Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως


darkmatinee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, 1comment είπε

Άνοιξα λογ/σμο επαγγελματικό. 

Δεν το ξέρω, δεν έχω ανοίξει ακόμα, για αυτό ρωτάω. Εσύ θες και ecommerce, που όσο να 'ναι είναι και διαφορετικό.

Πάντως για το άνοιγμα του επαγγελματικού, καταλαβαίνω ότι έγινε εύκολα(;). Είσαι με ολοκληρωμένη ταυτοποίηση; Φαντάζομαι μετά να συνδέσεις το softpos τους με τον επαγγελματικό δεν (πρέπει να) είναι πολύ δύσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 669
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, tryfos είπε

Δεν το ξέρω, δεν έχω ανοίξει ακόμα, για αυτό ρωτάω. Εσύ θες και ecommerce, που όσο να 'ναι είναι και διαφορετικό.

Πάντως για το άνοιγμα του επαγγελματικού, καταλαβαίνω ότι έγινε εύκολα(;). Είσαι με ολοκληρωμένη ταυτοποίηση; Φαντάζομαι μετά να συνδέσεις το softpos τους με τον επαγγελματικό δεν (πρέπει να) είναι πολύ δύσκολο.

Το άνοιγμα ήταν εύκολο ναι. Μόνο που δεν καταλαβαίνω πώς θα καταναλώσω τα λεφτά από τις πωλήσεις (όταν γίνουν). Η βιβα σου έβγαζε κάρτα και έκανες αγορές. Εδώ η μόνη επιλογή που βλέπω είναι μεταφορά σε λογ/σμο τράπεζας με την ανάλογη προμήθεια. Μου φαίνεται πολύ χειρότερο από βιβα, δυσνόητο και σίγουρα με χρεώσεις αν θες να πάρεις τα λεφτά σου. Αν θες απλά να τα κοιτάς, είναι δωρεάν!

Εγώ μένω βιβα και εξετάζω το cardlink όταν δω τη χρέωση.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Το άνοιγμα ήταν εύκολο ναι. Μόνο που δεν καταλαβαίνω πώς θα καταναλώσω τα λεφτά από τις πωλήσεις (όταν γίνουν). Η βιβα σου έβγαζε κάρτα και έκανες αγορές. Εδώ η μόνη επιλογή που βλέπω είναι μεταφορά σε λογ/σμο τράπεζας με την ανάλογη προμήθεια. Μου φαίνεται πολύ χειρότερο από βιβα, δυσνόητο και σίγουρα με χρεώσεις αν θες να πάρεις τα λεφτά σου. Αν θες απλά να τα κοιτάς, είναι δωρεάν!

Εγώ μένω βιβα και εξετάζω το cardlink όταν δω τη χρέωση.

Κι εδώ έχει δωρεάν (επαγγελματική) κάρτα, πως και δεν το είδες; https://www.mypos.com/el-gr/pricing-and-fees

Την χρησιμοποιείς και τα βγάζεις κανονικότατα απ' ό,τι καταλαβαίνω.

Στην cardlink εγώ δεν βλέπω softpos στο κινητό μας, υπάρχει;

Να ρωτήσω κάτι (όποιος ξέρει), οι διάφορες εταιρίες με τις οποίες συνεργάζονται οι συστημικές κλπ., σε βάζουν να έχεις λογαριασμό στη συγκεκριμένη τράπεζα που συνεργάζονται ή μπορείς να συνδέσεις το pos και με λογαριασμό άλλης τράπεζας; Κανονικά θα έπρεπε.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Εθνική ξεκίνησε να χρεώνει 4€ τον λογαριασμό όψεως, απο 2,5€ που χρέωνε πρίν. Κοίταξα τις τράπεζες η Eurobank χρεώνει 3€, για 1 ευρώ δεν μπαίνω καν στον κόπο, η Πειραιώς βλέπω είναι δωρεάν αλλά μπορεί να χρεώνει κάποια στιγμή. Αξίζει να φύγω απο εθνική; Κοίταξα και για Viva που γράφουν κάποιοι αλλα θα πρέπει να υπολογιστεί και το κόστος μεταφοράς του μισθού και των άλλων μεταβλητών χρημάτων που μπαίνουν κάθε μήνα στον όψεως, σε καταθετικό στην Εθνική, αυτή τη στιγμή δε χρεώνομαι τίποτα για 10-20 μεταφορές που κάνω το μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προσωπικά αιτήθηκα προ 15μερου το κλείσιμο των λογαριασμών μου (επαγγελματικό και προσωπικό) στην viva καθως μου χρησίμευαν μονο για να εχω  συμπληρωματικο pos με την χρηση του κινητού μου. το βασικο μου pos ειναι σε συστημικη τραπεζα και θα παραμεινει σε αυτην οσο οι οροι ειναι αρκετα ικανοποιητικοί.(η οσο δεν υπαρχει καλύτερη εναλλακτική)

η απενεργοποίηση των λογαριασμών εγινε χθες  και πλεον θα παρακολουθω να δω ποια θα ειναι η πορεία και τι αλλαγές τελικά θα υλοποιήσουν απο οσα εξήγγειλαν.

καλή ηταν η viva  για οσο κράτησε  κυριως λόγω της επιστροφης της προμήθειας με την χρηση της καρτας τους ,αλλα και με την αμεση εκκαθάριση των συναλλαγών  αλλα πλεον με το να ζητα 5 ευρα μηνιαιως για την διατηρηση και μονο του λογαριασμου εγινε χειροτερη και απο τις συστημικές τράπεζες .  

 

Επεξ/σία από christou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι λάβατε όλοι το χθεσινό μήνυμα της viva για ανανέωση των όρων. το πιο ενδιαφερον κομματι νομιζω ειναι αυτο:

"From now on, to ensure your utmost satisfaction, we are thrilled to offer you the opportunity to request a free cancellation within the first two months for any new charges applied to your account."

οπότε ότι νέα χρέωση δούμε αύριο θα μπορέσουμε να την αντιστρέψουμε.

Επίσης αν έχω καταλάβει καλά τα νέα δεδομένα τους(θέλει προσπάθεια έτσι όπως τα γράφουν).

Αν κάποιος θέλει ΜΟΝΟ pos στην viva, θα μπορεί να το έχει όπως και πριν με 5ε/μήνα. Αλλά δεν θα έχει καθόλου ΙΒΑΝ και real agent υποστήριξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greekboy είπε

Φαντάζομαι λάβατε όλοι το χθεσινό μήνυμα της viva για ανανέωση των όρων. το πιο ενδιαφερον κομματι νομιζω ειναι αυτο:

"From now on, to ensure your utmost satisfaction, we are thrilled to offer you the opportunity to request a free cancellation within the first two months for any new charges applied to your account."

οπότε ότι νέα χρέωση δούμε αύριο θα μπορέσουμε να την αντιστρέψουμε.

Επίσης αν έχω καταλάβει καλά τα νέα δεδομένα τους(θέλει προσπάθεια έτσι όπως τα γράφουν).

Αν κάποιος θέλει ΜΟΝΟ pos στην viva, θα μπορεί να το έχει όπως και πριν με 5ε/μήνα. Αλλά δεν θα έχει καθόλου ΙΒΑΝ και real agent υποστήριξη.

Όχι, δεν το έλαβα αυτό. Αντιθέτως με θράσος έλαβα ένα email, να συμμετάσχω σε ερωτηματολόγιο από τη βίβα αν έχω eshop ή φυσικό κατάστημα(!!!). Εσένα σου ήρθε email ή notification στην εφαρμογή;

Εμένα αυτό μου λέει, ότι δεν ξέρουν καν και οι ίδιοι τι θα χρεώσουν και σε ποιους. Καταλαβαίνω ότι αντιμετωπίζονται διαφορετικά οι πελάτες, όχι ενιαία. Και φοβούνται ότι θα υπάρξει μεγάλο μπλέξιμο με τις χρεώσεις, που εξάλλου δεν τις έχουν επικοινωνήσει και όπως πρέπει (εγώ ας πούμε το έμαθα τελείως τυχαία στο...reddit). Όμως -αν είναι αυτό που νομίζουμε- βοηθάει η αλήθεια στο να τους κουνήσουμε μαντήλι χωρίς έξοδα, και αν ισχύουν αυτά που βλέπουμε πρέπει κανονικά να μείνουν μόνοι τους.

Το 5€/μήνα καλά το κατάλαβες αλλά εμένα στο τσατ ήταν κατηγορηματικοί ότι ΔΕΝ ξεκινάει από 1/8. Φυσικά δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη, ούτε στην εταιρία ούτε στο τσατ.

 

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απάντηση σε email της βιβα για τη χρέωση. 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πλάνο (μηνιαία συνδρομή) που αφορά τα 4,99 ευρώ είναι διαθέσιμο από τις 19/07/2024 και θα επιβάλλεται την τελευταία μέρα κάθε ημερολογιακού μήνα, σε όλους τους πελάτες της viva.com που έχουν ενεργά τερματικά στον λογαριασμό τους. Η συγκεκριμένη χρέωση αφορά μόνο τους επαγγελματικούς λογαριασμούς.

