Lazaros45 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω κάποιον κάτοχο TIGUAN ή έστω άλλης μάρκας αυτοκινήτου η έξτρα επιλογή του progressive steering αν αξίζει να επιλέγει. Υπάρχει μεγάλη διαφορά από το νορμάλ τιμόνι; Ευχαριστώ.
Crbull Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα , δεν έχω το tiguan αλλά το αντίστοιχο audi θεωρώ ότι το σύστημα θα είναι παρόμοιο. Ενώ στην αρχή με ενόχλησε γιατί ένιωθα ότι κάποιος άλλος ελέγχει το αυτοκίνητο τώρα που το συνήθισα θεωρώ ότι αξίζει. Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα τα παίρνεις για την ευκολία που προσφέρουν και τους χώρους και όχι τόσο για την οδηγική συμπεριφορά. Όταν το αυτοκίνητο είναι σε χαμηλές ταχύτητες και για παρκάρισμα στρίβει αρκετά γρήγορα
Black Demis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 δεν εχω vag (βασικά εχω αλλά δεν έχει αυτή την δυνατότητα) σε ενα αλλο αμάξι που εχω (mitsubishi) εχει κάτι παρομιο...... δεν θα πω οτι ειναι κάτι super duper wow αλλά ουτε κακό δεν το λες ανάλογα με την ταχύτητα αλλάζει και άτροπος που στρίβεις (η δύναμη που θα χρειαστει να ασκήσεις)
ferongr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Το progressive steering στα VAG δεν αλλάζει τη δύναμη υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα (αυτό υπάρχει πάρα πολλά χρόνια ακόμα και στα παλιά ηλεκτρουδραυλικά συστήματα που άρχισαν να βγαίνουν το 2000) αλλά σημαίνει ότι η κρεμαγιέρα έχει ανομοιόμορφα κατανεμημένα δόντια. Όσο περισσότερο στρίβεις το τιμόνι, ο λόγος της κρεμαγιέρας μειώνεται, με αποτέλεσμα οι τροχοί να στρίβουν περισσότερο για κάθε μοίρα περιστροφής του τιμονιού. Π.χ. στο κέντρο μπορεί να είναι 1:10 ο λόγος τροχού προς τιμονιού και στα άκρα πριν το τέρμα να είναι 1:5. 1
james01gr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Στις 16/10/2022 στις 9:46 ΜΜ, Crbull είπε Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα τα παίρνεις για την ευκολία που προσφέρουν και τους χώρους και όχι τόσο για την οδηγική συμπεριφορά. Ελπίζω να μην μιλάς σοβαρά με αυτό... 1
ferongr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Έχει ένα μικρό δίκιο εδώ που τα λέμε. Τα SUVoειδή, crossover κλπ έχουν χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα κανονικά αυτοκίνητα. Το υψηλότερο κέντρο βάρους επιτρέπει μεγαλύτερη μεταφορά φορτίου στις στροφές, και οι συνήθως μαλακότερες ρυθμίσεις της ανάρτησης σε συνδιασμό με τη μεγαλύτερη διαδρομή τους επιδυνώνει το πρόβλημα.
Crbull Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, james01gr είπε Ελπίζω να μην μιλάς σοβαρά με αυτό... Δηλαδή να επιλέξω tiguan για να το βάλω πίστα και όχι κάποιο sport αμάξι ; Και επειδή είχα αυτοκίνητο σπορ με εκπληκτικό τιμόνι , δεν συγκρίνεται τίποτα μεταξύ τους . Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2022 από Crbull 1
james01gr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 34 λεπτά πριν, Crbull είπε Δηλαδή να επιλέξω tiguan για να το βάλω πίστα και όχι κάποιο sport αμάξι ; Και επειδή είχα αυτοκίνητο σπορ με εκπληκτικό τιμόνι , δεν συγκρίνεται τίποτα μεταξύ τους . οδηγική συμπεριφορά δεν σημαίνει πίστα. 5 ώρες πριν, ferongr είπε Έχει ένα μικρό δίκιο εδώ που τα λέμε. Τα SUVoειδή, crossover κλπ έχουν χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα κανονικά αυτοκίνητα. Το υψηλότερο κέντρο βάρους επιτρέπει μεγαλύτερη μεταφορά φορτίου στις στροφές, και οι συνήθως μαλακότερες ρυθμίσεις της ανάρτησης σε συνδιασμό με τη μεγαλύτερη διαδρομή τους επιδυνώνει το πρόβλημα. ναι οκ αλλά τα SUV είναι οικογενειακά αυτοκίνητα και όχι να παίρνεις με 150 τις στροφές στην εθνική ή με 80 στους επαρχιακούς. στις κανονικές ταχύτητες τα περισσότερα πάνε τρένο.
ferongr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Όλα τα σύγχρονα αμάξια (εκτός Α-segment) "πάνε τραίνο". Αλλά δεν έχουν όλα καλή οδηγική συμπεριφορά. Ειδικά στα SUVοcrossoveroειδή NPC-mobiles, το ESP δουλεύει υπερωρίες για να καλύψει τις αδυναμίες του "στησίματός" τους σε περιπτώσεις ελιγμού ανάγκης η γρήγορης οδήγησης σε στροφές. Ντάξ, είναι μούρη τα ψηλά αυτοκίνητα και για τους boomers που έχουν ισχία κλπ πιο εύκολο να μπαινοβγείς, αλλά να μην τα παραλέμε. 1
Sakiz105 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, ferongr είπε Ντάξ, είναι μούρη τα ψηλά αυτοκίνητα και για τους boomers που έχουν ισχία κλπ πιο εύκολο να μπαινοβγείς, αλλά να μην τα παραλέμε. ηρεμα, έχουν και πίεση οι άνθρωποι
jimis_vts Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Άμα είναι να πουλήσουμε τα τουρμπάτα, να ξηλώσουμε και τη bc και να πάρουμε suv για να στρίβουμε. Αλλά ακόμα και suv..πραγματικά tiguan?? Χάθηκε ένα puma? Η κάτι πιο όμορφο?
geomrk Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, jimis_vts είπε Χάθηκε ένα puma? Η κάτι πιο όμορφο? Με αυτά τα μπροστινά φώτα του puma σίγουρα όλα τα υπόλοιπα είναι πιο όμορφα
ideal09 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 9 ώρες πριν, jimis_vts είπε Άμα είναι να πουλήσουμε τα τουρμπάτα, να ξηλώσουμε και τη bc και να πάρουμε suv για να στρίβουμε. Αλλά ακόμα και suv..πραγματικά tiguan?? Χάθηκε ένα puma? Η κάτι πιο όμορφο? Το Puma που μπροστά είναι λες και το σχεδίασε πρώην σχεδιαστής της Daihatsu; 🙃 1 1
Haldol Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 9 ώρες πριν, jimis_vts είπε Χάθηκε ένα puma? Η κάτι πιο όμορφο? Τελευταία φορά που τσέκαρα, η ομορφιά ήταν κάτι το υποκειμενικό. Άλλαξε πρόσφατα;
jimis_vts Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2022 7 ώρες πριν, Haldol είπε Τελευταία φορά που τσέκαρα, η ομορφιά ήταν κάτι το υποκειμενικό. Άλλαξε πρόσφατα; Η alfa είναι όμορφη από το 60. Μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά. Τα vw είναι και θα είναι κουτιά με ρόδες. Πάντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα