιχείρησή του.

Μόνο που σ' εμένα δεν προχωράει μετά το πρώτο βήμα, αντί να μου βγάλει κάπου που να μπορώ να βάλω το ΑΦΜ, ώστε να συνδέσω στη συνέχεια τον λογαριασμό, βγάζει το μήνυμα που ανέφερα και όταν πατάω "Συνέχεια στην εγγραφή" απλώς κλείνει το pop-up χωρίς να συνεχίζει η διαδικασία. Το app το ανέφερα μόνο και μόνο γιατί η υπάλληλος στην εξυπηρέτηση μου είπε να δοκιμάσω από εκεί, και καθόμουν και της εξηγούσα για ένα δεκάλεπτο ότι όχι, δεν είναι το ίδιο, όχι, δεν με ενδιαφέρει το προσωπικό IRIS, όχι, δεν μπορεί να γίνεται μόνο με αριθμό κινητού αφού όπως λέει και το site η διαδικασία για το IRIS για τους επαγγελματίες είναι διαφορετική.

48 λεπτά πριν, sdikr είπε

Θα υποθέσω πως αφού το είχες ενεργό με viva   και εκεί Iban,  όταν έκανες απενεργοποίηση   του Iban δεν έκανε αυτόματα και την κατάργηση του Iris.

Οταν πας τώρα απο την εθνική   δεν βλέπει iban στην άλλη άκρη και λογικά δεν το έχουν προβλέψει το τι θα κάνει.

Μπορείς να περιμένεις να σου απαντήσουν,  μπορεί να πάρει και βδομάδα και παραπάνω απο την viva.

Θα δοκίμαζα να ενεργοποιήσω ξανά τον iban σε viva,  να κάνω εκεί την διαδικασία για Iris,  εφόσον ολοκληρωθεί,  ξανά στην εθνική για να την κάνω απο εκεί (και μόνο απο web,  απο εφαρμογή  είναι για προσωπικό).

Αν γίνει απο εκεί, κατάργηση του iban πάλι στην viva

 

 

Thank you!

Ναι, αυτό υποψιάζομαι κι εγώ, ότι ενώ απενεργοποιήθηκε ο IBAN, δεν καταργήθηκε αυτόματα το IRIS και τώρα βγάζει θέματα. Θα τους στείλω mail να δω αν και τι θα απαντήσουν. Για την επανενεργοποίηση το σκέφτηκα, σκέφτομαι μη μου κρατήσει το 10€ ακόμα κι αν τον απενεργοποιήσω ξανά μέσα στην ίδια μέρα, και πάλι δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, γιατί φοβάμαι μήπως αφενός δεν μου ξαναδώσει τον ίδιο IBAN που είχα, και αφετέρου ότι σε κάθε περίπτωση μάλλον θα πρέπει να τον ξαναδηλώσω στην ΑΑΔΕ, και φτου κι απ' την αρχή να περιμένω να τον επιβεβαιώσουν κ.ο.κ..

Αύριο θα περάσω το πρωί από κατάστημα της Πειραιώς μπας και με δεχτούν χωρίς ραντεβού και μπορέσει από εκεί να λυθεί το θέμα, ή έστω να ανοίξω εκεί τον όψεως και να ακυρώσω (είμαι εντός των 14 ημερών) τον Business Basic της Εθνικής να μην έχω τα 4€ κερατιάτικα κάθε μήνα. Αν δεν καταφέρω κάτι, θα δοκιμάσω αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.ca80216343da291462cd33f7d412771b.png

Καλημέρα σε όλους! (Δυστυχώς) έχω κάτσει και έχω διαβάσει και τις 40 σελίδες αλλά δεν έχω βγάλει άκρη με το θέμα μου...

Έχει έρθει και σε άλλους (με καθεστώς μπλοκάκι) αυτή η ειδοποίηση; Έχω πελαγώσει γιατί δε μπορώ να καταλάβω αν πρέπει να βάλω IRIS και λέει και για πιθανό πρόστιμο 1500ε οπότε κάπου εκεί τα έπαιξα...........

