Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ κι ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις λάβω. Ψάχνω όχημα για χρήση εντός Αθήνας με μ.ο 600-700χμ μηνιαίως  και ταξίδι 3 φορές ετησίως εκτός Αττικής (απόσταση 250χμ). Γνωρίζω ότι είναι κακή περίοδος για αγορά αυτοκινήτου, αλλά δυστυχώς, αποτελεί επιτακτική ανάγκη η αγορά του, εξαιτίας δουλειάς και μεταπτυχιακού. Ένα από τα βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, όσο είναι εφικτό αυτό εντός πόλης, καθώς θα κινούμαι σε περιοχές με κίνηση στα Νότια προάστια. Tο σκεπτικό μου είναι η εγκατάσταση υγραερίου, αφότου το αγοράσω, κάθώς έχω πολύ θετικές εντυπώσεις απο εγκατάσταση σε οικογειακό αυτοκίνητο που χρησιμοποιώ αυτήν τη στιγμή. Έχω καταλήξει στα παρακάτω μοντέλα για τα οποία θα ήθελα να μάθω αν παρουσιάζουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα και φυσικά είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση. Τα παραθέτω με σειρά προτίμησης:

Fiat Grande Punto/Fiat Punto Evo (Κοιτάζω κυρίως κινητήρες 1.4 ατμόσφαιρα και 0,9 turbo αν και αρκετά σπάνιος)

Opel Corsa

Suzuki Swift (αν και δύσκολο σε αυτό το μπάτζετ)

Hyundai i20

 

Τα μοντέλα που κοιτάζω είναι του 2009 κι έπειτα με 125Κ χμ και κάτω.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το Ford Fiesta το εχεις αποκλεισει για καποιον συγκεκριμενο λογο? Εγω θα το κοιταζα σοβαρα,

Οι τιμές είναι στο Θεό και τα 8000 που αναφέρω ειναι ποσο το οποίο θα διεθετα για κάποια πολύ καλη περίπτωση οχήματος (λιγα χμ και νεοτερο μοντελο).

20 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Αν κάνεις την εγκατάσταση αερίου εσύ, με αυτά τα χλμ θα κάνεις 3 χρόνια να αποσβέσεις

Τα 3 χρόνια πώς προέκυψαν? 

18 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Δες και το clio και τα συναφή (Peugeot, Citroen, κτλ) του

Και τα vag ατμόσφαιρα μια χαρά είναι με αέριο

Γενικά δεν θα έχεις πρόβλημα με οποιοδήποτε αμάξι

Δες και cng μήπως panda, Punto, up κτλ 

Clio, επίσης πολυ υψηλές τιμές, εκτος αν μιλάμε για 2 μοντέλα πίσω, όπου το εσωτερικό τους ειναι βγαλμένο από χρονοκάψουλα των 90s. Mε πιάνει κατάθλιψη όταν το βλέπω. Τα vag δεν έχουν ακριβή συντήρηση? Φαντάζομαι θα αναφέρεσαι σε Pοlo, Ibiza.

Επεξ/σία από gbat
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gbat είπε

Οι τιμές είναι στο Θεό 

εχεις ενα δικιο, απλα ριχνε μια ματια που και που. Σκαει καποιο εδω και εκει και το θεωρω ανωτερο απο τι εχει γραφτει μαζι με το Swift 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εχεις ενα δικιο, απλα ριχνε μια ματια που και που. Σκαει καποιο εδω και εκει και το θεωρω ανωτερο απο τι εχει γραφτει μαζι με το Swift 

Kοιτάζω καθημερινά κι εχει ξεφύγει η κατάσταση με τα Fiesta, σκέτη απογοήτευση. Έχω ομως ακούσει και διαβάσει πολυ καλά λόγια για τους κινητήρες των Grande Punto & Punto Evo και σκέφτομαι οτι δίνοντας σε κάτι τετοιο γύρω στα 7000. βρίσκω και με κάτω απο 100Κ χμ.

Δημοσ.

νομιζω οτι μεταξυ μας για φιατακι θα πας

 

anyway ο κινητηρας του grande punto ειναι οντως αξιοπιστος και δε πολυβγαζει προβληματα. Η συντηρηση γενικα του punto μηχανικα δεν ειναι ακριβη ενω μπονους κανονακι ειναι οτι ειναι αρκετα συμβατο με υγραεριο (αλλωστε η φιατ ηταν απο τις πρωτες εταιριες που προσεφερε εργοστασιακο υγραεριο στη γκαμα της). Στα αρνητικα η χαμηλη μεταπωληση. Η καταναλωση (μονο βενζινη) ειναι χαμηλη με συννεση στο γκαζι αλλα και υπομονη στην εθνικη (π.χ αυστηρα μεχρι 120). Πιο οικονομικο βεβαια το i20

σε χωρους τοσο το i20 οσο και το punto ειναι καλα για 4 ατομα και με καποιους συμβιβασμους αν θες και 5ο

 

group vag ειδικα σε επισημα εξουσιοδοτημενα συνεργεια δε συγκρινονται τα κοστη με φιατ ή ακομα και ι20

 

(για οπελ κορσα το ειχα οδηγησει πολυ λιγο /1 εβδομαδα και ειναι πιο ποιοτικο και χλιδατο απο τα αλλα 2 απλως με χαλασε η θεση οδηγησης και λιγο το design, καταναλωση μετρια)

Δημοσ.
10 ώρες πριν, gbat είπε

Οι τιμές είναι στο Θεό και τα 8000 που αναφέρω ειναι ποσο το οποίο θα διεθετα για κάποια πολύ καλη περίπτωση οχήματος (λιγα χμ και νεοτερο μοντελο).

Τα 3 χρόνια πώς προέκυψαν? 

Clio, επίσης πολυ υψηλές τιμές, εκτος αν μιλάμε για 2 μοντέλα πίσω, όπου το εσωτερικό τους ειναι βγαλμένο από χρονοκάψουλα των 90s. Mε πιάνει κατάθλιψη όταν το βλέπω. Τα vag δεν έχουν ακριβή συντήρηση? Φαντάζομαι θα αναφέρεσαι σε Pοlo, Ibiza.

Ενας γενικος κανονας ειναι οτι η αποσβεση γινεται στις 30.000 χλμ 
Με τις τιμες οπως ειναι σιγουρα εχει αλλάζει
Κάνε τις πραξεις. 25% μεγαλυτερη καταναλωση, + σερβις ανα καποια χλμ, + κτεο παραβολα + δεξαμενη στην 10ετια

Clio δεν ξερω που ειναι οι τιμες
Vag γενικα ειναι οκ η συντηρηση στα πιο παλια μοντελα.

Τα παλια τα φορντ και τα παλια νισαν ειχαν θεμα με αεριο. Ηθελε αρκετη βενζινη ψεκασμο και προσοχη βαλβιδες κτλ

Με τα χλμ μη κολλας. γυρισμενα θα ειναι.

Καλυτερα 200.000 στην εθνικη και να το ξερεις, παρα 100.00 στην πολη

Ξερω ψυχολογικο οριο κτλ αλλα δεν εχει κανενα νοημα. Εχω δει leon cng με "130.000" και ηταν χειροτερο μεσα απο ρενο δικο μου με 400.000

Με ενα καλο βιολογικο δεν καταλαβαινεις τιποτα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

νομιζω οτι μεταξυ μας για φιατακι θα πας

 

anyway ο κινητηρας του grande punto ειναι οντως αξιοπιστος και δε πολυβγαζει προβληματα. Η συντηρηση γενικα του punto μηχανικα δεν ειναι ακριβη ενω μπονους κανονακι ειναι οτι ειναι αρκετα συμβατο με υγραεριο (αλλωστε η φιατ ηταν απο τις πρωτες εταιριες που προσεφερε εργοστασιακο υγραεριο στη γκαμα της). Στα αρνητικα η χαμηλη μεταπωληση. Η καταναλωση (μονο βενζινη) ειναι χαμηλη με συννεση στο γκαζι αλλα και υπομονη στην εθνικη (π.χ αυστηρα μεχρι 120). Πιο οικονομικο βεβαια το i20

σε χωρους τοσο το i20 οσο και το punto ειναι καλα για 4 ατομα και με καποιους συμβιβασμους αν θες και 5ο

 

group vag ειδικα σε επισημα εξουσιοδοτημενα συνεργεια δε συγκρινονται τα κοστη με φιατ ή ακομα και ι20

 

(για οπελ κορσα το ειχα οδηγησει πολυ λιγο /1 εβδομαδα και ειναι πιο ποιοτικο και χλιδατο απο τα αλλα 2 απλως με χαλασε η θεση οδηγησης και λιγο το design, καταναλωση μετρια)

Νομίζω κι εγώ πώς εκεί θα καταλήξω, σε Fiat. Η βασική μου ερώτηση είναι η εξής: ποιον κινητήρα; Φαντάζομαι ότι η πρώτη επιλογή από άποψη κατανάλωσης, αλλά και ικανότητας να "τραβάει" και λίγο σε ανηφόρες και ταξίδια και με AC είναι ο 0.9 twinair turbo και στη συνέχεια ο 1.4 105hp. Οδηγω 10 χρόνια το δεύτερο οικογειακο αμάξι Micra '11 (αγορασμενο καινούριο) και ο 1.2 αγκομαχει στην εθνική και σε προσπεράσεις, όπως είναι αναμενόμενο. Γι'αυτό θέλω λίγη παραπάνω δύναμη.. Επιπλέον, σε αυτό το Micra εγκαταστάθηκε αέριο πριν περίπου 6 μήνες και δουλεύει απροβληματιστα, οπότε έχω καλή εμπειρία. Επίσης, επειδή έγινε αναφορά στους χώρους το πολύ να μπαίνουν 2-3 άτομα στο αμάξι κι αυτό σπάνια. Όσον αφορά το Corsa, έχω ακούσει κι εγώ ότι τσιμπάει σε κατανάλωση, αλλά κατά τα άλλα πολύ καλό. Ευχαριστώ και την απάντηση.

1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Ενας γενικος κανονας ειναι οτι η αποσβεση γινεται στις 30.000 χλμ 
Με τις τιμες οπως ειναι σιγουρα εχει αλλάζει
Κάνε τις πραξεις. 25% μεγαλυτερη καταναλωση, + σερβις ανα καποια χλμ, + κτεο παραβολα + δεξαμενη στην 10ετια

Clio δεν ξερω που ειναι οι τιμες
Vag γενικα ειναι οκ η συντηρηση στα πιο παλια μοντελα.

Τα παλια τα φορντ και τα παλια νισαν ειχαν θεμα με αεριο. Ηθελε αρκετη βενζινη ψεκασμο και προσοχη βαλβιδες κτλ

Με τα χλμ μη κολλας. γυρισμενα θα ειναι.

Καλυτερα 200.000 στην εθνικη και να το ξερεις, παρα 100.00 στην πολη

Ξερω ψυχολογικο οριο κτλ αλλα δεν εχει κανενα νοημα. Εχω δει leon cng με "130.000" και ηταν χειροτερο μεσα απο ρενο δικο μου με 400.000

Με ενα καλο βιολογικο δεν καταλαβαινεις τιποτα.

Ευελπιστώ ότι δε θα είναι πολύ γυρισμένα τα χιλιόμετρα. Χαχα! Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, gbat είπε

Νομίζω κι εγώ πώς εκεί θα καταλήξω, σε Fiat. Η βασική μου ερώτηση είναι η εξής: ποιον κινητήρα; Φαντάζομαι ότι η πρώτη επιλογή από άποψη κατανάλωσης, αλλά και ικανότητας να "τραβάει" και λίγο σε ανηφόρες και ταξίδια και με AC είναι ο 0.9 twinair turbo και στη συνέχεια ο 1.4 105hp. Οδηγω 10 χρόνια το δεύτερο οικογειακο αμάξι Micra '11 (αγορασμενο καινούριο) και ο 1.2 αγκομαχει στην εθνική και σε προσπεράσεις, όπως είναι αναμενόμενο. Γι'αυτό θέλω λίγη παραπάνω δύναμη.. Επιπλέον, σε αυτό το Micra εγκαταστάθηκε αέριο πριν περίπου 6 μήνες και δουλεύει απροβληματιστα, οπότε έχω καλή εμπειρία. Επίσης, επειδή έγινε αναφορά στους χώρους το πολύ να μπαίνουν 2-3 άτομα στο αμάξι κι αυτό σπάνια. Όσον αφορά το Corsa, έχω ακούσει κι εγώ ότι τσιμπάει σε κατανάλωση, αλλά κατά τα άλλα πολύ καλό. Ευχαριστώ και την απάντηση.

Ευελπιστώ ότι δε θα είναι πολύ γυρισμένα τα χιλιόμετρα. Χαχα! Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.

τουρμπο αμαξι εχεις οδηγησει γενικα; Ο 0.9 στην εθνικη θα σου σε ζορισει, ποσο μαλλον σε περιφεριακο δικτυο.

κανε τις πραξεις για την αποσβεση.

στην εθνικη με ποσα πας χλμ/ω , επειδη μιλας για προσπερασεις αλλα και για καταναλωση

επισης, μην αγορασεις ενα αμαξι επειδη θα σου κανει τη ζωη πιο ευκολη 5 μερες το χρονο.
σαν καποιους που παιρνουν SUV επειδη 1 βδομάδα έχουν χιόνια, και τις υπολοιπες βδομάδες πάνε στα εξραχεια και κολωνακι.
βαλε κατω τις διαφορές στα χρήματα αγοράς/ συντηρησης και καταλωσης και θα δεις ότι ίσως σε συμφέρει ενα σμαρατακι που λεει ο λογος, και να ενοικιαζεις ενα μεγαλο για τις διακοπες σου.

οσο για τα γυρισμενα χλμ... άστο.

καλυτερα να παρεις ενα που γραφει 250.000 αλλα ξέρεις ότι είναι στην εθνική (πχ γερμανία, ολλανδία) παρά ένα ιταλικό με "145.000" όπου με βάση το βιβλίο σέρβις τα 125 τα έκανε σε 2.5 χρόνια όπου και σταμάτησε να το πηγαίνει αντιπροσωπεία γιατί έληξε η εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

τουρμπο αμαξι εχεις οδηγησει γενικα; Ο 0.9 στην εθνικη θα σου σε ζορισει, ποσο μαλλον σε περιφεριακο δικτυο.

κανε τις πραξεις για την αποσβεση.

στην εθνικη με ποσα πας χλμ/ω , επειδη μιλας για προσπερασεις αλλα και για καταναλωση

επισης, μην αγορασεις ενα αμαξι επειδη θα σου κανει τη ζωη πιο ευκολη 5 μερες το χρονο.

οσο για τα γυρισμενα χλμ... άστο.

καλυτερα να παρεις ενα που γραφει 250.000 αλλα ξέρεις ότι είναι στην εθνική (πχ γερμανία, ολλανδία) παρά ένα ιταλικό με "145.000" όπου με βάση το βιβλίο σέρβις τα 125 τα έκανε σε 2.5 χρόνια όπου και σταμάτησε να το πηγαίνει αντιπροσωπεία γιατί έληξε η εγγύηση.

Σίγουρα δε θα πέσω στην παγίδα να πάρω αμάξι για 5 μέρες το χρόνο, γι'αυτό κοιτάζω και τους κινητήρες στα 1.2 λίτρα, μιας και στην πόλη θα οδηγώ κατά 95%. Εμπειρία με τούρμπο, δεν έχω είναι η αλήθεια. Όσον αφορά το "ιταλικό" όπως το λες, εννοείς εισαγωγής από Ιταλία να φανταστώ; Από ιδιώτες ψάχνω πάντως. Αλλά στην έσχατη, θα κοιτάξω και μάντρα. Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου.

