Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι φοιτητής 20 χρόνων και αυτήν την στιγμή είμαι 2ο-ετης σε μία σχολή την οποία δεν βρίσκω ενδιαφέρον. Την πρώτη φορα που έδωσα πανελλήνιες δεν τα πήγα καλά και αποφάσισα να ξαναδώσω, την δεύτερη φορά διάβασα και συγκέντρωσα αρκετά μόρια, επέλεξα μία σχολή με καλή αποκατάσταση καθώς δεν ήξερα τι ακριβώς μου αρέσει και τι θέλω να κάνω στο μέλλον. Η σχολή αυτή μου φάνηκε δύσκολη και ταυτόχρονα δν μου κίνησε το ενδιαφέρον, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να διαβάσω και αργότερα οπότε προσπαθούσα να μην καταλαβαίνω πολλά διότι είχα ήδη μείνει πίσω. Έτσι σε ολόκληρο το πρώτο έτος δεν πέρασα ούτε ενα μάθημα. Σε αυτό το διάστημα όμως βρήκα τουλάχιστον κάτι που μου αρέσει να κάνω, μαζί με την έναρξη της σχολής ξεκίνησα και το γυμναστήριο με το οποίο είχα στο παρελθόν κάποιες επαφές αλλα δεν είχα ασχοληθεί ποτέ σοβαρά. Μέσα στον πρώτο μήνα κατάλαβα πως είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ, δεν έχανα ημέρα και γενικότερα άλλαξε ο τρόπος ζωής μου καθώς νοιαζόμουν πολύ και για την διατροφή μου. Μου αρέσει να γυμνάζομαι, μου αρέσει ότι έχει να κάνει με bodybuilding και powerlifting και γενικότερα με βάρη, το γυμναστήριο είναι πλέον λίγο πολύ σαν δεύτερο μου σπίτι.

Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι πως εφόσον μου αρέσει τόσο πολύ να βρίσκομαι στο γυμναστήριο αλλά και ότι έχει να κάνει με αυτό, ίσως να μου άρεσε το επάγγελμα του personal trainer. Πιστεύω πως θα μου άρεσε να βοηθάω ανθρώπους να επιτύχουν προσωπικούς τους στόχους δείχνοντας τους πως και τι πρέπει να κάνουν. Το γυμναστήριο μαζί με μερικούς φίλους μου θεωρώ ότι είναι οι μόνοι λόγοι για τους οποίους δεν έχω πέσει ακόμα σε κατάθλιψη, παρόλα αυτά νιώθω καθημερινά πολύ άσχημα και τις τελευταίες εβδομάδες η ψυχική μου κατάσταση επιδεινώνεται καθώς σκέφτομαι όλο και περισσότερο την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι με την σχολή. Οπότε νιώθω πως θέλω να παρατήσω την σχολή μου και να κυνηγήσω αυτό, όμως υπάρχουν αρκετά προβλήματα θα έλεγα.