Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως


darkmatinee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 minutes ago, 1comment said:

Εκείνη την περίοδο όλοι οι πάροχοι τα ίδια χάλια είχαν. Ούτε στην cardlink δεν έπιανες γραμμή π.χ. Επίσης όλα αυτά ήταν πρόβλημα της epay, όχι της πειραιώς ως τράπεζα.

Η Mellon της Εθνικής δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα με εξαίρεση το iWL που ήταν GPRS. Όταν επιλέγει κάποιος με ποια τράπεζα θα συνεργαστεί, πρέπει να ξέρει και ποιος πάροχος πάει πακέτο. Εμένα γι'αυτό και μόνο το λόγο δε με νοιάζει αν δίνω 50 ευρώ το χρόνο στην Εθνική για κόστος διατήρησης λογαριασμού, συγκριτικά με τα 0 της Πειραιώς κι άλλα 50 ευρώ στην ΝΒG Pay. Γιατί ξέρω ότι σε έκτακτες περιπτώσεις όπως αυτή της διασύνδεσης, η χασούρα μου θα είναι πολύ μεγαλύτερη αν δεν έχω άμεση εξυπηρέτηση..

Για την epay είχα σχηματίσει κακή άποψη από το 2016-2017, τότε που τα pos είχαν γίνει υποχρεωτικά. Ένας ηλικιωμένος σε παραδίπλα κατάστημα είχε σετάρει το pos για σύνδεση με τηλεφωνικό καλώδιο, και πήρα τηλέφωνο να τον βοηθήσω να το γυρίσουμε σε ethernet.  3.5 ώρες αναμονή σε ανοιχτή ακρόαση μέχρι που τέλειωσε η μπαταρία απ'το ασύρματο του... ταυτόχρονα εξυπηρετούσα και πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 669
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, tryfos είπε

Αν ισχύει αυτο το 3,72/μήνα που λες χωρίς ΤΙΠΟΤΑ άλλο, είναι ανταγωνιστικό προς το παρόν. Και πάντα βέβαια με τον άμεσο φόβο ότι θα χρεώσει και η Πειραιώς τον λογαριασμό (που θεωρώ απολύτως βέβαιο). Φυσικά όσο δεν ζητάει τα 5 η βιβα, θα παραμείνω εκεί, έστω και με μηδενικό υπόλοιπο για να μη μπορέσει να χρεώσει ο,τι της καπνίσει (το IBAN για τα 10 δεν με ενδιαφέρει και κανονικά δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει κανέναν).

Ισχύει ανάλογα το πότε έκανες τη σύμβαση του pos. Εγώ την έκανα αρχές του 22. Η αδερφή μου που είναι πιο πρόσφατη πληρώνει 2Ε περισσότερο νομίζω.

Για βιβα, αν όντως βάλει καπέλο 5Ε θα σκεφτώ να το κλείσω γιατί είναι μηδέν ο λογ/σμος. Τον έχω μόνο γιατί έχω συνδέσει το e-pos του eshop και οι παραγγελίες είναι ελάχιστες, μην πω όλα είναι αντικαταβολή.

10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η Mellon της Εθνικής δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα με εξαίρεση το iWL που ήταν GPRS. Όταν επιλέγει κάποιος με ποια τράπεζα θα συνεργαστεί, πρέπει να ξέρει και ποιος πάροχος πάει πακέτο. Εμένα γι'αυτό και μόνο το λόγο δε με νοιάζει αν δίνω 50 ευρώ το χρόνο στην Εθνική για κόστος διατήρησης λογαριασμού, συγκριτικά με τα 0 της Πειραιώς κι άλλα 50 ευρώ στην ΝΒG Pay. Γιατί ξέρω ότι σε έκτακτες περιπτώσεις όπως αυτή της διασύνδεσης, η χασούρα μου θα είναι πολύ μεγαλύτερη αν δεν έχω άμεση εξυπηρέτηση..

Για την epay είχα σχηματίσει κακή άποψη από το 2016-2017, τότε που τα pos είχαν γίνει υποχρεωτικά. Ένας ηλικιωμένος σε παραδίπλα κατάστημα είχε σετάρει το pos για σύνδεση με τηλεφωνικό καλώδιο, και πήρα τηλέφωνο να τον βοηθήσω να το γυρίσουμε σε ethernet.  3.5 ώρες αναμονή σε ανοιχτή ακρόαση μέχρι που τέλειωσε η μπαταρία απ'το ασύρματο του... ταυτόχρονα εξυπηρετούσα και πελάτες.

Σίγουρα ο καθένας κρίνει βάσει της εμπειρίας του. Εμένα από τη στιγμή που μου έστειλαν το νέο πος χωρίς καμία χρέωση (θυμίζω εγώ μπλόκαρα το προηγούμενο), δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, ακόμα κι αν δεν ήξερα ότι δεν έχει χρέωση διατήρησης, πάλι πειραιώς θα διάλεγα γιατί εκεί έχει και τους λογ/σμους του ο πατέρας μου και βολεύει για μεταφορές μεταξύ μας.

Για τη μελον που λες, μπορεί εσύ να είσαι ευχαριστημένος αλλά αν δεις τις αξιολογήσεις της google δεν έχουν καμία διαφορά από τις αντίστοιχες της epay.

Spoiler

"2 μέρες η επιχείρηση μου με 2 pos που δεν συνδέονται. Κανείς σε τηλεφωνική κλήση, καμία τεχνική υποστήριξη. Φεύγουν οι πελάτες και ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Συνάδελφοι με pos απ την ίδια εταιρία κι αυτοί χωρίς σύνδεση και με διαφορετικές ταμειακες μηχανές. Και το λέω αυτό γιατί σε κάποιον είπανε ότι φταίει η ταμειακή μηχανή.Απορώ με την Εθνική Τράπεζα με τι κριτήρια διάλεξε τον συγκεκριμένο πάροχο."

 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, 1comment είπε

Για τη μελον που λες, μπορεί εσύ να είσαι ευχαριστημένος αλλά αν δεις τις αξιολογήσεις της google δεν έχουν καμία διαφορά από τις αντίστοιχες της epay.

Πωπω τραγικές κριτικές, όλοι βρίζουν. Να πληρώνεις από τον ιδρώτα σου, να τους κάνεις συνεταίρους με το στανιό χωρίς να θες και να μην παρέχουν και τίποτα, εκτός από το να σου κάνουν ζημιά. Μια καλοστημένη κομπίνα είναι η υπόθεση pos, ηλεκτρονικές συναλλαγές κλπ στην Ελλάδα, για να κονομανε οι τράπεζες και οι ημέτεροι και να πληρώνουν τα κορόιδα.

Για σκεφτείτε το: Έχεις ένα μηχάνημα και κάθε 1 δευτερόλεπτα κυριολεκτικά να ακούς ντιν ντιν είσπραξη 2 ευρώ, 1 ευρώ, 4,5 ευρώ από τον ιδρώτα και τον κόπο των άλλων, χωρίς να κάνεις τίποτα. Αυτή είναι η κατάσταση.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ παιδιά Πειραιώς πήγα και όσο είναι τσάμπα οκ, μετά βλέπουμε. Εν γνώση μου βέβαια, ότι γλυτώνω θα μου τα παίρνει από τις χρεώσεις των εισερχόμενων εμβάσματων(εξωτερικού). 

Σε μισή ώρα είχα ξεμπερδέψει και εγώ (ήμουν ήδη ιδιώτης πελάτης) , κλείνοντας ραντεβού 2 μέρες αργότερα μέσω ebanking. 

VIVA θα την κλείσω και εγώ αν και ιδανικά θα ήθελα να την κρατήσω να δω μήπως αλλάξει τίποτα και για το softpos κυρίως, αλλά δεν θέλω ούτε τα 5ε του πρώτου μήνα να τους δώσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, greekboy είπε

VIVA θα την κλείσω και εγώ αν και ιδανικά θα ήθελα να την κρατήσω να δω μήπως αλλάξει τίποτα και για το softpos κυρίως, αλλά δεν θέλω ούτε τα 5ε του πρώτου μήνα να τους δώσω. 

Άδειασε το account. Τί να χρεώσουν με μηδενικό υπόλοιπο; Αν αδειάσουν όλοι και κλείσουν και πολλοί, ίσως το λάβουν το μήνυμα (πολύ δύσκολο αλλά λέμε τώρα, εξάλλου τι άλλο μπορούμε να κάνουμε).

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ αρέσει που παραπονιόμασταν για τα 0,60 της γιουρο και τώρα η βιβα θα χρεώνει 5Ε το μήνα!

Είμαι περίεργος να δω σε ποιούς θα εφαρμοστεί. Γράφει στον τιμοκατάλογο ότι ισχύει από 1-6 άρα λογικά θα δούμε τη χρέωση στο τιμολόγιο Ιουνίου που βγαίνει περίπου στις 5 του άλλου μήνα. Και η χρέωση εφόσον ακόμα δεν έχει γίνει, θα γίνει(?) ως 30-6. Βλέπω οι μισοί να κλείνουν λογ/σμους σωρηδόν. Μηδένισα το λογ/σμο αλλά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κι έτσι η χρέωση όπως γίνεται και σε ανανέωση χρεωστικής κάρτας. Θα πάει -5 το υπόλοιπο κι όταν ξαναμπούν λεφτά, θα τα τραβήξει.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Μ αρέσει που παραπονιόμασταν για τα 0,60 της γιουρο και τώρα η βιβα θα χρεώνει 5Ε το μήνα!

Είμαι περίεργος να δω σε ποιούς θα εφαρμοστεί. Γράφει στον τιμοκατάλογο ότι ισχύει από 1-6 άρα λογικά θα δούμε τη χρέωση στο τιμολόγιο Ιουνίου που βγαίνει περίπου στις 5 του άλλου μήνα. Και η χρέωση εφόσον ακόμα δεν έχει γίνει, θα γίνει(?) ως 30-6. Βλέπω οι μισοί να κλείνουν λογ/σμους σωρηδόν. Μηδένισα το λογ/σμο αλλά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κι έτσι η χρέωση όπως γίνεται και σε ανανέωση χρεωστικής κάρτας. Θα πάει -5 το υπόλοιπο κι όταν ξαναμπούν λεφτά, θα τα τραβήξει.

Και είναι και για τους προσωπικούς θυμίζω το 5,όχι μόνο για τους επαγγελματικούς. Θα κλάψουν μανουλες,αν και είμαι σίγουρος ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού ή δεν θα το καταλάβει καν ή θα το καταλάβει πολύ αργά. Ίσως και σε αυτό ποντάρει πλέον η πλατφόρμα και ο,τι αρπαξει. Μην έχεις καμία αμφιβολία, σε όλους θα εφαρμοστεί,παλιούς νέους. Εξαλλου νέος με τέτοιους όρους (χειρότερος κι από συστημικό νταβα) δεν πρόκειται να υπάρξει 

Πάντως ξαναλέω τουλάχιστον για το 5 εγώ δεν έχω καμία απολύτως επίσημη ενημέρωση (email,push κάτι), που κανονικά θα πρέπει να υπάρχει.

Πάντως καλού κακού κλείστε όλοι και τον προσωπικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, greekboy είπε

Και εγώ παιδιά Πειραιώς πήγα και όσο είναι τσάμπα οκ, μετά βλέπουμε. Εν γνώση μου βέβαια, ότι γλυτώνω θα μου τα παίρνει από τις χρεώσεις των εισερχόμενων εμβάσματων(εξωτερικού). 

Σε μισή ώρα είχα ξεμπερδέψει και εγώ (ήμουν ήδη ιδιώτης πελάτης) , κλείνοντας ραντεβού 2 μέρες αργότερα μέσω ebanking. 

VIVA θα την κλείσω και εγώ αν και ιδανικά θα ήθελα να την κρατήσω να δω μήπως αλλάξει τίποτα και για το softpos κυρίως, αλλά δεν θέλω ούτε τα 5ε του πρώτου μήνα να τους δώσω. 

4€ δεν είναι το έμβασμα από εξωτερικό μέχρι 15 χιλιάρικα; Δεν έχει μεγάλη διαφορά με τις άλλες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις χρεώσεις στη βιβα, άνοιξα συνομιλία με εκπρόσωπο στο τσατ. Ούτε οι ίδιοι ξέρουν! Αυτά απάντησαν. Θα μου επιτρέψετε να σας ενημερώσω ότι αναμένουμε νεότερη ενημέρωση αναφορικά με τις χρεώσεις,αλλά να είστε σίγουροι ότι εργαζόμαστε ενεργά για την επίλυση του αιτήματός σας. Θα λάβετε μια λεπτομερή απάντηση μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Σχετικά με τις χρεώσεις στη βιβα, άνοιξα συνομιλία με εκπρόσωπο στο τσατ. Ούτε οι ίδιοι ξέρουν! Αυτά απάντησαν. Θα μου επιτρέψετε να σας ενημερώσω ότι αναμένουμε νεότερη ενημέρωση αναφορικά με τις χρεώσεις,αλλά να είστε σίγουροι ότι εργαζόμαστε ενεργά για την επίλυση του αιτήματός σας. Θα λάβετε μια λεπτομερή απάντηση μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

το θέμα ειναι ότι τελειώνει ο μήνας και δεν ξέρουν ούτε αυτοί. δηλαδή περιμένουν να περάσει 30/6 και (αν ισχύσουν) να πέσουν οι νέες χρεώσεις για να δώσουν διευκρινήσεις? 

Επίσης να θυμίσω ότι ούτε καν μια επίσημη ανακοίνωση/ΔΤ δεν υπάρχει (εκτός αν δεν το έχω δει εγώ). Απλά μία μέρα άλλαξαν τιμοκαταλόγους και εμφανίστηκε το περίφημο μήνυμα στις κινήσεις λογαριασμού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekboy είπε

Απλά μία μέρα άλλαξαν τιμοκαταλόγους και εμφανίστηκε το περίφημο μήνυμα στις κινήσεις λογαριασμού

Σου εμφανίστηκε μήνυμα; Εμένα ούτε αυτό! Από εδώ το έμαθα. Πάντως στο τσατ μόνο για τη χρέωση στο iban ήξεραν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, 1comment είπε

Σου εμφανίστηκε μήνυμα; Εμένα ούτε αυτό! Από εδώ το έμαθα. Πάντως στο τσατ μόνο για τη χρέωση στο iban ήξεραν. 

ναι απο τις αρχες του μήνα όπως σε πολλούς άλλους πελάτες. Και στον προσωπικό και στον επαγγελματικό. Στην αρχική της εφαρμογής ακριβώς εκεί που αρχίζει το activity feed

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Σου εμφανίστηκε μήνυμα; Εμένα ούτε αυτό! Από εδώ το έμαθα. Πάντως στο τσατ μόνο για τη χρέωση στο iban ήξεραν. 

Ούτε εμένα έχει εμφανιστεί μήνυμα κάπου, ούτε για τα 10 ούτε για τα 5.

Ακριβώς αυτό έχει γίνει:

1 ώρα πριν, greekboy είπε

Επίσης να θυμίσω ότι ούτε καν μια επίσημη ανακοίνωση/ΔΤ δεν υπάρχει (εκτός αν δεν το έχω δει εγώ). Απλά μία μέρα άλλαξαν τιμοκαταλόγους και εμφανίστηκε το περίφημο μήνυμα στις κινήσεις λογαριασμού

Ούτε η βίβα ανακοίνωσε κάτι (φυσικά, μόνο τα καλά θα ανακοινώσουν...). Μου φαίνονται πολύ περίεργα όλα αυτά και είναι προφανέστατο ότι έχει να κάνει με την αντιδικία του με την JP Morgan.

Φυσικά μόνο στην Ελλάδα θα γίνονταν τέτοιες γελοιότητες: α) Αύξηση χρεώσεων εν μία νυκτί κατά 1000% χωρίς καμία ενημέρωση ή ανακοίνωση της εταιρίας. β) Να μην ξέρουν στο τσατ τίποτα(!!!!). γ) Να μην αναφέρεται πουθενά σε κανένα έντυπο ή online, παντού σιγή, σαν να έχει η viva 14 πελάτες. δ) Να είναι 24/6 και να μην ξέρει ο πελάτης τι θα χρεωθεί στις 30/6!

Καραγκιοζιλίκια σε όλους τους το μεγαλείο. Καλού κακού εγώ θα σας συμβούλευα να αδειάσετε τους λογαριασμούς σας. Έχει 2 καλά αυτό: 1) Ίσως (ίσως πάντα!) λάβουν κάποιο μήνυμα (λέμε τώρα). 2) Τι να χρεώσουν σε μηδενικά υπόλοιπα;

Μετά βλέπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο την Optima σήμερα & ρώτησα για τον όψεως αν έχει κάποιο πάγιο και ο εκπρόσωπός της μου είπε όχι. Θα κλείσω ραντεβού να πάω και από κοντά και θα ενημερώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάτησα καταλάθος όταν εμφανίστηκε το μήνυμα με την χρέωση του IBAN με 10 ευρώ τον μήνα στην viva και μου ήρθε mail ότι δεν μου εγκρίνουν την χορήγηση IBAN. 

Φοβεροί να θέλεις να τους δώσεις χρήματα και να σε περνάνε από έλεγχο 🫠

Screenshot_20240627_152659_Gmail.jpg

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...