dtk-386 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Αναφορά σε κείμενο Στα πολύ αρνητικά, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις δικές σου ρυθμίσεις (η δεν βρήκα εγώ). Πχ κλειστό το start/stop, lane assist, αυτόματο defrost κτλ. Έχει κουμπιά στο τιμόνι ή δίπλα, αλλά να πρέπει να κάνω τον πιλότο κάθε φορά που μπαίνω μέσα 7 παρά το πρωί δεν μαρέσει. Αυτό δυστυχώς το ξέρω από ΚΙΑ σε κοντινό μου πρόσωπο. Χαζομάρα τους κάθε φορά να τα κλείνεις όποτε μπαίνεις.
Xristaras12 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, Geobe είπε Περιμένω fabia style με παραγγελία αρχές Σεπτεμβρίου. Τότε η αναμονή ταν 4 μήνες δηλαδή τέλη Δεκεμβρίου αρχές Ιανουαρίου. Σήμερα με πήραν να μου πουν ότι κλείδωσε η βδομάδα παραγωγής για μέσα Απριλίου και ότι αν δεν υπάρξει κανένα απρόοπτο θα παραλάβω μέσα με τέλη Μάιου. Τους είχα ενοχλήσει αρκετά για να μάθω τι γίνεται μέχρι που επικοινώνησα και με τα κεντρικά στην Τσεχία οι οποίοι μου είπαν ότι έχουν έλλειψη στο ασύρματο Smartlink. Από όσα μου είχε πει πριν δύο βδομάδες ο αντιπρόσωπος που έκανα την παραγγελία, δεν έχουν καθόλου απόθεμα από Fabia στην Ελλάδα και πως πλέον δίνουν ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης. πόσο πήγε; έβαλες και τίποτα άλλο εξτρά; με ενδιαφέρει και μένα το συγκεκριμένο αλλά με το DSG και βγαίνει 20Κ χωρίς να έχεις βάλει τίποτα άλλο. ίσως η style με το DSG να βγαίνει σχετικά οικονομικότερη στα 22Κ αντί της μεσαίας έκδοσης με το αυτόματο και 2-3 πραγματάκια πάνω (μεγαλύτερη οθόνη, πακέτο dynamic και κάμερα πίσω)
andreaspA Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, AntonisKo είπε Fiesta?! ουτε τσαμπα ford! 1
AntonisKo Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 14 λεπτά πριν, andreaspA είπε ουτε τσαμπα ford! Εντάξει , υπερβάλεις τώρα. Anyway. 1
Aprile Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Είναι βασικό κριτήριο για αγορά καινούργιου είναι τα γραμμάρια του διοξειδίου που βγάζουν. Όσοι το αγνοήσουν θα το πληρώσουν ακριβά στο μέλλον.... 1
argimeg Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 56 λεπτά πριν, andreaspA είπε ουτε τσαμπα ford! Μάλιστα, το ακούσαμε και αυτό. Έχω Ford Mondeo ΙΙΙ 2006 με σχεδόν 300.000Km τα 150.000Km είναι η αλήθεια ότι τα έκανα εκτός πόλης και η μόνη ακριβή "βλάβη" που είχα έως τώρα είναι 700€ για αλλαγή βολάν διπλής μάζας και δίσκο πλατό στα 180.000Km. Αλλαγή αντλίας βενζίνης στα 220.000Km κοντά στα 150€ και εδώ και 20.000Km καίει λαδάκι. Εγώ πάντως το πλήρωσα 23.000€ τότε. Αν μου το είχαν δώσει τζάμπα με τόση λίγη συντήρηση που θέλει θα τους έφτιαχνα ένα εκκλησάκι. 1
Αντώνης Τ. Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Για το όλα ίδια είναι εγώ διαφωνώ. Π.χ την παθογένεια των κλειδαριών/γρύλων του Vag δεν την έχω ακούσει αλλού. (Έχω ακούσει άλλα όμως) Παρόλα αυτά πας να κουνήσεις την κεντρική κονσόλα του vag κ δεν ακούς κιχ, πας σε ένα ασιατικό..ε, δεν είναι το ίδιο. Κλείνεις μια πόρτα στον Γερμανό κ ακούς ένα υπέροχο μπάσο κλείσιμο, κλείνεις Ασιάτη κ ακούς 2 μπρίκια να χτυπάνε. Προσωπικά αυτήν τη στιγμή με ενδιαφέρει περισσότερο αυτή η αίσθηση οπότε κ μένω πιστός σε VAG παρόλα τα hiccups αξιοπιστίας. Ωστόσο, νομίζω αντικειμενικά τώρα ξέρουμε ότι οι αντιπροσωπείες κάνουν πια συναρμολογηση κυρίως. Αν η luk/valeo/Sachs βγάλουν ελαττωματικό δίσκο θα τον πάρουν όλες οι μάρκες έτσι. Ομοίως για αμορτισέρ, ομοίως κ για πολλά άλλα πράγματα που τα εργοστάσια δεν φτιάχνουν αποκλειστικά (ακόμη κ κλειδαριές) Αυτά χωρίς διάθεση να την μετρήσω παιδιά, για κάθε αυτοκίνητο υπάρχει κ ένας ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος κάτοχος. Αναλόγως με τα κριτήρια μας πορευόμαστε, κ ούτε πρέπει τα θέλω όλων μας να συμβαδίζουν. 5
Geobe Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Xristaras12 είπε πόσο πήγε; έβαλες και τίποτα άλλο εξτρά; με ενδιαφέρει και μένα το συγκεκριμένο αλλά με το DSG και βγαίνει 20Κ χωρίς να έχεις βάλει τίποτα άλλο. ίσως η style με το DSG να βγαίνει σχετικά οικονομικότερη στα 22Κ αντί της μεσαίας έκδοσης με το αυτόματο και 2-3 πραγματάκια πάνω (μεγαλύτερη οθόνη, πακέτο dynamic και κάμερα πίσω) Είναι style με dsg, μεταλλικό χρώμα και έξτρα τις πίσω usb και τα πίσω led. Πίσω led δε βλέπω να δίνουν πλέον. Η τελική τιμή που μου δώσανε με όλα τα έξοδα ήταν 22150€ αλλά οχι κλειδωμένη. Βέβαια είχαν μια πολιτική τότε που σε ενδεχόμενη αύξηση (στον αρχικό χρόνο παράδοσης δεν θα είχα αλλά ήξεραν ότι θα έχουν αύξηση στην αλλαγή του έτους) εγω θα έχω αύξηση μέχρι 500€. Την υπόλοιπη διάφορα θα ρην καλύψει η κοσμοκαρ. Μεταξύ ambition και style υπάρχουν αρκετές διαφορές (κλιμα, κάμερα πισω) που για εμένα η διαφορά στην τιμή άξιζε προς την style. Τα έξτρα βέβαια θέλει ψάξιμο τι αξίζει στην style γιατί αρκετά μερη απο έξτρα εξοπλισμούς η style τα εχει standard. Στην αναζήτηση μου τότε ήμουν ανάμεσα σε fabia και i20. Οι τιμες ήταν περίπου ίδιες. Επέλεξα fabia γιατί μου φανηκε πιο ποιοτικό εσωτερικά και για τον μικρότερο χρόνο παράδοσης. Βέβαια η τελική παράδοση ήταν άλλη ιστορία. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2023 από Geobe 1
redbullboy Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, Geobe είπε Περιμένω fabia style με παραγγελία αρχές Σεπτεμβρίου. Τότε η αναμονή ταν 4 μήνες δηλαδή τέλη Δεκεμβρίου αρχές Ιανουαρίου. Σήμερα με πήραν να μου πουν ότι κλείδωσε η βδομάδα παραγωγής για μέσα Απριλίου και ότι αν δεν υπάρξει κανένα απρόοπτο θα παραλάβω μέσα με τέλη Μάιου. Τους είχα ενοχλήσει αρκετά για να μάθω τι γίνεται μέχρι που επικοινώνησα και με τα κεντρικά στην Τσεχία οι οποίοι μου είπαν ότι έχουν έλλειψη στο ασύρματο Smartlink. Από όσα μου είχε πει πριν δύο βδομάδες ο αντιπρόσωπος που έκανα την παραγγελία, δεν έχουν καθόλου απόθεμα από Fabia στην Ελλάδα και πως πλέον δίνουν ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης. Η Σκοντα Καρεντα στην Γλυφάδα μου μίλησε για ετοιμοπαράδοτα Fabia... 1
EuphangeL Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 6 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε μακριά από γαλλικά (κλασικά προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους) Μόνο εμένα μου προκαλεί γέλιο αυτό; Τι πρόβλημα με ηλεκτρικά έχει δηλαδή ένα αυτοκίνητο, οποιοδήποτε αυτοκίνητο του 2023? Επίσης τι σημαίνει πλέον η χώρα που ιδρύθηκε αρχικά η κάθε μάρκα, για οποιοδήποτε (συμβατικό) αυτοκίνητο του 2023? 7
m3ltd0wn Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, EuphangeL είπε Μόνο εμένα μου προκαλεί γέλιο αυτό; Τι πρόβλημα με ηλεκτρικά έχει δηλαδή ένα αυτοκίνητο, οποιοδήποτε αυτοκίνητο του 2023? Επίσης τι σημαίνει πλέον η χώρα που ιδρύθηκε αρχικά η κάθε μάρκα, για οποιοδήποτε (συμβατικό) αυτοκίνητο του 2023? Καλώδια, πολλαπλασιαστης, αισθητήρες, εγκέφαλος, κύκλωμα πεταλούδας είναι μερικά μόνο παραδείγματα ηλεκτρικών προβλημάτων που έχει ένα αυτοκίνητο. Η χώρα έχει να κάνει με την φιλοσοφία σχεδιασμού, τα στάνταρ που ακολουθούν, τα υλικά που χρησιμοποιούν και κυρίως τους προμηθευτές των επιμερους συστημάτων. Άλλος προμηθευει τα γερμανικά (Bosch, Siemens, bilstein, κ.α) άλλος τα ιαπωνικά (Panasonic, kayaba, κ.α.). Τόσο απλό. Σε ιαπωνικό όταν πας για αμορτισέρ γιατί σου βαζουν μόνο kayaba ενώ στα γερμανικά bilstein και στα ιταλικά magnetti ή Monroe κατά βάση; γιατί αυτοι συνδυάζονται πιο καλά με αυτά τα αμάξια ως κύριοι προμηθευτές. Φυσικά με τις παθογενειες του ο καθένας. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2023 από m3ltd0wn 1
Fordakias7 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 3 ώρες πριν, argimeg είπε Μάλιστα, το ακούσαμε και αυτό. Έχω Ford Mondeo ΙΙΙ 2006 με σχεδόν 300.000Km τα 150.000Km είναι η αλήθεια ότι τα έκανα εκτός πόλης και η μόνη ακριβή "βλάβη" που είχα έως τώρα είναι 700€ για αλλαγή βολάν διπλής μάζας και δίσκο πλατό στα 180.000Km. Αλλαγή αντλίας βενζίνης στα 220.000Km κοντά στα 150€ και εδώ και 20.000Km καίει λαδάκι. Εγώ πάντως το πλήρωσα 23.000€ τότε. Αν μου το είχαν δώσει τζάμπα με τόση λίγη συντήρηση που θέλει θα τους έφτιαχνα ένα εκκλησάκι. Να το χαιρεσαι φιλε μ και εγω 1.8 εχω με πολυ λιγα χιλιομετρα βεβαια 88.000 πραγματικα του 2001 1.8,πραγματικα δεν το χρησιμοποιω το αυτοκινητο το βγαζω καμια βολτα για να δουλεψει αλλα λυπαμαι να το δωσω για 3.500 γιατι το εχω αψογα συντηρημενο,εμενα εβγαλε στα 58κ δισκο πλατο λογο κακης χρησης,αντλια βενζινης στα 63κ,και του τα εχω αλλαξει ολα απο αναλωσιμα αμορτισερ λαστιχα σινεμπλοκ και δεν μου παει η καρδια να το δωσω.... Τι λαδακια βαζεις στο δικο σ; εγω χρησιμοπιω μονο 5 30 της φορντ
jimis_vts Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε Καλώδια, πολλαπλασιαστης, αισθητήρες, εγκέφαλος, κύκλωμα πεταλούδας είναι μερικά μόνο παραδείγματα ηλεκτρικών προβλημάτων που έχει ένα αυτοκίνητο. Η χώρα έχει να κάνει με την φιλοσοφία σχεδιασμού, τα στάνταρ που ακολουθούν, τα υλικά που χρησιμοποιούν και κυρίως τους προμηθευτές των επιμερους συστημάτων. Άλλος προμηθευει τα γερμανικά (Bosch, Siemens, bilstein, κ.α) άλλος τα ιαπωνικά (Panasonic, kayaba, κ.α.). Τόσο απλό. Σε ιαπωνικό όταν πας για αμορτισέρ γιατί σου βαζουν μόνο kayaba ενώ στα γερμανικά bilstein και στα ιταλικά magnetti ή Monroe κατά βάση; γιατί αυτοι συνδυάζονται πιο καλά με αυτά τα αμάξια ως κύριοι προμηθευτές. Φυσικά με τις παθογενειες του ο καθένας. Αυτά σε αμάξια του 90. Δες ότι ο Γερμανός φοράει marelli εγκέφαλο και ο Ιταλός Bosch. Δεν υπάρχουν αυτά πλέον έχουμε μείνει στη λογική γερμανικό ή γιαπωνέζικο, τα γαλλικά μπουρδ@λα, τα ιταλικά ζημιάρικα κλπ κλπ. Ο Ιταλός όμως έχει τζάμπα ανταλλακτικά και στο Γερμανό δίνεις κ@λο. 1 1
andreaspA Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 8 ώρες πριν, argimeg είπε Μάλιστα, το ακούσαμε και αυτό. Το ακουσατε. Απο καποιον που αγορασε Focus 1800 το 2002 και ξεμπερδεψε 5 χρονια μετα, αφου ειχα γνωρισει απο την Τζενη την καθαριστρια μεχρι τον Σακελλαροπουλο τον προεδρο της FMH τοτε. Ανταλλαξα 25 εξώδικες διαμαρτυριες με κοιν στο υπουργειο εμποριου, και εχασα πάνω απο 300 εργατοημερες στα συνεργεια τους, εχοντας αλλαξει 6 σελιδες Α4 ανταλλακτικα επανω στο αμαξι. Επισης ήμουν αρχικο μέλος στο clubfocus και μετεπειτα clubford, εχοντας ενα καλο στατιστικο δειγμα. ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ! 1 1
BTL Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, andreaspA said: Το ακουσατε. Απο καποιον που αγορασε Focus 1800 το 2002 και ξεμπερδεψε 5 χρονια μετα, αφου ειχα γνωρισει απο την Τζενη την καθαριστρια μεχρι τον Σακελλαροπουλο τον προεδρο της FMH τοτε. Ανταλλαξα 25 εξώδικες διαμαρτυριες με κοιν στο υπουργειο εμποριου, και εχασα πάνω απο 300 εργατοημερες στα συνεργεια τους, εχοντας αλλαξει 6 σελιδες Α4 ανταλλακτικα επανω στο αμαξι. Επισης ήμουν αρχικο μέλος στο clubfocus και μετεπειτα clubford, εχοντας ενα καλο στατιστικο δειγμα. ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ! Μπορεί να έτυχε... Σε Focus Diesel 1.6 115HP (3ης γενιάς) που έχουμε στην οικογένεια 0 βλάβες σε 100.000Km που έχει έως τώρα. Γενικά, σε κανένα αυτοκίνητο που έχουμε αγοράσει (Nissan, VW, ΤΟΥΟΤΑ, κ.α.) την τελευταία 10ετία δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ βλάβη. Αυτό που έχω δει ότι είναι ότι σε κάποιες μάρκες μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση πιο σύντομα κάποιων αναλωσίμων που φαντάζομαι εξαρτάται απο τους τοπικούς προμηθευτές και τη χώρα προέλευσης. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2023 από BTL
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα