Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο καινούργιο έως 18.000


aggelos87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update:

Skoda, Arona και ibiza δεν τα είδα ακόμα και δεν ξέρω και αν θα τα δω γιατί πρέπει να κάνω ολόκληρο ταξίδι για να βρω αντιπροσωπεία τους

Stonic τίμιο αλλά δεν με ξετρέλανε

Και είδα και το Nissan Juke που μου άρεσε πάρα πολύ.

Σχόλια για nissan juke λοιπόν; :P

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις βρει Juke σε μπάτζετ 22κ?

Πάντως, επειδή ήμουν κι γω στην γύρα μέχρι πρότινος, το Juke και το Stonik τα απεριψα. Το Stonik έχει μέτρια αίσθηση ποιότητας και το Juke  δείχνει "παλιό" σχεδιαστικά. Φαντάζομαι το όνομα Nissan φέρνει αξιοπιστία, αλλά δείχνει ότι έχει πολλά χρόνια να κάνει facelift.

Επεξ/σία από redbullboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Update:

Skoda, Arona και ibiza δεν τα είδα ακόμα και δεν ξέρω και αν θα τα δω γιατί πρέπει να κάνω ολόκληρο ταξίδι για να βρω αντιπροσωπεία τους

Stonic τίμιο αλλά δεν με ξετρέλανε

Και είδα και το Nissan Juke που μου άρεσε πάρα πολύ.

Σχόλια για nissan juke λοιπόν; :P

To Honda Jazz ποσο πάει ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ξέρω πως θα πάρετε στο ψιλό τώρα εμένα και τον πολύ σταθερό χαρακτήρα μου αλλά θα το πω :P

Update 2:

Κατέληξα στο Hyundai i30 (mild) Hybrid 1.5T 159ps αυτόματο κιβώτιο 1h έκδοσh - premium (Hybrid για τα 1.5T, premium γιατί η distinctive είχε΄ άγνωστο χρόνο αναμονής)

Απ το μυαλό μου όμως ακόμα δεν μπορώ να βγάλω το i20 premium. Μ αρεσε λίγο περισσότερο αλλά αυτός ο 1000αρης κινητήρας δεν ξέρω, με προβληματίζει

Εσείς μεταξύ των δύο τι λέτε;; ο 1500 του i30 θα έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απ τον 1000αρι του i20; Θα βρω τι κατανάλωση δίνει ο κατασκευαστής και θα τις παραθέσω σε λίγο

Κάτι άλλο δεν κοιτάζω πλέον, είμαι μεταξύ των δυο

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Το ξέρω πως θα πάρετε στο ψιλό τώρα εμένα και τον πολύ σταθερό χαρακτήρα μου αλλά θα το πω :P

Update 2:

Κατέληξα στο Hyundai i30 (mild) Hybrid 1.5T 159ps αυτόματο κιβώτιο 1h έκδοσh - premium (Hybrid για τα 1.5T, premium γιατί η distinctive είχε΄ άγνωστο χρόνο αναμονής)

Απ το μυαλό μου όμως ακόμα δεν μπορώ να βγάλω το i20 premium. Μ αρεσε λίγο περισσότερο αλλά αυτός ο 1000αρης κινητήρας δεν ξέρω, με προβληματίζει

Εσείς μεταξύ των δύο τι λέτε;; ο 1500 του i30 θα έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απ τον 1000αρι του i20; Θα βρω τι κατανάλωση δίνει ο κατασκευαστής και θα τις παραθέσω σε λίγο

Κάτι άλλο δεν κοιτάζω πλέον, είμαι μεταξύ των δυο

στην δουλεια που πηγαινοερχομαι τις 25 μέρες που το έχω (7,5+7,5 χιλιομετρα με πολλα σταματα ξεκίνα) έχω μεικτή 6,9 στα 550 χιλιόμετρα με το fastback Nline. Θεωρώ με το απλό θα έχεις ελάχιστα μικρότερη και λόγο ελαστικών/βάρους.

Σε πιο μακρινές διαδρομές με σταθερή πορεία έβλεπα 6,1-6,3

 

Γνώμη μου πάντα, αξίζει, έχει γκάζι ο κινητήρας :P 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

στην δουλεια που πηγαινοερχομαι τις 25 μέρες που το έχω (7,5+7,5 χιλιομετρα με πολλα σταματα ξεκίνα) έχω μεικτή 6,9 στα 550 χιλιόμετρα με το fastback Nline. Θεωρώ με το απλό θα έχεις ελάχιστα μικρότερη και λόγο ελαστικών/βάρους.

Σε πιο μακρινές διαδρομές με σταθερή πορεία έβλεπα 6,1-6,3

 

Γνώμη μου πάντα, αξίζει, έχει γκάζι ο κινητήρας :P 

Καλοτάξιδο το 25ημερών εργαλείο πρώτα απ' όλα :P

Η κατανάλωση οκ μου ακούγεται

 

Δική μου γνώμη, αν κινείσαι εκτός πόλης είναι ζήτημα ασφαλείας να έχει γκάζι ο κινητήρας. Όπως θες να ακινητοποιηθείς το δυνατόν γρηγορότερα εξίσου σημαντικό σε μερικές περιπτώσεις και το να επιταχύνεις το δυνατόν ταχύτερα

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Καλοτάξιδο το 25ημερών εργαλείο πρώτα απ' όλα :P

Η κατανάλωση οκ μου ακούγεται

 

Δική μου γνώμη, αν κινείσαι εκτός πόλης είναι ζήτημα ασφαλείας να έχει γκάζι ο κινητήρας. Όπως θες να ακινητοποιηθείς το δυνατόν γρηγορότερα εξίσου σημαντικό σε μερικές περιπτώσεις και το να επιταχύνεις το δυνατόν ταχύτερα

Ναι είναι νορμάλ. Δεν ξέρω αν θα πέσει μετά από 2-3κ χιλιόμετρα, ωστόσο από reviews όλοι 6,5 με 7,5 έγραφαν οπότε δεν πήγα στα τυφλά

Στο hatchback με τις 17άρες να υπολογίζεις πιο κοντά στα 6,5 πάντως.

Ο 1,0t του i20 κοντά στα 6 απότι μου είπε ένας που το έχει στην δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Ναι είναι νορμάλ. Δεν ξέρω αν θα πέσει μετά από 2-3κ χιλιόμετρα, ωστόσο από reviews όλοι 6,5 με 7,5 έγραφαν οπότε δεν πήγα στα τυφλά

Στο hatchback με τις 17άρες να υπολογίζεις πιο κοντά στα 6,5 πάντως.

Ο 1,0t του i20 κοντά στα 6 απότι μου είπε ένας που το έχει στην δουλειά.

Ποιες 17;; 16αρες έχει η πρώτη έκδοση (premium) του i30

Ο 1,0t του συναδελφου σου στο i20 πως του φαίνεται; Τον 100ps έχει; Θα μπορείς για παράδειγμα να πας (σχετικά) άνετα μια εκδρομή με + 2 άτομα παρέα;

Επεξ/σία από aggelos87
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Ποιες 17;; 16αρες έχει η πρώτη έκδοση (premium) του i30

Ο 1,0t του συναδελφου σου στο i20 πως του φαίνεται; Τον 100ps έχει; Θα μπορείς για παράδειγμα να πας (σχετικά) άνετα μια εκδρομή με + 2 άτομα παρέα;

Δεν τις θυμαμαι τις εκδοσεις καθως εξαρχης οταν ειδα την Nline δεν κοιτουσα καν τι εχουν οι αλλες :D

Ναι τον 100άρι. Δεν είμαι ο κατάλληλος να απαντήσω επειδή δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλης, αλλά για ταξίδια ο κυβισμός μετράει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Το ξέρω πως θα πάρετε στο ψιλό τώρα εμένα και τον πολύ σταθερό χαρακτήρα μου αλλά θα το πω :P

Update 2:

Κατέληξα στο Hyundai i30 (mild) Hybrid 1.5T 159ps αυτόματο κιβώτιο 1h έκδοσh - premium (Hybrid για τα 1.5T, premium γιατί η distinctive είχε΄ άγνωστο χρόνο αναμονής)

Απ το μυαλό μου όμως ακόμα δεν μπορώ να βγάλω το i20 premium. Μ αρεσε λίγο περισσότερο αλλά αυτός ο 1000αρης κινητήρας δεν ξέρω, με προβληματίζει

Εσείς μεταξύ των δύο τι λέτε;; ο 1500 του i30 θα έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απ τον 1000αρι του i20; Θα βρω τι κατανάλωση δίνει ο κατασκευαστής και θα τις παραθέσω σε λίγο

Κάτι άλλο δεν κοιτάζω πλέον, είμαι μεταξύ των δυο

Τι σχεση εχει το i20 το 1000αρι με το i30 με τα 159αλογα ?

Διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα ειναι. Αν σου κανουν και τα δυο, παρε το i30.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Ο 1,0t του συναδελφου σου στο i20 πως του φαίνεται; Τον 100ps έχει; Θα μπορείς για παράδειγμα να πας (σχετικά) άνετα μια εκδρομή με + 2 άτομα παρέα;

Άνετα θα πας και με 4 άτομα + αποσκευές (αν θεωρήσουμε ότι χωράνε :P). Το συγκεκριμένο μοτέρ της Hyundai έχει 175 Nm ροπή, πέρα από τα 100 PS, οπότε συγκρίνεται με 1.6 / 1.8 από την "παλιά εποχή".

Θεωρείς ότι μία BMW Ε46 (316) του 2000, με είτε τον 1.6 ή τον 1.9, θα πήγαινε άνετα στο ταξίδι που αναφέρεις; Αν ναι, ο 1.0Τ της Hyundai τα καταφέρνει ακόμα πιο καλά.

:)

Σε κάθε περίπτωση, αν μιλάμε για νόμιμες ταχύτητες, ή έστω και λίγο παραπάνω, δε πρόκειται ν' απογοητευτείς. Τώρα αν είσαι απ' τους χάρους που πηγαίνουν με 150+ σταθερά, δε νομίζω να σ' εξυπηρετήσει κανένα αμάξι με 100 PS σε ταξίδι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...