3 ώρες πριν, greekboy είπε

Φαντάζομαι λάβατε όλοι το χθεσινό μήνυμα της viva για ανανέωση των όρων. το πιο ενδιαφερον κομματι νομιζω ειναι αυτο:

"From now on, to ensure your utmost satisfaction, we are thrilled to offer you the opportunity to request a free cancellation within the first two months for any new charges applied to your account."



 

Πού το έλαβες αυτό; Ως ειδοποίηση στο viva δεν το βγάζει. Αν υπάρχει σε κάποιο pdf στο σαητ, βάλε μας το λινκ. Είναι σημαντικό.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, 1comment είπε

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πλάνο (μηνιαία συνδρομή) που αφορά τα 4,99 ευρώ ε

Ποιό από τα 2; Υπάρχει και ένα πλάνο ΔΗΘΕΝ με 0....Προσωπικά δεν καταλαβαίνω καν τη διαφορά τους, τόσο γελοίοι είναι. Αν με το πλάνο 0(=4,99€) μπορείς να έχεις υποτίθεται μόνο 1 pos, ενώ με το κανονικό (default στα 4,99€ πάλι) μπορείς να έχεις μέχρι 3 pos, το πλάνο 0 δεν έχει καν νόημα ύπαρξης, είναι σκέτη κοροϊδία. Είναι ο ορισμός της παραπλανητικής διαφήμισης και των καταχρηστικών όρων.

Επίσης επανειλημμένως είχαν πει ότι ΔΕΝ θα μπει το 5€ από 1/8. Τώρα σε αυτό που έβαλες, λένε "διαθέσιμο" μεν από 19/7, δεν λένε όμως τι θα γίνει τελικά, αν θα χρεώσουν από 1/8.

Ο ορισμός της αρπαχτής, ό,τι πάρουν  από τους ανυποψίαστους που δεν έχουν πάρει χαμπάρι στις παραλίες και βλέπουνε.

Σημαντικό όντως αν μπορούμε να αντιστρέψουμε τις χρεώσεις, όπως γράφω και παραπάνω εμένα δεν μου ήρθε αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στον επαγγελματικό λογαριασμό , αριστερά στης ρυθμίσεις -> Συνδρομητικά Πλάνα σου εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επόμενη χρέωση , καθώς και για τα διαθέσιμα πλάνα. 

Αυτόματα όλους τους έβαλαν στο Default απ'οτι κατάλαβα. 

image.png.37c0a6c4c7c0e9acd43838df63cb799c.png

image.png.638d9bf6e8bb4b42317c19acc5ad696c.png

Επεξ/σία από asdfnikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5. ΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΥΠΟΛΟΙΠΑ – ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
5.1 ΧΡΕΩΣΕΙΣ
5.1.1 Οι ισχύουσες χρεώσεις των εκάστοτε παρεχόμενων Υπηρεσιών VIVA PAYMENTS
δημοσιεύονται στην ειδική σελίδα Τιμολόγησης στο www.viva.com.
Ο Χρήστης συμφωνεί ότι οι Χρεώσεις, που είναι δημοσιευμένες στον επίσημο ιστότοπο της
VIVA PAYMENTS κατά τον χρόνο της εγγραφής του Χρήστη και οι οποίες στη συνέχεια
αντικατοπτρίζονται στο Viva.com διαχειριστικό περιβάλλον του Χρήστη, θα ισχύουν καθ’ όλη τη
διάρκεια της συμφωνίας.
5.1.1.1. Εφόσον επιτρέπεται από την κείμενη νομοθεσία, η VIVA PAYMENTS διατηρεί το
δικαίωμα να χρεώνει τον Viva.com Λογαριασμό Πληρωμών του Χρήστη με τυχόν φόρους,
εισφορές ή τέλη (ενδεικτικά, τέλος χαρτοσήμου), μέχρι του υψίστου νομίμου ποσού, το οποίο
επιβάλλεται στη VIVA PAYMENTS για τις παρεχόμενες στον Χρήστη υπηρεσίες.
5.1.2 Η τροποποίηση των χρεώσεων εμπίπτει στις διατάξεις του Όρου 11 περί τροποποίησης
της σύμβασης.
5.1.2.1. Οποιεσδήποτε νέες χρώσεις για υπηρεσίες εφαρμόζονται αμέσως μετά την έναρξη
εφαρμογής τους και ο Χρήστης έχει προθεσμία δύο μηνών για να αποχωρήσει από την
υπηρεσία και να λάβει πίσω τις σχετικές χρεώσεις που επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της
περιόδου των 2 μηνών.

5.1.2.2. Ο τιμοκατάλογος ενημερώνεται κάθε μήνα.
5.1.3 Οι χρεώσεις της VIVA PAYMENTS για την παροχή Υπηρεσιών προς τους Χρήστες
καθίστανται ληξιπρόθεσμες κατά το χρόνο παροχής της Υπηρεσίας στην οποία αφορούν.
5.1.4 Οποιοδήποτε ποσό Επιστροφής από Χρήστη καθίσταται ληξιπρόθεσμο και απαιτητό
μόλις γνωστοποιηθεί στον Χρήστη το αίτημα Επιστροφής από την VIVA PAYMENTS, υπό την
επιφύλαξη διατάξεων περί Δέσμευσης Ποσού η οποία δύναται να αναστέλλει την είσπραξη κατά
την κρίση της VIVA PAYMENTS.
5.1.5 Η VIVA PAYMENTS εισπράττει τα οφειλόμενα προς εκείνη ποσά μόλις καταστούν
ληξιπρόθεσμα με άμεση χρέωση και αντίστοιχη μείωση του Διαθέσιμου Υπολοίπου του
λογαριασμού πληρωμών Viva.com του Χρήστη χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε όχληση προς
αυτό. Με την αποδοχή των Όρων ο Χρήστης ρητώς και ανεπιφύλακτα εξουσιοδοτεί την VIVA
PAYMENTS για την είσπραξή τους με ισόποση χρέωση του λογαριασμού Viva.com του
Χρήστη. Ληξιπρόθεσμες χρεώσεις της VIVA PAYMENTS που χρεώθηκαν στο λογαριασμό
Viva.com αλλά δεν εισπράχθηκαν λόγω έλλειψης επαρκούς Διαθέσιμου Υπολοίπου,
εισπράττονται κατά προτεραιότητα έναντι κάθε άλλης τυχόν χρέωσης μόλις και στο βαθμό που
το Διαθέσιμο Υπόλοιπο καταστεί επαρκές.
5.1.6 Οι Χρήστες αναγνωρίζουν και αποδέχονται ανεπιφύλακτα ότι οι απεικόνιση των
οφειλομένων προς την VIVA PAYMENTS ποσών στις λογιστικές καταστάσεις της VIVA
PAYMENTS ή/ και επικαιροποιημένη λογιστική απεικόνιση των κινήσεων και του Διαθεσίμου
Υπολοίπου του λογαριασμού πληρωμών Viva.com που εκδίδεται από την VIVA PAYMENTS
αποτελούν πλήρη απόδειξη των οφειλομένων από τον εκάστοτε Χρήστη προς τη VIVA
PAYMENTS και αντίστροφα, μη επιδεχόμενες αμφισβήτησης, ικανών να τεκμηριώσουν την
πλήρη απόδειξη της απαίτησης, εκπληρώνοντας επαρκώς τις προϋποθέσεις για την έκδοση
διαταγής πληρωμής για την είσπραξη αυτών και των υποχρεώσεων συμμόρφωσης της VIVA
PAYMENTS ως νομίως αδειοδοτημένου Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος.

 

"  Από σημερινό Email ενημέρωσης και το κατέβασμα των Όρων"

Επεξ/σία από Magnum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από ότι κατάλαβα για την viva ( που έχω και εγω)

χρεωση προμήθειας 1.7% και επιστροφή του ποσού σε περίπτωση που πληρώνεις με την κάρτα.

θα αρχίσει να χρεώνει 4.99€ μήνα για να έχουμε έως 3 τερματικα(2€/τερματικό) άρα μπορεί να χρεώνεσαι μέχρι και 11€/μήνα?

έχει ψάξει κανείς τι γίνεται με τις άλλες τράπεζες? χρεώσεις αγορά pos, προμήθειες, κόστος μηνιαίας συντήρησης;

προσωπικά θέλω 2 τουλάχιστον pos(1 για την ταμειακη και ένα για τον υπολογιστή που κόβω τιμολογια)

 

Επεξ/σία από chocorellos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλαβα κι εγώ το email με τη δυνατότητα αντιστροφής των χρεώσεων. Ό,τι πρέπει είναι για να ψαχτουμε στο 2μηνο για αλλού. Φοβήθηκαν ότι μάλλον θα μείνουν μόνοι τους (όπως και πρέπει) και θέλουν κι αυτοί μάλλον να δούνε πως θα πάει το πράγμα. 

Πάντως εξακολουθώ να αδυνατώ να καταλάβω τη διαφορά μεταξύ "μηδενικού" και default προγράμματος, πραγματικά είναι ο,τι πιο γελοίο έχω δει...

8 ώρες πριν, asdfnikos είπε

Αυτόματα όλους τους έβαλαν στο Default απ'οτι κατάλαβα

Καλό θα ήταν να μπείτε να κάνετε υποβάθμιση σε zero. Δεν καταλαβαίνω τι είναι ή όπως διαφέρει, αλλά εγώ το έκανα ήδη.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...