darkmatinee Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 9 χρόνια πριν θα σε ρώταγα αν έχουν κάποιο inside information 🤑 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PerfectParanoia Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Μόλις κατάλαβα και εγώ τι παίζει με την viva και μπαίνει όμορφα το ΣΚ μου. Μονο με mail σήμερα ήρθε ενημέρωση... Για να δω αν έχω καταλάβει καλά απο Ιουλιο μπαίνουν οι εξής χρεώσεις: 5€ / μήνα για προσωπικό 5€ / μήνα για επαγγελματικο 10€ / μήνα για IBAN 5€ / μήνα για chat με άνθρωπο Θα ρωτήσω το βραδυ αν μπορέσω στο chat αλλά ξέρουμε αν το για να μείνει το iris πρέπει να υπάρχει και το IBAN; Υποθέτω ναι. Επίσης για να έχεις επαγγελματικό αν θυμάμαι άνοιξε αυτόματα και προσωπικός, πρέπει να τους έχεις και τους 2 ανοιχτους; Όπως και να χει ψάχνομαι να δω αν θα πρέπει να κάνω ξαναμανα διαδικασίες σε κάποια συστημική παλι. Σόρρυ αν έχουν συζητηθεί αυτά, δεν τα είδα πιο πριν στο νήμα. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από PerfectParanoia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georpap1987 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 ώρες πριν, asdfnikos είπε Πάτησα καταλάθος όταν εμφανίστηκε το μήνυμα με την χρέωση του IBAN με 10 ευρώ τον μήνα στην viva και μου ήρθε mail ότι δεν μου εγκρίνουν την χορήγηση IBAN. Φοβεροί να θέλεις να τους δώσεις χρήματα και να σε περνάνε από έλεγχο 🫠 και μένα το ίδιο! μιλησα τέσσερις φορές στην διάρκεια του μήνα και μου λέγανε όλα καλά μην ανησυχείτε! κάθε αρχές του μήνα πληρώνομαι από την πλατφόρμα στο εξωτερικό και τώρα είναι όλα στον αέρα!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackBoldog Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Καλησπέρα καλησπέρα. Στέλνει ενημέρωση η viva για τις χρεώσεις? Μπήκα από το τηλέφωνο μπήκα στο σάιτ αλλά δεν βλέπω κάποια ενημέρωση για τις εξτρά χρεώσεις. Βέβαια τέλος Ιουλίου κλείνω την επιχείρηση μου και θα κλείσω τον λογαριασμό (αφού καταναλώσω τα 1000+ ευρώ στον λογαριασμό μη μου φύγουν οι προμήθειες έτσι) της viva θα δώσω και το POS πίσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekboy Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2 ώρες πριν, PerfectParanoia είπε Μόλις κατάλαβα και εγώ τι παίζει με την viva και μπαίνει όμορφα το ΣΚ μου. Μονο με mail σήμερα ήρθε ενημέρωση... Για να δω αν έχω καταλάβει καλά απο Ιουλιο μπαίνουν οι εξής χρεώσεις: 5€ / μήνα για προσωπικό 5€ / μήνα για επαγγελματικο 10€ / μήνα για IBAN 5€ / μήνα για chat με άνθρωπο Θα ρωτήσω το βραδυ αν μπορέσω στο chat αλλά ξέρουμε αν το για να μείνει το iris πρέπει να υπάρχει και το IBAN; Υποθέτω ναι. Επίσης για να έχεις επαγγελματικό αν θυμάμαι άνοιξε αυτόματα και προσωπικός, πρέπει να τους έχεις και τους 2 ανοιχτους; Όπως και να χει ψάχνομαι να δω αν θα πρέπει να κάνω ξαναμανα διαδικασίες σε κάποια συστημική παλι. Σόρρυ αν έχουν συζητηθεί αυτά, δεν τα είδα πιο πριν στο νήμα. ναι βεβαια περιμενουμε να δουμε τι θα γινει με το 5ε/λογαριασμο και αν θεωρουν 1 κινητο=1 λογαριασμος? Επισης για αυτο το 5ε δεν εχει ερθει ακομα καποια ενημερωση οπως ηρθε σημερα μειλ για τα IBAN. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christou Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Εμένα πάντως πέρα από τα 10 ευρώ αν θέλω εισερχόμενα εμβάσματα (που δεν θέλω) δεν έχει έρθει οτιδήποτε για άλλη χρέωση. Απορώ που έχετε δει τα 5 ευρώ που αναφέρονται πιο πάνω... Όπως και να έχει σύντομα θα μάθουμε το θα ισχύσει τελικά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mercator84 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Περίεργο που η ενημέρωση δεν είναι ταυτόχρονη στο σύνολο των πελατών. Ούτε σε μένα έχει έρθει τίποτα και σε 3 μέρες αλλάζει ο μήνας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dj_kourampies Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 6 ώρες πριν, asdfnikos είπε Πάτησα καταλάθος όταν εμφανίστηκε το μήνυμα με την χρέωση του IBAN με 10 ευρώ τον μήνα στην viva και μου ήρθε mail ότι δεν μου εγκρίνουν την χορήγηση IBAN. Φοβεροί να θέλεις να τους δώσεις χρήματα και να σε περνάνε από έλεγχο 🫠 Τα ίδια και εδώ, με 2-3 κινήσεις στο virtual pos κάθε μήνα εδώ και κάθε χρόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georpap1987 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου σας έχει έρθει αυτό για τον επαγγελματικό σας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PerfectParanoia Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, christou είπε Εμένα πάντως πέρα από τα 10 ευρώ αν θέλω εισερχόμενα εμβάσματα (που δεν θέλω) δεν έχει έρθει οτιδήποτε για άλλη χρέωση. Απορώ που έχετε δει τα 5 ευρώ που αναφέρονται πιο πάνω... Όπως και να έχει σύντομα θα μάθουμε το θα ισχύσει τελικά Όντως ακόμα δεν έχει έρθει κάτι για έξτρα χρεώσεις, αλλα μπήκα να ψάξω στο site και τα είδα. Μετά τα είδα και εδώ και σε ενα thread στο reddit. Κάτω κάτω εδώ αρχίζει το παρτυ: https://www.viva.com/el-gr/pricing > Η παραπάνω τιμολόγηση ισχύει από τις 01/06/2024 00:00 CET. Αλλαγές στην τιμολόγηση σε μηνιαία βάση. Βλέπουμε τι θα γίνει πάντως γιατί μέχρι τώρα μου φαίνονται υπερβολικά φλου όλα αυτα. Ακόμα και η ενημέρωση για τη χρεωση για το iban δεν έχει έρθει σε όλους. Τι να πω... 2 ώρες πριν, greekboy είπε ναι βεβαια περιμενουμε να δουμε τι θα γινει με το 5ε/λογαριασμο και αν θεωρουν 1 κινητο=1 λογαριασμος? Επισης για αυτο το 5ε δεν εχει ερθει ακομα καποια ενημερωση οπως ηρθε σημερα μειλ για τα IBAN. Κατάλαβα, αρα σε γενικές γραμμες όλοι στα ψιλοτυφλα. Σε σχέση με το iris ξερεις μήπως αν θα επηρεαστεί αν δεν διατηρηθεί το IBAN; Επεξ/σία 27 Ιουνίου από PerfectParanoia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tryfos Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Λέω και ξαναλέω, ΑΔΕΙΑΣΤΕ τους λογαριασμούς σας, μπας και πάρουνε και ένα μήνυμα (λέμε τώρα), και εσείς κάθεστε και περιμένετε την χρέωση. Δηλαδή τί περιμένετε, να σας τα πάρουνε πρώτα και μετά να μπείτε να διαμαρτυρηθείτε στο bot? Πλιάτσικο κάνουνε και ο,τι αρπάξουν, μέχρι να το πάρουν χαμπάρι όλοι. ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με τις προμήθειες-κλοπές πλέον. Αν τους αδειάσετε, τί θα αρπάξουν από το μηδέν; Και μετά θα δούμε... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PerfectParanoia Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, tryfos είπε Λέω και ξαναλέω, ΑΔΕΙΑΣΤΕ τους λογαριασμούς σας, μπας και πάρουνε και ένα μήνυμα (λέμε τώρα), και εσείς κάθεστε και περιμένετε την χρέωση. Δηλαδή τί περιμένετε, να σας τα πάρουνε πρώτα και μετά να μπείτε να διαμαρτυρηθείτε στο bot? Πλιάτσικο κάνουνε και ο,τι αρπάξουν, μέχρι να το πάρουν χαμπάρι όλοι. ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με τις προμήθειες-κλοπές πλέον. Αν τους αδειάσετε, τί θα αρπάξουν από το μηδέν; Και μετά θα δούμε... Καλα εννοείται ότι εγω θα βγάλω ότι έχω απο μεσα, και θα μείνει στο 0 ο λογαριασμός απλά ψάχνω να δω πως θα εξελιχθεί, και τι παίζει για να ξέρω τι κουμάντα να κάνω για να είμαι καλυμμένος με pos iris κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekboy Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 12 ώρες πριν, christou είπε Εμένα πάντως πέρα από τα 10 ευρώ αν θέλω εισερχόμενα εμβάσματα (που δεν θέλω) δεν έχει έρθει οτιδήποτε για άλλη χρέωση. Απορώ που έχετε δει τα 5 ευρώ που αναφέρονται πιο πάνω... Όπως και να έχει σύντομα θα μάθουμε το θα ισχύσει τελικά όπως ανέφερε και φίλος πιο πάνω, τα γράφει ξεκάθαρα όλα στον (νέο) τιμοκατάλογο https://www.viva.com/el-gr/pricing Εγώ άδειασα τους λογαριασμούς αλλά δεν έκλεισα ακόμα τελικά γιατί έχω περιέργεια να δω τι θα γίνει την Δευτέρα, αν μας βάλουν αρνητικό υπόλοιπο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 11 hours ago, tryfos said: Αν τους αδειάσετε, τί θα αρπάξουν από το μηδέν; Και μετά θα δούμε... Αν δε γίνει καταγγελία της σύμβασης, αυτοί θα χρεώνουν κανονικά και ο λογαριασμός πάει μείον. Κι αν δε πληρωθεί το ποσό, μετά θα βάλουν εισπρακτική και μετά αν θέλουν πάνε δικαστικως. Έχουν και το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση μονομερώς και να απενεργοποιήσουν το pos. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από ekrepali Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PerfectParanoia Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2 ώρες πριν, ekrepali είπε Αν δε γίνει καταγγελία της σύμβασης, αυτοί θα χρεώνουν κανονικά και ο λογαριασμός πάει μείον. Κι αν δε πληρωθεί το ποσό, μετά θα βάλουν εισπρακτική και μετά αν θέλουν πάνε δικαστικως. Έχουν και το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση μονομερώς και να απενεργοποιήσουν το pos. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πάρουν ότι θελουν εφόσον μείνει ανοιχτός ο λογαριασμός. Εγω τους αδειάζω κατα κύριο λόγο για να έχω ένα λιγότερο πράγμα να σκέφτομαι αν και όποτε αποφασίσω να τον κλείσω και, δευτερευόντως, για να φανεί η τάση μου αυτή. Προφανώς και οι δύο λόγοι είναι «παράλογοι» με την έννοια ότι δεν μου προσφέρουν κάτι απτό και βασίζονται μόνο στο τι καταλαβαίνω εγω. Βλέποντας την φάση μαλλον θέλουν να ξεσκαρτάρουν ανενεργά ή όχι όσο ενεργά θα ήθελαν iban και να αρχίσουν τα συνδρομητικά παιχνίδια με όσους έχουν μείνει μετά (free ,basic, super platinum plan και δε συμμαζεύεται) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα