UncleKim Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Από το site της Samsung : Η Samsung Electronics Co. Ltd (“Samsung”) παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη. Οι καταναλωτές μπορούν να αιτηθούν την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το δικαίωμα εγγύησης (περίοδος εγγύησης και παροχή υπηρεσίας) θα είναι εκείνο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται το αίτημα εγγύησης. Περισσότερες πληροφορίες για την εγγύηση εντός Ευρώπης μπορείτε να βρείτε εδώ. To εδώ είναι το επισυναπτόμενο Πρώτη φορά το ακούω πάντως. Και τι έκανες, το έφτιαξες? Το άφησες έτσι? Warranty_Terms_and_Conditions_SAMSUNG.pdf 1
koutsis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Spyka69 είπε ειναι EU κανονικότατα με τη σύμανση και τις Συντομογραφίες των χωρών στο κουτί . Ενώ το βρήκαμε με το Imei που αναγράφεται στο κουτί και την απόδειξη (το οποίο οι ίδιοι μου επιβαβαίωσαν ότι είναι EU) Με ενημέρωσαν ότι δεν είναι απο επίσημο μεταπωλητή . με βάλαν να να το διαβάσω κιόλας σε κάτι όρους στο site τους . Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβαίνει αυτό. Δηλαδή αν εγώ αγοράσω ένα κινητό από Γερμανία όταν θα πάω εκεί δια διακοπές δεν θα μπορώ να το φτιάξω στην επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung στην Ελλάδα; θα πρέπει να πάω Γερμανία; τι ανοησίες σου είπαν; η εγγύηση καλύπτει όλη την Ευρώπη ανεξαρτήτου χώρας! 1
Spyka69 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, koutsis είπε Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβαίνει αυτό. Δηλαδή αν εγώ αγοράσω ένα κινητό από Γερμανία όταν θα πάω εκεί δια διακοπές δεν θα μπορώ να το φτιάξω στην επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung στην Ελλάδα; θα πρέπει να πάω Γερμανία; τι ανοησίες σου είπαν; η εγγύηση καλύπτει όλη την Ευρώπη ανεξαρτήτου χώρας! Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ σαν καταναλωτής δεν εξυπηρετήθηκα ... το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγοράσα και μου κάνα το service . 1 ώρα πριν, UncleKim είπε Από το site της Samsung : Η Samsung Electronics Co. Ltd (“Samsung”) παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη. Οι καταναλωτές μπορούν να αιτηθούν την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το δικαίωμα εγγύησης (περίοδος εγγύησης και παροχή υπηρεσίας) θα είναι εκείνο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται το αίτημα εγγύησης. Περισσότερες πληροφορίες για την εγγύηση εντός Ευρώπης μπορείτε να βρείτε εδώ. To εδώ είναι το επισυναπτόμενο Πρώτη φορά το ακούω πάντως. Και τι έκανες, το έφτιαξες? Το άφησες έτσι? Warranty_Terms_and_Conditions_SAMSUNG.pdf 459.36 kB · 0 downloads συγκεκριμένα αυτό ακριβώς μου έδειξαν , ότι παρέχει περιορισμένη εγγύηση . στου όρους ανέφερε αναλυτικά κάτι για dixon , Plaisio κτλπ . καθώς και κάτι άλλες εταιρείες που δεν ήξερα . ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Οι Καταναλωτές μπορούν να κάνουν αίτηση για την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Περιοχή, επικοινωνώντας με τη σχετική τοπική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Samsung Electronics. Το δικαίωμα Εγγύησης (όπως η περίοδος της εγγύησης και η παρεχόμενη υπηρεσία ) θα είναι εκείνο της χώρας όπου υποβάλλεται η αίτηση της εγγύησης. Να το βρήκα . αυτό το σημείο ήταν και είχαν άλλο ένα κομματι που έλεγε ποιοι είναι οι επίσημοι μεταπωλητές . 6 λεπτά πριν, Spyka69 είπε Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ σαν καταναλωτής δεν εξυπηρετήθηκα ... το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγοράσα και μου κάνα το service . συγκεκριμένα αυτό ακριβώς μου έδειξαν , ότι παρέχει περιορισμένη εγγύηση . στου όρους ανέφερε αναλυτικά κάτι για dixon , Plaisio κτλπ . καθώς και κάτι άλλες εταιρείες που δεν ήξερα . ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Οι Καταναλωτές μπορούν να κάνουν αίτηση για την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Περιοχή, επικοινωνώντας με τη σχετική τοπική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Samsung Electronics. Το δικαίωμα Εγγύησης (όπως η περίοδος της εγγύησης και η παρεχόμενη υπηρεσία ) θα είναι εκείνο της χώρας όπου υποβάλλεται η αίτηση της εγγύησης. Να το βρήκα . αυτό το σημείο ήταν και είχαν άλλο ένα κομματι που έλεγε ποιοι είναι οι επίσημοι μεταπωλητές . @koutsis @UncleKim Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2022 από Spyka69
UncleKim Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Spyka69 είπε Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ σαν καταναλωτής δεν εξυπηρετήθηκα ... το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγοράσα και μου κάνα το service . συγκεκριμένα αυτό ακριβώς μου έδειξαν , ότι παρέχει περιορισμένη εγγύηση . στου όρους ανέφερε αναλυτικά κάτι για dixon , Plaisio κτλπ . καθώς και κάτι άλλες εταιρείες που δεν ήξερα . ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Οι Καταναλωτές μπορούν να κάνουν αίτηση για την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Περιοχή, επικοινωνώντας με τη σχετική τοπική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Samsung Electronics. Το δικαίωμα Εγγύησης (όπως η περίοδος της εγγύησης και η παρεχόμενη υπηρεσία ) θα είναι εκείνο της χώρας όπου υποβάλλεται η αίτηση της εγγύησης. Να το βρήκα . αυτό το σημείο ήταν και είχαν άλλο ένα κομματι που έλεγε ποιοι είναι οι επίσημοι μεταπωλητές . Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Οι αναρτημένοι επίσημοι όροι είναι αυτοί που σου απέστειλα. Πουθενά δεν αναφέρει για επίσημο μεταπωλητή ή όχι. Σημασία δεν έχει τι σου έδειξαν, αλλά τι είναι αναρτημένο/δημοσιευμένο. Επίσης, αν δεν σου παρέχουν εγγύηση σε περίπτωση που λένε οτι είναι παραεισαγωγής (που είναι, αλλά εντός ΕΕ), ζήτησε τους επίσημα και γραπτά την άρνηση επισκευής σε εγγύηση και τους λόγους. Την Samsung Hellas της ενημέρωσες? Τον Συνήγορο? Το κατάστημα αγοράς που σε παραπέμπει για εγγύηση/service? Δεν ξέρω αν το άφησες έτσι, εγώ στην θέση σου θα το κυνηγούσα μέχρι να μου πει επίσημα η μαμα Samsung οτι είναι εκτός εγγύησης με αιτιολόγηση 27 λεπτά πριν, Spyka69 είπε το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγοράσα και μου κάνα το service . Τι εννοείς? Σου έκανε service το κατάστημα αγοράς? Με χρέωση? Υπό ποια ιδιότητα ? Το πήγε εκείνο στην Samsung και το δέχτηκαν? Αν στο έφτιαξε το μαγαζί, πιθανόν πλέον να έχεις χάσει την κανονική εγγύηση που δικαιούσαι. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2022 από UncleKim 1
Spyka69 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) το πήγα στο μαγαζί το οποίο το αγοράσα αφού πρώτα πέρασα απο samsung και με ενημέρωσαν ότι δεν με καλύπτει κάποια εγγυήση . Απο το μαγαζί συγκεκριμά αν θες σου στέλνω ποιο είναι inbox , μου το φτιάξαν χωρίς να μου ζητήσουν χρήματα . Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2022 από Spyka69
GATE123 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Χρόνια έπαιρνα Samsung από σκρουτζαδικα και ποτέ δεν μου έχει τύχει αυτό που λες. Μάλιστα τα είχα πάει και στον Γερμανό με τα χαρτιά και με ταυτότητα και μου το είχαν στείλει στο service . 15 μέρες μου κάνανε μέχρι να το φτιάξουν και δεν μου είπαν τίποτα,ούτε από τον Γερμανό ούτε από το service. Πάντα για το επίσημο μιλάμε. 1
koutsis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Εγώ θα επαναλάβω αυτό που είπα πριν. Αν κάποιος μου έφερνε ένα samsung από Γερμανία δώρο και χαλούσε, θα έπρεπε να το πάω στη Γερμανία για service? Δεν οφείλει να το φτιάξει η επίσημη αντιπροσωπεία σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης;; 1
UncleKim Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Μολις πέρασα από το Χαιδάρι για να πάρω κάτι, κ ρώτησα εκ νέου. Μου επιβεβαίωσαν ότι από την στιγμή που είναι EU, από όπου και αν έχει αγοραστεί, ισχύει η εγγύηση κανονικά. Οπότε κάτι δεν πήγε πολύ καλα σε εσένα...
aces Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, koutsis είπε Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβαίνει αυτό. Δηλαδή αν εγώ αγοράσω ένα κινητό από Γερμανία όταν θα πάω εκεί δια διακοπές δεν θα μπορώ να το φτιάξω στην επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung στην Ελλάδα; θα πρέπει να πάω Γερμανία; τι ανοησίες σου είπαν; η εγγύηση καλύπτει όλη την Ευρώπη ανεξαρτήτου χώρας! το επαναλαμβανουμε/παραθετουμε αλλη 1 φορά το παραπανω που ισχυει στο ακεραιο γιατι μερικοι πιστευετε & αναπαραγετε οτι σας λεει ο καθε υπαλληλος. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2022 από aces
BertaJourdan Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 https://www.samsung.com/de/support/warranty/
SabotazNic Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Στις 16/10/2022 στις 6:08 ΜΜ, GATE123 είπε Με βάση νόμου: 2. Με Αντικαταβολή Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά, κατά την παράδοση του προϊόντος από την εταιρία courier. Η αντικαταβολή με μετρητά, βάση του νόμου 4446/22-12-2016, δεν μπορεί να ξεπερνά τα 499,99 ευρώ ανά δέμα. Αν η αξία του προϊόντος υπερβαίνει τα 499,99 ευρώ, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο κατάστημα παραλαβής κούριερ. Επειδη επεσα κατα τυχη στο thread, η αντικαταβολη μπορει να πληρωθει και μεσω καρτας οπως σωστα παρεθεσες, σε pos του κουριερ. Δεν ειναι υποχρεωτικη η ηλεκτρονικη πληρωμη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα