Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως


darkmatinee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω απάντηση απο τσατ στη βιβα: 

Θα δείτε ότι η διατήρηση λογαριασμού παραμένει Δωρεάν κάποιες παροχές υπηρεσίες είναι χρεώσιμες από 1/7/24 π.χ για διατηρηση ΙΒΑΝ ή νέο ΙΒΑΝ χρέωση 10€ μηνιαίως.
 
Και το τραγικό. Ξανάνοιξα την ίδια συζήτηση, μου απάντησε άλλη υπάλληλος με διαφορετική απάντηση!
 
Μάλιστα, υπάρχει το μηνιαίο πλάνο διατήρησης λογαριασμού.
 
Τώρα ρωτάω αν η χρέωση θα αφορά και προσωπικό και επαγγελματικό και θέλει χρόνο για να το εξετάσει
 
Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 669
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 hour ago, 1comment said:

Έχω απάντηση απο τσατ στη βιβα: 

Θα δείτε ότι η διατήρηση λογαριασμού παραμένει Δωρεάν κάποιες παροχές υπηρεσίες είναι χρεώσιμες από 1/7/24 π.χ για διατηρηση ΙΒΑΝ ή νέο ΙΒΑΝ χρέωση 10€ μηνιαίως.
 
Και το τραγικό. Ξανάνοιξα την ίδια συζήτηση, μου απάντησε άλλη υπάλληλος με διαφορετική απάντηση!
 
Μάλιστα, υπάρχει το μηνιαίο πλάνο διατήρησης λογαριασμού.
 
Τώρα ρωτάω αν η χρέωση θα αφορά και προσωπικό και επαγγελματικό και θέλει χρόνο για να το εξετάσει
 

Ρώτα τώρα που προλαβαίνεις γιατί από Δευτέρα ερώτηση και 5€ 🤬

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, 1comment είπε

Έχω απάντηση απο τσατ στη βιβα: 

Θα δείτε ότι η διατήρηση λογαριασμού παραμένει Δωρεάν κάποιες παροχές υπηρεσίες είναι χρεώσιμες από 1/7/24 π.χ για διατηρηση ΙΒΑΝ ή νέο ΙΒΑΝ χρέωση 10€ μηνιαίως.
 
Και το τραγικό. Ξανάνοιξα την ίδια συζήτηση, μου απάντησε άλλη υπάλληλος με διαφορετική απάντηση!
 
Μάλιστα, υπάρχει το μηνιαίο πλάνο διατήρησης λογαριασμού.
 
Τώρα ρωτάω αν η χρέωση θα αφορά και προσωπικό και επαγγελματικό και θέλει χρόνο για να το εξετάσει
 

Είναι τελείως ΤΡΑΓΙΚΌ και τελείως ΓΕΛΟΙΟ αυτό που γίνεται,να μην πω παράνομο. 2 βδομάδες τώρα δήθεν δεν ξέρουν τι θα γίνει και (μάλλον) την Δευτέρα θα ταράξουν τα πάντα στις χρεώσεις. Δεδομένα ρωτάνε εκατοντάδες κόσμος καθημερινά τι θα συμβεί εδώ και τόσες μέρες, δεν μπορεί να μην έχουν μεταφερθεί τα θέματα παραπάνω από αυτούς στο τσατ, κάτι άλλο συμβαίνει. Απαράδεκτο και παράνομο επιμένω να μην ξέρει ο πελάτης τι πληρώνει και τόσες μέρες να μη δίνουν ενημέρωση.

@ekrepali ναι οκ, ας έρθουν δικαστικά για 4 και 5 ευρώ, όταν δεν έχουν ειδοποιήσει για τίποτα,δεν υπάρχει σε μερικούς καν notification, δουλεύουν τον κόσμο στο τσατ τόσες μέρες και και και. Να δεις τι θα πάρουν. Που δε τους πάει κανείς δικαστικά για όλα αυτά,αυτοί είναι οι τυχεροί να σου πω την αλήθεια. Εγώ προτείνω το άδειασμα λογαριασμών, μήπως πάρουν και κάποιο μήνυμα (σκέψου να το έκαναν έστω οι μισοί συνδρομητές!). Αυτή την απάθειά μας εκμεταλλεύονται όλοι αυτοί οι νταβαδες και απλώνουν χεράκι στην τσέπη μας καθημερινά με ο,τι απίθανο σκαρφιστουν. Αλλά οκ,αν θες εσύ άστα μέσα να αρχίσουν να εισπράττουν άσκοπα και εύκολα. Εννοείται ο καθένας διαλέγει τι κάνει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν έχω νέα απάντηση από 3η υπάλληλο. 

