Προς το περιεχόμενο

Netflix μέσω Τουρκίας problem


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Stelaras1993,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, roentgen είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, βλέπω απροβλημάτιστα με shared συνδρομή. Ίσως πού και πού αλλάζουν κωδικό, αλλά μου τον στέλνουν αμέσως. Νομίζω είναι τουρκικής προέλευσης, είχα δει τιμές σε TRY.

Ε τότε αξίζει. με άλλους Έλληνες μαζί σε έβαλε? δεν αντιμετωπίσεις θέμα να μην μπορείς να μπεις (να χρησιμοποιούν παραπάνω από μια οθόνες?

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katchris είπε

Εντάξει για 1 μήνα με το vpn κάτι θα κάνουμε το μόνο που μένει είναι να βρω τρόπο να περάσω και την fups. Στην ανάγκη θα μιλήσω με το support!

Δεν το συνιστώ...

 

57 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

με το support ρισκαρεις πολυ το μπαν το μονιμο.. τι θα πεις οταν σε ζητησουν στοιχεια και θα πρεπει να δωσεις τουρκικα? 

Ότι έχει Ελληνική ταυτότητα 😂

Επεξ/σία από kormos
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kormos είπε

Δεν το συνιστώ...

 

Ότι έχει Ελληνική ταυτότητα 😂

Δεν το συνιστώ...

 

Ότι έχει Ελληνική ταυτότητα 😂

Δεν το συνιστώ...

 

Ότι έχει Ελληνική ταυτότητα 😂

το καταλαβαμε 😛 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, katchris είπε

Εντάξει για 1 μήνα με το vpn κάτι θα κάνουμε το μόνο που μένει είναι να βρω τρόπο να περάσω και την fups. Στην ανάγκη θα μιλήσω με το support!

Εμένα πάντως από την πρώτη στιγμή της "ανανέωσης" (ένα μήνα πριν) με άφησε να βάλω την FUPS αλλά ήθελε τούρκικο sms (όπως και έγινε από τα γνωστά μέρη), αν και είχε μέσα το ελληνικό κινητό μου. 

Το άλλο που παρατήρησα είναι πως δεν συνέχισε η συνδρομή μου από την ημέρα που είχα φτιάξει το τούρκικο account αλλά επάνω επάνω όταν ανοίγω τις ρυθμίσεις-Λογαριασμός, λέει "Μέλος από Ιανουάριο 2024". Για αυτό πιθανά είχα και ban 1 μήνα. Χωρίς να χαθεί καμία ρύθμιση ή αγαπημένα στις λίστες από τον προηγούμενο λογαριασμό, στην "ανανέωση" με δημιούγησε από την αρχή.

Δημοσ.

Τον ένα μήνα μου τον χρέωσε εμένα η F κανονικά.

Τον επόμενο όχι... Έβγαλε σφάλμα συναλλαγής και έριξα κάρτες μέσα.

Πάνω κάτω ίδιο τελικό κόστος είναι...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, elias.kaz είπε

Ε τότε αξίζει. με άλλους Έλληνες μαζί σε έβαλε? δεν αντιμετωπίσεις θέμα να μην μπορείς να μπεις (να χρησιμοποιούν παραπάνω από μια οθόνες?

Την πρώτη φορά ήμουν με Έλληνες, τώρα όχι όλοι. Δεν είχα ποτέ θέμα, αλλά μπορείς καλού-κακού να κλειδώσεις το προφίλ σου (όπως έχω κάνει).

  • Like 1
Δημοσ.

Μέχρι στιγμής μίλησα μια φορά μαζί τους γιατί κολλούσα στο sms verification και δεν ζήτησαν κάτι άλλο πέρα από μια τυπική επιβεβαίωση βέβαια την λύση δεν μου τη βρήκαν γιατί επέμεναν ότι έχει πρόβλημα η τράπεζα και για αυτό δεν προχώρησε η διαδικασία.. Τώρα αν ζητήσουν αλλά στοιχεία δεν ξέρω θα φανεί στην πορεία το πολύ πολύ να ζητήσουν μια διεύθυνση κατοικίας 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kormos είπε

Τον ένα μήνα μου τον χρέωσε εμένα η F κανονικά.

Τον επόμενο όχι... Έβγαλε σφάλμα συναλλαγής και έριξα κάρτες μέσα.

Πάνω κάτω ίδιο τελικό κόστος είναι...

Προσωπικά έχω αποφασίσει πως μόνο με δωροκάρτες θα γίνεται η δουλειά από εδώ και πέρα. Την FUPS την έβαλα μέσα να υπάρχει έτσι για το γαμώτο. Έχω φορτώσει κάρτες μέχρι Απρίλιο και έτσι θα συνεχιστεί....

Δημοσ.
4 ώρες πριν, wpgoalkeeper είπε

Προσωπικά έχω αποφασίσει πως μόνο με δωροκάρτες θα γίνεται η δουλειά από εδώ και πέρα. Την FUPS την έβαλα μέσα να υπάρχει έτσι για το γαμώτο. Έχω φορτώσει κάρτες μέχρι Απρίλιο και έτσι θα συνεχιστεί....

Θεωρώ πως είναι η πιο σταθερή/"ασφαλής" λύση... Για την ώρα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχω και γω το ίδιο θέμα, μου ζητάει καινούρια κάρτα μέσω τουρκίας. revo κτλ δεν παίρνει, μίλησα με το support, γιατί έτσι είχα κάνει και παλιότερα, όταν έληξε η revo και είχε λυθέι το θέμα, χωρίς επιτυχία αυτή τη φορά. έβαλα προσωρινά της εθνικής και μου την πήρε, μέχρι να δω τι θα κάνω 

Επεξ/σία από marksk
Δημοσ.
2 ώρες πριν, marksk είπε

έχω και γω το ίδιο θέμα, μου ζητάει καινούρια κάρτα μέσω τουρκίας. revo κτλ δεν παίρνει, μίλησα με το support, γιατί έτσι είχα κάνει και παλιότερα, όταν έληξε η revo και είχε λυθέι το θέμα, χωρίς επιτυχία αυτή τη φορά. έβαλα προσωρινά της εθνικής και μου την πήρε, μέχρι να δω τι θα κάνω 

...αν και τα έχουμε ξαναπεί!

Είναι λάθος ενέργεια που έρχεστε σε επικοινωνία με το Support, ρισκάρετε πολλά πράγματα...

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, naimore είπε

ειχα μιλησει κι εγω, με vpn μπηκα αν θυμαμαι καλα και με ρωτησαν "ποσο συχνα ταξιδευετε;" ντοινγκ 😮 

Προφανώς δυσκολεύεστε να καταλάβετε ότι σε όποια περίπτωση είναι λάθος η ενέργεια αυτή;;

Εκ των προτέρων δεν μπορείς να έχεις τέτοιο λογαριασμό και το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι ή αποκλεισμό ή υποχρέωση καταβολής από την χώρα που πραγματικά είσαι...

 

Δεν ξέρω τι να πω, ούτε καταλαβαίνω τέτοιες ενέργειες που κατά καιρούς διαβάζω πολλούς να κάνουν...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kormos είπε

Προφανώς δυσκολεύεστε να καταλάβετε ότι σε όποια περίπτωση είναι λάθος η ενέργεια αυτή;;

Εκ των προτέρων δεν μπορείς να έχεις τέτοιο λογαριασμό και το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι ή αποκλεισμό ή υποχρέωση καταβολής από την χώρα που πραγματικά είσαι...

 

Δεν ξέρω τι να πω, ούτε καταλαβαίνω τέτοιες ενέργειες που κατά καιρούς διαβάζω πολλούς να κάνουν...

Συμφωνώ απόλυτα.Στο support βλέπουν τα πάντα.Logs,ποιες συσκευές βλέπουν πότε από που κλπ.Όταν καταφέρουμε να εξασφαλίσουμε μια προνομιακή τιμή στη ζούλα ,καθόμαστε ήσυχα και το εκμεταλλευόμαστε όσο κρατήσει και μέχρι να το πάρουν πρέφα.Δεν ξυνόμαστε στη γκλίτσα.....

Επεξ/σία από vagmouk
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...