Edit: Είναι κατανοητό το θέμα απόσβεσης. Ευχαριστώ 

Επεξ/σία από gbat
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, gbat είπε

Σίγουρα δε θα πέσω στην παγίδα να πάρω αμάξι για 5 μέρες το χρόνο, γι'αυτό κοιτάζω και τους κινητήρες στα 1.2 λίτρα, μιας και στην πόλη θα οδηγώ κατά 95%. Εμπειρία με τούρμπο, δεν έχω είναι η αλήθεια. Όσον αφορά το "ιταλικό" όπως το λες, εννοείς εισαγωγής από Ιταλία να φανταστώ; Από ιδιώτες ψάχνω πάντως. Αλλά στην έσχατη, θα κοιτάξω και μάντρα. Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου.

Edit: Είναι κατανοητό το θέμα απόσβεσης. Ευχαριστώ 

το μικρο τουρμπο στην εθνικη ή στον παράδρομο με 90χλμ/ω θα σε εκνευρισει. άσε που θα ζορίζεται να ταξιδεύει. θα πατάς γκάζι και δεν θα γίνεται τίποτα. μετά απο 3 δευτερόλεπτα θα νομίζει ότι επιταχύνει. πάλι με 4η θα είσαι στην ανηφόρα και θα γ@μας και το μοτερ. καλύτερα ο 1.4 που λες.

ο 1.4 της vag 80hp δεν καίει "τίποτα" και ούτε και θέλει τίποτα
δεν είναι όμως για να πηγαίνεις με 140, εκεί καίει πολυ...

ιταλικο εννοω εισαγωγη απο ιταλια, ναι

τέλος θα πρότεινα να μη κολλήσεις σε ένα αυτοκίνητο αλλά να είσαι της λογικής "ό,τι καλό κάτσει" vag, renault, fiat, peugeot οτιδήποτε

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

το μικρο τουρμπο στην εθνικη ή στον παράδρομο με 90χλμ/ω θα σε εκνευρισει. άσε που θα ζορίζεται να ταξιδεύει. θα πατάς γκάζι και δεν θα γίνεται τίποτα. μετά απο 3 δευτερόλεπτα θα νομίζει ότι επιταχύνει. πάλι με 4η θα είσαι στην ανηφόρα και θα γ@μας και το μοτερ. καλύτερα ο 1.4 που λες.

ο 1.4 της vag 80hp δεν καίει "τίποτα" και ούτε και θέλει τίποτα
δεν είναι όμως για να πηγαίνεις με 140, εκεί καίει πολυ...

ιταλικο εννοω εισαγωγη απο ιταλια, ναι

τέλος θα πρότεινα να μη κολλήσεις σε ένα αυτοκίνητο αλλά να είσαι της λογικής "ό,τι καλό κάτσει" vag, renault, fiat, peugeot οτιδήποτε

Ευχαριστώ για την πληροφόρηση περί τούρμπο. Δεν έχω κολλήσει με το Fiat, απλώς φαίνεται να είναι το πιο προσιτό σε τιμή. Κοιτάζω γενικά και vag και Renault κλπ. Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου και όλες τις πληροφορίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 0.9 της Φίατ είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Σε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, ό,τι πάρεις με τούρμπο σίγουρα θα είναι πιο ζωντανό απο ένα παρόμοιας ιπποδύναμης ατμοσφαιρικό απλά σίγουρα και πιο ακριβό ως αγορά.

Μη περιμένεις πάντως απο κανένα απο αυτά τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα χαλαρό ταξίδι σε ο,τι αφορά ταχύτητα, στις 3,500 στροφές θα πρέπει να το πας για να πιανεις 120. Πάρε ο,τι ειναι σε καλύτερη κατάσταση (συντήρηση, ατρακάριστο ή τουλάχιστον να εχει μονο γρατζουνιές κλπ)

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...