Κάπου στη σελίδα 35 (λίγο αργά...) διάβασα το εξής που ήταν και αυτό που ήξερα @mezger επειδή φαίνεται να γνωρίζεις σχετικά παραθέτω και αυτό που έγραψες:

Δεν είναι υπόχρεοι σε δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού, ακόμη και αν έχουν ΚΑΔ που περιλαμβάνεται στη λίστα της με αριθμ. 45231/2017 ΚΥΑ, οι δικαιούχοι πληρωμής που συναλλάσσονται με πληρωτές οι οποίοι δρουν στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής ή επαγγελματικής τους δραστηριότητας (Β2Β συναλλαγές).

Αν κάνεις ΜΟΝΟ συναλλαγές με επαγγελματίες (B2B), ΔΕΝ υποχρεούσαι να έχεις ούτε επαγγελματικό λογαριασμό, ούτε POS, ούτε IRIS, ανεξαρτήτα απο τους ΚΑΔ που έχεις.

Εγώ έχω δηλώσει (βλακεία ίσως γιατί με έχει βάλει σε πολλά αχρείαστα διλήμματα και μου έχει φάει χρόνο να ψάχνω άχρηστα πράγματα) ως ΚΑΔ υπηρεσίες μηχανικών για μελέτες (που περιλαμβάνεται στους εμπορικούς ΚΑΔ στην παραπάνω λίστα αν και σε λίστα του 2024 ο ΚΑΔ εμφανίζεται ως μη εμπορικός.......... μπάχαλο) και επίσης υπηρεσίες έρευνας σε πληροφορική (δεν είναι στους εμπορικούς ΚΑΔ). Όλα τα τιμολόγια είναι στη 2η κατηγορία ΚΑΔ (μη εμπορικοί, για έρευνα).

Ερώτηση 1: Εφ'όσον κόβω τιμολόγια μόνο σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού (και Δημοσίου) Δικαίου θεωρώ προφανές (βασικά ελπίζω, οπότε αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει αυτό) ότι αυτά είναι B2B και άρα εννοείται ούτε POS ούτε IRIS χρειάζεται.

Οκ, καταλαβαίνω ( ; ) ότι η ΑΑΔΕ δε γνωρίζει ούτε αν είμαι σε καθεστώς μπλοκάκι ούτε αν έχω ιδιώτες πελάτες οπότε απλά έστειλε αυτό το mail.

Ερώτηση 2: Βλέπει κανείς κάποιο λόγο να πρέπει να κάνω κάτι; Μία στιγμή λέω όλα είναι οκ, μία άλλη λέω ρε μήπως να πάω να ανοίξω κάποιον επαγγελματικό να βάλω και το business IRIS να τελειώνουμε να μαστε καλυμμένοι; π.χ. υπάρχουν οι επιλογές της Πειραιώς (όπου όμως ακούω για ανύπαρκτα ραντεβού συν ότι και αυτοί θα βάλουν χρέωση αργά ή γρήγορα και θα πρέπει να ξανατρέχω να το κλείνω) όπως επίσης και του Επαγγελματικού Plus Ταμιευτηρίου της Εθνικής (κάποιοι που έφαγαν πόρτα από πάνω είχαν εμπορικούς ΚΑΔ υπηρεσιών και δε το δικαιούνται, εγώ αν αφαιρέσω τους εμπορικούς ΚΑΔ που δε χρησιμοποιώ πιστεύω δε θα έχω θέμα αλλά δεν ξέρω ούτε πόσο θα πάρει η ΑΑΔΕ να ολοκληρώσει το αίτημα ούτε αν θα φαίνεται μετά σωστά η αλλαγή στο σύστημα της τράπεζας για να μου τον εγκρίνουν.....). Τι μπάχαλο θέε μου

(Στην Εθνική έχω και το απλό ταμιευτήριο που γίνονται οι πληρωμές/καταθέσεις και που είναι δηλωμένος ως επαγγελματικός)

Ερώτηση 3: Αν (λέμε) ποτέ κόψω έστω και ένα παραστατικό (απόδειξη) σε ιδιώτη (χωρίς καν να χρειαστεί να βγω από το καθεστώς μπλοκάκι, βλ. και παρακάτω διευκρίνιση της ΑΑΔΕ), θα πρέπει να έχω κάνει πρώτα POS+IRIS, σωστά;;; Ο μόνος λόγος που είμαι 100% νόμιμος τώρα είναι ότι δεν έχω πελάτη ιδιώτη και ας παρέχω τις ίδιες υπηρεσίες...;;;!!!

image.png.aa59a9cf172733ddc36a0636e6946ea1.png

 

P.S. Μιας και διάβασα και για το αφορολόγητο στην περίπτωση όπου έχει δηλωθεί ως επαγγελματικός ένας απλός ταμιευτηρίου, και κάποιοι έλεγαν ότι δεν εμφανίζονταν τα ποσά και ότι χρειάζεται ξεχωριστός λογαριασμός, κάποιοι άλλοι ότι εμφανίζονται, να πω ότι στη δική μου περίπτωση τα προσωπικά έξοδα διαμόρφωναν κανονικά το αφορολόγητο και διαβιβάστηκαν όλα αυτόματα από την Εθνική στο Ε1. Αυτό που έκανα για να είμαι τυπικός και νομικά οκ, ήταν να αφαιρέσω τις αγορές οι οποίες είχαν γίνει αποκλειστικά για την επιχείρηση και από τις οποίες γλύτωσα το ΦΠΑ οπότε ουσιαστικά αφαίρεσα το νούμερο που αφορούσε τα τιμολόγια αγορών που είχα κάνει από το (αυτόματο) ποσό του Ε1. Δεν ξέρω αν ήταν απαραίτητο, δεν είχε και καμία διαφορά καθώς είχα ούτως ή άλλως υπερκαλύψει το 30% του εισοδήματος.

Επεξ/σία από Tetix
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tetix είπε

P.S. Μιας και διάβασα και για το αφορολόγητο στην περίπτωση όπου έχει δηλωθεί ως επαγγελματικός ένας απλός ταμιευτηρίου, και κάποιοι έλεγαν ότι δεν εμφανίζονταν τα ποσά και ότι χρειάζεται ξεχωριστός λογαριασμός, κάποιοι άλλοι ότι εμφανίζονται, να πω ότι στη δική μου περίπτωση τα προσωπικά έξοδα διαμόρφωναν κανονικά το αφορολόγητο και διαβιβάστηκαν όλα αυτόματα από την Εθνική στο Ε1. Αυτό που έκανα για να είμαι τυπικός και νομικά οκ, ήταν να αφαιρέσω τις αγορές οι οποίες είχαν γίνει αποκλειστικά για την επιχείρηση και από τις οποίες γλύτωσα το ΦΠΑ οπότε ουσιαστικά αφαίρεσα το νούμερο που αφορούσε τα τιμολόγια αγορών που είχα κάνει από το (αυτόματο) ποσό του Ε1. Δεν ξέρω αν ήταν απαραίτητο, δεν είχε και καμία διαφορά καθώς είχα ούτως ή άλλως υπερκαλύψει το 30% του εισοδήματος.

Οι αγορές που κάνω από τον επαγγελματικό δεν εμφανίζονται στο αφορολόγητο με ηλεκτρονικά μέσα (το έχω τσεκάρει και με πλάγιο τρόπο από τις κληρώσεις της φορολοταριας, τα ποσά λείπουν εκεί) αλλά δηλώνονται κανονικά με το χέρι στη φορολογική σαν προσωπικά έξοδα. Απλά δεν εμφανίζονται αυτόματα. Αυτό επιτρέπεται κανονικά, υπάρχει διευκρίνιση.

Για να μην τα μπλέκω, έκανα άλλο προσωπικό λογαριασμό ταμιευτηρίου με τη δική του κάρτα και κάνω πλέον τις προσωπικές συναλλαγές από αυτόν. Έτσι στα συνοπτικά βιβλία του mydata εμφανίζονται μόνο τα επαγγελματικά έξοδα και είναι όλα πολύ πιο ξεκάθαρα.

Σαν απάντηση στη ερώτησή σου, ούτε εγώ ήμουν τυπικά υποχρεωμένος για επαγγελματικό IRIS αλλά ο λογιστής μου επέμενε να κάνω οπότε το κατάπια και έκανα τον πιο φθηνό επαγγελματικό που βρήκα μόνο και μόνο γι αυτό. Δε θα χρησιμοποιηθεί ποτέ και τζάμπα πληρώνω κερατιάτικα αλλά σε αυτό το κράτος ισχύει το ου μπλέξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γνωρίζεται επίσης, η revolut business, θα χρεώνει από 29/08, 10 ευρώ κάθε μήνα για τον basic λογαριασμό.

Άντε πάλι από την αρχή. 

Ψάξιμο στην wise τώρα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, danis44 είπε

Για να γνωρίζεται επίσης, η revolut business, θα χρεώνει από 29/08, 10 ευρώ κάθε μήνα για τον basic λογαριασμό.

Άντε πάλι από την αρχή. 

Ψάξιμο στην wise τώρα.....

Απ' ότι καταλαβαίνουμε όλοι, δεν υπάρχει λύση για δωρεάν επαγγελματικό λογ/σμο πλην πειραιώς που λογικά θα βάλει κάποια χρέωση από χειμώνα (και πάλι είμαστε κερδισμένοι όσοι την έχουμε χρόνια γιατί έχουμε γλιτώσει πολλά 5ευρα). Κι όσοι ψάχτηκαν για εναλλακτικό πάροχο τύπου viva, revolut βλέπουν ότι είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα από τις τράπεζες που έχουν μέσο όρο 5Ε/μήνα. Και η mypos θα ακολουθήσει λογικά όταν δει νέο κόσμο να μπαίνει.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H wise business από ότι είδα είναι δωρεάν για την ώρα. 

Κάποιοι που θέλουμε πληρωμές σε πολλαπλά νομίσματα, χρειαζόμαστε λογαριασμό αλλοδαπής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 1comment είπε

Απ' ότι καταλαβαίνουμε όλοι, δεν υπάρχει λύση για δωρεάν επαγγελματικό λογ/σμο πλην πειραιώς που λογικά θα βάλει κάποια χρέωση από χειμώνα (και πάλι είμαστε κερδισμένοι όσοι την έχουμε χρόνια γιατί έχουμε γλιτώσει πολλά 5ευρα). Κι όσοι ψάχτηκαν για εναλλακτικό πάροχο τύπου viva, revolut βλέπουν ότι είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα από τις τράπεζες που έχουν μέσο όρο 5Ε/μήνα. Και η mypos θα ακολουθήσει λογικά όταν δει νέο κόσμο να μπαίνει.

Εντάξει με αυτό το πεσιμιστικο σκεπτικό να τα παρατήσουμε και να τα δώσουμε όλα σε όλους. Η revolut για μένα δεν αποτελούσε ποτέ σοβαρή λύση ούτως ή άλλως. Μόλις δεχτούμε και στους άλλους τα 5 αδιαμαρτύρητα, θα γίνουν 8,9 και πάει λέγοντας. Οπότε ας ψάξει ο κόσμος και βλέπουμε. Πράγματι προς το παρόν σε 'επίσημο ' 'επαγγελματικό' λογαριασμό, αυτή είναι η λύση. Έχει συζητηθεί και το θέμα με τους απλούς λογαριασμούς, αφού μερικοί δεν τους θέλουν, ας έχουν τους 'επαγγελματικούς".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tryfos είπε

Εντάξει με αυτό το πεσιμιστικο σκεπτικό να τα παρατήσουμε και να τα δώσουμε όλα σε όλους. Η revolut για μένα δεν αποτελούσε ποτέ σοβαρή λύση ούτως ή άλλως. Μόλις δεχτούμε και στους άλλους τα 5 αδιαμαρτύρητα, θα γίνουν 8,9 και πάει λέγοντας. Οπότε ας ψάξει ο κόσμος και βλέπουμε. Πράγματι προς το παρόν σε 'επίσημο ' 'επαγγελματικό' λογαριασμό, αυτή είναι η λύση. Έχει συζητηθεί και το θέμα με τους απλούς λογαριασμούς, αφού μερικοί δεν τους θέλουν, ας έχουν τους 'επαγγελματικούς".

δεν είμαι επαγγελματίας οπότε δε με αφορά το θέμα (άμεσα) αλλά να κάνω ένα σχόλιο.

Δε θα έλεγα ότι ειναι πεσιμιστικό το σχόλιο του φίλου. Θα τα χαρακτήριζα ρεαλιστικό. Απλή λογική. Εδώ έχουν αρχίσει ήδη να χρεώνουν τους ιδιώτες, πιστεύεις ότι θα τη γλιτώσουν οι επαγγελματίες; Υπάρχει περίπτωση κάποιος να σου παρέχει κάτι για επαγγελματικό σκοπό, να βγάζεις χρήματα από αυτό και να μη σε χρεώσει; Εδώ χρεώνει εμένα τον ιδιώτη.

Απλά θα κάνετε κύκλους από τράπεζα σε τράπεζα κυνηγώντας το δωρεάν, μέχρι που και η τελευταία τράπεζα θα βάλει χρέωση.

Ακόμα και στις fintech βλέπεις τι γίνεται. Ξεκινήσανε όλες δωρεάν και τώρα όλες χρεώνουν.

Μου στέλνει σήμερα η monese notification για τον λογαριασμό επειδή τον έχω ξεχασμένο. Άντε λέω να μπω, να δώσω το παρόν μη μου τον σβήσουνε. Κοιτάω λίγο τις χρεώσεις και βλέπω ακόμα χειρότερα απ ότι τις είχα αφήσει. Στο δωρεάν πακέτο, χρεώνει τα πάντα.

Το τζαμπέ θέλει πολύ κυνήγι και από κάποιο σημείο και μετά κουράζει. Δε γίνεται κάθε μήνα να ψάχνεις ποιος είναι δωρεάν και να αλλάζεις. Που σε λίγο δε θα υπάρχει κιολας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Neptu είπε

θέλει πολύ κυνήγι και από κάποιο σημείο και μετά κουράζει.

Είπες τις μαγικές λέξεις που περιμένουν όλοι αυτοί να ακούσουν για να τρίζουν τα χέρια τους: "κυνήγι, κούραση"κλπ. Αυτό είναι το όνειρο τους, να μην ψάχνεις τίποτα, να βαριέσαι και τελικά να κάνεις συνεταίρο την Εθνική με τα παππούδια στη δουλειά σου, που σε οποιαδήποτε άλλη σοβαρή χώρα με ανταγωνισμό δεν θα άντεχε ούτε δύο μέρες. Ε ας μην ψάχνουμε τίποτα, "καλο είναι το 15αρι της βιβα, αφού θα χρεώσουν και οι άλλοι, δώστα". Κλασική συνταγή ολικής καταστροφής.

Αν θεωρείς, δε, την ύπαρξη απλου λογαριασμού, που βαφτίζουν "επαγγελματικό" "παροχή υπηρεσίας", τι να πω. Εγώ το ονομάζω τακιμιασμα με το κράτος, που μας υποχρεώνει να συνεργαζόμαστε με όλους αυτούς (κυρίως συστημικές). Δεν κατάλαβα, δικαίωμα μου δεν είναι να μπορώ να διαλέξω με ποια τράπεζα θα συνεργαστώ, ελληνική ή αλλοδαπή; Γιατί με υποχρεώνεις να κάνω συνεταίρους όλους αυτούς τους αληταραδες (πχ iris), ενώ υπάρχει ελεύθερη αγορά;;

Ψάξιμο και κυνήγι μέχρι να σβήσει ο ήλιος, ειδάλλως συνέταιροι τα λαμόγια.

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως αυτό που θα πρέπει να ζητάμε θα είναι με εναν λογαριασμό να μπορούμε  να κάνουμε και μεταφορές σε άλλες τράπεζες χωρίς χρεώσεις, καθώς τώρα ενας λόγος που έχουμε σε παραπάνω απο μια τράπεζα είναι για να αποφεύγουμε αυτές τις χρεώσεις.

Βλέπουμε ακόμα πως και οι fintech που στην ουσία βγήκανε για να μειώσουν τις χρεώσεις φυσικών τραπεζών (και όχι μόνο σε μια χώρα 10εκ)   αρχίζουν και αυτοί να ανεβάζουν χρεώσεις.

Προς τα εκεί θα πάει, θα υπάρχει κάποια χρέωση κάθε μήνα, θα σου παρέχουν κάποιες δωρεάν συναλλαγές και θα έχεις μόνο εναν λογαριασμό.

Λογικά μετά θα αρχίσουν και προσφορές για να  πάει κάποιος μισθοδοσίες κλπ  (ηδη το κάνουν eurobank και νομίζω πειραίως )

Τώρα που όλοι έχουν λογαριασμούς σε όλες τις τράπεζες δεν τους αναγκάζει σε κάποιο ανταγωνισμό

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και πάλι, επειδή βλέπω πως τις χρεώσεις γενικά δεν τις γλιτώνουμε, μιλώντας πάντα για επαγγελματικό λογαριασμό, προσωπικά πρέπει να έχω οπωσδήποτε IRIS. Από τις υπάρχουσες τράπεζες που χρησιμοποιώ, τι προτείνετε: Viva Wallet ή Alpha Bank; Τι να κρατήσω; Δεν θέλω να ανοίξω επιπλέον λογαριασμό, γιατί θα βάλω περισσότερα βάσανα στο κεφάλι μου και, αργά ή γρήγορα, θα εμφανιστούν χρεώσεις και εκεί.

Επεξ/σία από baspax1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2024 στις 3:39 ΜΜ, darkmatinee είπε

Εγώ έχω κύρια ΚΑΔ σύμβολος επιχειρήσεων και δεν μ άφησαν. Αν σε αφήσουν ενημέρωσε και εδώ :)

Εκλεισα τον Basic της Εθνικής με χρεώση 4 ευρώ τον μήνα και άνοιξα επαγγελματικό plus με 0 χρεωση. 

Σημειώνω πως έχω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ παροχή υπηρεσίας στους ΚΑΔ. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2024 στις 11:21 ΠΜ, CHRISpros είπε

Εκλεισα τον Basic της Εθνικής με χρεώση 4 ευρώ τον μήνα και άνοιξα επαγγελματικό plus με 0 χρεωση. 

Σημειώνω πως έχω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ παροχή υπηρεσίας στους ΚΑΔ. 

Τους πήγες κάποιο χαρτί από σωματείο; Γιατί εμένα δεν με άφησαν να ανοίξω τον plus. Μόνο παροχή υπηρεσίας έχω και εγώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, ss42ss είπε

Τους πήγες κάποιο χαρτί από σωματείο; Γιατί εμένα δεν με άφησαν να ανοίξω τον plus. Μόνο παροχή υπηρεσίας έχω και εγώ 

Tους KAΔ από taxisnet. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...