Στο πρώτο σας ερώτημα, εάν αναφέρεστε στα 4,99 το μήνα με βάση τον πλάνο (μηνιαία χρέωση), αφορά τον επαγγελματικό σας λογαριασμό, καθώς είναι για λογαριασμούς που διαθέτουν τερματικά.
 
Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα θα υπάρχει χρέωση άμα διατηρείς επαγγελματικό λογιαριασμό και έχεις απλώς συνδεδεμένο ένα soft pos;

Προφανώς και δεν απαντάνε στο chat γιατί θα τους κράζει πολύς κόσμος μάλλον.

Εμένα πάντως δεν έχει έρθει το παραμικρό μήνυμα για χρεώσεις κτλ.

Όσο για τις χρεώσεις, την πληρωμή και το μηδενικό υπόλοιπο, λογικά όταν θα πας να κλείσεις τον λογαριασμό θα σου ζητήσουν και τα ανάλογα χρωστούμενα για να κλείσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Άρα θα υπάρχει χρέωση άμα διατηρείς επαγγελματικό λογιαριασμό και έχεις απλώς συνδεδεμένο ένα soft pos;

Προφανώς και δεν απαντάνε στο chat γιατί θα τους κράζει πολύς κόσμος μάλλον.

Εμένα πάντως δεν έχει έρθει το παραμικρό μήνυμα για χρεώσεις κτλ.

Όσο για τις χρεώσεις, την πληρωμή και το μηδενικό υπόλοιπο, λογικά όταν θα πας να κλείσεις τον λογαριασμό θα σου ζητήσουν και τα ανάλογα χρωστούμενα για να κλείσει.

Ακόμα στο τσατ είμαι και μου απάντησε ότι ισχύει και για τα e-pos και για όλα. Μάλλον δεν ισχύει όταν δεν έχεις καθόλου πος. Δηλαδή όποιος έχει μόνο προσωπικό δεν θα επηρεαστεί.

Τελευταία απάντηση: 

Εάν έχετε συνδέσει το e-commerce pos σας με τον viva λογαριασμό, ναι θα υπάρχει η χρέωση. Πραγματικά κατανοώ απολογούμαι για την όποια δυσαρέσκεια σας έχει προκύψει με τις χρεώσεις.
 
Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, 1comment said:

Ακόμα στο τσατ είμαι και μου απάντησε ότι ισχύει και για τα e-pos και για όλα. Μάλλον δεν ισχύει όταν δεν έχεις καθόλου πος. Δηλαδή όποιος έχει μόνο προσωπικό δεν θα επηρεαστεί.

Πάντως και εγώ μόνο κάρτες βλέπω δεν λέει τίποτα για pos κτλ.

8 minutes ago, 1comment said:

Ακόμα στο τσατ είμαι και μου απάντησε ότι ισχύει και για τα e-pos και για όλα. Μάλλον δεν ισχύει όταν δεν έχεις καθόλου πος. Δηλαδή όποιος έχει μόνο προσωπικό δεν θα επηρεαστεί.

Τελευταία απάντηση: 

Εάν έχετε συνδέσει το e-commerce pos σας με τον viva λογαριασμό, ναι θα υπάρχει η χρέωση. Πραγματικά κατανοώ απολογούμαι για την όποια δυσαρέσκεια σας έχει προκύψει με τις χρεώσεις.
 
Άραγε, ξέρουν τι γράφουν; Πώς θα γινόταν δηλαδή να μην συνδέσεις βιβα λογ/σμο με το πος; Δεν θα έπρεπε κάπου να βλέπεις τις συναλλαγές;

Άμα βγάλεις άκρη πες μας... εγώ τα παρατάω για σήμερα, δεν απαντάνε καν στο chat ούτε το "AI"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Πάντως και εγώ μόνο κάρτες βλέπω δεν λέει τίποτα για pos κτλ.

Καθώς αφορά το e-commerce τερματικό που έχετε ενεργοποιημένο στον λογαριασμό σας, ναι. Το συγκεκριμένο πλάνο μηνιαίων χρεώσεων αφορά τα τερματικά που είναι ενεργοποιημένα σε έναν λογαριασμό, είτε είναι φυσικά είτε με online τρόπο και δεν σχετίζονται με τον κύκλο εργασιών που πραγματοποιείται από την επιχείρησή σας.
Αυτό αφορά απάντηση για μηδενικό λογ/σμο. Αρα και μηδέν να έχεις, σε χρεώνει.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, 1comment said:
Καθώς αφορά το e-commerce τερματικό που έχετε ενεργοποιημένο στον λογαριασμό σας, ναι. Το συγκεκριμένο πλάνο μηνιαίων χρεώσεων αφορά τα τερματικά που είναι ενεργοποιημένα σε έναν λογαριασμό, είτε είναι φυσικά είτε με online τρόπο και δεν σχετίζονται με τον κύκλο εργασιών που πραγματοποιείται από την επιχείρησή σας.
Αυτό αφορά απάντηση για μηδενικό λογ/σμο. Αρα και μηδέν να έχεις, σε χρεώνει.

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο και θα δω τι θα μου πουν. Προσωπικά θα το κρατήσω τώρα για να βρω μια εναλλαχτική μέσα στον μήνα. 

Δεν είναι τα 5ε αλλά η κοροιδία και ότι πάνε να το κάνμουν με δόλιο τρόπο. Σκέφτομαι σίγουρα να προβώ και σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο και θα δω τι θα μου πουν. Προσωπικά θα το κρατήσω τώρα για να βρω μια εναλλαχτική μέσα στον μήνα. 

Δεν είναι τα 5ε αλλά η κοροιδία και ότι πάνε να το κάνμουν με δόλιο τρόπο. Σκέφτομαι σίγουρα να προβώ και σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης.

Ούτε καν μας ενημέρωσαν... Αυτό είναι το τραγικό. Εγώ δεν το κλείνω ακόμα γιατί έχω το eshop και ξέρω ότι και οι τράπεζες χρεώνουν έξτρα το e-pos κάθε μήνα. Η πειραιώς που είμαι χρεώνει +6Ε. Αλλά θα το σκεφτώ σοβαρά γιατί το 90% των παραγγελιών είναι αντικαταβολή. Φαντάσου όλο τον Ιούνιο δεν είχα ούτε μία κάρτα στο eshop. Και το Μάιο ζήτημα να είχα 2-3. Τζάμπα λεφτά θα δίνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, 1comment said:

Ούτε καν μας ενημέρωσαν... Αυτό είναι το τραγικό. Εγώ δεν το κλείνω ακόμα γιατί έχω το eshop και ξέρω ότι και οι τράπεζες χρεώνουν έξτρα το e-pos κάθε μήνα. Η πειραιώς που είμαι χρεώνει +6Ε. Αλλά θα το σκεφτώ σοβαρά γιατί το 90% των παραγγελιών είναι αντικαταβολή. Φαντάσου όλο τον Ιούνιο δεν είχα ούτε μία κάρτα στο eshop. Και το Μάιο ζήτημα να είχα 2-3. Τζάμπα λεφτά θα δίνω.

Off topic αλλά γιατί τόσες πολλές αντικαταβολές; Τις δίνεις δωρεάν;

Εμείς θα κοιτάξουμε για stripe που δουλεύει καλύτερα με shopify ή everypay. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Off topic αλλά γιατί τόσες πολλές αντικαταβολές; Τις δίνεις δωρεάν;

Εμείς θα κοιτάξουμε για stripe που δουλεύει καλύτερα με shopify ή everypay. 

Όχι βέβαια, ίσα ίσα τις χρεώνω έξτρα σχεδόν 3 ευρω (τόσα μου χρεώνει η ελτα). Ναι δεν μπορώ να το εξηγήσω. Αλλά και με συναδέλφους που μιλάω για προϊόντα μόδας το ίδιο μου είπαν. Μάλλον φοβούνται με κάρτα μήπως δεν παραλάβουν τίποτα.

Είπες everypay και το ψάχνω. Σαν το βιβα είναι; Δηλαδή ανοίγεις λογ/σμο, το συνδέεις με το eshop, βλέπεις τις πωλήσεις σου, τα χρήματα σου κλπ; Ή θέλει σύνδεση με τράπεζα;

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Αυτό αφορά απάντηση για μηδενικό λογ/σμο

Καλά εδώ τί περίμενες να σου πει, αν είναι μηδέν, δεν θα χρεώνουμε; Το θέμα είναι να δούνε απανωτά κλεισίματα και μηδενικά στους λογαριασμούς μπας και το ξανασκεφτούν, αλλά με βάση και όσα βλέπω εδώ δεν είναι διατεθειμένοι πολλοί να το παλέψουν.

Πάντως δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να πιστέψουμε τον τρίτο υπάλληλο και όχι τους πρώτους. Επίσης, μήπως τους είπες ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σε πολύ κόσμο και ότι για αυτό είναι τελείως παράνομα αυτά που κάνουν; Σκέφτομαι κι εγώ να κινηθώ με συνήγορο του καταναλωτή ή τραπεζικό διαμεσολαβητή (ναι, υπάρχει!), γιατί οι συγκεκριμένοι το παραξήλωσαν. Και το χειρότερο, ακόμα κρύβονται με διάφορους τρόπους και τα μασάνε. Θα κλεισω λογαριασμούς και θα τους καταγγείλω.

Για το μέλλον τώρα, ποια είναι αυτή τη στιγμή η φθηνότερη λύση για pos+λογαριασμό για όσους το έχουν επειδή τους έχει επιβληθεί υποχρεωτικά και με το στανιό (για να κονομανε οι νταβαδες) και δεν το χρησιμοποιούν; Μιλάμε προφανώς για soft pos (e pos) κλπ, όσο το δυνατόν το ελάχιστο για να είμαστε νόμιμοι.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, 1comment said:

Όχι βέβαια, ίσα ίσα τις χρεώνω έξτρα σχεδόν 3 ευρω (τόσα μου χρεώνει η ελτα). Ναι δεν μπορώ να το εξηγήσω. Αλλά και με συναδέλφους που μιλάω για προϊόντα μόδας το ίδιο μου είπαν. Μάλλον φοβούνται με κάρτα μήπως δεν παραλάβουν τίποτα.

Είπες everypay και το ψάχνω. Σαν το βιβα είναι; Δηλαδή ανοίγεις λογ/σμο, το συνδέεις με το eshop, βλέπεις τις πωλήσεις σου, τα χρήματα σου κλπ; Ή θέλει σύνδεση με τράπεζα;

Είναι payment gateway (https://www.everypay.gr/gr/products/gateway). Δεν σου δίνει Iban & κάρτα, οπότε κάθε λίγο θα πρέπει να μεταφέρεις τα χρηματά σου στον λογαριασμό σου. Είναι αυτό που χρησιμοποιεί το skroutz και νομίζω τους έχει εξαγοράσει κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Είναι payment gateway (https://www.everypay.gr/gr/products/gateway). Δεν σου δίνει Iban & κάρτα, οπότε κάθε λίγο θα πρέπει να μεταφέρεις τα χρηματά σου στον λογαριασμό σου. Είναι αυτό που χρησιμοποιεί το skroutz και νομίζω τους έχει εξαγοράσει κιόλας.

Τί χρεώσεις έχει αυτό; Επίσης δίνει tin για ψευτοpos να περνάει στο Ε3? Οι περισσότεροι ένα τέτοιο θέλουμε φαντάζομαι χωρίς χρέωση, ίσα ίσα να το βάζουμε στο Ε3.

Οποία αντίστοιχη πρόταση/ιδέα ευπρόσδεκτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...